kollergang 11
0031 (0) 523 746015

KiyOh 2478 9,2
Trustpilot 20 8,1

Jansonius beoordeelde op 2019-02-22

Dit is echt de beste service ooit, meedenkende medewerkers en een snelle verzending! Zelfs op zaterdag word er geleverd.

J.Holtrop beoordeelde op 2019-02-22

Op 13 februari 2019 besteld en op de 19de geleverd. Echter op de 15 had ik al berricht dat de zending verzonden was maar kreeg geen tracking nummer. Mailtje gestuurd, geen antwoord. Gebeld, er werd niet opgenomen. Uiteindelijk via het webformulier wel antwoord gekregen. De zending was onderweg maar was 'blijven staan' bij de vervoerder. Ik kreeg het tracking nummer. Gekeken bij de vervoerder en daar was niets bekend over een hold op de zending. Volgende dag komt de doos. Hij ziet er een beetje raar uit, maar ja ik heb de spullen die er in zitten nu echt nodig. De doos blijkt doorweekt te zijn van de olie. Van de 3 5 lieter flessen lekte er 1 en er was al 1 liter uit. Ik dacht dat hij bij de hals lekte maar later bleek dat er een speldenprik gaatje in de fles zelf zat. Hoe komt zo'n gaatje in zo'n fles? Dat springt er echt niet vanzelf in.
De leverancier had nooit een lekkende fles mogen leveren. De vervoerder hat het gezien want er zat een waarschwing op de doos voor de chaufeur, die had dat aan mij moeten melden. Ik had de doos moeten weigeren. Maar ik had ondertussen de reviews gelezen en was allang blij dat ik mijn spullen had.
Ik bestel hier nooit meer.
Wil je weten of ik gellijk heb? Bel ze met een vraag of stuur ze een email met en vraag en kijk hoelang het duurt voor je antwoordt krijgt. Dat is altijd beter dan je geld weg gooien.

Nick beoordeelde op 2018-08-29

Snel geleverd

Herman beoordeelde op 2018-08-27

snelle levering binnen 24 uur geleverd, en vakkundige medewerkers ze wisten precies wat ik nodig had.

Marcello beoordeelde op 2018-08-17

Super snel geleverd en goedkoop !

Menno beoordeelde op 2018-07-27

Top bedrijf met zeer snelle levering!

Ozan beoordeelde op 2018-07-27

Slechte service ooit. Ze sturen verkeerde bestelling, zeggen dat ze het gaan verbeteren maar we zijn al 3 weken verder.
Liever euro meer betalen voor betere webshops.