Breinderveldweg 21
6365 CM Schinnen

Bol.com 254 8,6
Google Plus/Places - 8,0

Casper Hoogendoorn beoordeelde op 2018-12-18

Heb al vaak besteld bij dit bedrijf.
Steengoed in service.
Meestal zelfs sneller met leveren dan bol.com.
Hoop dat het aanbod snel nog groter wordt.

Lisa beoordeelde op 2018-12-17

Heel erg tevreden! Mijn bestelling werd op tijd geleverd en ik werd er goed over geïnformeerd via de mail. Het pakket zelf was heel netjes ingepakt en alles is goed aangekomen! Zal zeker weer wat bestellen!

Gitta beoordeelde op 2018-12-16

Snelle levering. Voor 1 van mijn kleuren verf had ik de verkeerde kleur gehad. Na contact werd de juiste kleur toegestuurd en mocht ik de verkeerde kleur ook houden. Binnen een dag had ik deze binnen, dus ook supersnel. Niets anders dan lof. Snelle levering, service was snel en correct. Ik ga hier zeker in de toekomst nog een keer bestellen of mijn vrienden aanraden.

D Kuik beoordeelde op 2018-12-15

Zeer tevreden,; goede service en snelle levering

Nienke beoordeelde op 2018-12-15

Ondanks de Sinterklaasdrukte had ik de bestelling meteen de volgende dag in huis en heb ik mijn zoon blij kunnen maken met de pixelplaatjes. Prima service!

fenny vaessen beoordeelde op 2018-12-12

Fijne winkel.
Zeer vriendelijk en behulpzame mensen.
Kom hier geregeld, alles wordt snel en goed geleverd

Annemiek beoordeelde op 2018-12-09

Snel binnen ondanks alle drukte. Prima prijzen en netjes verpakt. Ik zal zeker nogmaals bestellen.

Malou Peeters beoordeelde op 2018-12-08

Correcte afhandeling van de bestelling

Anneke beoordeelde op 2018-12-08

Porseleinstiften besteld. Prijs was eigenlijk wel gelijk aan de meeste leveranciers maar de verzendkosten een stuk lager. Ze waren ook snel thuis. Ik ben tevreden.

Rineke beoordeelde op 2018-12-07

Hier waren mijn producten, verschillende Micronpennen, het goedkoopst.
Dat komt mede door de lage verzendkosten, voor brievenbuspost € 1.99
Door de blackfriday was de bestelling iets later, maar was wel dezelfde dag verzonden.
Topbedrijf waar ik graag de mooie nieuwsbrief van blijf ontvangen!

Ans beoordeelde op 2018-12-05

Mijn bestelling werd snel bezorgd, geen hoge verzendkosten en ook de artikelen zijn prima geprijsd

Anne beoordeelde op 2018-12-02

Ontzettende goede service!
Had een artikel erbij die niet match te bij mijn bestelling en werd daar over gebeld! Echt HEEL SUPER!!!!!

germa beoordeelde op 2018-12-02

Ik vindt het een super winkel klant vriendelijk en mooie dongen voor je hobby en gelukkig nog betaalbaar4590

Ruth beoordeelde op 2018-12-01

Veel keuze, heel goeie prijzen! Leuk dat er goedkope verzendoptie is voor België! Een aanrader!

Yvonne beoordeelde op 2018-11-27

De producten kwamen snel binnen en zijn goed van kwaliteit. Prijs kwaliteitsverhouding is ook goed op orde!
Ik ben met name erg tevreden over de styropor figuren die ik met paillette heb versierd. Leuk om te doen en nog leuker om te geven!

Marloew beoordeelde op 2018-11-27

Makkelijk besteld, snel geleverd!

Linda beoordeelde op 2018-11-26

Mijn eerste Nuvo Crystal drops en Nuvo Shimmer powder besteld, en wat een leuke producten. Ook een snelle en correcte levering. Ik ga zeker vaker bij jullie bestellen 😉

Anke beoordeelde op 2018-11-25

Snelle levering. Erg tevreden.

Anja beoordeelde op 2018-11-25

Geweldige service en alles snel in huis.
En netjes en goed verpakt

Madeleine van der Veldt beoordeelde op 2018-11-22

Niets anders dan uitstekende service. Ook telefonisch contact gehad en vriendelijke meneer aan de telefoon gehad. Er wordt mee gedacht. Heel erg fijn ga hier zeker weer bestellen.