Breinderveldweg 21
6365 CM Schinnen

Bol.com 290 9,1
Google Plus/Places - 9,6

Yolande beoordeelde op 2019-08-18

Nadat ik constateerde dat een mal beschadigd was, kreeg ik per omgaande een nieuwe toegestuurd. Chapeau voor de service!

Suzanne beoordeelde op 2019-08-18

Goed geprijsde producten en prima service!

Factuurnr:300028409 beoordeelde op 2019-08-18

Hebben al 2x tekenboekjes besteld papier 110gr nergens te krijgen maar jij jullie wel gelukkig, mijn dochter tekent heel veel en fit papier us perfect.

W. Koot beoordeelde op 2019-08-15

Top, In de avond besteld. Om 9 uur volgende morgen bericht dat bestelling was ingepakt. Volgende dag in huis. Keurig verpakt, Top materialen. Word ik vrolijk van.

M beoordeelde op 2019-08-13

Snelle en correcte levering. Verzendkosten boven bepaald bedrag vergoed.

Meranda Goossens beoordeelde op 2019-08-12

Snelle levering. Netjes verpakt.

Sandra Fokken beoordeelde op 2019-08-12

Goede service!!!! Snelle levering!!
Zeer tevreden.

Groetjes Sandra
Typical Dutch Design

Marlie Wouters beoordeelde op 2019-08-11

Zeer tevreden. Snelle en goede levering.
Website is eigenlijk verslavend.
😘 als ik iets op facebook heb gezien kijk ik eerst op jullie site of jullie dat ook hebben , en bestel dan ook bij jullie.

VanhauArnoldte beoordeelde op 2019-08-10

vringvelotte le

Lilian beoordeelde op 2019-08-09

Prima webshop. Duidelijke website. Produkten zijn gemakkelijk te vinden. Razendsnel geleverd. Keurig verpakt. En goede prijs kwaliteitverhouding. Ga hier zeker meer bestellen!

H. beoordeelde op 2019-08-07

Koi waterbrush small, erg handig voor de subtiele kleine plekjes te brushen. Ik bestel bij regelmaat bij hun, wat ik erg plezierig vind is dat de verzendkosten laag zijn en de snelle levering. Mooie lage prijzen voor de producten in verhouding met andere online sites!!
Ook bij telefonisch of mail contact altijd vlot en vriendelijk. En niet te vergeten de enorme keuze wat ze hebben te bieden. Ik ben een zeer tevreden klant.

Lisette beoordeelde op 2019-08-05

Zoals altijd volop keus,snelle levering en mooie producten! Niets op aan te merken.

Carela beoordeelde op 2019-08-04

Hele fijne ervaring met deze online winkel. De volgende dag al werd het product geleverd en de volgende dag kreeg in al een uitgebreide uitleg over mijn vraag. Heel vriendelijk en professioneel. Kortom: hele fijne ervaring met deze winkel

Janny beoordeelde op 2019-08-03

Super snelle levering
Goede spullen
Keurig bedrihf

Annette beoordeelde op 2019-08-02

Fijne website, ook feedback na 'n bestelling of je nog iets mist?
Heb iets besteld en aangegeven dat ik het art later in het afhaalcentrum wilde ophalen! Dit was echt 'n snoepjes paradijs om rond te kijken en zeer vriendelijk geholpen!
Veel keuze.
Ga er zeker weer terug!

Inge Hamers beoordeelde op 2019-08-01

Duidelijke website, makkelijk te bestellen, keurige communicatie en snelle levering. Super fijne ervaring met Hobbyshop-online.
Het product zelf is ook van prima kwaliteit. Zeker geen spijt van mijn bestelling!

Jeroen beoordeelde op 2019-08-01

Snelle levering, alles aanwezig. Ga hier zeker vaker bestellen

Cora beoordeelde op 2019-07-31

Zeer tevreden, goede duidelijke site, goeie prijzen, goede levering
Aanrader

Maria beoordeelde op 2019-07-29

Èèn product van de hele bestelling had wat mankementen, de rest, 5 prod., waren uitstekend. De levering was prima verpakt. M.n. over de twintone markerset 12 st. bright van Tombow ben ik erg te spreken. Heb ze meteen uitgeprobeerd en kon bijna niet meer stoppen.

Nellie Toussaint beoordeelde op 2019-07-26

Dit is een super systeem!! Zoek je product uit en na de betaling krijg je een paar keer een reminder. Bij het afhalen staat het al keurig voor je klaar!