Veldstraat 4-A
7532ZG Enschede

Ronald Berkhoff beoordeelde op 2019-06-19

keurig verpakt ontvangen en de voordeeligste op internet.
Na ontvangst nog goed advies ontvangen.
Top bedrijf.

Herman ten Hove beoordeelde op 2019-06-18

Ik had dakdragers besteld en duidelijk aangegeven voor drie deurs en ontving HELAAS voor 5 deurs wel vlotte retourverwerking

Anne Kleine beoordeelde op 2019-06-18

Goed advies vlot geholpen deze mensen gaan voor kwaliteit en niet voor de prijs. geweldig !!

Nick Verloop beoordeelde op 2019-06-18

Goed product snelle levering

Cornelis Terhorst beoordeelde op 2019-06-16

De bestelde dakdragers netjes op tijd gekregen .waren netjes verpakt. Ik heb ze gecontroleerd waren OK Houden zo.Groetjes C T .

Ivan Kielenstijn beoordeelde op 2019-06-16

Prima verlopen bestelling, goed product.

Jos Kleijberg beoordeelde op 2019-06-16

Meedenken over de aan te schaffen spullen, transparant

Martijn Straver beoordeelde op 2019-06-10

ziet er netjes uit snel geleverd en makkelijk te instaleren

Stephan Vijfhuizen beoordeelde op 2019-06-09

Makkelijk bestellen, nette prijzen en snel geleverd.

Linda Kuhnemann beoordeelde op 2019-06-09

Bij de bestelling op zondag een vraag/opmerking geplaatst en binnen het uur antwoord gekregen. Heel persoonlijk. Top

Bourich beoordeelde op 2019-06-07

Fantastische service. onmiddellijk antwoord op mails

Lea BREBELS beoordeelde op 2019-06-05

Snelle en professionele afhandeling.

Piet De winter beoordeelde op 2019-06-03

Super snelle levering afspraak is afspraak bij dit bedrijf

Robert Staal beoordeelde op 2019-06-01

Prachtige grote dakkoffer besteld na kort, duidelijk en helder app contact met foto-uitwisseling met een van de medewerkers.
Door dit app contact een betere keuze kunnen maken.
Verkoop begeleiding top. Prijzen ten opzichte van concurrenten gewoon goed. Heldere communicatie over levering.
Nu geen minpunten, dus uitstekend!!!

Maarten sier Sier beoordeelde op 2019-06-01

Goede service.
Mijn eerste bestelling bleek niet de juiate dakdrager te zijn.
Na contact met faradbox deze terug gestuurd en via de mij toegezonden link de juiste besteld.

Peter Broeders beoordeelde op 2019-06-01

Dit was de tweede keer dat ik dakdragers heb besteld bij Faradbox. Eerste keer was 6 jaar geleden. Nog steeds een betrouwbare webwinkel. Aanrader!

Marc Houwen beoordeelde op 2019-06-01

Vlot antwoord op vragen en meegedacht om product te krijgen dat niet in eigen assortiment zat. Heel blij mee.

PEETERS Christofer beoordeelde op 2019-06-01

Top service, heel goede ervaring, aan te raden, snelle reacties, ...

K PEHLIVAN beoordeelde op 2019-05-28

Heel tevreden.Snelle levering

ruud waalwijk beoordeelde op 2019-05-27

prima dingen mooi afgewerkt, maar lastig te monteren.