Nijesteijn 54
5258PM Berlicum
06-21925825

Bol.com 3 9,0

Van der wal beoordeelde op 2017-12-16

Vragen goed beantwoord, goed verpakt.

A. Korteland beoordeelde op 2017-11-12

Overzichtelijke website. Makkelijk te bestellen. En snelle levering. Ben altijd weer tevreden.

P. van Hecke beoordeelde op 2017-11-11

Nette aflevering en de after sale is ook perfect geregeld.Diffusor werkte niet goed na een e-mailtje en foto/filmpje was het zo geregeld dat dezelfde dag een nieuwe werd nagezonden. Zo ben je als klant nog steeds koning. Ga zo door.

T. Gorissen beoordeelde op 2017-11-11

Goede service.

A. Wijnstra beoordeelde op 2017-11-11

Duidelijke site, supersnelle levering (volgende dag geleverd in Belgie). Goed verpakt met een persoonlijke boodschap en extra producten om uit te proberen. Heel erg tevreden!

R. Van Suchtelen beoordeelde op 2017-11-11

Leuke mensen! Snelle service goede prijzen

Charlotte beoordeelde op 2017-11-11

Snel geleverd en prima verpakt. Leuk kaartje, cadeautje en vivariumbonnen, dus ik was helemaal happy met mijn keus voor visvoerwebwinkel!

G. Chaitoe beoordeelde op 2017-11-11

De bestelling was snel geleverd, verder prima service. Ben erg tevreden over de Visvoerwebwinkel.

G. Terlou beoordeelde op 2017-11-11

Wederom een zeer goede afhandeling van een bestelling van zeer goed visvoer. De kwaliteit is echt naar tevredenheid van mij en de vissen varen er wel bij. Extra complimenten voor het goede aanbod aan voer en de snelle service. Aan dit adres zal u nooit teleurgesteld worden. Voor mij is het duidelijk dat ik nergens anders naar kwaliteit hoef te zoeken. De persoonlijke tint wat betreft de communicatie stel ik uitermate op prijs.

C. Jansen beoordeelde op 2017-11-11

Granulaat en vlokken voor Malawi vissen gekocht.Snelle levering en zeer correcte prijs.Ondanks verzendkosten ver onder winkel prijzen.Koop zeker weer bij Visvoerwebwinkel.

L. Vereijken beoordeelde op 2017-11-11

Snelle en de juiste levering

Sharon Rechovi beoordeelde op 2017-10-13

Snelle levering en een leuk cadeautje erbij! En helemaal leuk was het handgeschreven kaartje erbij, echt super!

S. Debets beoordeelde op 2017-10-02

De bestelling was snel geleverd en de Aqua Herbs waren in uitstekende staat.

P. Brouwer beoordeelde op 2017-09-29

Heel snel geleverd

D. Jansen beoordeelde op 2017-09-28

Goed verpakt en erg snel geleverd

A. Van Hoof beoordeelde op 2017-09-28

Prima geregeld

D. Bazuin beoordeelde op 2017-09-28

Kwaliteit van de producten is uitstekend en de levering is ook prima geregeld.

A. Moreno beoordeelde op 2017-09-28

Dit is toch wel mijn vaste adresje geworden voor het bestellen van diversen vlokken & gedroogde beestjes!
Goedkoop, kwaliteit & een super snelle bezorging.
De volgende dag ligt het altijd netjes verpakt op mijn deurmat.
Inclusief een Handgeschreven bedank kaartje 😃 & een gratis attentie. Een aanrader voor iedereen!

G. Verveen beoordeelde op 2017-09-28

pakketje kwam goed verpakt aan. ik heb inmiddels in zeer korte tijd 3 pakketjes besteld en bij ieder pakketje zit altijd een leuk handgeschreven kaartje! erg leuk, zo'n persoonlijke noot.

G. Van Schaik beoordeelde op 2017-09-27

Snelle levering met een leuke attentie. Top!!! De handgeschreven ansichtkaart maakt het net iets persoonlijker