Scheglaan 22
2718KZ Zoetermeer
0620221839

Andrea snijders-timmer beoordeelde op 2019-07-16

Echt zulke aardige mensen al vaker besteld en heel vaak leuke acties en bestellingen altijd goed geleverd en ze geven best vaak dingen weg wat ze niet hoeven te doen dus ik zeg echt een top bedrijf met hele goede service

dank u voor uw reactie.

Nies beoordeelde op 2019-05-20

Fantastische service!
Goede spullen, vriendelijk, meedenkend, snel antwoord, je krijgt wat je besteld, vaak extra's, mensen met hart voor de zaak, GOUD WAARD! ENORME AANBEVELING! Bestel hier al een aantal jaren en echt mega tevreden!

Toos Oosse beoordeelde op 2019-05-20

Gewoon een super bedrijf ontzettend aardige mensen die je heel geduldig te woord staan.niet het gevoel geven dat je zeurt.
Ik kon ook gewoon een pers (ongebruikt)omruilen voor een andere.
Gewoon fantastische mensen ook Alice die ik een paar keer gesproken heb,de moeite waard om met dit bedrijf in contact te komen.je komt er met hun altijd uit
Een dikke duim๐Ÿ‘

Ellie van Beek Beekman beoordeelde op 2019-03-27

Altijd snelle levering, leuke akties. Mocht er een probleem zijn met de geleverde producten wordt het altijd netjes opgelost. Zijn via mail goed te bereiken en altijd binnen een redelijke termijn een reactie. Samengevat; een top bedrijf!!

dank u

kimberley beoordeelde op 2019-02-19

super tevreden. 1ste keer een pers besteld en dacht dat lang moest wachten even een mailtje gedaan en binnen het uur kreeg ik al een antwoord en ben super geholpen.
Nu zondagavond nog snel een bestelling gedaan en dinsdag al in huis
super servies super materiaal.
Niet twijfel echte een aanrader zo goed servies nog nergens niet gehad

dankuwel

Simone Brouwer Schriek beoordeelde op 2018-11-10

Zeer tevreden, grote complimenten!!!
Mijn pakket van GlitterGlamour was onderweg nogal beschadigd geraakt, dit werd al gemeld in de track en trace.
Kan gebeuren maar helaas was de inhoud ook beschadigd.
Contact opgenomen met Joke en dan heb je gewoon de volgende dag al nieuwe spullen in huis.
Absoluut topservice weer.
Al heel lang klant, al vele dingen gekocht, en dat blijf ik doen. ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป

N vos beoordeelde op 2018-11-09

Iedere keer een snelle levering goed up to date met de mailtjes en een lief cadeautje extra

Wendy Spekman beoordeelde op 2018-10-24

Altijd snel met leveren en met problemen staan ze ook gelijk voor je klaar top dameso

Ann Callens beoordeelde op 2018-10-20

goeie service, vrijwel onmiddellijk respons na een vraag. En altijd een leuke verrassing bij iedere bestelling!
Dikke duim !!!

Gerard Mazer beoordeelde op 2018-10-07

Geweldig bedrijf, goede services en altijd een vriendelijke behandeling.
Bij vragen altijd een helder en duidelijk antwoord en service

Jacqueline Pannekoek beoordeelde op 2018-10-01

Al jaren een tevreden klant, eerst voor de hotfix en nu ook voor de Silhouette, Toppie gewoon.

Hip & Kids design beoordeelde op 2018-09-16

Heel tevreden. Als er iets is krijg meteen een reactie... en dan de snelle levering. Helemaal top

Marco Knubben beoordeelde op 2018-09-14

Is gewoon super deze site word snel geantwoord en alles word keurig netjes opgelost. Top site!

Daphne beoordeelde op 2018-07-09

Uitstekende service

Mirjam beoordeelde op 2018-07-03

Weer super snel binnen ! Bedankt!

Monique beoordeelde op 2018-07-02

Heel tevreden met met mijn bestellingen. Reageren vlot op mijn vragen en super service!

Kado Studio 41 beoordeelde op 2018-06-24

Goede en snelle levering!

zoutenbier beoordeelde op 2018-06-22

Zeer goede service

vanoverbeke beoordeelde op 2018-06-22

vlotte service goeie prijs kwaliteits verhouding

Konings beoordeelde op 2018-06-22

Erg tevreden, contact via de mail met vragen werden snel en duidelijk beantwoord