Haalbrugskensweg 28E
6171 JA Stein

Bol.com 94 9,0

Bianca Vluggen beoordeelde op 2017-05-09

Krimpie dinkie folie. Werkt goed en is erg leuk spul om o.a. sleutelhangers mee te maken. Snelle en goede levering. Duidelijk gebruiksaanwijzing erbij.

Bhani beoordeelde op 2017-05-06

Pre-order scheepjes whirl een week eerder ontvangen dan gedacht, dikke prima!

Trudy beoordeelde op 2017-05-06

De transfermarker is supersnel bezorgd ondanks dat de feestdagen er tussen zaten. Helaas was het eindresultaat van het werken met de marker niet helemaal wat ik ervan had verwacht. Misschien toch de verkeerde tonerinkt gebruikt? De meegeleverde teksten deden het namelijk wel prima!

Judith beoordeelde op 2017-05-06

Snelle levering van EZtransfer. Werkt uitstekend, een aanrader.

Diana beoordeelde op 2017-05-04

De whirl wol (pre-order) tot mijn verrassing vandaag al ontvangen. Bedankt voor het het gratis patroon en eucalan monstertje. Super service!

Dorien beoordeelde op 2017-05-03

Zeer tevreden over deze site. Ik heb voor mijn werk een Krimpie Dinkie-set besteld met transparant Krimpfolie, sleutelhangers, buigringetjes 8mm en gekleurde Krimpie Dinkie stiften. Fijne website om te zoeken, goede prijzen en snelle levering. Kortom een aanrader om knutselspullen te bestellen.

B. beoordeelde op 2017-05-01

Hele snelle levering van brushpennen. En ben heel tevreden.
Doe graag weer een bestelling.

Jen beoordeelde op 2017-04-30

Prima website, duidelijk. Goede communicatie.. Goede voorraad. Snel geleverd. (Talenschool ecoline brushpennen) Nageleverd artikel ook sneller dan gezegd. Afterpay mogelijk. Erg prettig als je voor het eerst besteld

Liesbeth beoordeelde op 2017-04-30

Zeer snelle levering en een fijn product! Netjes ingepakt voor brievenbus post.

D.Stijfs beoordeelde op 2017-04-29

De stift werkt perfect zelfs op sloophout. Zonder veel tijd te verdoen krijg je de tekst goed overgebracht.

NellyW beoordeelde op 2017-04-24

Besteld en volgende dag in huis. Keurig ingepakt. Snel bestelproces. Juiste artikel geleverd. Super!

Moazeke beoordeelde op 2017-04-22

Snelle levering ,heel tevreden!

Francis Korstanje beoordeelde op 2017-04-19

Helemaal top miste een potje patina bij mijn bestelling. Gebeld en binnen twee dagen in huis. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Ellen beoordeelde op 2017-04-19

Had per ongeluk twee keer hetzelfde product besteld en betaald door een storing bij mijn bank. Vrijwel direct belde ze van hobbyshop-online.nl om te vragen of de dubbele bestelling de bedoeling was. Ze hebben het geld heel snel teruggeboekt.
Dat zie ik een andere webshop nog niet doen. Super eerlijk en vriendelijk bedrijf!!!

Cynthia beoordeelde op 2017-04-18

Makkelijk doorheen te navigeren website.
Super snelle service,met net mailverkeer over de status van de bestelling/levering.
Kortom:leuk bedrijfje,ik kom zeker nog eens shoppen.

Arie van der Linden beoordeelde op 2017-04-10

Bestellingen worden heel snel en heel goed verpakt verzonden. Ook manco's worden met de grootste spoed nageleverd. Een bedrijf om bij terug te komen, hier weet met nog wat Service is !!

Ans beoordeelde op 2017-04-09

Ik ben prima tevreden over de bestelling. Het produkt werd de volgende dag al bezorgd, in goede orde ontvangen. Bedankt!

Gilbert Beatse, Nazareth beoordeelde op 2017-04-01

eerste bestelling bij jullie bedrijf. Correcte en snelle afhandeling. Goedkoopste manier van leveren in België wordt voorgesteld, wat ik ten zeerste apprecieer.

Lisette beoordeelde op 2017-03-30

Snel antwoord op mijn vraag, snelle levering en we gaan er echt hele leuke krimpie dimpie werkjes maken met de kindernevendienst!

Pressilla van der Poel beoordeelde op 2017-03-27

Voor het eerst besteld bij Hobbyshop-online.nl en ik ben er erg tevreden over!
Dit was de eerste winkel waar de prijzen niet overdreven hoog waren en de website was (ook op mijn mobiel) erg overzichtelijk ingedeeld.
Een van de producten die ik had besteld, was niet meer beschikbaar. Maar ik ben dezelfde dag nog opgebeld en ze hebben mij een alternatief aangeboden. Dit vond ik erg netjes.
Daarbij was er een snelle levering, en alles was goed verpakt.

Overal ben ik erg tevreden over Hobbyshop-online.nl en ik ga hier zeker vaker bestellen!

~ Pressilla