Breinderveldweg 21
6365 CM Schinnen

Bol.com 131 8,9

Consolata beoordeelde op 2017-09-23

Eerste bestelling bij deze webwinkel. Alles kwam keurig verpakt in doosje binnen. Ook in het doosje is met zorg gehandeld. Stel ik zeer op prijs. Service dikke tien.
Snel geleverd ook. Ik kom terug voor meer. Bedankt!!

Breugelmans beoordeelde op 2017-09-22

Kan niet beter ,
Zeer tevreden.

Kaat beoordeelde op 2017-09-17

Snelle correcte levering!

Jeanette van Groesen beoordeelde op 2017-09-16

Snelle service en heel tevreden over het product, Krimpie dinkie!

Ayla beoordeelde op 2017-09-14

Zeer tevreden over de mod podge (mat en glans) om te gebruiken als vernis over collages! Het was snel in huis en ik ga zeker vaker gebruikmaken van hobbyshop-online!

Ferdi beoordeelde op 2017-08-17

Service was goed en snel.
De modpodge is een super product. Hele goede lijm voor wat ik het nodig heb.
De dubbelzijdige tape heb ik nog niet uitgeprobeerd en moest nu meer smallere nemen, had gehoopt dat ze ook bredere maten hadden. 2 tot 5 cm breed was prima geweest.

carina beoordeelde op 2017-08-16

de service is zeer goed. over de kwaliteit kan ik nog niets zeegen, want ik heb de materialen nog niet gebruikt.

Corina beoordeelde op 2017-08-13

Super snelle service! Prettige verzendkosten!

plompen ina beoordeelde op 2017-08-08

Zeer goede communicatie, zelfs naar Belgie super vlotte levering!
Goede prijs verhouding.

cj maes beoordeelde op 2017-08-07

super service en snelle levering

janneke van Bekkum beoordeelde op 2017-08-07

Ben super tevreden, zelfs nog een telefoontje gekregen om te overleggen.
Snelle service en heel erg vriendelijk. Hoop dat U zo door gaat. Kunnen veel websites nog van leren.

wies scheutjens beoordeelde op 2017-08-03

Prima producten, snelle levering. Maandag besteld, dinsdag in huis.

Helma Hille beoordeelde op 2017-07-30

Razendsnelle levering, goed verpakt kan niet beter. Ben heel tevreden.

Marthe Scheffer beoordeelde op 2017-07-30

Snelle levering en goede service, ik had veiligheidsogen besteld en die bleken aan de rand een kleine beschadiging te hebben. Na een mailtje hierover kreeg ik de volgende dag al nieuwe opgestuurd!

S van den Toorn beoordeelde op 2017-07-29

Ik heb al diverse keren materialen (1 keer porseleinstiften, 3 keer Krimpie Dinkie en sleutelhangers) bij Hobbyshop-online besteld en steeds werd het de dag erna al geleverd. De prijzen zijn ook lager dan in de meeste andere winkels. Heb je ergens een vraag over, kom je ergens niet uit, kan je ze aan spreken via FB en ze helpen je tot het gelukt is, niets is hen teveel.

Iris beoordeelde op 2017-07-27

Ruime keuze in porseleinstiften en prima prijs + verzendkosten. Snelle verzending en goed verpakt. Ik ben tevreden!

Els Gastelaars beoordeelde op 2017-07-26

Het leveren in het buitenland(Portugal)ging heel snel,goede service via email ,perfect

Thusi beoordeelde op 2017-07-26

Snelste en goed gecontroleerde levering. Zeer tevreden. Ga zo door.

Bert Print & Zet beoordeelde op 2017-07-24

Helemaal goed, niet alleen lastig te vinden ODIF vernis Marin op voorraad, tegen 16.00 uur besteld, de volgende dag 's morgens al in huis. Een aanrader.

Olga de vries beoordeelde op 2017-07-20

Ik ben erg tevreden en zal het zeker aanbevelen aan andere mensen