Zanderijweg 80

Mystery shopper

Lees
waarom

Dick Lont beoordeelde op 2017-03-17

Een bestelling gedaan voor een voetenzak bij een kinderwagen in Oct 2016. Tot op heden niets gehoord, bij inloggen op mijn 'account' staat deze bestelling nog steeds op 'bezig met verwerken'. De klantenservice is niet te bereiken

Sebastiaan Jansen beoordeelde op 2017-03-02

Bestelling op donderdag gedaan en een week later zijn de producten nog niet geleverd.

Marieke Homan / Fam. Groothelm beoordeelde op 2016-10-19

Helaas voel ik mij, ondanks eerdere waarschuwingen aan eigenaar Heimen van D. (volgens zijn LinkedIn ook wel' e-business-specialist') , genoodzaakt uiteindelijk toch mijn beklag te doen...

In het kort:
- 5 juni een 'Baby-Active' kinderwagen en maxicosi-adapter besteld. Levertijd volgens E-house: 6weken.
- 8 weken na besteldatum en geen bericht over de status van levering, verspreid over 4 achtereenvolgende weken tenminste 9 x telefonisch en evenveel emails (lees 'contactformulieren') contact geprobeerd te krijgen zonder resultaat... Alles verloopt zogezegd via een ingehuurd belteam dat niet meer dan een korte notificatie door kan sturen naar Heimen.
- In tranen een laatste telefonische contactpoging, waarna ik de bestelling had willen annuleren (een andere kinderwagen ergens anders bestellen was in principe geen optie, omdat deze dan pas ver na mijn bevalling geleverd zou kunnen worden), kreeg ik dankzij een meelevende telefoniste dan eindelijk Heimen aan de telefoon; ik werd door hem gebeld.
Na een telefoongesprek waarin tekortkomingen uitgebreid zijn besproken, ben ik ingegaan op het voorstel om een kinderwagen, in een andere kleur dan gewenst (de bestelde kinderwagen zou al binnen zijn, danwel nog in de fabriek, danwel bijna binnen of morgen met de post bij mij arriveren enz.) met gratis bijpassend autostoeltje als tegemoetkoming voor het lange wachten, opgestuurd te krijgen. Deze arriveerden keurig, volgens afspraak 2 dagen later. We zijn er ontzettend blij mee en hij was nog net op tijd voor de geboorte van onze zoon!
- Volgens afspraak zou alleen de maxicosi-adapter nog toegestuurd worden... Inmiddels zijn we weer 7 weken verder (het is nu 19 oktober!!! ) en krijg ik wederom geen contact met Heimen.

Zucht!!!

Voor iemand die zichzelf e-business-specialist noemt en daarmee dus meent specialist te zijn in het bedrijven van online winkels, bakt Heimen er bar weinig van...

> exact binnen de periode die Webwinkelkeur in de voorwaarden stelt om de eigenaar de kans te geven eea op te lossen, kreeg ik plotseling een pakketje met daarin 2 losse maxicosi-adapters geleverd. Wauw... Hoewel waardeloze dingen: de maxicosi-adapters zijn naar alle waarschijnlijkheid geen lang leven beschoren door slechte pasvorm...

p. s. het belteam bevestigde mij dat ik absoluut niet de eerste en enige klant ben die ontevreden is over de levering en service van E-house. Wees dus gewaarschuwd. De voorlaatste recensie van Richard Postma lijkt mij dan ook niet een zeer waarheidsgetrouwe...

Richard Postma beoordeelde op 2016-09-20

Bij problemen wordt dit snel en voortreffelijk opgelost, onder de indruk van service van ehouse!

P Lammers beoordeelde op 2016-08-11

Moeilijk contact krijgen met klantenservice :(

Het verhaal begon goed. E-house/ babyactive verkoopt hun producten ook via BOL.com. Hier hebben wij onze bestelling - een autostoeltje [Berber - hektor silver 127] gedaan. Binnen de gestelde termijn geleverd en het is een prima stoeltje. Tot zover geen klachten.

Echter is na anderhalf jaar (ruim binnen de garantietermijn van 2 jaar) het sluitsysteem van de gordel kapot. De gordel klikt niet meer goed dicht en schiet steeds los. Niet bepaald veilig. Van een autostoeltje dat goede referenties had en niet in de goedkoopste categorie viel, en tevens niet heel intensief gebruikt is, verwacht je dat hij langer mee gaat. Jammer, maar kan gebeuren. Omdat dit binnen de wettelijke garantietermijn valt en wij dus recht hebben op reparatie of vervanging, voorzagen wij geen enkel probleem.

