Veldstraat 4-A
7532ZG Enschede

Henk de Boer beoordeelde op 2019-02-16

snelle levering. prima prijs/kwaliteitsverhouding

Jan de Groot beoordeelde op 2019-02-06

Snel geleverd en netjes ingepakt.

Olivier V beoordeelde op 2019-02-02

Correct zoals het hoort

Remy Dubois beoordeelde op 2019-02-01

snelle, vlotte en correcte levering

Piet Homan beoordeelde op 2019-02-01

Bestelling is snel geleverd en keurig verpakt.
Een goede beschrijving hoe samen te stellen en te monteren.

Jeff Zimberlin beoordeelde op 2019-01-31

Vanwege de drukte rond de Kerst waren er problemen bij de logistieke bedrijven. Faradox heeft dit probleem opgelost door alsnog een tweede zending per express te sturen.

Johan van Noort beoordeelde op 2019-01-28

snel geregeld

Erik Sluijsmans beoordeelde op 2019-01-25

snelle levering, alles volgens wens

Steven Blomme beoordeelde op 2019-01-22

Top product met top verzending. Heel snel en correct afgehandeld

Rj Kroeze beoordeelde op 2019-01-17

Echt topservice! Goed bereikbaar, persoonlijk advies , bereid mee te denken en snelle service!

Emmie peerdeman beoordeelde op 2019-01-15

Had wat vragen heb gemaild kreeg direkt antwoord.
Prima contact gehad. De box werd mooi op tijd bezorgd!!

John van de Vliet beoordeelde op 2019-01-12

H.J. STAM beoordeelde op 2019-01-10

Simpel , bestelling geplaatst. In " opmerkingen " mijn gewenste bezorgdag doorgegeven Netjes op tijd bezorgd .

Francis Sörensen beoordeelde op 2019-01-08

Zeer snelle levering en top-materiaal. Aero-bars reeds getest op het voertuig en ze zijn fluisterstil met de box gemonteerd erop.
Kit heeft ook perfecte pasvorm.

Rogier Engel beoordeelde op 2019-01-06

Snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding. Bestelde artikel paste precies.

Han Bex beoordeelde op 2019-01-06

Snelle levering, zeer vriendelijk email contact; deskundige antwoorden op mijn vragen en de mogelijkheid tot AfterPay.

Maarten Toonders beoordeelde op 2019-01-06

Snelle levering. 1e keer uurtje montage nodig. Goed product!

Ben Leertouwer beoordeelde op 2019-01-06

Duidelijke handleiding, prima prijs/kwaliteit verhouding. Drager is wat rumoerig op lage snelheid (50-80 km, onbelast). Snelle levering, kortom zeker de moeite waard!

Auke Kuipers beoordeelde op 2018-12-22

Heel tevreden, direct volgende dag thuis!

T J van Andel beoordeelde op 2018-12-22

Snel geleverd, simpele handleiding. degelijk product.