Breinderveldweg 21
6365 CM Schinnen

Bol.com 191 8,9

Lianne beoordeelde op 2018-04-18

Super snelle bestelling! Ik ben zeer tevreden.
Ik zal zeker nog eens iets bestellen.

Creamuis beoordeelde op 2018-04-14

Snelle levering. Ik heb alleen twee pennen besteld, maar zal zeker terugkomen als ik opnieuw iets nodig heb.

Lidia beoordeelde op 2018-04-09

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. De bestelling werd vlot verzonden en ook nog mooi ingepakt (het was een cadeautje). Ik had zelf de postcode van het afleveradres fout aangeleverd. Dit is vlot aangepast , na een mailtje van mij. Ik zou er zo weer iets bestellen!

Laura beoordeelde op 2018-04-06

Gauw verstuurd
Lage porto
Grote voorraad

Moors Mich beoordeelde op 2018-04-03

Een correcte en snelle levering van de bestelde goederen.

Marion Buijze beoordeelde op 2018-04-02

Porselein verf besteld. Mooie prijs en keurig verpakt en op tijd ontvangen!
Voor herhaling vatbaar

Roko beoordeelde op 2018-04-01

Snelle levering, uitstekend verpakt, goede kwaliteit!

Jacob V beoordeelde op 2018-03-31

Zeer te vreden met de wol

Inge beoordeelde op 2018-03-29

Super content van de artikels

Yvonne beoordeelde op 2018-03-26

Redelijk snel ontvangen, krimpie dinkie is prima, maar de permanent markers minder. Eentje is behoorlijk droog, en paars en rose geeft geen verschil. Je zou denken dat paars donkerder uitvalt maar is precies hetzelfde.

Sabine beoordeelde op 2018-03-24

Donderdag begin van de avond besteld en vrijdag bericht dat het verzonden was. Helaas was de post minder snel, maar op dinsdag alles netjes ontvangen. Alles was goed verpakt. Ik ben blij met mijn aankopen en zeker van plan om vaker bij hobbyshop-online.nl te bestellen.

Karin Gijsen beoordeelde op 2018-03-23

Uitstekende service, netjes verpakt en verstuurd, prettige communicatie en mooie producten! Zeker voor herhaling vatbaar!!

wies beoordeelde op 2018-03-22

goed toegangkelijke webshop, alles goed gedetaillerd, prachtige collectie, ideal betaling, vlugge levering. Kortom een hobbyshop waar je vrolijk van wordt. Bestel er graag.

Corine H. beoordeelde op 2018-03-19

Duidelijke website, makkelijk betalen met iDeal, snelle bezorging. Informatie is duidelijk en makkelijk te vinden.
Voor mijn gevoel zijn sommige producten duur, maar in vergelijking tot andere hobbywinkels blijken ze gemiddeld.

Elvira De Weerd beoordeelde op 2018-03-19

Ik ben 100% tevreden over de service en de kantvriendelijk. Ik had toen een vraagje en had direct een antwoord. Ik ben een fan van jullie.
Vriendelijke groeten
Elvira De Weerd

Rienus van Biene beoordeelde op 2018-03-16

Heel tevreden!
Had het de volgende dag al binnen en ben perfect op de hoogte gehouden vwb levering door de post.
Ik kan u aanraden hier met een gerust hart te kopen :)
Dank u wel!

Charlotte Punt beoordeelde op 2018-03-15

Ik heb nu 2 keer wat besteld en beide keren werd mijn bestelling uitstekend verwerkt. De communicatie over de verzending verliep prima en de volgende dag had ik mijn bestelling al. Ik weet zeker dat ik in de toekomst nog vaak een bestelling zal doen.

Rammelaere Francine beoordeelde op 2018-03-13

Eind februari voor de eerste keer besteld om 16.15 uur toch volgende dag pakket in huis,Alles netjes verpakt.Vandaag tweede bestelling gedaan problemen met inloggen(mijn fout niet de website)gelijk geholpen via de live chat.Dus voor mij is dit een TOP SHOP

Henk beoordeelde op 2018-03-13

Pastelkrijt besteld bij aankomst bleek een stukje krijt gebroken. Deze wordt nu nageleverd, goede service

anne beoordeelde op 2018-03-12

Goede service, snelle verzending, prima producten.