Jaargetijdenweg 41-C
7532SX Enschede

R Kleintjens beoordeelde op 2019-08-14

Goede service en zeer snelle levering!

Martin Brekhof beoordeelde op 2019-08-13

Snel en inclusief deskundig advies

D.S. Verhey beoordeelde op 2019-08-12

Snelle reactie, ze denken mee welke het beste is en laten je zelf kiezen, super vriendelijk. Snelle levering!! Ruime keuze om te betalen.

E Macco beoordeelde op 2019-08-11

Heel vriendelijk en behulpzaam ! Dragers waren nog op tijd voor de vakantie bezorgd . Kortom : een geweldige service!!

P van linden beoordeelde op 2019-08-11

Makkelijk te bestellen, goed en snel geleverd. Helaas brak mijn bevestiging beugel tijdens montage. Leverancier gecontacteerd en meteen een nieuwe gekregen zonder morren. Super. En een mooie dakkoffer natuurlijk. Groot.

Frans Verbij beoordeelde op 2019-08-11

Gewoon uitstekend de bestelling is makkelijk, de levering is prima, én het belangrijkste de spullen zijn goed. Jammer genoeg kloppen de maten niet in de handleiding en dat maakt het matig.

Fred Bolleboom beoordeelde op 2019-08-09

makkelijke site met voldoende informatie en producten voor een schappelijke prijs.

Arend van Hattum beoordeelde op 2019-08-07

Super ondersteuning, snelle reaktie, vriendelijk en erg goede en snelle verzorgde levering

Edwin Verheul beoordeelde op 2019-08-06

Snelle reactie op mijn app. Klasse geregeld. Product voldoet aan de verwachting.

Ben Tromp beoordeelde op 2019-08-05

Geen op of aanmerkingen perfect van bestelling tot levering

K. Ploeg beoordeelde op 2019-08-05

Snelle levering en goed bereikbaar per mail voor vragen. goede service.

Sonja Erwich beoordeelde op 2019-08-04

Fantastisch geholpen en uitstekende service. Bijzonder klantvriendelijk.

Henk De koster beoordeelde op 2019-08-03

Prima in orde

Marichal Van Westen beoordeelde op 2019-08-02

Duidelijk advies gekregen voordat wij de dakdragers kochten.Toen we ze ontvangen hadden.Bleek het toch niet helemaal te passen.Direct contact gezocht.En zelfs in dd avonduren netjes te woord gestaan en geholpen

Joris Swinnen beoordeelde op 2019-08-02

Perfect op tijd en super service wij kunnen gerust op vakantie dankjewel

jan van der ven beoordeelde op 2019-08-02

prima levering en mooi spul. Bij vragen snel antwoord.

Rob Broekhof beoordeelde op 2019-07-31

Makkelijk te bestellen, snel geleverd. Goed bereikbaar en een uitstekende service.

Jesse beoordeelde op 2019-07-31

Snel geleverd, veel aandacht voor goed advies.

Huub Kuipers beoordeelde op 2019-07-30

Keurig verpakt en op tijd afgeleverd
Product voldoet aan de verwachtingen

Nick Lenderink beoordeelde op 2019-07-30

Prima product, en je hebt het snel binnen. Ideaal zou ik zeggen! :)