Maar de klantenservice van ehouse leek totaal onbereikbaar. Je belt naar hun telefoonnummer en krijgt wel iemand aan de lijn. Je wordt vaak onprofessioneel te woord gestaan en afgescheept met dat je binnen 48 uur wordt teruggebeld. Het enige wat er genoteerd wordt is een telefoonnummer of emailadres. Er wordt niet gevraagd naar bestelnummer/ productnummer, of waar het precies om gaat. Vervolgens hoor je niets meer. Bel je nog eens, dan is het enige wat ze wederom kunnen doen is je telefoonnummer noteren. And so on...
Na de derde keer gefrustreerd opbellen gaf de dame aan de lijn aan dat zij een externe telefoondienst zijn en dus niet kunnen doorverbinden. Lekker makkelijk klanten afhouden/afschepen...

De klantenservice van BOL.com gebeld met een verzoek om bemiddeling. Zij hebben ook contact opgenomen, situatie uitgelegd en nogmaals verzoek om snel contact op te nemen met ons. Tot op heden zonder resultaat.

Tevens via de bestelling van BOL.com als via de website van e-house het verhaal op de mail uitgelegd, maar ook dit heeft niets opgeleverd.

Na het schrijven van deze recensie (in eerste instantie dus iets negatiever) en het plaatsen van een negatieve beoordeling op de Facebook pagina van Ehouse toch contact gekregen met de klantenservice. Uiteindelijk hebben zij een nieuw stoeltje naar ons opgestuurd en is het probleem dus netjes opgelost. Het is jammer dat het zo moeizaam is gegaan, maar de service van Ehouse is uiteindelijk minder slecht dan de indruk die wij na de eerste telefoontjes kregen. Toch bedankt voor het oplossen van ons probleem!

Reactie van ehouse:
Beste Paulien, je hebt ons bericht dat het product defect is en wij hadden je nog geantwoord waardoor je deze review hebt geplaatst. Dat vinden we vervelend natuurlijk.

Je geeft aan dat de prijs/kwaliteit niet voldoende is? Vind je dat echt of komt doordat je nu een defect hebt? Wij hadden het graag eerder willen horen je niet tevreden was over het product.

Zoals aangegeven sturen we je een nieuwe autostoel toe én kun je je defecte autostoel zonder kosten terugsturen. We hopen dat we daarmee op nazorg en garantie een dikke voldoende hebben gescoord. We beloven dat we in de toekomst sneller antwoorden.

A. Vink beoordeelde op 2016-07-12

We hebben Maxi Cosi adapters voor de trippy besteld, netjes betaald, maar na een paar weken hebben we zelf contact moeten opnemen met de vraag waar ze bleven. De adapters zouden de week erna geleverd worden. Nu na ruim 2 maanden na de bestelling hebben we de adapters nog steeds niet ontvangen, ook wordt er niet meer gereageerd op email. Heel vervelend, nu moeten we maar afwachten of we ze nog gaan ontvangen? Ondertussen moeten we bij ieder uitje de wiegjes van de kinderwagen in de auto meenemen, die er daardoor ook niet meer al te best uit zien. Heel erg jammer.

Delbaere Didier beoordeelde op 2016-05-27

Na heel wat heen en weer gemaild, zijn we na bijna 8 weken nog altijd aan het wachten op onze tri...
en we zullen kijken en we zijn bezig en deze week zal het gebeuren ...
tja ik raad iedereen dus aan , zoek een andere site waar ze deze ook verkopen en hen beloftes warmaken
tussentijds zijn Maite / Tiebe en Wout geboren, de belofte na 5 weken geleverd is jammer genoeg nog niet van toepassing ...
tussentijds wachten we nog altijd ...

D.s beoordeelde op 2016-04-08

Ik heb een 2ling wagen besteld NOOIT ontvangen
Ik bel en krijg als antwoord dat ik terug word gebeld of gemaild ook NOOIT gebeurd
Ik mail zelf maar krijg geen reactie terug
De 5 weken zijn al lang om
Dit is de slechtste service ooit terwijl ik vooraf heb betaald
Volgende stap is maar een advocaat in schakelen om me geld terug te krijgen !!!

Beste D.S.

Kunt u een email aan info@ehouse.nl aangeven wat uw naam uw bestelnummer is? Wij leveren elke betaalde bestelling dus im help u graag om dit tot de bodem uit te zoeken.

