antonvanduinkerkenstraat 8

Gonneke Fieren beoordeelde op 2019-08-15

Saeunn Bry beoordeelde op 2019-08-15

snel de product in huis

Gerrit Jan Willems beoordeelde op 2019-08-13

snelle levering en goede kwaliteit

Mireille beoordeelde op 2019-08-11

Hele snelle levering! Zag er prima uit, vlgs verwachting.

Hans Nijs beoordeelde op 2019-08-06

Na gemaild te hebben over verdere vragen in verband met een opklapbare massagetafel en advies, kreeg ik snel (diezelfde avond) een profesioneel en uitgebreid antwoord. Aan de hand hiervan kon ik de beste massagetafel uitkiezen die voor mij geschikt was. Na bestelling werd de tafel de volgende dag geleverd.

Reactie van demassagewinkel.com:
Hoi Hans, Bedankt voor je review. Veel plezier van de massagetafel!

Patricia Van Diggele beoordeelde op 2019-07-23

De doppen om de gaten in de pootjes te bedekken ontbraken.
Ik ben nog in afwachting van de afhandeling van mijn melding

Reactie van demassagewinkel.com:
Hi Patricia, zoals besproken worden de doppen vanuit onze leverancier opgestuurd, omdat we deze zelf niet voorradig hebben liggen. Echter kan dit helaas wat langer duren. Excuses voor het ongemak!

Raymond Janssens beoordeelde op 2019-07-18

Beste kan geen beoordeling vellen massage tafel is nog steeds niet aangekomen bij mij thuis groetjes Mr Janssens

Reactie van demassagewinkel.com:
Goedendag, bedankt voor de beoordeling / feedback. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb even contact via de mail met je opgenomen om dit op te lossen. Gr. Koen

heidi Van de sande beoordeelde op 2019-07-15

snelle levering , degelijke kapperskar

Reactie van demassagewinkel.com:
Bedankt voor je beoordeling. Hopelijk kun je nog jarenlang genieten van de kapperskar!

Ed Krijger beoordeelde op 2019-07-09

Antje Bosma beoordeelde op 2019-07-07

Dominique Noppe beoordeelde op 2019-07-01

Via mail kon ik meevolgen wanneer iets zou toekomen. Bestelling keurig en binnen een zeer aanvaardbare tijd geleverd.

Reactie van demassagewinkel.com:
Hi Dominique, bedankt voor je beoordeling! Veel plezier van de massagestoel.

Shirley van Noord beoordeelde op 2019-06-27

Erg blij met mijn nieuwe massagestoel/tafel. Snel geleverd.

Reactie van demassagewinkel.com:
Hi Shirley, fijn om te horen! Hopelijk heb je er jarenlang plezier van :-)

Gerry Blackhall beoordeelde op 2019-06-13

Goede communicatie, snelle verwerking van opdracht ruilen was gemakkelijk, behulpzaam in het maken van de juiste keuze, n goed product.
Verpakking van tafelsmoet aangepast worden zodat ze te tillen zijn.

Reactie van demassagewinkel.com:
Hi Gerry, Bedankt voor je review! De verpakking is inderdaad iets waar we naar aan het kijken zijn met de leverancier.

job eijlders beoordeelde op 2019-06-08

Op zich is de bank een top product, goed afgewerkt. Helaas was de verzending met geen track en trace. Je moet dan zitten mailen. Dat vond ik minder.

Reactie van demassagewinkel.com:
Hi Job, Bedankt voor je eerlijke feedback. Excuses voor het ongemak met de track & trace code, er was helaas iets mis gegaan in ons systeem.

Danny Walda beoordeelde op 2019-06-04

evy paessens beoordeelde op 2019-05-18

Jurriën van Dijk beoordeelde op 2019-05-10

Eerste bestelling geheel naar verwachting gegaan. Besteld, betaald en op tijd geleverd. Netjes op de hoogte gehouden via mail.

Bedankt Jurriƫn!

Sien Wouwermans beoordeelde op 2019-04-07

Webwinkel die toch persoonlijk aanvoelt. Er stond een foutje in de leveringstermijnen. Na mijn mailtje kreeg ik onmiddelijk reactie en opvolging. Zeer positief over de opvolging, het contact, de levering. Het product ga ik nog testen.

Reactie van demassagewinkel.com:
Bedankt voor de beoordeling Sien!

Sandra beoordeelde op 2019-04-04

Mijn bestelling supersnel in huis!
Terwijl in mail stond dat het een paar dagen zou duren..

Alieke Dekker beoordeelde op 2019-03-28

Mooi product en goed om cadeau te geven.