Zadelmakerstraat 29 29
2984CC RIDDERKERK

8,3

KiyOh 2415 8,3

John beoordeelde op 2019-04-12

Zeer vriendelijke verkoper in de winkel. Gisteren wat liquids besteld en vandaag al in huis. Goed verpakt en duidelijk per mail op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.

John beoordeelde op 2019-04-12

Snel geleverd en goede prijs!

Simon Douwes beoordeelde op 2019-03-04

Snel bezorgd, overzichtelijke site, klantvriendelijk.

Goffau beoordeelde op 2019-03-03

Op de website staat dat zaken op voorraad zijn. Dan komt de bevestigingsmail voor de order. Daarna de e-mail dat items in back order staan. Daarna verneem ik al meer dan twee weken totaal niets. Geen melding wanneer er geleverd gaat worden, totaal niets. Een order (die al betaald is) kan alleen telefonisch worden geannuleerd. Ik ervaar dit als niet bijster klant vriendelijk. Ik weet zelfs niet om welk item van de order het gaat waardoor deze in back order staat.

Johan beoordeelde op 2019-03-03

Lage prijzen en snelle levering, van liquids tot coils

Loes Flendrie beoordeelde op 2019-03-01

Veel gebruikersgemak ervaren. Mooi kleurtje ook.

Piet van Hilten beoordeelde op 2019-01-11

Vanwege de service achteraf. Die lijkt nergens naar. Ik heb 2 nov 2018 daar een e-pipe gekocht en die ging afgelopen maandag stuk. Via de website een mail gestuurd en het probleem uitgelegd. Gevraagd wat er aan de hand kan zijn en wat er aan gedaan kan worden. En vervolgens?.................... niets dus. Geen enkele reactie.

Met zo'n service kunnen je producten nog zo goed zijn, het wordt nooit wat.

Gerard beoordeelde op 2018-11-30

Altijd supersnel en goed geleverd

Martijn beoordeelde op 2018-11-12

Goede ervaring, fijn dat ik gebeld werd met de mededeling dat 1 van de shake and vape's die ik bestelde was net uit voorraad was gegaan, toen hebben we een alternatief gekozen en was m'n bestelling alsnog de volgende dag binnen. dat is proactief waar ik iets aan had :)
Keurig .

Suzanne Fierloos beoordeelde op 2018-09-22

Goed verpakt, doet wat ze beloven.

Thomas Ros beoordeelde op 2018-09-22

Onlangs langsgeweest bij e-Smokewinkel.nl. Erg goed geholpen door de meneer die er veel verstand van heeft. Geen verkooppraatjes, maar goed advies afgestemd op mijn behoefte.

Naar aanleiding van het advies van de week een pakketje laten leveren. Snel geleverd!

Dustin Valster beoordeelde op 2018-09-21

Zeer snelle levering en goede producten en prijs. Vriendelijke klantenservice.

Ronald Bergwerf beoordeelde op 2018-09-21

Zeer snelle levering, had gisterenavond besteld en vanmorgen al de postbode aan de deur. Goed verpakt en goede prijs! Erg veel aanbod en duidelijke website.

Bartje Biertje beoordeelde op 2018-09-08

Bezorging en service is zeer matig. Gister een Smok Stick X8 besteld met de gedachten het nog expres voor 18.00u te bestellen (Eigenlijk staat er nog “Op werkdagen voor 22.00 bestelt, morgen in huis!” zodat ik hem vandaag (de dag later) kon gebruiken. Er is nu een dag voorbij en heb nog nieteens een 2e mail met verdere bestel informatie gekregen.. expres hier besteld voor de snelle levering dacht ik, maar neen.... heel ontevreden :(

B.Verdijk beoordeelde op 2018-09-07

Bestelling 2x joytech EGO A10 ECO BFHN coils 0,5 ohm a 2x 9,95 = 19,90.
! x geleverd en niet het goede type voor mijn systeem.
3x klacht ingediend voor tekort en retour, geen reactie.

John beoordeelde op 2018-06-18

Erg goede en zeer snelle bezorging! Vriendelijke en behulpzame klantenservice!

Pieter beoordeelde op 2018-06-07

hele slechte levering, hoge verzendkosten en dan nog zo'n belabberd systeem. heb 2 keer iets besteld en beide keren 3-4 dagen later pas ontvangen, ook heb ik geen mails ontvangen met daarin excuses of verklaringen.
slechte zaak

Leonie van der horst beoordeelde op 2018-06-05

Naar 10 minuten in de wacht, en een knetterhard muziekje gaat de telefoon eindelijk over. Helaas word de lijn verbroken, niemand gesproken weet nog steeds niet waar mijn pakketje is.

Juist hier besteld om het binnen 24 uur geleverd zou worden. Ben bang dat dit niet gaat gebeuren.
Geen nieuwe batterij voordat we op vakantie gaan. Jammer en teleurgesteld.

M. van Asten beoordeelde op 2018-05-03

Bestelling is prima verlopen. Bezorging zoals vooraf was beloofd: binnen 24 uur.

Noah beoordeelde op 2018-04-12

Ik heb 3 dagen gewacht op mijn bestelling. Ik heb ze toen een mail gestuurd dat de track & trace het niet deed, reageren ze niet op mijn mail. Dan komen ze binnen, goed verpakt maar zijn de pennen heel slecht. De pennen zijn van plastic en de kwaliteit van chinese rommel. Voorheen hadden ze ijzeren, die waren echt 500 puffs en deze zijn super slecht. Ik ben totaal niet tevreden met hun producten en service. Voortaan maar gewoon bij dhgate bestellen.