dashcams4you
De beste collectie dashcams met de meest gunstige prijzen een kundig advies en de beste service. Wij verzenden gratis in Nederland en België.

Lidmaatschap per 01-04-2018 stopgezet

8,3

• Noortje

Uitstekende service!

• C. Verveer
    Review voor dashcams4you

De dashcam is op tijd geleverd en bleek niet helemaal in orde.
    Er werd snel gereageerd op mijn klacht en men gaf een mogelijke oplossing.
    De oplossing bleek niet te werken en men heeft daarop een nieuw exemplaar opgestuurd welke goed werkt.
    Er zijn geen extra kosten in rekening gebracht en alles was in een paar dagen geregeld. Wat mij betreft helemaal top!

• Charles klijn.
    Review voor dashcams4you

Tevreden over de snelle levering. Alleen de batterij raakt maar niet opgeladen. 2 dagen aan het opladen geweest en nog niks. Verder ook geen nederlandse handleiding. Het is echt zoeken hoe de GS 9000 werkt. Als ik de dashcam in de auto aansluit met de bijgeleverde kabel dan laadt hij wel goed op. Alleen de batterij is binnen 2 minuten leeg als Je hem weer afkoppeld. Al met al is deze dashcam geen succes.

• Alex Vierhout

Wasrdeloze kwaliteit en klantenservice

• Sander van Saxen
    Review voor dashcams4you

Zeer slechte ervaring gehad met Dashcams4U. Het product lag los in de doos en was aantoonbaar gebruikt. De folie op het display was zo duidelijk beschadigd dat het waarschijnlijk een demonstatiemodel geweest is. De kwaliteit van het model viel ook erg tegen en bij nader onderzoek bleek ook dat het om een camera gaat die in China slechts 10 euro kost inclusief verzenden en door Dashcams4U voor het viervoudige verkocht wordt. Op mijn klacht over de gebruikte staat kwamen vooral smoesjes maar geen antwoorden over de beschadigde folie. Op de laatste mail is helemaal geen reactie meer gekomen. Ik snap niet dat er nog bedrijven zijn die zo met hun klanten omgaan en ik raad iedereen af om hier iets te kopen. De camera teruggestuurd maar de retour kosten ben ik gewoon kwijt.

• Rick
    Review voor dashcams4you

Dashcam besteld waar bij stond "Vandaag vóór 16.00 uur besteld, morgen in huis" maar dat word niet gehaald...dus mocht u uw spullen snel willen hebben, is dit niet de goede plaats...tevens je ook geen enkele reactie op een mail....bij de reviews staat vaak dat Post.nl de boosdoener is......WORD VERVOLGD....

• Jos van der Zee
    Review voor dashcams4you

heel tevreden, goed service.

• Mariska Beukelman
    Review voor dashcams4you

Super snelle levering!! Mooi product!!!

• Paul Maruanaja
    Review voor dashcams4you

Ik heb donderdag voor de middag bestelt en vrijdag ochtend al ontvangen... Top... Alleen heb ik helaas géén handleiding bij mij daschcam GS9000 erbij geleverd... Misschien is het mogelijk om de handleiding alsnog naar mijn e-mailadres door te sturen...

• Otto Cats
    Review voor dashcams4you

Foutje bij post.nl. na telf. Direct gereageerd en geleverd!

• Joshua Trommelen
    Review voor dashcams4you

Zeer tevreden, bestellen en binnen paar dagen in huis!

• Heinz van Megen
    Review voor dashcams4you

Snelle levering. Perfecte verpakking en goede service.

• Robert Petrovic
    Review voor dashcams4you

Prima Dashcam, gebruiksvriendelijk en lekker klein met een zeer scherp beeld.

• Richart Houben

Dashcam ontvangen met kapot display! Deze vandaag retour gezonden 8-11-2016

• Vahit Atabay
    Review voor dashcams4you

Snelle levering. en een gied camera

• H. Cornelissen
    Review voor dashcams4you

Ik heb woensdag besteld post.nl zou het donderdag bezorgen,maar hetkwam niet heb ik gebeld met de webwinkel en hebben ze alles nagekeken ,ja zeiden ze hij is bij post.nl afgeleverd ik zal hem mee volgen en dan zien we wel wanneeer hij komt.
    Vrijdag hadden we het in huis.ze hebben echt goed hun best gedaan.

• Jennifer Snijder

Gewoon super!

• Dennis Telkamp

Na 2 dagen viel het beeldscherm er al af

• Ariejan Kroegman
    Review voor dashcams4you

Snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding.

• Rene Stokx
    Review voor dashcams4you

Prima camera alleen vervelend dat er geen Nederlandse handleiding van is