Glitter Glamour Plotter materialen

Glitter Glamour Plotter materialen

Leverancier van Plotter en Hobby materialen.
Uitsluitend online bestellen
Filter 279 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 274 met beschrijving

• Annie Aerts
    Review voor Glitter Glamour Plotter materialen

Goede service en zeer snelle levering

• Ellie van den Haak

Mooi overzichtelijk

• Hoe beoordeel je Glitter Glamour Plotter materialen?

• stephanie

Goede service
    Ik had per ongeluk een artikel besteld wat ik alleen op polyester kon gebruiken terwijl ik een artikel voor katoen nodig had. Ik kon dit zonder probleem terug sturen. Vragen worden netjes behandeld

• Jeanet
    Review voor Glitter Glamour Plotter materialen

Goede service. Zeer tevreden over mijn bestelling.

• Yolan Schroeder
    Review voor Glitter Glamour Plotter materialen

Ontzettend blij met glitterglamour. Goede service en uitstekende producten. Snelle en adequate antwoorden op vragen. De laatste maand veel besteld en prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend.
    Het contact met Alice over de easypress mini was vriendelijk en correct en heeft me zeer geholpen met een keuze maken.
    Hartelijk dank glitterglamour, hoop nog vaak bij jullie te bestellen

• Annie Aerts
    Review voor Glitter Glamour Plotter materialen

goede service en zeer snelle levering

Antwoord van Glitter Glamour Plotter materialen

dank u wel

• Hanneke Rijnhout
    Review voor Glitter Glamour Plotter materialen

Super service, snelle levering en mooie acties

• Nathalie
    Review voor Glitter Glamour Plotter materialen

Uitstekende en vriendelijke klantenservice. Door een miscommunicatie is er wat misgegaan bij een aankoop. Vervolgens enorm goed geholpen door Joke en later een nieuwe bestelling gedaan.

• Maria winters

Concurrerende prijzen, snelle levering

• Josje
    Review voor Glitter Glamour Plotter materialen

Slechte service, neemt klachten niet in behandeling maar negeert gewoon. Reageert niet op mails, telefoon bij klachten. liegt over afspraken. Zegt dat je mag annuleren, maar bij annuleren zegt ze dat dit niet kan omdat het al is opgestuurd. Staat op de site van wel. Zeer onprofessioneel en onbeschoft behandeld!!! Claimt verzending 1-2 werkdagen maar in werkelijkheid 7 dagen. Pakket is uit Polen gekomen met alleen Poolse beschrijving.

Antwoord van Glitter Glamour Plotter materialen

Helaas was de pers besteld tijdens onze vakantie, wat ook op de website stond. Ik heb opdracht alsnog gegeven om de pers te verzenden vanuit ons magazijn, maar kon door vertrek naar het buitenland mevrouw geen Tracknummer meer zenden. Dit was op een vrijdag. De pers werd uiteindelijk dinsdag geleverd, maar klant wilde dinsdag overdag, toen de pers nog niet aangekomen was al geld terug. Dit heb ik ook betaald, maar wij wisten ook dat de pers onderweg was. Uiteindelijk heeft de klant de pers ontvangen. Op onze website staat de handleiding in het Nederlands in een download met diverse andere instructies. Het geld wat retour betaald is, werd door de klant keurig retour betaald, echter onze betaalprovider heeft per abuis het bedrag nogmaals retour betaald, waardoor de klant nog een keer moest betalen. Dit alles zorgde bij de klant voor ergenis, wat natuurlijk erg vervelend is, maar alles is opgelost en klant is tevreden over de pers. Wij hebben, ondanks dat op de website stond, dat wij met vakantie waren, dus alsnog de pers tijdens deze periode geleverd. De klant hebben wij excuses aangeboden voor het ongemak en een cadeaubon voor de handelingen in de betalingen. Deze wilde de klant niet ontvangen. Naar onze mening heeft de klant deels gelijk, echter hebben wij juist het stapje extra gedaan door te leveren in een periode dat wij eigenlijk dicht zijn en daarnaast hebben gestreefd naar een oplossing. Jammer, dat dit met een 1 beoordeeld wordt. Wij nemen aan, dat dit op het moment van een grote frustratie is gebeurd en dat wellicht klant nu een andere mening heeft.