Haalbrugskensweg 28E
6171 JA Stein

Bol.com 113 8,8

Olga de vries beoordeelde op 2017-07-20

Ik ben erg tevreden en zal het zeker aanbevelen aan andere mensen

Bieke beoordeelde op 2017-07-19

Vlotte levering en goede communicatie. Ik kom zeker terug om een nieuwe bestelling te plaatsen.

Yvonne beoordeelde op 2017-07-11

Voor het eerst een bestelling geplaatst die heel snel werd geleverd. Ben dus super tevreden. Ik houd de site zeker in de gaten.

Irene beoordeelde op 2017-07-10

Ik ben zeer tevreden met de producten en de afhandelingen van Hobbyshop-online.
Een geweldig bedrijf !

Christa Eefting beoordeelde op 2017-07-07

Vorige week heb ik een bestelling gedaan bij hobbyshop-online.nl en deze bestelling werd 1 dag later al bezorgd. De volgende keer weet ik wel weer waar ik mijn hobby spullen gestel. Dikke duim voor hobbyshop-online.

Lianne beoordeelde op 2017-06-29

Voor het eerst besteld. Alles prima geregeld. De bestelling was voor een verjaardag en aan de late kant besteld. Op de nagestuurd mail werd snel gereageerd en men heeft zelfs nog met de leverancier contact opgenomen. De bestelling kwam keurig ingepakt op de dag vd jarige binnen. Super! We zijn heel tevreden.

Germa kroes beoordeelde op 2017-06-27

Het was supper klantvriendelijk
En bestelling gauw in huis en ook als je ze belt ze staan je netjes en vriendelijke te woord supper
Ik heb er al twee keer wat besteld maar dat gaat zeker vaker gebeuren

Knoppie beoordeelde op 2017-06-25

De producten waren goedkoop maar ik moest 5 dagen wachteb totdat ik binnen had. Terwijl er staat volgende dag verstuurd

Reactie van hobbyshop-online.nl:
Beste klant, zou je contact met ons kunnen opnemen via klantenservice@hobbyshop-online.nl met vermelding van je ordernummer? Dan gaan we uitzoeken wat de reden is dat je 5 dagen hebt moeten wachten op je bestelling.

Henrieke beoordeelde op 2017-06-24

Ik had maar een hele kleine order (4,95) desalniettemin werd ik bijzonder correct behandeld. 1 product was niet leverbaar ik werd direct gebeld en een alternatief werd aangeboden en kon ook direct verzonden worden. Dus de volgende dag had ik mijn bestelling in huis. Ik ben erg tevreden over de service en het alternatief deed zeker niet onder voor het origineel. Alles is geheel naar wens verlopen, en de verleende seevice vond ik boven verwachting zeker gezien het geringe bedrag van mijn order!!

Lottie Jolink beoordeelde op 2017-06-22

Snelle levering! Too!

Verony beoordeelde op 2017-06-19

Fijn contact gehad toen ik een vraag had. Snelle reactie en ben op een persoonlijke manier geholpen. Heel prettig. Ga hier zeker vaker bestellen en kan het iedereen aanbevelen.

Annelies beoordeelde op 2017-06-19

Product was erg snel in huis, dus dat was prima,
De kwaliteit van het product was erg slecht. Ik had krimpfolie besteld en dat werkte voor geen meter en is in de prullenbak terecht gekomen.

françoise caspers beoordeelde op 2017-06-18

uitstekend en snelle levering, ook zeer vriendelijk personeel helpen je goed
als je iets niet begrijp voor je bestelling, het garen ken ik al langer en ben er
zeer tevreden over.

Kim beoordeelde op 2017-06-17

Snel geleverd en het komt netjes aan!!

J.H. beoordeelde op 2017-06-12

Supersnelle levering!

Marjolein Ophof beoordeelde op 2017-06-11

Snelle reactie op mijn email. Ik had 2x eenzelfde product besteld, omdat ik een ander product met de zoekfunctie binnen de site niet had gevonden. Later wel, maar toen had ik mijn bestelling al afgerekend. Mailtje gestuurd en het artikel werd nog voor het verzenden omgeruild.

Bertha Bredenkamp-Koning beoordeelde op 2017-06-05

Super snelle reactie op mijn vraag en een prima oplossing bedacht wat een heerlijke winkel met uitstekende klantgerichtheid. Prima producten met bekostigbare prijzen en snelle levering. Hier ga ik vaker winkelen. Een top zaak!

lookatchantalletje beoordeelde op 2017-06-04

Krimppapier gekocht om te knutselen bij een kinderfeestje, groot succes, snelle levering, instructies duidelijk.

Madelijn beoordeelde op 2017-06-04

Wauw wat ben ik tevreden met de Dual Brush Pennen van Tombow!! Je kunt er mooie dikke en dunne lijnen mee maken en de pennen hebben veel pigment. Een dikke aanrader dus! De verzending ging ook zoals gehoopt: snel en netjes verpakt.

carin beoordeelde op 2017-06-04

snel geleverd en goed verpakt