Nieuwstraat 23 Nieuwstraat
7311HX Apeldoorn

ReviewSpot 43 9,5

B beoordeelde op 2019-04-24

Heel snelle service! Heel mooi en leuk verpakt. Een echte aanrader!

S.S. Haider beoordeelde op 2019-04-23

Service was very good.

AS beoordeelde op 2019-04-23

Twee knuffel konijntjes van Maileg gekocht als paascadeautjes. Snel bezorgd. Mooi en netjes ingepakt. Had de knuffeltjes iets groter verwacht. Beter om de afmetingen van knuffeltjes/poppen vermelden op de website.

Jose Kwast beoordeelde op 2019-04-23

Goede ervaring. Snelle levering.

mariette adams beoordeelde op 2019-04-22

Alles duidelijk en snel. Fijne website ook.

tas van der veen-salverda beoordeelde op 2019-04-21

Was heel mooi op tijd.De kadootjes waren echt heel mooi.Heel tevreden.

Rachel beoordeelde op 2019-04-21

Snelle levering en super ingepakt echt een feestje!

M P beoordeelde op 2019-04-18

Prima webshop. Vrijdag besteld, meteen verstuurd. Zaterdag ontvangen. Het was al ingepakt dus dat is ook fijn. Achteraf kwam ik er wel achter dat het prijsje nog onderaan het doosje stond, maar dat kan gebeuren.

Loes ten Wolde beoordeelde op 2019-04-17

Snelle levering , mooi verpakt , waardoor het een feestje was om het cadeau te geven !

Esra alp beoordeelde op 2019-04-14

Was een overzichtelijke site bestellen en betalen was heel simpel. Ook het communicatie en verzending van de artikel was heel snel en goed. Artikel was netjes en mooi ingepakt ook hebben wij als kleiningheidje jelly beans ontvangen. Op zich ssn leuk gebaar alleen, ik als moslima moest het weggooien omdat ik niet direct de ingredienten wist van de jelly beans.

Eddy Muyldermans beoordeelde op 2019-04-14

Klantvriendelijk, vlugge en correcte levering

Lia Mast beoordeelde op 2019-04-12

Cadeautje gekocht. Bij diegene laten bezorgen en kdootjes.nl heeft het mooi ingepakt en een persoonlijk kaartje erbij geschreven. Snel bezorgd en goede service! Heel blij mee!

Lil beoordeelde op 2019-04-11

Kelly Mangelschots beoordeelde op 2019-04-08

Super snel

Herremans Bart beoordeelde op 2019-04-04

heel vlotte afhandeling, zowel bij de bestelling als bij de levering

Anne van Leeuwen beoordeelde op 2019-04-04

Uitstekende service

Leone van Kleef beoordeelde op 2019-04-04

Prima wijze van bestellen, prima levering en prima product.

Evelien Cabrita-Ras beoordeelde op 2019-04-01

Keurig op de hoogte gehouden van de staat van de bestelling. Goed verpakt ontvangen en snel geleverd.

Cathelijn Wijnands beoordeelde op 2019-04-01

Zeer tevreden, snelle levering en zorgvuldig verpakt.

Theeuwes beoordeelde op 2019-03-28

Duidelijke website met een overzichtelijk bestelproces! Snelle levering (volgende dag in huis) met een handgeschreven boodschap, erg leuk.