antonvanduinkerkenstraat 8
5103PX Dongen
+31627314325

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Gerry Blackhall beoordeelde op 2019-06-13

Goede communicatie, snelle verwerking van opdracht ruilen was gemakkelijk, behulpzaam in het maken van de juiste keuze, n goed product.
Verpakking van tafelsmoet aangepast worden zodat ze te tillen zijn.

job eijlders beoordeelde op 2019-06-08

Op zich is de bank een top product, goed afgewerkt. Helaas was de verzending met geen track en trace. Je moet dan zitten mailen. Dat vond ik minder.

Danny Walda beoordeelde op 2019-06-04

evy paessens beoordeelde op 2019-05-18

Jurriën van Dijk beoordeelde op 2019-05-10

Eerste bestelling geheel naar verwachting gegaan. Besteld, betaald en op tijd geleverd. Netjes op de hoogte gehouden via mail.

Sien Wouwermans beoordeelde op 2019-04-07

Webwinkel die toch persoonlijk aanvoelt. Er stond een foutje in de leveringstermijnen. Na mijn mailtje kreeg ik onmiddelijk reactie en opvolging. Zeer positief over de opvolging, het contact, de levering. Het product ga ik nog testen.

Sandra beoordeelde op 2019-04-04

Mijn bestelling supersnel in huis!
Terwijl in mail stond dat het een paar dagen zou duren..

Alieke Dekker beoordeelde op 2019-03-28

Mooi product en goed om cadeau te geven.

An Daems beoordeelde op 2019-03-28

Ronald Van helden beoordeelde op 2019-03-27

Ik heb een massagetafel respro via 3 besteld, mooie en stevige tafel. Jammer was wel dat aan de binnen kant veel zwarte vlekken zatten(leek net vet), gelukkig zie je het niet als hij staat, heb er ook niet over geklaagd