Veldstraat 4-A

RRW beoordeelde op 2018-12-18

Prima en snel

c Schulze beoordeelde op 2018-12-14

Levering prima,
geen verklaring verschillen tussen producten op website

Joost Zeilstra beoordeelde op 2018-12-12

Overzichtelijk website. Geen verzendkosten. Prima levering de dag erna. En de verkoper heeft mij zelfs nog aan het lachen gekegen tijdens email contact. :-)

Peter van Eijk beoordeelde op 2018-12-07

Overzichtelijke website. Goede afhandeling van aankoop snelle levering.

Jeroen Heerink beoordeelde op 2018-12-05

Goede service, je kunt ze altijd bellen. Direct drskundig antwoord

Chris Steenbeek beoordeelde op 2018-11-30

Nette en snelle levering.

Jaap Hubers beoordeelde op 2018-11-28

In 1e instantie was er wat misgegaan met bestelling, maar is prima opgelost.

Ivo beoordeelde op 2018-11-28

Ik ben heel tevreden, er was iets mis gegaan met de betaling, en daar hebben ze mij direct de dag erna van in kennis gesteld, zodat ik het in orde kon maken. Maar de bestelling was toch nog dezelfde dag in huis. Zeer correct. Top!!

Ruud van de Polder beoordeelde op 2018-11-23

goede en snelle levering

Johan Trotteyn beoordeelde op 2018-11-10

Topproduct. Prijs kwaliteit is super 👍

Gertjan beoordeelde op 2018-11-08

Super geregeld, komt afspraken na zoals afgesproken! Goede en eerlijke communicatie..

D. Schäfer beoordeelde op 2018-11-07

Goede anelle levering

Anton Rijn, van beoordeelde op 2018-11-06

Snelle levering en bij vragen gelijk een goede uitleg.

Peter Ursem beoordeelde op 2018-11-05

snelle levering, Top

Frans Angenent beoordeelde op 2018-11-03

Snelle levering van de bestelde dakdrager. Gebruiksaanwijziging van Farad zou duidelijker kunnen en het afstellen van de drager op de bevestigingpunten gaat daarom moeizaam. Beter is eerst afstellen zonder rubberstrips en pas later de rubberstrips aanbrengen. (boekje geeft aan eerst aanbrengen van de strips). De kwaliteit en uiterlijk van de dragers zien er goed uit.

Mr H.J.G Bruens beoordeelde op 2018-10-30

Het bestelproces verliep niet vlekkeloos, maar de reactie op mijn klacht daarover maakte dat direct goed. Dit bedrijf zet zich goed in om de klant tevreden te stellen. Dat verdient daarmee een aanbeveling!

D.A. Heemskerk beoordeelde op 2018-10-29

Bestelling confrom levertermijn ontvangen, werd netjes op de hoogte gehouden van de status van de levering.

Ben Vennik beoordeelde op 2018-10-22

Supersnel geleverd. Alleen verwachtte ik niet een heel bouwpakket, maar dat iel achteraf ook wel mee

NP Smiet beoordeelde op 2018-10-20

Prima. Alles in 1x goed. Na bestellen de volgende dag in huis!