Neptunusstraat 16

8,7

Ruud van der Zalm beoordeelde op 2018-02-24

snelle levering !

Ron van Gastel beoordeelde op 2018-02-24

binnen afgesproken tijd geleverd, en inktcardridge werkt goed

Arie Rietveld beoordeelde op 2018-02-23

Alles naar wens verlopen.

Reinier van der Seijs beoordeelde op 2018-02-23

Snelle levering en goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Kees Woudenberg beoordeelde op 2018-02-19

duidelijke website, lage prijzen, snel geleverd dus wat wil een mens nog meer

Patrick Louage beoordeelde op 2018-02-19

Na twee dagen is de bestelling aangekomen. De track en trace code die er was bijgeleverd werkte niet.

Patricia - Adnan VANCROMBRUGGEN - ABBAS beoordeelde op 2018-02-18

thank looks good very cheap very fast delivery 10/10

K. Kruithof beoordeelde op 2018-02-18

Prima spul voor prima prijs? Vlot geleverd! Een aanrader.

adriaan rodenburg beoordeelde op 2018-02-15

print prima, levering goed

Paul Corbeek beoordeelde op 2018-02-13

Mooi snel

Patricia Coremans beoordeelde op 2018-02-13

5 februari besteld de leverings datum zou 7 februari zijn. Ik heb 8 februari gebeld en voicemail ingesproken en heb de andere dag daar per mail antwoord op gehad dat ze niet voorradig waren en dat hun wachten op hun levetancier, terwijl toen k bestelde ze wel op voorraad waren. Vandaag13 februari heb ik ze ontvangen.

L Persoons beoordeelde op 2018-02-11

Altijd snel geleverd

APG Versantvoort beoordeelde op 2018-02-10

Werkt prima

Henk Ris beoordeelde op 2018-02-10

Nadat ik aangegeven had wat ik wilde bestellen werd het product geleverd met factuur, die ik betaald heb.

ROMBOUT MAGER beoordeelde op 2018-02-09

OM 5 VOOR 2300 UUR OP VRIJDAG BESTELD, 12 UUR LATER IN DE BUS! SNELLER KAN DUS NIET....
maar helaas... mijn canon MG 5550 [mei 2014] print alleen nog maar witte fotoos. doet dus aan papier besparing... door hergebruik ervan..., alle voorgeschreven en alternatieve schoonmaak acties ten spijt!
een paar schitterende india reisfotoos, een paar witte, dan weer een paar schitterende india afdrukken...
en dat was ie dan. nieuwe inkt was nodig wegens leegpompen door schoonmaakacties. IK BEN HET ZAT! de hoogste tijd voor een droog print systeem... en dat is al boven de horizon, las ik ergens... ondanks steeds grote zorgvuldigheid... de zoveelste printer? WELKE? ALLES IS ÉÉN POT NAT(TE) INKT! graag advies... [ ro.mar@live.nl i-net search: romboutistic]

Joachim van Dinther beoordeelde op 2018-02-09

Levering 2 weken later en tussendoor 1x update... Slechte service moeat er zelf constant achtaan bellen om te horen te krijgen wat de planning was.

Eddy Lievestro beoordeelde op 2018-02-07

supersnel geleverd en een prima kwaliteit

Herman Nauta beoordeelde op 2018-02-07

snelle levering!
prima kwaliteit.

Peter Scherpenborg beoordeelde op 2018-02-06

Snelle levering, keurig verpakt.

T Bruinenberg beoordeelde op 2018-02-05

Super tevreden en snelle bezorging