Veldstraat 4-A
7532ZG Enschede

alex van veen beoordeelde op 2019-04-21

goed en snel

Serge Claes beoordeelde op 2019-04-19

Snel geleverd, echter klein onderdeel te kort maar wordt zeer snel nageleverd, bedankt

Lambert Hovens beoordeelde op 2019-04-19

Goed advies, snel antwoord via e-mail, goede prijs

Cees beoordeelde op 2019-04-16

Goede dakdragers voor een aantrekkelijke prijs. Snelle levering, al is het wel jammer dat je geen enkele informatie over de verzending en het aflever tijdstip ontvangt. Er had toch best een track & trace aan de verzending kunnen zitten.

Roger Selderbeek beoordeelde op 2019-04-16

Keurig geleverd, snel en fijn contact gehad.

Jeroen beoordeelde op 2019-04-10

Overzichtelijke site en nette snelle bezorging

Flynth Gardien beoordeelde op 2019-04-09

Zeer snel antwoord op mijn vraag, zeer goede medewerking met ruiling product

Hans Van Leeuwen beoordeelde op 2019-04-07

Snerle levering. Vooraf afgesproken prijs bleek duurder te worden. Maar zonder te vragen korting gekregen om verschil te compenseren.
Zeer klantvriendelijk

peter van huizen beoordeelde op 2019-04-07

Te laat besteld na 17:00 uur. Toch de volgende de dakdragers binnen. Dikke pluim van mij!! Bedankt!

Rene Van Straeten beoordeelde op 2019-04-07

Goede prijs. Snelle levering. Stevig product.

R. Kettenis beoordeelde op 2019-04-04

Het pakket werd later bezorgd als aangegeven en bovendien op het verkeerde adres. Ik had een GLS servicepunt aangegeven en het werd bij buren afgeleverd. Ik heb dat niet voor niets gedaan.

Engbert Lenselink beoordeelde op 2019-04-03

Goede website duidelijk en een snelle levering.

Vincent beoordeelde op 2019-03-25

Een set dakdragers besteld bij faradbox.nl. Ze werden al snel geleverd en bij het bevestigen ervan had ik een vraag of alles wel goed zat. Binnen een half uur al een uitgebreide reactie gekregen met foto's en daarmee heb ik alles perfect kunnen bevestigen. Super!

Minpuntje zijn de afdekkapjes. Dit ziet er in combinatie van de stalen drager niet erg stevig uit. Dat is een verbeterpunt voor de fabrikant.

stephan Verbunt beoordeelde op 2019-03-21

Goede prijs, netjes en snel geleverd.

J. van Meggelen beoordeelde op 2019-03-20

Snel het juiste bezorgd

R.A. van Dokkum beoordeelde op 2019-03-20

heel tevreden product besteld binnen 24uur in huis. Ook mijn telf vragen werden goed beantwoord.

Michel van Limmeren beoordeelde op 2019-03-20

keurig geïnformeerd bij de keuze, snelle levering. er was een afdekplaatje van de dakrails defect bij ontvangst maar deze is netjes nagestuurd

Marius Schoevers beoordeelde op 2019-03-17

Super snelle levering en kwaliteitsproduct

Truus Oliemeulen beoordeelde op 2019-03-10

Goed en makkelijk in elkaar te zetten

Tineke Froklage beoordeelde op 2019-03-10

Snelle levering en gelijk antwoord op mijn vraag die ik had bij het monteren. Handleiding voor montage kan duidelijker.