Nieuwstraat 23 Nieuwstraat

ReviewSpot 43 9,5

Kamila Kozirog beoordeelde op 2019-06-07

Super, bedankt!

Freya Claes beoordeelde op 2019-06-06

Snelle levering, mooi en gratis verpakt. De persoonlijke boodschap was ook zeer leuk. Nu net mijn 2e bestelling gedaan! Heel tevreden!

Shannah Castillo Diaz beoordeelde op 2019-06-06

Leuke site en snelle levering.
Supervriendelijke klantenservice!
Ik bestel hier zeker nog is :)

Petra Weeda beoordeelde op 2019-06-04

Leuk ingepakt!

Kylene den Ouden beoordeelde op 2019-06-04

Snelle levering, fijn dat het vanaf €30 geen verzendkosten heeft en heel mooi ingepakt, top!!

Maria beoordeelde op 2019-06-02

Keurige afhandeling van mijn eerste bestelling. Kom hier terug...

Pauline de Santy beoordeelde op 2019-05-31

Duidelijke site. Zeer snelle bezorging!

Mathieu beoordeelde op 2019-05-30

Livraison hyper rapide et service au top. Joli emballage (en carton) avec une petite carte. Articles conformes. Merci

Nijboer beoordeelde op 2019-05-29

Stoeltje besteld voor de geboorte van mijn kleinzoon. Superblije dochter! Stoeltje is van goede kwaliteit, mooi afgewerkt, snel geleverd en ook het persoonlijk contact met kdootjes was super!

Kassa App beoordeelde op 2019-05-27

De mensen achter Kdootjes runnen de winkel met veel plezier en passie. Mooie winkel, hele goede service!

Mien Kooistra beoordeelde op 2019-05-26

Mooie producten, duidelijke omschrijving en foto. Snelle en vriendelijke service. Prachtig ingepakt.

TM de Vos beoordeelde op 2019-05-26

Aanvankelijk een verkeerd pakketje ontvangen, na een telefoontje uiterst vriendelijk opgelost, volgende dag juiste pakketje ontvangen!

Monique Hontele beoordeelde op 2019-05-23

Snel geleverd en voldoet aan de verwachting.

Tilly de Ruijter beoordeelde op 2019-05-21

Leuke producten, snelle levering.

Jan Hanemaaijer beoordeelde op 2019-05-20

Snelle levering en netjes ingepakt.

t Dijkstra beoordeelde op 2019-05-20

goede ervaring, meedenken en oplossingen vinden, heel goed dus!!

Anne beoordeelde op 2019-05-19

Snel geleverd en mooi ingepakt!

Rita Suter beoordeelde op 2019-05-19

Overleg na een bestelling waar nog iets bij kwam was heel plezierig. Rekening snel aangepast en super snel geleverd. Heel fijn....

Vivien Sellies beoordeelde op 2019-05-19

Snelle verzending en goed verpakt. Heel blij met mijn aankoop. Ik weet zeker dat mijn dochtertje heel erg blij is als ze de kdootjes krijgt op haar verjaardag. Bedankt!

Agata Kulina beoordeelde op 2019-05-16

Uitstekend! De levering was vlot verlopen en het was leuk en attent dat het team van kdootjes er een persoonlijk kaartje bij hadden gestoken. Ongetwijfeld zal ik meer in de toekomst bestellen!