Breinderveldweg 21
6365 CM Schinnen

Bol.com 223 9,4

j nijland beoordeelde op 2018-08-21

Zeer tevreden over zowel product als snelle levering!!

www.freatief.be beoordeelde op 2018-08-18

INFORMATIE GEVRAAGD VIA DE SITE, DUIDELIJK EN SNEL ANTWOORD TERUG GEKREGEN.
SNELLE LEVERING NAAR BELGIE OP DE KOOP TOE !!
DANKJEWEL.

M den Hollander beoordeelde op 2018-08-18

Super service! Ik had de verkeerde houten cijfers besteld, hierover een mail gestuurd en vrij snel al een zeer vriendelijke mail terug! Hierin wordt uitleg gegeven en al gelijk nagedacht over een oplossing nagedacht. Nog geen 2 dagen later werden de goede cijfers alsnog opgestuurd!! Super snelle levering, uitstekende service en erg klantgericht!!

Astrid beoordeelde op 2018-08-16

Supersnelle service! Prima webshop !

Margé Kleij beoordeelde op 2018-08-16

Mooie lijst. Foto past goed. Snelle levering.

W.M. Benjamins beoordeelde op 2018-08-13

goede en betrouwbare webshop. De ene dag besteld en de volgende dag al binnen.
ik ben heel erg tevreden!!!

Nancy Schraa beoordeelde op 2018-08-12

Zeer tevreden over zowel product als snelle levering!!

Lih beoordeelde op 2018-08-11

Fijne site veel keus, snelle levering. Duidelijke communicatie over het reilen en zeilen van de levering. Heb natuurlijk op meerdere site’s gekeken maar toch is deze site goedkoper en wat ik belangrijk vind zijn de lage verzendkosten, ik heb het nu over brievenbus post. Dus voor mij gaat er vaker een bestelling plaatsvinden!

Monique den Ouden beoordeelde op 2018-08-07

Het pakket was keurig verpakt en werd op tijd afgeleverd. Ook nog een leuk paperblok erbij als extraatje! Ik kom hier zeker terug.

Greet beoordeelde op 2018-08-06

Ik ben heel tevreden over deze webwinkel. Mooi aanbod. Afspraken worden nagekomen. Een verkeerd geleverde bestelling werd keurig en vriendelijk gecorrigeerd.

Karin beoordeelde op 2018-08-03

Je wordt goed op de hoogte gehouden over je bestelling en super snel geleverd .. voor herhaling vatbaar !

Lente beoordeelde op 2018-07-28

Zeer snelle levering, prima communicatie, producten zijn super.

H. Buvelot beoordeelde op 2018-07-26

Fijne webwinkel, heb de bestelling snel ontvangen!

K. van der Sar beoordeelde op 2018-07-22

De shop levert snel en de producten ben ik zeer tevreden. Mijn volgende bestelling komt weer van hobbyshop.

Henny beoordeelde op 2018-07-20

Goed artikel volgende dag al ontvangen .voldoet prima

Henny beoordeelde op 2018-07-17

Volgende dag bestelling in huis met redelijke verzendkosten. Prima!

Marianne beoordeelde op 2018-07-16

Omdat de Hobbyshop-online een nieuwe webwinkel voor mij was eerst even gebeld om te kijken of er werd opgenomen. Dat was inderdaad het geval en er was alle begrip voor mijn controle-actie. Heb vervolgens een kleine bestelling geplaatst en direct betaald. Werd heel netjes op de hoogte gehouden van mijn bestellen via de mail en direct de volgende dag had ik het bestelde macramé garen al in huis. Bij deze webwinkel kun je dus met een gerust hart kleine en grote bestellingen plaatsten.

Oudshoorn beoordeelde op 2018-07-08

De volgende dag kwam de bestelling binnen.
Ik bestelde een pen en de verzendkosten waren niet hoog.

Elly Bolkestein beoordeelde op 2018-07-08

Ben pas nieuw bij deze winkel, ben nog van alles aan het uitproberen maar tot nu toe ben ik zeer tevreden en de service is uitstekend. Mij zien jullie in ieder geval terug.

Karina beoordeelde op 2018-07-05

Niets op aan te merken. Bestelling geplaatst, betaald, via mail op de hoogte gehouden en de volgende dag in huis. Perfect. Ik zal hier met een gerust hart nog eens bestellen.