Molvense Erven 133
5672HK Nuenen
0610972017

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Daphne beoordeelde op 2018-05-26

I and my daughter like our dresses. Especially the patterns of the dresses are very nice and different than other known brand.

John beoordeelde op 2018-05-24

Jurkjes gekocht voor mijn kinderen! Heel erg blij mee! Snelle service en goede kwaliteit stof! Ik kom zeker terug!!!
John

Mama J&M beoordeelde op 2018-05-14

Wat ben ik blij met mijn Just Like Mommy'z jurken! De kwaliteit van de jurken is heel goed en je ziet dat ze echt met vakmanschap en liefde zijn gemaakt. Ik vind het erg leuk dat er ook producten zijn voor jongens. Dat maakt het nog bijzonderder om te matchen! Het contact verliep heel prettig en het advies was erg goed toegespitst op mijn wensen. Bedankt!

Sandra beoordeelde op 2018-05-11

My experience with Just Like Mommyz has been outstanding.
- dresses: the dress are as beautiful as in the picture and they fit perfectly.
- services: i had a doubt regarding the size for my daughter and also a color: i contacted via email and after few hours i got clarification
- delivery: it work as agreed, no stress. I received the dresses within ten days
Most important, my daughter and my son loved matching me :-).

Nina beoordeelde op 2018-04-25

Heel erg mooie jurken op maat! Perfect fit!

Reactie van just like mommy'z:
Dank je wel, Nina!