Molvense Erven 133
5672HK Nuenen
0610972017

Janine Snitselaar beoordeelde op 2018-08-14

leuke website. zeer netjes op de hoogte gehouden van levering, en gevraagd of het soms op een bepaalde datum klaar moest .
Zeer mooi afgeleverd in doos met kaartjes echt suoper

annet visser beoordeelde op 2018-08-04

Geweldig, goeie communicatie, denkt met je mee! Erg spannend om op deze manier persoonlijk opdracht te geven voor je kleding. Maar toen het pakket met kleding binnen kwam was ik (waren we) zo enthousiast en verbaasd over de professionaliteit, kwaliteit van de prachtige jurken met goeie pasvorm. Prachtig! Echt een aanrader! Super blij mee! Heel erg bedankt justlikemommyz!

Sandra Borba beoordeelde op 2018-08-04

very good services

Mama van D. beoordeelde op 2018-07-02

Ik heb een Cherry Blossom set gekocht. De jurken zijn echt mooi en staan geweldig. Mijn dochter is er erg blij mee:) Bedankt!

Tamar beoordeelde op 2018-07-02

Een jurk voor mijn dochter en mijzelf besteld voor ons 12,5 jarige huwelijksfeest. Wat een mooi pakket kregen we, met een bijpassend strikje voor mijn zoontje. We kregen top reacties van onze gasten. Echt een aanrader.

Reactie van just like mommy'z:
Wat leuk te horen! Dankjewel, Tamar!

Nathasja de Jong beoordeelde op 2018-06-07

Hele mooie jurkjes van super kwaliteit! Netjes en snel verzonden! Een echte aanrader!!

Mum from Amsterdam beoordeelde op 2018-05-28

great concept, great customer service!

Mama van Melina beoordeelde op 2018-05-28

We enjoyed the dresses on my daughter's first birthday! They have very good quality and they look gorgeous! Thank you Justlikemommys! You made our day!!

Nancy de Wit beoordeelde op 2018-05-28

WoW, heel snel geleverd.
Pracht jurken!

Verda beoordeelde op 2018-05-27

The dresses are great , beautiful, different.. + we really enjoyed the very friendly customer service. We made a mistake in the order but they send us a new dress , free of charge! Thank You !

Daphne beoordeelde op 2018-05-26

I and my daughter like our dresses. Especially the patterns of the dresses are very nice and different than other known brand.

John beoordeelde op 2018-05-24

Jurkjes gekocht voor mijn kinderen! Heel erg blij mee! Snelle service en goede kwaliteit stof! Ik kom zeker terug!!!
John

Mama J&M beoordeelde op 2018-05-14

Wat ben ik blij met mijn Just Like Mommy'z jurken! De kwaliteit van de jurken is heel goed en je ziet dat ze echt met vakmanschap en liefde zijn gemaakt. Ik vind het erg leuk dat er ook producten zijn voor jongens. Dat maakt het nog bijzonderder om te matchen! Het contact verliep heel prettig en het advies was erg goed toegespitst op mijn wensen. Bedankt!

Sandra beoordeelde op 2018-05-11

My experience with Just Like Mommyz has been outstanding.
- dresses: the dress are as beautiful as in the picture and they fit perfectly.
- services: i had a doubt regarding the size for my daughter and also a color: i contacted via email and after few hours i got clarification
- delivery: it work as agreed, no stress. I received the dresses within ten days
Most important, my daughter and my son loved matching me :-).

Nina beoordeelde op 2018-04-25

Heel erg mooie jurken op maat! Perfect fit!

Reactie van just like mommy'z:
Dank je wel, Nina!