Breinderveldweg 21
6365 CM Schinnen

Bol.com 285 8,8
Google Plus/Places - 9,4

Toni van der wulp beoordeelde op 2019-06-26

ik ben inmiddels een zeer tevreden klant, snelle levering , keurig verpakt en alles op voorraad en niet te vergeten goed geprijsd. Dat is toch heerlijk winkelen.

C.L. beoordeelde op 2019-06-26

Fijne snelle service, en bij een bepaalde kleur die niet voorradig was werd meegedacht en al een alternatieve optie aangeboden.

E. Mertens beoordeelde op 2019-06-19

Via Facebook stelde ik de vraag welke verf ik het beste kon gebruiken om te stippen op ander materiaal dan servies. De tip was om daarvoor de Amsterdam Deco Satin te gebruiken. Deze via de webshop besteld. Werd snel geleverd, was prima verpakt en het is inderdaad hele fijne verf om mee te stippen. En de kleine potjes (ik had ze in 16 ml) zijn voor dit soort projectjes heel fijn.
Ik ga zeker nog vaker bij jullie bestellen. Ook het volgen van n workshop bij jullie staat nog op mn verlanglijstje.

NN beoordeelde op 2019-06-15

Helaas is de bestelling nooit aangekomen. Heel erg jammer want hierdoor kon ik een verjaardagskado niet maken. Het is wel goed opgepakt en ik had snel mijn geld terug. Maar daarom toch matig.

Reactie van hobbyshop-online.nl:
Beste klant,
Je hebt op 5-6-2019 een bestelling geplaatst en we hebben deze ook op 5-6-2019 verzonden in een witte luchtkussenenvelop met Post.nl naar het adres dat je opgegeven hebt..Op 7-6- heb je aangegeven de bestelling nog niet ontvangen te hebben.We hebben regelmatig via mail contact gehad en op het laatst aangeboden de bestelling opnieuw op te sturen.
Dit was voor jouw te laat, hetgeen begrijpelijk is, aangezien het een verjaardagscadeau was. We hebben het geld direct teruggestort op je rekening.
We vinden het erg vervelend dat je bestelling niet ontvangen hebt, maar kunnen daar helaas weinig aan doen, aangezien de bezorging door Post.nl gedaan wordt. We vinden het jammer daarvoor een negatieve beoordeling te krijgen.

Mevrouw Jacobs beoordeelde op 2019-06-15

Wat een goede service!! Bestelling geplaatst en de volgende dag in huis. Ben heel tevreden!!

Ruud Garrelfs beoordeelde op 2019-06-14

Tevreden, besteld en volgende dag geleverd .

Janny beoordeelde op 2019-06-13

Top service , er werd mee gedacht ivm een kleur die niet leverbaar was,snelle afhandeling van de bestelling .

Erica van der Wal beoordeelde op 2019-06-12

Super goede webshop. Erg goede service. Heb iets langer moeten wachten op een nalevering, maar werd hier keurig van op de hoogte gehouden via email. Ook was het mogelijk om via deze nalevering nog extra artikelen te kunnen bij bestellen, en dit werd uiteindelijk zonder extra verzendkosten toegestuurd. Ben zeer tevreden over het contact en de service!

Nicole beoordeelde op 2019-06-11

Ik kan niet anders zeggen dan een hele fijne webshop. Goede communicatie, groot assortiment, snelle levering en uitstekende service. En als je iets zoekt wat ze niet in het assortiment hebben dan kun je middels de mail of de live chat vragen of ze het leveren kunnen. Dat heb ik inmiddels 2x gedaan met positief resultaat.

Mirjam beoordeelde op 2019-06-11

Enthousiast over mijn nieuwe idee om voor het eerst te gaan werken met kneedbeton speurde ik het internet af naar leveranciers. De keurig verzorgde side maakte dat ik de stoute schoenen aantrok en mijn eerste bestelling plaatste. Ondanks dat ik na 16:00 uur de order had verstuurd was de klei binnen 24 uur binnen. Hierdoor kan ik nog dezelfde middag mijn creativiteit tot uiting brengen.

Ezra De Kerf beoordeelde op 2019-06-08

Al een aantal keer van besteld en blijft echt geweldig! Super snelle levering en als er iets niet in huis is, doen ze er alles aan om je te bereiken en een ander product voor te stellen. Superservice! Altijd heel tevreden over!

Frits de Groot beoordeelde op 2019-06-06

Goed geleverd, alleen door de post een dag vertraging. Verder ben ik tevreden.

Rita beoordeelde op 2019-06-05

Correcte en snelle service

Ingrid beoordeelde op 2019-06-04

Zeer tevreden. We hadden 3 pennen besteld. Deze werden snel geleverd maar helaas waren er twee stuk gegaan in de post. Hobbyshop kon daar zelf niets aan doen overigens. Mailtje gestuurd en keurig geholpen en nieuwe pennen ontvangen. Prima service, prima pennen. Aanrader dus.

Mira beoordeelde op 2019-06-03

Heel tevreden! Kwam snel binnen en alles was goed in gepakt! Producten zijn ook heel goed en fijn.

Bedankt!

Stephanie Troost beoordeelde op 2019-06-03

Keurige nette levering, had mijn bestelling de dag erna al in huis. Er zat tot mijn verbazing nog een kleine attentie bij, vond ik erg leuk!

P Barendse beoordeelde op 2019-06-02

Alles verliep zoals men zou mogen verwachten. Overigens vind ik het haastige gedoe van "voor zo en zo laat besteld, de volgende dag in huis" dat tegenwoordig bij veel webshops standaard is niet nodig, zeker niet als mensen daarvoor 's-nachts moeten werken. Je zou bij de bestelprocedure een optie moeten aanbieden als "doe maar kalm aan", eventueel tegen gereduceerde bezorgkosten

An beoordeelde op 2019-05-31

Alles keurig op tijd en netjes verpakt ontvangen. Top site

Toos beoordeelde op 2019-05-30

Precies wat ik zocht en levering op tijd.
Ik kom teug

Inge beoordeelde op 2019-05-29

Overzichtijke webwinkel, bestelling snel in huis. Uitleg op website over producten komt goed overeen. Heb krimpie dinkie met stempelinkt gekleurd en het is goed gelukt. Goede handleiding erbij