Breinderveldweg 21
6365 CM Schinnen

Bol.com 141 9,4

Shelley beoordeelde op 2017-11-07

Snel en keurig verpakt in huis! Ruime keuze ook in de shop. Top dus!

Wil van Mer beoordeelde op 2017-11-05

Zeer tevreden. Besteld en snel in huis.

Nicole Schollaert beoordeelde op 2017-11-05

Direct na het plaatsen van mijn bestelling werd ik gebeld door een medewerker om te controleren of ik geen fout had gemaakt. Een bol wol was nl van een andere dikte. Erg attent. Een dag later was de wol al binnen. Super.

Jenny Pisano beoordeelde op 2017-11-02

Snelle en nette aflevering, zeer tevreden

Natas beoordeelde op 2017-10-30

Ruime keuze.
Snelle en nette levering!

Jasmin beoordeelde op 2017-10-30

Goede ervaring! Groot aanbod en het product werd 2 dagen na bestelling geleverd en voldeed aan de verwachting en de beschrijving ervan. Ga zeker nog eens bestellen bij deze webwinkel! 👍🏼

Merlijn beoordeelde op 2017-10-30

Snelle reactie op mijn vraag, er wordt met je meegedacht. Ook splitsing van verzendkosten over meerdere facturen was geen enkel probleem. Heel blij geworden van de manier waarop ik hier mijn spullen kon aankopen!

Maaike beoordeelde op 2017-10-29

Fijne webshop, met breed assortiment. Goede service en mijn bestelling werd de volgende dag al geleverd.

Mirjam Breed beoordeelde op 2017-10-28

Overzichtelijke website. Zeer snelle levering! Ik beveel deze site zéker aan!

Fred Stone beoordeelde op 2017-10-24

Uitstekende kwalteit, super snelle levering

Susanne beoordeelde op 2017-10-22

Bezorging was heel snel en de producten waren goed plus leuk geprijsd.

Marianne de Boer beoordeelde op 2017-10-16

Ruime keuze en snelle leveriing.
En in mijn geval waren mijn artikelen ook nog eens met een leuke korting! Ben zeer tevreden.

Ria op den Camp beoordeelde op 2017-10-15

Zon super service , helpen je door interner en alles heen,zo geduldig.
Van mij een dikke 10

lisanne beoordeelde op 2017-10-15

super snelle levering en netjes verpakt!!
Hopelijk krijgen jullie weer snel de transparante bollen binnen😁

Verhaegen monique beoordeelde op 2017-10-14

Heel tevreden,snelle en perfecte levering. Heel verzorgd

Wilma Denekamp beoordeelde op 2017-10-13

Eerste keer besteld, supersnelle levering... top !

Astrid beoordeelde op 2017-10-13

Dit was de eerste keer dat ik gebruik maak van de online hobbyshop en ik ben zeer verrast over de service en communicatie.
Zakelijk maken wij steeds vaker gebruik van online verkoop shops voor van alles en nog wat, maar het actief meedenken met een klant zoals zij dat hebben gedaan, met daarbij het feit dat je goed werd geïnformeerd over de status van je bestelling, dat kom je niet vaak tegen. Dat daarnaast de bestelde goederen ook nog keurig verpakt werden afgeleverd was alleen maar nog meer top. Mijn complimenten!

Marleen beoordeelde op 2017-10-12

Super snelle levering. Alles was keurig verpakt. Bij een product stond vermeld dat er nog een artikel was en ook dat artikel werd geleverd. Heb alle bestelde materialen al een aantal keer gebruikt. Ook de lage verzendkosten zijn een pluspunt. Wanneer ik nu iets nodig heb, zoek ik als eerst bij jullie.

Anne beoordeelde op 2017-10-07

Erg tevreden. Goede producten. Uitstekende en klantvriendelijke service. Snel geleverd. Helemaal blij.

Tineke beoordeelde op 2017-10-06

Had een vraag wrlke snel en duidelijk werd beantwoord. Na bestelling werd alles snel en goed/keurig verpakt bezorgd. Zeker een webwinkel om bij terug te komen.