Meer en Duin 347
KvK 27319307

8,8

KiyOh 2941 8,7

Mascha beoordeelde op 2019-05-21

Duidelijke website, betaalbaar en snelle service! Kortom ik kom hier zeker terug

Elisabeth Hammink beoordeelde op 2019-05-21

Heel tevreden en snelle levering...
Een tevreden klant...

M.B. beoordeelde op 2019-05-20

Snel geleverd

Celesta Van Os beoordeelde op 2019-05-20

heel tevrede, snelle levering, mooie producten

nicole van der laan-zwier beoordeelde op 2019-05-20

Besteld en vlot in huis

JJG Roelofs beoordeelde op 2019-05-20

Netjes en snel geleverd.

Annelies Wennekes beoordeelde op 2019-05-20

Prima levering. Zag er netjes uit.

Lena Novikova beoordeelde op 2019-05-19

snelle bezorging en leuke gelukspoppetjes!

Jessica Akkermans beoordeelde op 2019-05-19

Snelle levering, goed verpakt. Ook werd ik op de hoogte gehouden over de levering.

Brenda Vorstenbosch beoordeelde op 2019-05-19

Leuke producten en snelle levering!

Rob Willemsen beoordeelde op 2019-05-19

Prima geregeld allemaal

Carlien van Griensven beoordeelde op 2019-05-18

4 kaartjes besteld en kreeg er maar 2 thuis gestuurd. Ik heb hierover gebeld en degene die ik sprak was vriendelijk en zou de 2 missende kaartjes meteen versturen. Helaas kreeg ik de kaartjes te laat aan om het aan de mensen te geven, als afscheid.

Reactie van eenbeetjegeluk.nl:
Onze excuses voor het ongemak nogmaals. Hopelijk heeft u wel een leuk afscheid gehad!
Mvg Pauline Bok
Een beetje geluk

AAW de Bruin beoordeelde op 2019-05-18

Leuke artikelen tegen een betaalbare prijs. Snelle levering.

Jolanda beoordeelde op 2019-05-17

Voor mijn hele team een persoonlijke kaart en gelukspoppetje besteld. Veel keuze! Snelle levering.

M Franken beoordeelde op 2019-05-16

Na bestelling binnen enkele dagen in huis gehad. Komt precies overeen met de verwachtingen. Zeer tevreden.

Tom Pot beoordeelde op 2019-05-16

Snel, vriendelijk en goed geholpen. De post is helaas minder betrouwbaar. Kies bij een verzending voor track en trace.

K. Ansink beoordeelde op 2019-05-15

Snelle bezorging, netjes verpakt en een enorm leuk eindproduct. De klavertje vier kaartjes zijn nog mooier dan op de foto!

els smeets beoordeelde op 2019-05-15

Jammer dat Post.nl niet bezorgd heeft voor moederdag.

Kimberly Stiefel beoordeelde op 2019-05-15

Het artikel is snel verzonden. Je krijgt veel informatie over je bestelling. Ik was vergeten een kaartje met tekst toe te voegen en na Whatsapp contact ( wat heel handig is en ook zeer snel werd beantwoord) heeft de eigenaresse voor mij heel lief alsnog een kaartje bijgevoegd .
Ik bestel er graag nog eens .

Anouk Wijnen beoordeelde op 2019-05-15