eenbeetjegeluk.nl

eenbeetjegeluk.nl

Kleine kadootjes met betekenis voor een leuke prijs.
8,9
4.589 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 4560 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 4553 met beschrijving

Aantal sterren

Beschrijving

Andere eigenschappen

  • Lotje
    Geverifieerde klant van eenbeetjegeluk.nl

    Had een beertje gestuurd met een kaart naar mijn zus.
    Die was er zo blij mee!!!
    Was precies zoals op de foto op jullie website en het was snel verstuurd.

    M.V.G

  • Roos van Solinge
    Geverifieerde klant van eenbeetjegeluk.nl

    het zou binnen 1 werkdag verstuurd worden, maar het is nog steeds niet binnen na 4 werkdagen.

  • Hoe beoordeel je eenbeetjegeluk.nl?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Carla Turk-Hogenboom
    Geverifieerde klant van eenbeetjegeluk.nl

    Ik heb mijn pakketje nog steeds niet!

  • Cindy Bouwer
    Geverifieerde klant van eenbeetjegeluk.nl

    Snelle levering en product zoals omschreven.

  • Anoniem
    Geverifieerde klant van eenbeetjegeluk.nl

    Producten zijn prachtig, betaalbaar en supersnel verzonden.

  • Lianne Bolhuis
    Geverifieerde klant van eenbeetjegeluk.nl

    Snelle service, product zoals getoond en beschreven

  • Y.Th. Reichardt Dudink
    Geverifieerde klant van eenbeetjegeluk.nl

    Goede kleine cadeautjes

  • Mia Billekens
    Geverifieerde klant van eenbeetjegeluk.nl

    Goede service. Ze bellen zelfs als er iets niet klopt met het bezorgadres, zodat ze zeker weten dat het op de juiste plek bezorgd wordt.

  • Karin Pool
    Geverifieerde klant van eenbeetjegeluk.nl

    Snelle levering, er ontbrak wel iets maar krijg dat alsnog toegestuurd. Dus ook super service.

  • Annick
    Review voor eenbeetjegeluk.nl

    Begin december bestelling geplaatst en nu zou het zogezegd afgeleverd zijn maar is nergens te vinden ... 2 mails verstuurd maar geen antwoord.

    Antwoord van eenbeetjegeluk.nl

    Geachte mevrouw,

    Ik heb u vandaag een mail met uw track en tracecode al gestuurd. Mogelijk zit deze in uw spam.
    Volgens DHL is het nog bij het sorteercentrum. Mogelijk is de mail dat er iets is aangekomen van een ander bedrijf.
    In ieder geval is deze zending nog onderweg maar zal snel bij u zijn.

    Met vriendelijke groeten, Pauline Bok
    eenbeetjegeluk.nl

  • Linda
    Geverifieerde klant van eenbeetjegeluk.nl

    Mijn bestelling is nooit aangekomen. Ik werd vriendelijk te woord gestaan nadat ik mijn klacht had ingediend en er zou een nieuwe bestelling nagezonden worden. Inmiddels heb ik de nieuwe bestelling binnen. Zet op de website niet dat er binnen 1 werkdag verstuurd wordt want dat kan je bijna niet waarmaken!

    Antwoord van eenbeetjegeluk.nl

    Geachte mevrouw,

    Wij hebben u nogmaals de bestelling toegestuurd omdat u het niet ontvangen had.
    Door de drukte bij PostNL kan dit soms helaas voorkomen.
    We hopen dat u toch tevreden bent met de producten.

    Met vriendelijke groeten,

    Pauline Bok
    eenbeetjegeluk.nl

  • Dori
    Geverifieerde klant van eenbeetjegeluk.nl

    Snelle levering en een prettig contact

  • Rob
    Geverifieerde klant van eenbeetjegeluk.nl

    Mijn bestelling zat in een veel te grote doos zonder opvulling.
    Tijdens vervoer licht beschadigd omdat er geen opvulling was.
    Tevens verkeerde kleur geleverd.
    Mail gezonden maar na 4 dagen nog steeds geen reactie.
    Dit bedrijf is geen aanrader

    Na 2e mail is het keurig opgelost.

    Antwoord van eenbeetjegeluk.nl

    Beste heer Sterk,

    Inmiddels heeft u een vervangende pop ontvangen.
    Met vriendelijke groten,

    Pauline Bok
    eenbeetjegeluk.nl

  • Marian Den Boer
    Geverifieerde klant van eenbeetjegeluk.nl

    De bezorging duurde erg lang.

    Antwoord van eenbeetjegeluk.nl

    Helaas is het bij POSTNL erg druk en merken wij ook dat het langer duurt dan normaal.
    Hopelijk is het product toch naar uw wens.

    Met vriendelijke groeten,

    Pauline Bok
    eenbeetjegeluk.nl

  • Safira Benguedda
    Geverifieerde klant van eenbeetjegeluk.nl

    Ik heb gemaild over mijn pakketje maar nooit reactie gekregen. Ik heb ook mijn bestelling nooit ontvangen.

    Antwoord van eenbeetjegeluk.nl

    Beste mevrouw Benguedda,
    Ik heb u al gemaild dat wij het pakket retour hebben gekregen omdat het adres niet zou kloppen.
    Als u dat even door geeft dan lossen we het op.

    Met vriendelijke groeten,
    Pauline Bok
    eenbeetjegeluk.nl

  • Karin Nelles
    Geverifieerde klant van eenbeetjegeluk.nl

    Ziet er goed uit

  • Eveline
    Geverifieerde klant van eenbeetjegeluk.nl

    Weer snel verzonden. Leuke producten

  • Lia Verschoor
    Geverifieerde klant van eenbeetjegeluk.nl

    6 dec besteld en no niets ontvangen na een week. Mail wordt ook niet beantwoord.
    Ben nu dus nog zeer ontevreden omdat na een week nog niets binnen is

    Antwoord van eenbeetjegeluk.nl

    Beste mevrouw Verschoor,

    We hebben inmiddels contact gehad en het wordt opgelost.

    Met vriendelijke groeten,

    Pauline Bok
    eenbeetjegeluk.nl

  • Klaaske Zwart-van der Veen
    Geverifieerde klant van eenbeetjegeluk.nl

    Leuke, lieve presentjes om uit te delen. Binnen onze vereniging werd dit presentje 🎁 zeer gewaardeerd. Dankjewel.

  • Liliane Vanthoor
    Geverifieerde klant van eenbeetjegeluk.nl

    Ik heb mijn product niet ontvangen

    Antwoord van eenbeetjegeluk.nl

    Het is erg druk bij PostNL dus merken wij dat het langer duurt dan normaal.
    Mocht het er na 4 werkdagen nog niet zijn dan verzoek ik u contact met ons op te nemen.

    Met vriendelijke groeten,

    Pauline Bok