De Corantijn 19

Mystery shopper

Lees
waarom

Barry beoordeelde op 2018-02-19

Killer bees deck besteld. Dag erna het fancy deck al in huis. Uitstekende webwinkel!

Peter beoordeelde op 2018-01-22

Bestelling netjes en snel afgeleverd. Super tevreden over deze webwinkel, zeker een aanrader.

Dominik de Beet beoordeelde op 2018-01-09

Super tevreden. Had vrijdagavond het Absinthe deck besteld en direct een bevestiging van een ontvangen bestelling. Gisteren een mail gekregen dat de bestelling verzonden was en vandaag (had hem eigenlijk eerder verwacht) in de bus gekregen. Wat er wordt aangeboden qua levertijd is waar. Deck ziet er super uit. Design is gaaf en de kaarten voelen zoals verwacht: goed en soepel in handeling. Deze webwinkel is zeker aan te raden en voor diegene die een lekkere, soepele deck willen hebben en houden van zwart met een vleugje wit is dit deck zeker aan te raden!

Lenny beoordeelde op 2017-08-05

Ondanks ik geen track&trace info heb gekregen was de klanten service toch zo vriendelijk om dat nogmaals op te sturen en zo kwam ik erachter dat mijn pakje al in mijn brievenbus zat. netjes ingepakt in kartonnen doosje die in de brievenbus kan.

Reactie van deSpeelkaarten.nl:
Beste Lenny,

Bedankt voor je beoordeling. We hebben je vragen/bezwaren nagekeken en het pakje is op vrijdag 28/07/2017 verzonden en het is op maandag 31/07/2017 om 15:38 geleverd. De tracking informatie die dit bevestigt, zal ik je per email sturen aangezien ik hier jouw adres niet wil delen.We hopen je zo voldoende te hebben geïnformeerd.

We hebben overigens jouw email niet ontvangen. Waar heb je dit heen gestuurd?
Alvast bedankt.

Als je nog verdere vragen hebt kun je reageren op de email die je zo dadelijk ontvangt.

Boy
DeSpeelkaarten.nl

Caspar beoordeelde op 2017-03-28

Ik heb om te beginnen 3 decks aangekocht om te kijken in welke staat ze aankomen en hoe lang het zou duren. Ik had nu de pech dat ik op een vrijdag avond had bestelt en dat ze dus pas de volgende maandag verzonden zouden worden. Vandaag (de dag na de verzending) heb ik de kaarten keurig in een sterk kartonnen doosje gekregen. Deze website is zeker een aanrader, aan mij houden ze alsvast een klant.

Menno beoordeelde op 2017-01-28

Het is een hele goede website.
Vriendelijk, snelle levering en de beste decks.
Bijna elk deck eigenlijk je hoeft maar te mailen en ze bestellen het deck.

nog één woord FANTASTISCH!

Wachtende klant beoordeelde op 2016-09-05

Geen levering zoals beloofd, geen product dat op tijd aankomt. Misschien toch maar een beter alternatief zoeken...

Reactie van deSpeelkaarten.nl:
Beste,
Vervelend te vernemen dat je bestelling niet op tijd is aangekomen. Zou je ons het bestelnummer kunnen doorgeven? Dan kunnen de bestelling onderzoeken en kijken wat er mogelijk fout is gegaan. Vanaf daar kunnen we bepalen dat de volgende stap is.

Alvast bedankt voor je reactie!
DeSpeelkaarten

Vladimir Bedenok beoordeelde op 2015-12-08

Altijd vriendelijk. Mooie prijzen, Snelle levering!

N beoordeelde op 2015-10-23

Bestelling prima verlopen.

Had voor 14:00 besteld en de volgende dag werd er door de pakketbezorger al geleverd.

Mijn bestelling was voor meer dan €25,00 dus het werd ook nog eens gratis geleverd !

Site werkt goed, en een ruime keuze.

(Opmerking voor de web-shop: misschien voor in de toekomst een track en trace code meezenden zodat kopers het pakket kunnen volgen)

Kortom: 95 van de 100 punten !!!!!!!!!

