A.J. Romijnweg 47c
9672AH Winschoten

Martijn beoordeelde op 2019-02-19

No nonsens, goed en snel geleverd. Leuk detail, het product werd verpakt in biologisch afbreekbare ‘schuimpjes’.

Dag Martijn,

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling en genomen moeite. Fijn te horen dat alles naar wens is en je de verpakkingschips waardeert.

Roland Merckx beoordeelde op 2019-02-19

Bestelde goederen zijn ook de geleverde. Verpakking was zeer goed. Hiervoor een uitstekende beoordeling.
Negatief was de levertermijn: later dan opgegeven, en de wijze waarop: eerste chauffeur had pakket niet bij en zei dat het later op die dag zou nageleverd zou worden. Niet correcte informatie. Dus misschien eens uitkijken naar een andere transporteur dan GLS. Ik ben dus een aantal uren op verschillende dagen kwijt aan wachten op transporteur.

Dag Roland,

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling en genomen moeite. Vervelend te horen dat de bezorging door GLS problemen heeft opgeleverd. Gelukkig worden meer dan 95% van onze pakketten probleemloos en keurig op tijd door GLS geleverd maar helaas gaat er ook daar heel af en toe iets mis waardoor een pakket vertraging oploopt of zelfs volledig zoek raakt. Fijn in ieder geval om te weten dat de bezorging van deze zending niet vlekkeloos is verlopen zodat we de vinger aan de pols kunnen houden.

Herman Siegers beoordeelde op 2019-02-16

Snel professioneel op tijd goede prijs en kwaliteit verhouding

Geachte heer Siegers, beste Herman,

henri beoordeelde op 2019-02-16

vakkundig
behulpzaam
snelle reactie

Dag Henri,

Belin beoordeelde op 2019-02-04

Zeer goede producten, zeer snelle bezorging!! Top winkel voor hout oliën, zal nooit meer ergens anders bestellen.

Dag Belin,

marc verswyvel beoordeelde op 2019-02-03

Volledig conform mijn verwachting maar transport is wel redelijk duur.

Geachte heer Verswyvel, beste Marc,

Dank voor de positieve beoordeling en genomen moeite. Transport is inderdaad kostbaar wat weliswaar vaak niet zo lijkt omdat allerlei bedrijven de kosten daarvan in hun prijzen verstoppen en vervolgens zeggen "gratis" te verzenden. Helaas moeten echter ook de transporteurs gewoon betaald worden. Wij rekenen ongeveer 80% van de kosten die wij gemiddeld daadwerkelijk moeten maken om een bestelling op de plaats van bestemming te krijgen door aan onze klanten. De overige kosten nemen wij voor onze rekening.

Peter beoordeelde op 2019-02-03

Prima service en snelle levering.

Dag Peter,

Dank voor de positieve beoordeling en genomen moeite.

Michel Rosielle beoordeelde op 2019-02-03

Schitterend product!
Snelle en correcte afhandeling, verpakking van de olie is top.

Dag Michel,

Dank voor de positieve beoordeling en genomen moeite.

Peggy beoordeelde op 2019-01-28

Prima product. Snel geleverd en duurzaam en natuurafbreekbaar verpakt.

Dag Peggy,

Manuel beoordeelde op 2019-01-22

Tevreden, snel geleverd en duidelijke communicatie over opbouw verzendkosten

Dag Manuel,

Thomas beoordeelde op 2019-01-19

Heldere website met goede productinformatie, Het hoe en waarom wordt op plezierige wijze uitgelegd. Bestellen is makkelijk en de follow-up eveneens.

Dag Thomas,

Leo Gerritse beoordeelde op 2019-01-19

Goed product.
Levering volgens afspraak.
Top!

Dag Leo,

Marjo Casteleijn-Spijkrtman beoordeelde op 2019-01-15

Uitstekend geïnformeerd telefonisch en daarna de bestelling geplaatst. Ook de informatie over de producten staan uitgebreid op de site..

Dag Marjo,

rob coremans beoordeelde op 2019-01-12

zeer kwaliteitsvolle producten.
ik ben blij dat deze producten nog gemaakt worden op de juiste manier, met eerbied en erkenning voor de natuur.

Dag Rob,

Elisabeth beoordeelde op 2019-01-08

Vlug, correct en voorzien van extra informatie. Blij mee.

Dag Elisabeth,

Truus beoordeelde op 2019-01-07

Vlotte levering, uitstekende kwaliteit houtolie. Ik ben zeer tevreden met het resultaat

Dag Truus,

Mark Smit beoordeelde op 2019-01-07

Prima gelijk geleverd en een goed inhoudelijk antwoord geleverd op een vraag!

Dag Mark,

Alexandra beoordeelde op 2019-01-07

nog niets ontvangen kan dus niet beoordelen

Dag Alexandra,

Dank voor je uitermate negatieve beoordeling. Wat vreemd en vooral vervelend dat je via deze weg aan denkt te moeten geven dat je nog niets ontvangen hebt. Waarom neem je niet gewoon even contact met ons op zodat we kunnen kijken wat er met je zending aan de hand is? Wel zo handig en prettig toch? Natuurlijk is het vervelend dat je bestelling nog niet bij je is gearriveerd maar ik heb geen glazen bol dus als je me daar niet gewoon even over informeert zoals ik je dat in de bevestigingsmails heb verzocht dan kan ik er ook weinig aan doen en is het in mijn beleving wat wonderlijk als je direct maar met een zo negatief mogelijke beoordeling uit de hoek meent te moeten komen.

Je had de status van je bestelling ook zelf kunnen volgen via de track en trace-maildie we je gestuurd hebben en daarover direct contact met GLS op kunnen nemen maar ik heb de status van je bestelling er uiteraard direct even voor je bij gezocht en daaruit blijkt dat we je bestelling op 2 januari jongstleden aan GLS hebben over gedragen. Volgens de status heeft GLS op 3 januari een verzoek van je gekregen om de zending later te leveren zodat het pakket momenteel in bewaring is op het depot. Wat de exacte inhoud van het verzoek geweest is kan ik niet zien.

Ik hoor dan ook graag of en zo ja welk verzoek je hebt ingediend zodat ik bij GLS voor je na kan vragen wat er met je bestelling aan de hand is. Het makkelijkst gaat dat natuurlijk als je me gewoon even een mailtje stuurt zoals ik je dat ook in de bevestiging van je bestelling heb verzocht.

Ik hoor het graag en zou het op prijs stellen als je deze negatieve beoordeling wilt herzien.

Met dank en vriendelijke groet,

Ron van Zaltbommel

Marc beoordeelde op 2019-01-02