Prof. J.H. Bavincklaan 5
1183AT Amstelveen

Claudia Van der Heijden beoordeelde op 2019-03-15

Betrouwbaar. Snelle levering. Duidelijke informatie en de kooltjes werken prima. Geven echt verlichting van klachten

T Van Leeuwen beoordeelde op 2019-03-15

Zooltjes helpen goed. Alleen jammer dat de 3/4 zooltjes schuiven in de schoenen en dat ze er alleen met dino’s zijn in maat 34. Snelle levering, goed verpakt.

Urmie Maduro beoordeelde op 2019-03-15

Snelle bezorging. Dit is de 2de keer dat ik zooltjes tegen hielspoor bestel.

Ricky Schoenmakers beoordeelde op 2019-03-14

Prima service. Snelle reacties en handelingen

Veronique de Jong beoordeelde op 2019-03-11

Prima zooltjes, had een mooie aanbieding. Wel wat latere levering dan aangekondigd.

Pieter Winter beoordeelde op 2019-03-11

Ben tevreden over het product en levering ervan.

Yvonne beoordeelde op 2019-03-09

Snelle levering, goed verpakt

Tiny Tuijp beoordeelde op 2019-03-08

Ik had een vraag en werd snel teruggebeld. Top. Ben heel tevreden.

Maria van Gerven beoordeelde op 2019-03-08

Goede service en snel geleverd.

Tineke beoordeelde op 2019-03-08

Snelle levering van de producten. Zelfs in het weekend antwoord op gestelde vragen inde mail. Kreeg zelfs een 06 nummer wat ik kon bellen om te overleggen welk product het meest geschikt was en dat allemaal in het weekend.

Catherina beoordeelde op 2019-03-08

Geweldige, letterlijke, steunzolen voor overpronatie problemen.
Ik kan makkelijker langer staan, wikkel mijn voeten beter af bij het lopen en door dez zolen staat mijn bekken vanzelf in de goede stand!
Zouden jullie ook effen zwarte soft walk zolen willen aanbieden, die staan beter in open zomer schoenen.
Bij voorbaat dank.

Chris Vercammen beoordeelde op 2019-03-08

Zeer snelle levering en produkt van goede kwaliteit šŸ‘aanrader grtz

Nadine Jacobs-Anica beoordeelde op 2019-03-07

Vlugge levering, doch niet de juiste maat, afwachten of de retourverzending even vlot verloopt

Petra Jung beoordeelde op 2019-03-06

Juiste en snelle levering voorzien van informatiefolder over de betreffende aankoop.

Marice Bastiaensen beoordeelde op 2019-03-04

Heel tevreden met de makkelijke manier van bestellen, en de snelle levering. Wat het helemaal uitstekend zou maken is, dat ik op basis van een aantal criteria een selectie van voetzolen krijg voorgesteld. Nu heb ik een overzicht, met de daarbij behorende doelen/symptomen. Graag had ik het andersom gezien: ik heb een aantal symptomen en type activiteit -> een specifieke voetzool.

Annette Straaijer jonker beoordeelde op 2019-03-04

prima! Snel in huis, goede zooltjes lopen lekker

Giel Bertrand beoordeelde op 2019-03-03

Margret Visser beoordeelde op 2019-03-03

allereerst door telefonisch overleg prima advies.
snelle levering

Jurgen beoordeelde op 2019-03-02

Snelle levering. Klantenservice antwoordt snel op vraagje ter verduidelijking.

Mandy Janssen beoordeelde op 2019-03-02

Heel erg fijne zolen.
Goede kwaliteit.
Snelle levering, netjes verpakt.
Zeer tevreden, lopen heerlijk.