Meer en Duin 347
KvK 27319307

8,8

KiyOh 2943 8,7

Anita beoordeelde op 2019-09-18

Leuke, afwisselende collectie en snelle levering

Corinne Looijschelder beoordeelde op 2019-09-18

De levering snel en netjes verpakt ontvangen alleen had 28 stuks van elk besteld en kreeg van het een 30 stuks en van het ander 26 stuks. Dus nu krijgt de juf en mijn zoon zelf niets na zijn spreekbeurt

Reactie van eenbeetjegeluk.nl:
Geachte mevrouw Looijschelder.
Mijn excuses voor het ongemak.
Als u aangeeft wat ontbreekt dan sturen we dit direct nog even na voor uw zoon en zijn juf!
Graag vernemen we uw reactie op: info@eenbeetjegeluk.nl of via whatsapp.

Mvg Pauline Bok
Een beetje geluk

Els Boekensteijn beoordeelde op 2019-09-18

Emmy Hoogendoorn beoordeelde op 2019-09-18

Ziet er perfect uit.

Gc Steennis beoordeelde op 2019-09-17

Wij zijn heel blij met de beeltje
En zakje en een snelle levering
Het zag er goed verzorg uit
Leuk voor een bruiloft

cor snippe beoordeelde op 2019-09-16

Prima.Duidelijk wordt er aangegeven dat je bestelling onderweg is.Het pakketje en inhoud zag er verzorgd uit..

marja verhagen beoordeelde op 2019-09-16

snelle service complimenten

F Prins beoordeelde op 2019-09-15

Artikel besteld anderdaags bezorgt. Keurig verpakt. Zijn tevreden.

Yvonne van Dormolen beoordeelde op 2019-09-15

Genoeg keus en snelle actie

Erna beoordeelde op 2019-09-15

Prima services

Sonja Veltman beoordeelde op 2019-09-14

Makkelijk, goedkoop en snel!

hf beoordeelde op 2019-09-14

Voor 2e keer iets besteld en snel geleverd. Netjes verpakt, precies geleverd wat ik had verwacht.

Carla Van Beek beoordeelde op 2019-09-14

Snelle service.

C. de Ridder beoordeelde op 2019-09-14

Goed uitgevoerd netjes op tijd binnen

Barbara Kres beoordeelde op 2019-09-14

Bestelling werd op tijd en goed geleverd. Verpakking was wat beschadigd en was een cadeau, dus was jammer

Louise beoordeelde op 2019-09-12

De bestelling duurde 6 dagen langer dan werd aangegeven.
Mogelijk lag het aan TNT hoor. Er wordt iig amper en traag op je mail gereageerd als je daarover zorgen of vragen hebt. Bestelling moet je thuis zelf afmaken, is niet zoals op de foto. Maar is op zich prima te doen.

Marjolein Willemsen beoordeelde op 2019-09-11

In eerste instantie het verkeerde product gekregen, maar perfect opgelost! Het juiste gekregen en hoefde het verkeerde niet terug te sturen. Prima service!!!!!

Titia de Vries - de Boer beoordeelde op 2019-09-11

Snelle, keurige levering

Marcella Visser beoordeelde op 2019-09-10

Jammer dat er een paar gelukspoppetjes tussen zaten die stuk zijn. Verder tevreden

Willem Jakobs beoordeelde op 2019-09-10

Het kruisje was wel erg klein maar was ook niet duur