Jacinta beoordeelde op 2015-09-15

ik vind ze fijn spelen

Lars beoordeelde op 2015-05-21

De pagina sprak van "Voor half zes bestellen, morgen in huis". In mijn account viel echter te zien dat het 4 dagen duurde voordat de bestelling "verzonden" zou zijn, en 9 dagen later was er nóg niks bezorgd.

Ik zit nu op de 10de dag na mijn bestelling, en ik weet nog niet eens variables in te vullen zoals "prijs kwaliteit" maar dit zegt genoeg over de levertijd. Ook zijn dingen zoals "contact us" nergens te vinden op de pagina.

Een slechte ervaring.

Mustafa Reza beoordeelde op 2014-08-01

DeSpeelkaarten.nl is een top site met geweldige breede assortimenten voor decks. De levertijd kan je rustig van uit gaan wat er op de site staat. Prijzen en kwaliteit zijn uitstekend. Ik heb nog contact op genomen om mijn bestelling te weizegen. Het persoon dat ik aan de lijn had was zeer klant vriendelijk. 1 woord voor despeelkaarten.nl GE-WEL-DIG!!!

Mystery shopper beoordeelde op 2014-07-12

We hebben onlangs de webwinkel De Speelkaarten verrast met een mysteryshopping actie. Tijdens deze actie deden we ons voor als een pubeigenaar die binnenkort een mystiek feest zou organiseren. Voor dit feest was hij op zoek naar allerlei attributen. Hierbij was hij ook geïnteresseerd in de producten van Theory11. We vroegen aan de webwinkel naar de speelkaarten Bicycle Guardians en of er nog meer producten uit de range van Theory11 verkocht werden. Daarnaast vroegen we wat de periode zou zijn tussen het bestellen en het geleverd krijgen van de producten. We kregen dezelfde dag nog een reactie van de webwinkel. Hierin kregen we een complete lijst van de producten van Theory11 die de webwinkel De Speelkaarten verkocht. Daarnaast werd aangegeven dat het over het algemeen betekende dat wanneer we een order plaatsten, het product de volgende dag in huis zou zijn. Tevens gaf de webwinkel ons aan dat we rustig konden bellen mochten we meer informatie willen hebben. Vanwege de adequate en spoedige reactie van de webwinkel beoordelen we ze graag met de volledige vijf sterren.

Sean Derkinderen beoordeelde op 2014-07-05

De bestellingen komen altijd goed op tijd, zijn altijd goed beschermt bij levering en zijn altijd correct, dit verschilt wel van een andere paar webshops waarin ervaring met heb!

Ook de " nazorg " in super.. Je krijgt altijd een eerlijk en correct antwoord op al je vragen.
in mijn ogen de beste webshops voor playingcards die er is

sjaak stratmann beoordeelde op 2014-07-04

goede winkel ,duidelijk en snelle levertijd

Mat beoordeelde op 2014-07-02

Alles bevalt heel goed

Sako beoordeelde op 2014-07-01

Ik heb goede ervaringen met deze webshop. Mijn producten werden snel geleverd. En zijn ook van top kwaliteit. Bij onduidelijkheden heb ik ook steeds snel en goed contact gehad met het bedrijf.

Betrouwbare webshop!

Daphne beoordeelde op 2014-06-30

Snelle en nette bezorging, een uitgebreid assortiment, goed bereikbaar voor vragen en/of opmerkingen en bovendien zijn er altijd leuke en originele acties.
Kortom; een betrouwbaar en sympathiek adres voor al je speelkaarten.

Perry beoordeelde op 2014-06-30

Er was iets niet op voorraad dit werd meteen gemeld en wanneer het er dan wel zou zijn. Om deze reden mocht ik ook nog eens mijn order wijzigen en er andere dingen bij bestellen en toen het er was was het heel snel verzonden. Je word goed geïnformeerd en gekeken of alles naar wens is.

Robert Allard beoordeelde op 2014-06-29

Eigenlijk alleen maar lof. Klanten worden voortdurend op de hoogte gehouden, ook als een bestelling langer onderweg is. De producten zijn over het algemeen zeer mooi. Wat word belooft word nagekomen. De enige kanttekening die ik kan bedenken is dat producten er in het echt soms minder mooi zijn dan op de site. Maar wie daarop aan te spreken is?

Koen J beoordeelde op 2014-05-30

Geweldige site! Niks negatiefs, dus hoef weinig op te schrijven