Breinderveldweg 21
6365 CM Schinnen

Bol.com 239 9,0

Saskia beoordeelde op 2018-10-15

Zeer snelle levering en zeer goed verpakt. Ik ga hier vaker kopen!

Hettie van den Beuken beoordeelde op 2018-10-11

Ik ben zo blij met jullie! Jullie hebben de spullen die ik nodig heb, en als ik ze bestel gaan ze zo ongeveer meteen bij jullie de deur uit. Zo fijn!

Evelyn beoordeelde op 2018-10-10

Snelle levering, prima prijs kwaliteit verhouding. Ik had eigenlijk meer producten nodig maar na twee producten in het winkelwagentje was het product helaas uitverkocht. Dat was jammer.

Hesther beoordeelde op 2018-10-09

Snelle levering, goede prijs en kwaliteit, heel blij met mijn van Gogh aquarelverf, een set van 36 napjes!

M.C.Goudriaan beoordeelde op 2018-10-08

Prima webshop ! snel verzenden, en ook netjes op de hoogte gehouden.
Ik zeg houden zo ! :-)

Vera beoordeelde op 2018-10-08

Ik had 5 driehoeken besteld waar van er 1 beschadigd werd geleverd. Na een mailtje werd er de volgende dag meteen een nieuwe driehoek bezorgd. Klasse!!

Feia Bergsma beoordeelde op 2018-10-08

Heel erg tevreden met deze shop online, supersnelle levering en dan ook echt goed verpakt . Had een mixed media glass mat besteld van Tim Holz en dat is toch wel breekbaar,maar het was zo vakkundig verpakt dat je kon zien dat ze er echt moeite voor doen. Ben heel blij met de wit schrijvende gelly rol pennen ,want na vele miskopen eindelijk de goede die het tenminste doen. Ga absoluut weer rondkijken in de shop voor meer hobbyspulletjes

Marion Beijers beoordeelde op 2018-10-02

Heel erg tevreden en de snelle bezorging.

Marcelina de Boer beoordeelde op 2018-10-01

Het werd snel bezorgd, de kwaliteit is uitstekend, het was goed verpakt en ik ben vooral ontzettend blij met het aanbod van deze webshop. De Pigma micron PN pennen zijn heel lastig te verkrijgen. Toen ik ze hier zag, bestelde ik er meteen twee. Naast 2 ecoline brushpennen. Ik ben een heel blij persoon momenteel met mijn aanwinsten haha.

Jeroen beoordeelde op 2018-10-01

Na even een communicatie-misverstand werd zeer snel gereageerd en rechtgezet !

Reactie van hobbyshop-online.nl:
We hebben je vraag wel gezien, maar we sturen standaard een factuur met BTW met de bestelling mee. We gingen er vanuit dat dit voldoende was. Had je deze factuur ook digitaal willen ontvangen? Of wil je juist een factuur zonder BTW? We horen graag hoe we je alsnog kunnen helpen. Stuur hiervoor svp een email naar info@hobbyshop-online.nl. Excuses voor het ongemak!

Rosaly beoordeelde op 2018-10-01

Heel tevreden, de bestelling was vlot verzonden en de potjes verf zaten goed verpakt!

Janneke beoordeelde op 2018-09-26

Zeer tevreden! Snelle levering, goed verpakt. Ook het product is helemaal volgens verwachting.

Debbie beoordeelde op 2018-09-25

Super snelle levering!t

Theo Huybrehts beoordeelde op 2018-09-18

Snelle en correcte levering, zeer tevreden.

Mary Lamme beoordeelde op 2018-09-16

Goeie service, snelle levering, klantvriendelijk, kwaliteitsprodukten.

Wilma de Bruin beoordeelde op 2018-09-16

Snelle, nette levering

Gina beoordeelde op 2018-09-15

Op 25 augustus een bestelling gedaan, een artikel had een levertijd van 5 dagen, vandaag 15 september eindelijk mijn bestelling binnen. Heb steeds zelf contact moeten zoeken met het bedrijf om navraag te doen over mijn bestelling, op geen enkel moment heeft het bedrijf mij benaderd. Ik kreeg iedere keer weer hetzelfde antwoord met vijf dagen is het binnen, maar dat was steeds niet zo. Laatste keer dat ik hier wat heb gekocht. Waardeloze klantenservice.

Reactie van hobbyshop-online.nl:
Beste Gina,

Heel vervelend dat je niet tevreden bent over onze service. Helaas was de levering van je product vertraagd omdat deze niet leverbaar was bij onze leverancier (dit was niet bekend op het moment van bestellen). We hebben toen ervoor gekozen om het grootste deel van je bestelling wel alvast uit te leveren en het schetsboek op nalevering te zetten. Vervolgens heeft de nalevering helaas langer geduurd en het klopt dat we verzuimd hebben om dit aan je door te geven. We hebben op de chat onze excuses aangeboden hiervoor. Nogmaals onze excuses! We gaan het interne proces voor dit soort gevallen verbeteren, zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt.

Jeroen Custers

Jenny Sleegers-Wijnen beoordeelde op 2018-09-15

Ik was de gelukkige winnaar van een cadeaubon en heb gekozen voor clear stempels. Deze zijn echt geweldig. Deze clear stempels ( Engelse en nederlandse teksten) zijn zo klein, dat ze op een label passen ! Ook de alfabetstempels (handlettering) zijn zo fijn. Je kunt zelf woorden, teksten maken en daarna stempelen op allerlei materiaal. Beide stempels zijn aanraders!
Fijne webwinkel!

Luc Debonnez beoordeelde op 2018-09-15

Vlotte levering en afhandeling.
Een aanrader!

Steven beoordeelde op 2018-09-12

Snelle levering, prima verpakt.
Informatie m.b.t. levertijd ook accuraat.