Katernstraat 33D
+31 (0) 36 844 8737

Bol.com 123 8,9
Google Plus/Places - 10,0

Thecla de Jong beoordeelde op 2019-09-17

Zeer snelle levering en keurig verpakt.

Saskia Schoester beoordeelde op 2019-09-15

snelle verzending, keurig verpakt, zeer tevreden !

Bart Wolvers beoordeelde op 2019-09-15

de bestelling kwam snel, inhoud is compleet. en je krijgt ook nog een gratis product nagezonden, als je enthousiast genoeg bent. Doe iets gezond!

Jack Jongen beoordeelde op 2019-09-13

Anghela Cotera beoordeelde op 2019-09-08

Hubertus van Kessel beoordeelde op 2019-09-03

beoordeling zegt genoeg

MIchal Seremak beoordeelde op 2019-09-03

Goede service, veel producten en super snelle levering.
Aanrader!

K Karas beoordeelde op 2019-09-02

L. Pyfers beoordeelde op 2019-09-02

Rina Brandts beoordeelde op 2019-09-01

prima producten , snelle levering. Jammer dat op sommige producten de nedelandse vertaling ontbreekt.

Anja homan beoordeelde op 2019-09-01

De bestelling kwam op tijd en er werd keurig gemeld waar het pakket was en hoelaat het bij je bezorgd zou worden.
Netjes verpakt ook.

Heidi Alanko beoordeelde op 2019-08-29

Ewelina Rabus beoordeelde op 2019-08-27

Peter Verberne beoordeelde op 2019-08-26

Ewa Kawecka beoordeelde op 2019-08-25

Agnes Nadiroglu beoordeelde op 2019-08-25

Rina Brandts beoordeelde op 2019-08-21

Nix. Op aan te merken . Alleen kreeg ik een product waar geen Nederlandse beschrijving bij stond .