Nijesteijn 54
5258PM Berlicum
06-21925825

Bol.com 17 9,1

Mike beoordeelde op 2019-03-20

Top snelle levering en ook nog een wat exstra leuke kaartje jullie hebben er weer een klant bij bedankt

guy beoordeelde op 2019-03-18

Perfecte zeer snelle levering !...was zelfs een vriendelijk kaartje bij !..ik blijf zeker klant ! een AANRADER

W. A. De Rooij beoordeelde op 2019-03-13

Ik ben 200% Tevrede klant. Levering zeer snel en correcte. Verpakking: uitstekend verpakt. Zal zeker meer gebruik maken van deze webwinkel.

MAERTENS beoordeelde op 2019-02-16

Zeer correct transactie ... Aanleverfout direct opgelost !!

M. Wong beoordeelde op 2019-01-28

Super service, ik krijg altijd een klein extratje er bij en een leuk kaartje met hand geschreven tekst, dat mijn Axolotls er mogen van genieten.
Ik koop nergens anders mijn pellets dan bij de Visvoer WebWinkel, mijn axo`s zijn verzot op de pellets.

E. Schoumans beoordeelde op 2019-01-26

R. Lamberts beoordeelde op 2019-01-24

Goede service en snelle levering. Ook een snelle beantwoording van je vragen over het gekochte produkt.

C. Himpe beoordeelde op 2019-01-24

s. vanDopperen beoordeelde op 2019-01-24

F. Zuurmond beoordeelde op 2019-01-24

G. Van Schel beoordeelde op 2019-01-24

R. Steijn beoordeelde op 2019-01-24

R. Puijk beoordeelde op 2019-01-24

Hele snelle levering, het persoonlijke berichtje wordt erg gewaardeerd!! Prima webwinkel.

M. Hoekstra beoordeelde op 2019-01-24

j. burger beoordeelde op 2019-01-24

zoals gewoonlijk weer prima geregeld besteld en de zelfde dag uit geleverd super snel dus
Iets anders kan gezegd worden van post die had weer eens een dag vertraging typisch half januari en nog last van de kerst
Maar daar doe je als winkel helemaal niets tegen
En de vissen zijn gek op het nieuwe voer Repashy Soilent Green
groot voordeel val niet zo snel uit elkaar als de tabs die ik voorheen gaf krijgen de kleinere niet zo snelle vissen ook voldoend binnen
Wel je houden aan de maat verdeling bij het bereiden van het voer

J. Bakker beoordeelde op 2019-01-24

Die is heel goed

E. Van Baaren beoordeelde op 2019-01-24

S. Van Der Hoek beoordeelde op 2019-01-24

Fijne website, goed verpakt, snelle levering, netjes op de hoogte gehouden van levering en heel leuk een handgeschreven kaart met een kleine attentie.

T. Gorissen beoordeelde op 2019-01-24

Heel tevreden. Snelle levering