Glitter Glamour Plotter materialen

Glitter Glamour Plotter materialen

Leverancier van Plotter en Hobby materialen.
Uitsluitend online bestellen
Filter 273 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 268 met beschrijving

• Hanneke Rijnhout
    Review voor Glitter Glamour Plotter materialen

Super service, snelle levering en mooie acties

• Nathalie
    Review voor Glitter Glamour Plotter materialen

Uitstekende en vriendelijke klantenservice. Door een miscommunicatie is er wat misgegaan bij een aankoop. Vervolgens enorm goed geholpen door Joke en later een nieuwe bestelling gedaan.

• Hoe beoordeel je Glitter Glamour Plotter materialen?

• Maria winters

Concurrerende prijzen, snelle levering

• Josje
    Review voor Glitter Glamour Plotter materialen

Slechte service, neemt klachten niet in behandeling maar negeert gewoon. Reageert niet op mails, telefoon bij klachten. liegt over afspraken. Zegt dat je mag annuleren, maar bij annuleren zegt ze dat dit niet kan omdat het al is opgestuurd. Staat op de site van wel. Zeer onprofessioneel en onbeschoft behandeld!!! Claimt verzending 1-2 werkdagen maar in werkelijkheid 7 dagen. Pakket is uit Polen gekomen met alleen Poolse beschrijving.

Antwoord van Glitter Glamour Plotter materialen

Helaas was de pers besteld tijdens onze vakantie, wat ook op de website stond. Ik heb opdracht alsnog gegeven om de pers te verzenden vanuit ons magazijn, maar kon door vertrek naar het buitenland mevrouw geen Tracknummer meer zenden. Dit was op een vrijdag. De pers werd uiteindelijk dinsdag geleverd, maar klant wilde dinsdag overdag, toen de pers nog niet aangekomen was al geld terug. Dit heb ik ook betaald, maar wij wisten ook dat de pers onderweg was. Uiteindelijk heeft de klant de pers ontvangen. Op onze website staat de handleiding in het Nederlands in een download met diverse andere instructies. Het geld wat retour betaald is, werd door de klant keurig retour betaald, echter onze betaalprovider heeft per abuis het bedrag nogmaals retour betaald, waardoor de klant nog een keer moest betalen. Dit alles zorgde bij de klant voor ergenis, wat natuurlijk erg vervelend is, maar alles is opgelost en klant is tevreden over de pers. Wij hebben, ondanks dat op de website stond, dat wij met vakantie waren, dus alsnog de pers tijdens deze periode geleverd. De klant hebben wij excuses aangeboden voor het ongemak en een cadeaubon voor de handelingen in de betalingen. Deze wilde de klant niet ontvangen. Naar onze mening heeft de klant deels gelijk, echter hebben wij juist het stapje extra gedaan door te leveren in een periode dat wij eigenlijk dicht zijn en daarnaast hebben gestreefd naar een oplossing. Jammer, dat dit met een 1 beoordeeld wordt. Wij nemen aan, dat dit op het moment van een grote frustratie is gebeurd en dat wellicht klant nu een andere mening heeft.

• Natasja Ros
    Review voor Glitter Glamour Plotter materialen

De prijzen zijn goed en je wordt goed geholpen en je hebt het vrij snel thuis wat ook heel leuk is

• Gisèle Sedeyn
    Review voor Glitter Glamour Plotter materialen

Grote keuze aan mooie prijzen. Prima service. Bij eventuele problemen of klachten helpen ze je zonder probleem verder! Top service!

• Trudy
    Review voor Glitter Glamour Plotter materialen

Klantvriendelijk, goede service, reageert bij vragen en biedt hulp indien nodig

• Simone Krol
    Review voor Glitter Glamour Plotter materialen

Erg klantvriendelijk, wordt snel gereageerd op vragen, via facebook of mail. Leuke acties, waar iedereen van kan profiteren en leuke acties. Mensen die net als ik houden van deze hobby en iedereen er bij willen helpen. Erg fijn!

Antwoord van Glitter Glamour Plotter materialen

Dank u wel voor uw compliment

• Sabine Lauwers
    Review voor Glitter Glamour Plotter materialen

Uitstekende service! Veel keuze aan uitstekende prijzen

• Els Rademaker
    Review voor Glitter Glamour Plotter materialen

goede service als je een vraag heb en je stuurt een mail terug antwoorden ze altijd terug en snel