Met vriendelijke groet, Barbara

Bernard Huis in 't Veld beoordeelde op 2016-02-25

Uitstekende service gehad! Ook erg fijn dat de producten in een showroom te bekijken waren.

gerda iserman beoordeelde op 2016-02-13

ik had een trippy kinderwagen besteld levering voor een zwarte was korter dan voor een gekleurde heb zelf kontakt gemaakt na 6weken op vrijdag 5 februari heb ik dan de eerste twee dozen ontvangen dan op 6 februari heb ik de derde doos ontvangen dus ik weer aan de telefoon voorde zoveelste keer ik kreeg dan een mailtje dat ik de volgende dag het laatste zou pak zou ontvangen maar niets ik kan niet de hele dag zitten wachten ik moet ook nog werken dus we zijn nu 13 februari een nog niets ontvangen nu zou het misschien op maandag 15februari zijn we zullen zien ik hoop van wel ik ben het beu om telkens te moeten bellen ik zal in de toekomst eerst eens nadenken of ik nog bij ehouse bestel

Beste Gerda,

Helaas hebben wij geen invloed op levering door de Belgische Post. Deze hebben de door ons tegelijk verstuurde dozen niet gezamenlijk afgeleverd. Dat is vervelend natuurlijk.

We horen ook heel graag uw mening over de Babyactive Trippy drieling kinderwagen.

Met vriendelijke groet,.

ehouse klantenservice

Johnny Christina beoordeelde op 2015-09-07

Goed en betrouwbaar over afspraken en levering van goederen.

Daisy Lane beoordeelde op 2015-07-30

Zeer goed! Snelle reactie(s), snelle afhandeling en snelle(re) levering!

Artur Tigranjan beoordeelde op 2015-07-30

Wij hebben apart kleuren besteld maar, De helft is pas aangekomen. Wij zijn helemaal ontevreden.

Bettina beoordeelde op 2015-03-05

Wat een geweldig klantenservice! Heb gratis hulp gekregen ondanks ik nog niet eens mijn product bij hun gekocht heb. Heel erg bedankt. Zeker aan te bevelen

Cristine beoordeelde op 2015-03-02

Wij zijn ontzettend tevreden over het doen van onze aankoop bij e-house! Klantenservice is top: we kregen snel reactie op gestelde vragen en een bezichtiging van de wagen kon ook makkelijk ingepland worden. We hebben de kinderwagen nog niet in gebruik, maar hebben nu al leuke reacties gehad op de originaliteit van de retro-look :) Wij kunnen het gebruik van dit product nog niet goed beoordelen, maar bij het uitpakken en in elkaar zetten van de diverse onderdelen viel ons de gebruiksvriendelijkheid absoluut niet tegen.

Gauthier beoordeelde op 2015-01-06

Nu 8 weken de Twinni tweelingwagen in gebruik en wat zijn we er blij mee!! Hij ziet er mooi uit en we krijgen van iedereen positieve reactie`s op de wagen. Hij stuurt makkelijk, zelfs met 1 hand. Op de dag dat onze wagen bezorgd zou worden, kregen we telefoon dat de verkeerde kleur onze kant op kwam. Deze heb ik in ontvangst genomen en nog diezelfde avond werd hij persoonlijk omgeruild voor de juiste kleur. Deze week ging de linker voorband lek en ondanks dat dit niet onder de garantie valt, krijgen we kosteloos een nieuwe opgestuurd. Als dat geen goede service is! Ik kan alle aanstaande tweeling ouders deze wagen adviseren, een super wagen!

Monique beoordeelde op 2014-08-29

Super nette service.
Had een wagen ontvangen die waarschijnlijk bij het vervoeren is beschadigd en na contact op de nemen binnen enkele minuten geregeld. Krijg een nieuwe wagen opgestuurd en kan de stukkende wagen kosteloos retourneren. Het is trouwens een super mooie wagen (babyactive Q) en kan niet wachten om er met mijn kleine hummel mee te gaan wandelen.

Ilona beoordeelde op 2014-07-26

Super mooie uitgebreide kinderwagen met alles er op en eraan :)
Lever tijd iets langer maar nog kort in vergelijking met andere merken !

Marleen beoordeelde op 2014-04-30

Buggy Q besteld bij ehouse, leek op internet haast te mooi, maar blijkt ook in het echt een waanzinnig mooie buggy.
Ziet er mooi uit, is degelijk, handig in te klappen, rijdt soepel.
Ehouse is eer klantgericht, via de mail zowat dag en nacht te bereiken!
Levertijd iets langer dan gehoopt, maar product was niet op voorraad.
Helaas wat banden- wielpech bij de buggy, zeer snel en zeer klantvriendelijk opgelost.

Martijn Braat beoordeelde op 2014-03-13

Net de Babyactive Elipso 3-in-1 kinderwagen
ontvangen binnen een week. Prachtige wagen en heel
makkelijk in elkaar te klikken. Gebruikservaring heb ik
nog niet maar op het eerste gezicht een
supercombinatie zeker voor deze prijs ! Al lijkt het
blauw in werkelijkheid niet op het blauw van de door
mij bestelde wagen. Ik had blauw-zwart gekozen, dit is
echt azuurblauw. Maar ook mooi.