Breinderveldweg 21
6365 CM Schinnen

Bol.com 272 9,0
Google Plus/Places - 8,0

Wilma Krol beoordeelde op 2019-04-18

Veel keuze snelle levering, goede communicatie

Hanneke beoordeelde op 2019-04-18

Goede service: één fineliner uit een setje van 6 bleek kapot en werd direct vervangen. De nieuwe fineliner had ik de volgende dag alweer in huis!

Yvon beoordeelde op 2019-04-17

Over de afhandeling niets dat goeds. Dat de städler bruspennen tegenvallen(vloeien door) is een waarschuwing voor anderen.

Marca beoordeelde op 2019-04-15

Ik heb al twee keer hier iets besteld en ben zeer tevreden. Zeer snelle service en alles wordt zeer goed verpakt.

Shahieda beoordeelde op 2019-04-14

Super tevreden. Stempels waren uitverkocht, kreeg een dag later al een berichtje dat ze weer aangevuld waren. E-mails worden snel beantwoordt!

Nel beoordeelde op 2019-04-14

Mijn oude snij apparaat was versleten, dus nieuwe zoeken.
Gevonden bij hobbyshop-online voor een aantrekkelijke prijs.
Besteld, gelijk maar met reserve mesjes erbij, de volgende dag werd deze al bezorgd.
Supersnel en netjes verpakt.
Goede en snelle service.

H.polderman beoordeelde op 2019-04-14

Prima service...snelle levering plus een leuk bedankje voor je bestelling op een kaartje...zeer tevreden...Henny

Jet Konings beoordeelde op 2019-04-12

Overzichtelijke website, uitgebreid assortiment, snelle levering en netjes verpakt! 👍

Lia beoordeelde op 2019-04-09

Vlot en keurig verzorgd voor herhaling vatbaar 👍

Carola beoordeelde op 2019-04-07

Prettige en overzichtelijke website met prima werkende zoekfunctie. Veel gebruikersgemak.
Bij andere aanbieder gedoe gehad toen materiaal na betaling toch niet leverbaar bleek; hier niet! Ik ga hier vaker bestellen.

Chantal beoordeelde op 2019-04-05

Super fijne webshop om te bestellen. Ik kreeg er zelfs een leuk cadeautje er bij

Divina beoordeelde op 2019-04-05

25 maart spullen besteld, volgende dag in huis. Netjes verpakt, en goede communicatie per e-mail. Artikelen werden goed omschreven en zijn naar alle tevredenheid. Nu wordt het werken in mijn Bullet Journal nog verslavender.

Marita beoordeelde op 2019-04-04

Goede service, snelle bezorging, goed verpakt, goede spullen.

Arend van den Brink beoordeelde op 2019-04-03

Echt een topwinkel. Wat ben ik blij dat ik hobbyshop-online.nl heb ontdekt. De service is heel goed en de kwaliteit van de producten ook. Ook prijs ik de supersnelle levering en hun vriendelijke prijzen! Top!

Astrid beoordeelde op 2019-04-01

Hele snelle levering, goed verpakt en goede materialen.

Noor beoordeelde op 2019-04-01

Super! Veel keuze en overzichtelijk. Snelle levering en netjes verpakt.

Mariëlle Lansu beoordeelde op 2019-04-01

Top webwinkel. Alles te vinden wat ik zoek en een supersnelle levering in keurige verpakking. Absolute aanrader!!

Millanie Venhovens beoordeelde op 2019-03-31

In middels al zoveel besteld en opgehaald bij hobby shop online. Iedere keer zeer tevreden. :)

Bart beoordeelde op 2019-03-31

Veel keuze. Goede communicatie. Goede prijzen. Goedkopere verzending (België) duurt tot 7 dagen, maar op zich niet erg. Eens verzonden 's anderdaags geleverd. Goed en stevig verpakt wat toch belangrijk is voor verfproducten. Top!

Ingrid beoordeelde op 2019-03-30

Snelle levering, netjes verpakt.