Breinderveldweg 21
6365 CM Schinnen

Bol.com 262 8,8
Google Plus/Places - 8,0

Hubregtse beoordeelde op 2019-02-15

Prima service. Snelle levering.

Annelieke beoordeelde op 2019-02-13

A. Oosterling-Vestering beoordeelde op 2019-02-13

Ik bezocht Hobbyshop-online voor het eerst op de open dag van vorig jaar, het viel me echt op dat het personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam was. Ook de workshops en de rondleiding door het magazijn waren uitstekend georganiseerd en heel leuk om te doen.
Goed advies over patronen en natuurlijk het haak- en breicafé. Mijn bestellingen verliepen prima, ik ben heel tevreden!

Ingrid beoordeelde op 2019-02-12

Ik bestel regelmatig porseleinverf en andere materialen. Ze hebben een uitgebreid assortiment voor een redelijke prijs. Ook fijn dat ze meedenken met de verzendkosten. Bij het stellen van een vraag, krijg je ook snel antwoord. Ik beveel deze winkel zeker aan !!

Kathleen beoordeelde op 2019-02-10

Deze Belg is alvast blij met de aankoop en levering. Duidelijke website, levering netjes verpakt, uitgebreid gamma. Ik ga zeker nog bestellen als onze spullen weer op zijn 😊

Gery mol beoordeelde op 2019-02-09

Top snelle levering goed advies omdat er iets niet in voren was .
Alternatief gekregen na overleg
Super service

mariette beoordeelde op 2019-02-06

De levering was snel. Op hobbyshop zelf niets aan te merken. Alleen het product niet happy mee. Had het gekocht om te rillen, maar dat ging steeds scheef en waar ik gerild had dat scheurde gedeeltelijk. Heb toen alle blaadjes maar zelf handmatig gevouwen

Peter van Dijck beoordeelde op 2019-02-06

Snelle levering en goede communicatie

Ligia beoordeelde op 2019-02-03

Ik ben heel tevreden, de potloden was goed verpakt en ze zijn heel goed, breken niet vaak en geven vele kleuren.

Marika beoordeelde op 2019-02-02

Super winkel. Zeer goed en vriendelijk geholpen in de showroom en later online bestellingen snel ontvangen.

Tessa de Boer beoordeelde op 2019-01-31

Goede webshop..snelle levering..lage verzendkosten en zeer concurerende prijzen..TOPPIE

Yvonne Wijgerse beoordeelde op 2019-01-29

Leuke spullen voor de kleinkinderen die graag knutselen.4

Marlies Hage beoordeelde op 2019-01-28

Donderdags de spulletjes besteld. Deze een dag later in huis. En er zat nog een extraatje bij mijn bestelling. Echt top!

h. kitzinger beoordeelde op 2019-01-28

had 2 pincetschaartjes met kromme punt besteld en een ervan was met rechte punt die heb ik retour gestuurd en met 10 dagen had ik het juiste schaartje zonder problemen op de mattussen twee haakjes de orginele bestelling had ik binnen 3 dagen in huis dus als ik wat nodig heb weet k waar ikhety kan bestellen

Yoke beoordeelde op 2019-01-26

Zeer tevreden over de snelle levering, de zorgvuldige verpakking en de lage verzendkosten waardoor je ook online optimaal kan genieten van een acceptabele prijs/kwaliteit verhouding!

Van Wonterghem Corry beoordeelde op 2019-01-25

Alles perfect verlopen ! Een aan te raden webshop !

Nic beoordeelde op 2019-01-25

Snelle levering goed artikel

Staci King beoordeelde op 2019-01-24

Ik ben heel erg tevreden met mijn ervaring met Hobbyshop online. Ik heb mijn bestelling in goed ordre en snel ontvangen. Ik zal in de toekomst zeker meer van hen bestellen. Bedankt Hobbyshop Online!

W.J.F. van den Berg beoordeelde op 2019-01-23

Simpel geregeld.
Goede kwaliteit en prima service

Lindsay Webster beoordeelde op 2019-01-23

Heel tevreden met de snelle levering en de fijne klantenservice! Ik ben bezig met een aantal projecten en zal zeker meer bestellingen doen bij hobbyshop-online!