Pippelingstraat 11
3552VK Utrecht
030 369 0362

AECM Bleeker beoordeelde op 2018-04-21

Mijn dochter is er direct mee aan de slag gegaan. Leuk bord en duidelijke plaatjes. Zodra zij wat ouder is (nu 4) gaan wij naar het grotere bord, maar nu voldoet het kleintje.

Bestelproces

Roy Van Heugten beoordeelde op 2018-04-20

Snelle service

M S beoordeelde op 2018-04-20

Gewoon goed, zoals verwacht

Bestelproces

M. Venema beoordeelde op 2018-04-17

Snelle en correcte levering. Dochtertje is er heel blij mee:-)

Caroline Kempeneers beoordeelde op 2018-04-14

Mijn dochter zit net op de basisschool en ik merkte dat zij de structuur en alle dagen kwijt was. Korte dag of lange dag naar school gymmen of naar zwemles. Met het planbord heeft ze weer overzicht en duidelijkheid. Wij zijn er erg blij mee!

Danielle Bakx beoordeelde op 2018-04-14

Zeer goede kwaliteit van de magneetjes. Wel wat ruimte tekort om een hele dag te plannen en komen wat poppetjes te kort met plannen omdat ze 2 mama’s geeft

vera hermans beoordeelde op 2018-04-10

Het zou interessant zijn moest er een extra 'vrij' stuk bord zijn, waar de niet gebruikte magneten knn worden opgehangen.

Kelly beoordeelde op 2018-04-10

Heel mooi bord, magneten en alles netjes ingepakt.

Rory Jacques beoordeelde op 2018-04-10

Perfecte levering na amper twee dagen.

Desire Veldt beoordeelde op 2018-04-09

Mijn kinderen (2,5jr en 5jr) zijn ontzettend blij met het planbord en vullen samen met mama de dagen van de week in. Geeft duidelijkheid en rust, heel fijn!

Hans Gabriël beoordeelde op 2018-04-05

Snelle levering goed ingepakt voorzien van alles wat je nodig hebt

Cassandra Raboen beoordeelde op 2018-04-04

Bestelling snel binnen. Erg fijn!!

Marianne Brouwers beoordeelde op 2018-04-01

Mijn zoontje 3 jaar geeft er houvast aan. Zo weet hij de structuur van de dag. En weet hij wat er van hem verlangt wordt.

Melissa Kooistra beoordeelde op 2018-03-29

Ik heb op zaterdag besteld, er stond dat ze tot en met de zaterdag gesloten waren. Toch had ik het maandag al binnen!

TA apai beoordeelde op 2018-03-28

Heel snel geleverd. De pictogrammen zijn duidelijk en werken heel goed. Mijn zoon vind ze duidelijk en weet waar hij aan toe is.

Debbie Engwegen beoordeelde op 2018-03-28

Heel tevreden! Vlotte bestelling en levering. Heel tevreden over het planbord!

Fernanda Huizinga beoordeelde op 2018-03-24

Mooie producten en snelle levering

Bianca van de Winkel beoordeelde op 2018-03-23

Heel tevreden. Zondag besteld en dinsdag al in huis.

Kirin Willems beoordeelde op 2018-03-23

Mooie producten! Ik ben zeer blij met mijn aankoop!

Kim Vos beoordeelde op 2018-03-23

Nu een week in gebruik. Overzichtelijk en geen vragen meer naar de bekende weg.