Molvense Erven 133
5672HK Nuenen
0610972017

Petra van Oosten beoordeelde op 2019-06-19

Heel tevreden! Er wordt uitstekend meegedacht en geadviseerd, geen moeite is teveel. Ook de prijs-kwaliteitsverhouding is prima.

Kelly beoordeelde op 2019-06-12

Wat een geweldige outfits. de service is onbeschrijfelijk goed! Mijn dochter en ik hebben in elk geval staan schitteren op een geslaagd communiefeest van de grote broer. BEDANKT!!!

Maarten beoordeelde op 2019-05-29

Als papa van 2 dochters wilde ik de dames eens verrassen met dezelfde jurk als mama. Van eerste tot laatste moment alles super geregeld door Mama Z! Vragen werden snel beantwoord,zodat zelf ik een jurk(en) kon bestellen ;)
Super service!

Linda beoordeelde op 2019-05-10

De jurk is erg mooi geworden, ik was zelf wat laat met bestellen waardoor ik niet goed ruim voor mijn feest heb kunnen passen maar ik heb alle maten goed opgemeten en hij past precies.

Emmely Van Dijk beoordeelde op 2019-05-01

Geweldige service en prachtige jurken! Hele mooie kwaliteit en heel vakkundig gemaakt. Ik ben fantastisch geholpen, vanaf het begin tot en met het einde. Heel betrokken en goed advies! Gedragen op de bruiloft van mijn zus en binnenkort op nog een bruiloft. Ik ben heel blij en dik tevreden met de jurken.

Olga Lako beoordeelde op 2019-04-09

Nadat de maatvoering aangepast moest worden, kreeg ik mijn kleermakerskosten vergoed. Tevens kreeg ik een korting een volgende bestelling aangeboden, bijzonder attent!

Olga Lako beoordeelde op 2019-04-01

Redelijk tevreden. Ik heb veel contact gehad over de juiste maatvoering en toch bleek deze niet helemaal juist te zijn. Ik heb nog wat moeten laten vermaken. Wel is de kleding met zorg en aandacht verpakt en op tijd geleverd.

Wilma Kers beoordeelde op 2019-02-28

Leuke twinnigketting gewonnen...snel geleverd en heel leuk contact gehad en zat ook nog lief persoonlijk berichtje bijšŸ’–

Rosa beoordeelde op 2019-02-15

Prettig, persoonlijk e mail contact, waarin wensen goed werden afgestemd. Mooie afwerking van de jurken. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Eveline beoordeelde op 2019-01-19

Niet alleen een product, maar echt een ervaring. Handgemaakt, het oog voor detail, prachtig verpakt, precies zoals jij wilt gemaakt. En vervolgens je samen met je kindje fantastisch voelen in de mooiste creaties. Echt, een cadeau!

Rosalie Menke beoordeelde op 2018-09-22

Super service en mooie kwaliteit!

margriet beoordeelde op 2018-09-17

Wow! Mijn bestelde jurk kwam gisteren aan, superleuk verpakt in een mooie doos. De kwaliteit was ver boven mijn verwachting, de stof was soepel, flatterend, netjes afgewerkt en je voelt echt de kwaliteit! En hij staat geweldig, superblij mee! Dikke duimen omhoog Just like mommy'z, dank je wel!!

Janine Snitselaar beoordeelde op 2018-08-14

leuke website. zeer netjes op de hoogte gehouden van levering, en gevraagd of het soms op een bepaalde datum klaar moest .
Zeer mooi afgeleverd in doos met kaartjes echt suoper

annet visser beoordeelde op 2018-08-04

Geweldig, goeie communicatie, denkt met je mee! Erg spannend om op deze manier persoonlijk opdracht te geven voor je kleding. Maar toen het pakket met kleding binnen kwam was ik (waren we) zo enthousiast en verbaasd over de professionaliteit, kwaliteit van de prachtige jurken met goeie pasvorm. Prachtig! Echt een aanrader! Super blij mee! Heel erg bedankt justlikemommyz!

Sandra Borba beoordeelde op 2018-08-04

very good services

Mama van D. beoordeelde op 2018-07-02

Ik heb een Cherry Blossom set gekocht. De jurken zijn echt mooi en staan geweldig. Mijn dochter is er erg blij mee:) Bedankt!

Tamar beoordeelde op 2018-07-02

Een jurk voor mijn dochter en mijzelf besteld voor ons 12,5 jarige huwelijksfeest. Wat een mooi pakket kregen we, met een bijpassend strikje voor mijn zoontje. We kregen top reacties van onze gasten. Echt een aanrader.

Reactie van just like mommy'z:
Wat leuk te horen! Dankjewel, Tamar!

Nathasja de Jong beoordeelde op 2018-06-07

Hele mooie jurkjes van super kwaliteit! Netjes en snel verzonden! Een echte aanrader!!

Mum from Amsterdam beoordeelde op 2018-05-28

great concept, great customer service!

Mama van Melina beoordeelde op 2018-05-28

We enjoyed the dresses on my daughter's first birthday! They have very good quality and they look gorgeous! Thank you Justlikemommys! You made our day!!