A.J. Romijnweg 47c
9672AH Winschoten

Driessen beoordeelde op 2018-08-19

Duidelijk hoe te gebruiken.
Bestelling snel en goed bezorgd

Geachte heer Driessen,

E.v.d.Pol beoordeelde op 2018-08-19

wat bij ons aansprak is de levering op tijd was en dat het pakket te volgens was en de tijd indicatie die je kon zien in flexdelivery-service.

Geachte heer / mevrouw v.d. Pol,

F.Smit beoordeelde op 2018-08-19

Veel informatie, ook over de levertermijn. Vriendelijke toonzetting, keurige duurzame verpakking.

Geachte heer Smit,

Michiel Kramer beoordeelde op 2018-08-19

Prima webshop, alleen heb ik niet een uitstekende beoordeling gegeven omdat het wordt verstuurd via GLS. GLS is echt een verschrikkelijk slecht transportbedrijf die hun afspraken niet na komen. Ik heb nu al drie keer moeten aangeven welk pickup point ik wilde hebben, maar iedere keer gaat het fout. Ik hoor meer van dit soort verhalen over GLS. Mijn tip voor de webwinkel is dat zij pakketten gaan versturen via een ander bedrijf zoals PostNL of DHL...

Geachte heer Kramer ,beste Michiel,

Dank voor uw beoordeling en genomen moeite. Gelukkig worden onze pakketten in 99% van de gevallen keurig door GLS afgeleverd maar soms gaat er inderdaad iets mis en als er een ding mis gaat gaat er vaak meer mis zoals Murphy al voorspelde. Een klein deel van onze producten valt onder de gevaarlijke stoffen waardoor onze pakketten slechts door een klein aantal vervoerders in behandeling genomen mogen worden. De vervoerders die u noemt accepteren geen gevaarlijke stoffen in hun systeem en zijn daardoor niet bruikbaar voor ons. In het verleden hebben wij ook met andere vervoerders gewerkt maar tot op heden levert GLS ons over het totaal gezien het minst aantal problemen op. Dat neemt uiteraard niet weg dat het vervelend is dat er soms zaken mis gaan en helemaal als dat vaker gebeurd. Ik heb uw bemerking in ieder geval gehoord en genoteerd en heb hierover uiteraard ook al contact gehad met GLS.

Miranda beoordeelde op 2018-08-18

tevreden

Dag Miranda,

IJp beoordeelde op 2018-08-16

Eenvoudig te bestellen en snel geleverd.

Dag IJp,

Cornerstone beoordeelde op 2018-08-13

Snelle levering; goede materialen.

Geachte heer / mevrouw,

Yorn beoordeelde op 2018-08-12

Snelle verzending, goede verpakking met oog voor milieu.

Dag Yorn,

Sonja beoordeelde op 2018-08-12

Prima advies, snelle levering en prima product.

Dag Sonja,

Gustaaf Plancke beoordeelde op 2018-08-11

Bliksemsnelle respons op je vragen. Professioneel advies, gedegen antwoorden op je vragen. Expert en betrouwbare verkoper. TOP ! Beslist een aanrader.

Geachte heer Plancke, beste Gustaaf,,

Jan beoordeelde op 2018-08-11

Veel verstand van zaken, keurige communicatie en super producten: TOP!

Dag Jan,

Dank voor de positieve beoordeling en genomen moeite.

Ron (van zaltbommel)

Daniel beoordeelde op 2018-08-10

De kwaliteit van de olie is uitstekend!
Klantenservice is uitstekend!
Beschikbare assortiment is uitstekend!
De prijzen producten wat aan de dure kant.
Verzending via GLS meerdere dagen vertraagd.

Dag Daniel,

Dank voor de beoordeling en genomen moeite. Wat was het jammer te horen dat je zo ontevreden was over onze producten. Naar aanleiding van de beoordeling hebben wij zojuist even met elkaar gebeld om te achterhalen wat er aan de hand was. Dat je niet eerder contact had opgenomen over de problemen die je hebt ondervonden is jammer want dan had ik je eerder kunnen informeren dat zou werk en frustratie gescheeld hebben.

