Prof. J.H. Bavincklaan 5
1183AT Amstelveen

Jan Angevaare beoordeelde op 2018-07-18

Goede kwaliteit en snelle levering

Harold Slit beoordeelde op 2018-07-18

Door het grote aanbod telefonisch contact gehad voor een advies. Last van hielspoor, zware bouw en veel beweging. Deze zooltjes besteld. Zeer snelle levering. De eerste 2 dagen wennen aan de welving/bolling onder je voet, die voor je gevoel enorm is. Maar al gauw ging het steeds beter. De pijn is afgenomen en kan weer mijn voet gebruiken. Een aanrader.

Veronique de Jong beoordeelde op 2018-07-17

Vlotte afhandeling bestelling. Kwaliteit viel wat tegen en dus geretourneerd. Retourbetaling vlot ontvangen.

rudi callens beoordeelde op 2018-07-16

alles was dik ,ok

Remko W. Koorn beoordeelde op 2018-07-16

Prima levering uitstekend op afgesproken tijd
Ook tel.enorm goede respons en erg vakkundige behulpzaamheid.

M.J. Van Loenen beoordeelde op 2018-07-16

Prima levering en product.

M. Keulers beoordeelde op 2018-07-15

Zoals het hoort te zijn. Bestellen, betalen en het product wordt per direct verstuurd. Ik had het de volgende dag in huis.

Ivo van Nobelen beoordeelde op 2018-07-14

Ik had een te grote maat besteld. Zonder moeite werd dezelfde dag nog een kleinere maat gestuurd terwijl mijn retourzending nog niet eens verstuurd was. Dat is een fijne service!

Monique Tenge beoordeelde op 2018-07-13

Ècht GEWELDIG!!!

Shirley Timmermans-Voets beoordeelde op 2018-07-12

Geen last meer van hielspoor, en de slippers ondersteunen goed.

Carla Langens beoordeelde op 2018-07-11

Nog net voor 16.30 een bestelling geplaatst, volgende dag al in huis.
Product voldoet erg goed;

peter bloem beoordeelde op 2018-07-11

Ik had al een tijdje last van een terugkerende pijn in mijn linker voetholte als ik aan het badminton spelen was bij het naar voren stappen,
Uiteindelijk was ik dat beu en ben eens gaan googelen.
Zo kwam ik bij footactive.nl uit

Ik heb voor mijn 'gewone' schoenen en voor mijn sportschoenen zooltjes besteld. Ze waren in no time bezorgd.

Ik ben begonnen met zooltjes in mijn dagelijkse schoenen, In het begin is het even wennen, omdat je voeten de bijsturing niet gewend zijn.
Na een week wennen in de dagelijkse schoen de sportzooltjes bij het badmintonnen ook voor het eerst gedragen.
Ik kreeg altijd na verloop van tijd pijn in mijn linker voetholte bij het naar voren stappen. Met deze zooltjes heb ik daar veel minder last van. De pijn was altijd sluimerend aanwezig, maar lijkt door het gebruik van de zooltjes veel minder.
Tijdens het spelen had ik er ook veel minder last van, wat natuurlijk zeer bevorderlijk is voor de spelvreugde en de kwaliteit van het spelniveau.
Het kan zijn dat de pijn op termijn helemaal verdwijnt, maar dat moet ik even afwachten.

Kortom, na ruim 1 week gebruik zeer positief.

Merel Wijnbergh beoordeelde op 2018-07-11

Snelle levering, goede maat en pas form. Heel comfortabel.

Martin Boersma beoordeelde op 2018-07-08

Linda R beoordeelde op 2018-07-08

goede, snelle service

Ad Van Beurden beoordeelde op 2018-07-08

Prima product. Loopt fantastisch

Th Speyer beoordeelde op 2018-07-07

Snel verstuurd en eitjes verzorgd. Tevreden

M Peeters beoordeelde op 2018-07-06

Er was een kleine verwarring betreft verzendkosten, maar dit is werkelijk super netjes opgelost!
Heb nog weinig tijd gehad om de bestelde zooltjes uitvoerig uit te testen, maar mijn eerste ervaringen zijn al behoorlijk positief te noemen!

Harry Bruinenberg beoordeelde op 2018-07-06

Snelle levering, en ontvangen wat we hadden besteld en verwacht

Amber Sportman beoordeelde op 2018-07-05

Prima zolen. Mogen misschien zelfs wel iets hoger voor betere steun.