Prof. J.H. Bavincklaan 5
1183AT Amstelveen

Rob van Roozendaal beoordeelde op 2018-04-19

snelle levering. Duidelijke website.

Ali Kilic beoordeelde op 2018-04-19

Heel tevreden goed contact gehad en goed telefonisch advies gegeven .

Elisabeth Van Der Hauwaert beoordeelde op 2018-04-18

Heel vlugge levering in België en zeer confortabele halve inlegzool die in schoenen past!

inez 's Gravemade-Schaap beoordeelde op 2018-04-18

snelle levering
goed product.

Jeanine van Es-Erckens beoordeelde op 2018-04-17

Ik twijfelde of ik de juiste zooltjes had besteld. Mailde hun met een hulp vraag. Ze belden me binnen het uur na versturing van de mail en kreeg ook nog eens duidelijk advies en oefeningen om te doen ter bevordering van de genezing. Toppie.

Hans Paping beoordeelde op 2018-04-16

michiel ming beoordeelde op 2018-04-12

zooltjes passen goed

Dick Elzenga beoordeelde op 2018-04-12

Tja.
Na 7 maanden zere voeten , podoloog geweest verschillende zolen geprobeerd 7 stuks loop ik nu sinds een week op zooltjes van footactive. Zooltjes voor in de gewone schoenen super tevreden over, klachten voor 70% verminderd. Sinds 2 dagen zooltjes voor in de werkschoenen tevreden over maar is nog wennen. Ik weet dat de zooltjes de klachten niet 100% laat verdwijnen maar kan nu weer redelijk pijnvrij lopen en dat is nu toch wel erg fijn. Wou het eerst ook niet geloven na zo veel zooltjes geprobeerd te hebben. De zolen van footactive kan ik iedereen aanraden. Dick Elzenga.

A van Grol beoordeelde op 2018-04-10

Snelle levering en prima materiaal

L.M. van Elswijk beoordeelde op 2018-04-10

Juiste product. Snel geleverd

Niels de Boer beoordeelde op 2018-04-10

2 paar besteld, om ze even uit te testen. Na het weekend besloten en kreeg meteen een reactie dat ik ze terug kon sturen.

HMM Peters beoordeelde op 2018-04-09

Snell e reactie op mastcorrectie van mij en snelle levering en zooltjes voldoen prima

Gezina van Duinen beoordeelde op 2018-04-09

goed product en snelle levering

Ferdi Revenberg beoordeelde op 2018-04-09

Ben zeer tevreden met de zooltjes en ze zijn snel bezorgd via de post.

Ronald. M.W Van Leeuwen beoordeelde op 2018-04-09

Zeer snelle leveringen top

Anja Huiskes beoordeelde op 2018-04-08

Snelle levering en goede kwaliteit producten.

Frouwke Bakker beoordeelde op 2018-04-06

Snelle levering en correct

MM beoordeelde op 2018-04-06

Zeer snelle levering zoals vermeld op website. Via brievenbus (aanvinken bij bestelling), ideaal, niet voor thuisblijven. Kan niet meer zonder deze zooltjes. Heb de workers (rood) voor mijn staande beroep en de sportzooltjes (lime groen) voor al mijn bewegingsactiviteiten. Wel altijd de originele zooltjes uit je schoenen of gympen halen. Ben zeer tevreden met footactive.