Uit ons gesprek bleek dat het grote probleem dat je ondervindt is dat de olie na 3 weken nog steeds plakkerig is. Zoals besproken is de oorzaak daarvan dat er een oliefilm OP het oppervlak terecht is gekomen hetgeen niet de bedoeling is. Verf, vernis en beits horen OP het oppervlak, olie hoort alleen IN het hout te zitten. Op de volgende pagina van onze website tref je een uitgebreide beschrijving aan van het probleem en hoe je dat op kunt lossen: https://www.hout-olie.nl/contents/nl/d386_Plakkerige_olie.html

Ik ga er vanuit dat het daarmee moet lukken om de ondervonden problemen op te lossen maar mocht dat niet zo zijn laat me dat dan even, bij voorkeur per e-mail, weten zodat ik je verder kan helpen.

Ik hoop dat je er iets mee kunt en hoor graag even of het gelukt is. Uiteraard stel ik het zeer op prijs als je ook de geplaatste zeer negatieve beoordeling zou willen heroverwegen.

Draulans beoordeelde op 2018-08-08

goede site met veel info, snelle levering

Geachte mevrouw Draulans,

G.A.M. Nijs beoordeelde op 2018-08-08

Snelle levering , top...

Geachte heer Nijs,

peter sommer beoordeelde op 2018-08-08

plus: makkelijke bestelprocedure, snelle levering,
nadeel: ik had liever zelf ergens in de buurt, zoals voorheen in Ammers, bij een winkel de bestelling opgehaald zonder verzendkosten. waarbij ik ook de andere producten kon zien.
na de verhuizing naar het noorden is dit niet meer mogelijk, jammer.
tenzij er een leveranciers adres is in de omgeving van breda.
dank voor het mooie product.

Geachte heer Sommer, beste Peter,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en genomen moeite. Wij zijn inderdaad naar Winschoten verhuisd maar ook in het zuiden zijn er inmiddels diverse dealers waar u onze producten af kunt halen. Een overzicht van onze dealers vindt u op de volgende pagina van onze website: https://www.hout-olie.nl/contents/nl/d313_decokerije_dealers.html

Steven beoordeelde op 2018-08-08

Heel snelle levering en goede communicatie.

Dag Steven,

Luci beoordeelde op 2018-08-08

Snelle levering, goede service en mooie hout olie

Dag Luci,

Edwin de Vries beoordeelde op 2018-08-07

Korte tijd tussen bestelling en levering. Jammer voor ons dat de m2 uit te strijken product niet in overeenstemming is met wat ons is overkomen. Volgens de m2 die wij te coaten hadden met impregneer en Bankirai olie zouden wij met 1,5&2l respectievelijk uitkomen. Het werden uiteindelijk 3,5&5l.

Geachte heer de Vries, beste Edwin,

Dank voor uw beoordeling en genomen moeite. Vervelend te horen dat het verbruik in uw geval zoveel hoger is uitgevallen dan het gemiddelde. Het verbruik wordt bepaald door het absorberend vermogen van de ondergrond en kan daardoor zeer sterk fluctueren. Een uitgebreide toelichting op het verbruik vindt u op de volgende pagina van onze website:

De hoge temperatuur van de afgelopen weken maakt de olie bovendien dunner waardoor deze makkelijker en dieper in kan dringen. Dat komt de bescherming zeker ten goede maar verhoogt tegelijkertijd uiteraard ook het gebruik.

Ik hoop u hiermee naar wens te hebben geinformeerd maar hor het natuurlijk graag als u aanvullende vragen mocht hebben.

Z.Scuric beoordeelde op 2018-08-07

Snel,correct en prima info over de status vd bestelling

Geachte heer Scuric,

Martin beoordeelde op 2018-08-06

Snel en keurig ontvangen!

Dag Martin,