Grote Kerkstraat 4
4651 BB STEENBERGEN NB

anoniem beoordeelde op 2019-04-24

Goede service met persoonlijk advies,kennis van zaken, mooie kwaliteitsvloeren tegen aantrekkelijke prijzen.

marika beoordeelde op 2019-04-19

Bij legexpress een vloer aangeschaft
snelle en prima service
Mooie vloer en mooi prijs

Marieke beoordeelde op 2019-03-31

Enorm tevreden! De vloer en de plintjes zijn netjes gelegd.

Lars beoordeelde op 2019-02-25

Ik kan de legexpres iedereen aanraden!

Erwin beoordeelde op 2018-12-07

Via Werkspot in contact gekomen met Legexpress, waarbij ze een mooie aanbieding deden voor het leggen van onze complete woning.

De winkel bleek in de buurt te zijn en in de showroom erg goed geholpen! Uiteindelijk besloten ook het laminaat, plakplinten en de ondervloer bij hun af te nemen.

Erg eerlijke en vriendelijke verkoopster, die de juiste tips en adviezen geeft.

Het leggen van het laminaat (100m2) is in 1 dag gebeurt door 2 vakmannen. Het ligt er super mooi in en met de plak plinten zeer netjes afgewerkt.

Wij krijgen veel complimenten van visite die langskomt.

Zeker een aanrader! Zeer goede prijs/kwaliteit en betrouwbaar en vriendelijk personeel

rick Verbeeck beoordeelde op 2018-12-01

ik heb twee weken geleden hier een vloer gekocht en laten legen de vloer was mooi op tijd geleverd op de dag wan de afgesproken dag en drie dagen later mooi strak geplaatste echte vakmannen het waren nette vriendelijke mannen die netjes en op geruimd te werk gingen