A.J. Romijnweg 47c
9672AH Winschoten

Heesterman beoordeelde op 2018-06-19

Producten werden snel volgens afspraak geleverd. De vragen die gesteld waren werden volledig en duidelijk beantwoord.

HENK BORDEWIJK,ROTTERFDAM beoordeelde op 2018-06-19

IK VIND DE BEREKENDE EXTRA KOSTEN, ZOALS EURO 0.60-IDEAL-BETALING, NIET KUNNEN, EN IK VIND DE BEREKENDE VERZENDKOSTEN
AD EURO-8,95 OOK ONAANGENAAM HOOG, ALS JE KYKT NAAR WAT IN HET ALGEMEEN BY ON-LINE BESTELLINGEN REGEL [VEEL MINDER]IS.

Geachte heer Bordewijk,

Dank voor uw beoordeling en genomen moeite. Spijtig dat u problemen heeft met de wijze waarop wij de te maken kosten doorberekenen om transparant te zijn over wat u waarvoor betaald. Veel webwinkeliers kiezen er inderdaad voor om de kosten voor het afhandelen van betalingen en verzenden te verstoppen in hun kosten. Daardoor lijkt het of die diensten gratis zijn maar dat is natuurlijk niet zo, ook de medewerkers van het koeriersbedrijf moeten gewoon betaald worden. Wij kiezen er voor om zo transparant mogelijk te zijn in de kosten die gemoeid zijn met het afhandelen van uw bestelling. Zo weet u precies waar u voor betaald en kunt u zelf de keuze maken om ergens wel of geen gebruik van te maken.

Wellicht wordt u een en ander na het doornemen van de volgende pagina van onze website duidelijker: https://hout-olie.nl/contents/nl/d233_houtolie.html

Zoals u op genoemde pagina kunt lezen berekenen wij slechts circa 85 % van de daadwerkelijk door ons te maken verzendkosten door. De rest nemen wij voor onze rekening.
Ten aanzien van de kosten die gemoeid zijn met het afhandelen van een iDEAL betaling laten we de keuze graag aan u: wilt u goedkoper uit zijn dan maakt u de betaling gewoon zelf even over, wilt u gebruik maken van iDEAL dan betaald u daar de daadwerkelijke kosten voor. Volgens ons wel zo eerlijk toch?

Wellicht kunt u zich voorstellen dat het voor ons ietwat vreemd overkomt dat u zelf kiest om gebruik te maken van de iDEAL-service, expliciet akkoord gaat met de kosten die daarvoor berekend worden en vervolgens een negatieve beoordeling schrijft omdat u de kosten die u zelf heeft gekozen niet vindt kunnen. Wonderlijk toch als u zelf de keuze maakt?

Ik hoop met bovenstaande een en ander voldoende voor u te hebben toegelicht en zou het uiteraard waarderen als u na het doornemen van de toelichting de negatieve beoordeling wilt aanpassen.

Peter beoordeelde op 2018-06-19

Prima , snel geleverd en producten voldoen aan de verwachting

Dag Peter,

Charlotte beoordeelde op 2018-06-16

Op de site staat duidelijke informatie die mij goed heeft geïnformeerd over mijn aankopen. Over de producten zelf kan ik nog niets zeggen gezien de olie er net op zit, maar ik werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling en had het snel in huis. Erg fijn!

Dag Charlotte,

Cock De Vries beoordeelde op 2018-06-16

Snel en correct geleverd !!

Geachte heer de Vries, beste Cock,

Hayo beoordeelde op 2018-06-16

Snelle reactie, goed en specifiek advies, snelle levering

Dag Hayo,

Annebel beoordeelde op 2018-06-16

Snel geleverd, goed verpakt. En ik heb veel geleerd over hout via de site. Oxaalzuur? Nooit van gehoord. Nu wel, en het werkt geweldig. Tuintafel weer als nieuw.

Dag Annebel,

JP beoordeelde op 2018-06-16

Duidelijke site met veel uitleg.

Dag JP,

Tijl beoordeelde op 2018-06-12

Snelle levering; product nog niet gebruikt

Dag Tijl,

Erwin beoordeelde op 2018-06-10

Prima producten. Snel bezorgd met track&trace code. Webshop mag wel een keer vernieuwd worden. Gedateerd en niet gebruiksvriendelijk

Dag Erwin,

Dank voor de positieve beoordeling en genomen moeite.
Eveneens dank voor de bemerkingen over de webshop. Graag verneem ik wat er naar uw mening verbeterd kan worden aan de informatievoorziening, de vindbaarheid of de klantvriendelijkheid. Ook hoor ik graag op welke punten u de website lastig vond werken.

De Rover onderhoud beoordeelde op 2018-06-08

Besteld en de volgende (werk)dag in huis. Snel hoor! en helemaal goed!

Geachte heer / mevrouw,

Machteld beoordeelde op 2018-06-06

Uitstekend

Dag Machteld,

Dank voor de positieve beoordeling en genomen moeite.

Mick Metselaar beoordeelde op 2018-06-06

Snelle levering. Goede producten.

Dag Mick,

Steve Ralph beoordeelde op 2018-06-05

Heel tevreden. Bestelling precies op tijd.

Dag Steve,

Arie beoordeelde op 2018-06-05

Snelle en correcte levering; uitgebreide informatie op de website helpt zeer bij het juiste onderhoud van mijn bankirai terrasvloer.

Dag Arie,

Wim Hartgers beoordeelde op 2018-06-04

Helemaal tevreden. Alles in orde. En goede en snelle reactie op mijn vragen.

Geachte heer Hartgers, beste Wim,

Ad van den Boogert beoordeelde op 2018-06-04

Zeer goede documentatie bij de ambachtelijke producten. Uitstekende informatievoorziening bij de verwerking van de order.
Leuke attentie ook ontvangen.

Geachte heer van den Boogert, beste Ad,

Ralph Pieters Kwiers beoordeelde op 2018-06-04

Hoogwaardige producten

Geachte heer Kwiers,

Michael beoordeelde op 2018-06-03

Wederom snel geleverd en keurig verpakt!

Dag Michael,

Dick Smeets beoordeelde op 2018-06-03

De kwaliteit van de producten geleverd door de Cokerije hebben bewezen van hoge kwaliteit te zijn. Zelf gebruik ik voornamelijk de verbeterde houtolie. In combinatie met terpentijnolie gebruik ik deze op allerlei houtsoorten zoals eiken, wengé, walnoot en verschillende soorten naaldhout. Het grote voordeel aan een olie behandeling t.o.v. lak of vernis is dat een oliebehandeling de tekening in het hout stukken mooier en natuurlijker zichtbaar maakt. Ook nadat het oppervlak is verweerd zal de olie het hout van binnenuit blijven conserveren. Daarnaast is bij het aanbrengen van een nieuwe laag olie schuren niet noodzakelijk.

Kortom: de producten van de Cokerije zijn van hoge kwaliteit, goed geprijsd en de service en de levertijd zijn uitstekend!

Dag Dick,