Meer en Duin 347

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

8,7

KiyOh 2930 8,7

Brigit Verhoeven beoordeelde op 2019-01-19

Prijs kwaliteit verhouding prima !
Snelle levering, netjes verpakt !
Prima in orde.

Sheelly Hartje beoordeelde op 2019-01-19

Super duidelijke site, snelle levering & super service! Voor de 2e keer iets besteld en er gaan nog meerdere bestelling volgen’ bedankt weer!

Astrid Bijl beoordeelde op 2019-01-19

snelle levering en leuke producten

Berry Wiltink-Berns beoordeelde op 2019-01-19

Overzichtelijke en mooie website en zo leuke dingen!! Ben erg blij met mijn pakket van jullie

L Jongeneel beoordeelde op 2019-01-19

Goed geholpen! En super leuke gelukspoppetjes! Ga ze kado geven aan mijn vriendinnen. Bedankt!

Annemarie Goossens beoordeelde op 2019-01-19

Leuk om te geven. Snelle levering. Ik ben tevreden.

Thea de Bruijn beoordeelde op 2019-01-18

Heel netjes en op tijd

Marjan de Kort beoordeelde op 2019-01-16

Heel tevreden. Zoals beloofd had ik de dag na de bestelling het product in huis.

Van den Berg beoordeelde op 2019-01-16

Snellere levering dan de datum waarop ik het artikel nodig heb. Mooi gegraveerd.

Valerie Sandel beoordeelde op 2019-01-16

De bestelling was makkelijk te plaatsen. Heb hem heel snel ontvangen. De kwaliteit van de ketting is uitstekend niks op aan te merken. Mijn dochter en haar vriendin BFF zijn er ontzettend blij mee

Sarah-Jane Grep R.Y Grep beoordeelde op 2019-01-16

Heel Goede En Prettige Ervaring Met Jullie Website. Top Ervaring

Sandra Siebeling beoordeelde op 2019-01-15

Super webshop. Goede service Snelle levering. Ga er nog vaak iets bestellen

Reactie van eenbeetjegeluk.nl:
Bedankt voor uw leuke reactie. Daar worden wij ook weer blij van ;-)

Manon Elbersen beoordeelde op 2019-01-15

Leuke items, snel geleverd.

Linda De Haan beoordeelde op 2019-01-15

De letters zitten niet recht op de bekers.

Reactie van eenbeetjegeluk.nl:
Betreft een bestelling bij een ander bedrijf ;-) Wij verkopen namelijk geen bekers. Wij hebben de klant hierover geinformeerd.

Sandra Van Camp beoordeelde op 2019-01-15

Heel tevreden.

Janneke Stoeckel beoordeelde op 2019-01-15

Snel en netjes!

Charlotte beoordeelde op 2019-01-15

Snelle en correcte levering

Mw. L. van der Kroon beoordeelde op 2019-01-15

Snelle levering! Prima product.

Fred beoordeelde op 2019-01-14

makkelijke te gebruiken website en netjes binnen enkele dagen geleverd.

Leontien Reijmers beoordeelde op 2019-01-14

Super snelle levering!