Pippelingstraat 11
3552VK Utrecht
030 369 0362

Kirsten Plaisier beoordeelde op 2017-11-22

Snelle service en netjes verpakt. Mooi stevig bord met mooie pictogrammen! Zeer tevreden en mijn zoontje is er helemaal dol op!

Bert Nijhof beoordeelde op 2017-11-22

Duidelijke site, snelle en efficiënte afhandeling, wel DUUR :-/

Kristel Vandeweert beoordeelde op 2017-11-21

Zeer tevreden! Maandag besteld, dinsdag in huis! Heel degelijk verpakt! Prima in orde!! 👍🏻

Mandy Van der harst beoordeelde op 2017-11-20

We zijn ontzettend blij met ons nieuwe planningsbord! Uitstekende kwaliteit en mooie uitvoering. Echt heel fijn voor onze kleine om dagelijks te raadplegen!

Annie Schaffhausen beoordeelde op 2017-11-18

Super tevreden

Karina Karina Theys beoordeelde op 2017-11-15

Had besteld betaald en was direct verzonden...top service echte aanrader

Mariska Koele beoordeelde op 2017-11-13

Snelle levering netjes verpakt.

Alice de Vries beoordeelde op 2017-11-12

Onze dochter was gelijk enthousiast over het planbord,vond hem er mooi uit zien,zei ze gelijk!

Gerda Van Puijenbroek beoordeelde op 2017-11-11

Mooie website, snelle behandeling.
Na een vergissing, bij het inpakken en versturen, werd dit , na een telefoontje, direct opgelost. Klasse!
Het materiaal is ook fantastisch.

Nicolle Vondenhoff beoordeelde op 2017-11-11

Als zelf van alles uitgeprobeerd om een planbord voor mijn dochtertje met het syndroom van Down te maken maar nu vond ik er eentje zoals ik hem zelf in gedachten had. Overzichtelijk en handig met de magneetjes.

Anouk beoordeelde op 2017-11-11

Bord en magneten werken heel fijn. Zending was de volgende dag al binnen in Belgie

Sabrina Muthing beoordeelde op 2017-11-11

Super gewoon

Ruth Sleven beoordeelde op 2017-11-11

Ik heb een tweeling ADHD. Ze kijken de hele tijd op het bord wat komen gaat. Het heeft rust en structuur wat we hiervoor niet hadden.

Monique Nouwens beoordeelde op 2017-11-11

Snelle levering dat is echt super. Maar was toch wel teleurgesteld over her feit dat als je een basis set besteld er maar voor 3 dagen basis dingen inzitten en dat dat niet duidelijk vermeld staat. Nu kreeg ik het bord thuis en moest ik opnieuw een bestelling plaatsen. En voor het geld wat ik al moest afrekenen voor mijn eerste bestelling had er best de basis voor 5 dagen in mogen zitten.

Ruben de Bruijn beoordeelde op 2017-11-02

Supersnel geleverd en een mooi en stevig planbord. Onze zoon van 4 is er heel blij meer, dus wij ook!

Esther Hollander beoordeelde op 2017-11-01

Snelle levering en duidelijke communicatie. Alles wat netjes verpakt en er zaten zelfs wat handige tips bij.

Irma Bergsma beoordeelde op 2017-10-31

Snelle levering en onze zoon van 6 is er erg blij mee. Biedt hem veel meer rust. Erg tevreden!

JvB beoordeelde op 2017-10-31

Super snelle levering en leuke duidelijke plaatjes op de picto's.

José Schrijnewerkers beoordeelde op 2017-10-30

Snelle levering en goed verpakt zodat het product niet beschadigd kon raken. Duidelijke site

Gerjanne Bitter beoordeelde op 2017-10-30

Mooi groot duidelijk en overzichtelijk planbord. Geschikt voor grotere gezinnen. Bijbestelde magneet set is alleen niet toereikend ( er zit bv niet voldoende magneten bij om 1 week de maaltijden vooruit te plannen) Verder zeer tevreden. Kids zijn er naast de ouders zeer blij mee.

Reactie van kinderplanborden.nl:
Het aantal pictogrammen is mede afhankelijk van het pakket dat u besteld. Er zijn starsetjes met pictogrammen voor enkele dagen maar ook zijn er pakketten met pictogrammen voor een volledige week.