Pippelingstraat 11

prima naar wens

Esmeralda de Raaf beoordeelde op 2019-05-12

Snelle levering.

Irene van Heijster beoordeelde op 2019-05-04

Mooie beloningsmagneetjes. Snel geleverd.

Sanne Gritter-Spuls beoordeelde op 2019-05-03

Product zoals verwacht. sommige magneten hadden na het uitdrukken uit het raster een wat rafelig randje ondanks het opvolgen van de instructies. De snijrand was waarschijnlijk niet goed. Deze maar even bijgeknipt. Verder alles prima.

Maike Vanmaris beoordeelde op 2019-05-01

Super duidelijk en handig. Alleen jammer dat in t basisset te weinig papa's en mama's zitten en missen een aantal bed plaatjes! Had graag de hele week in 1 set gehad.

Reactie van kinderplanborden.nl:
We hebben bepaalde sets bewust opgesplitst omdat de sets voor een gehele week anders te groot worden. Met de pictogrammen Zonneroosje werken we daarbij met themasetjes voor een gehele week en bij Morgenster is er 1 basisset en 1 uitbreidingsset en samen zijn die voor een volledige week.

Elise beoordeelde op 2019-04-29

Snel geleverd!
Goede uitleg!
Kids zijn helemaal blij ( en ik ook!)

Hennie beoordeelde op 2019-04-26

Snelle levering, goed product!

Melissa Van Steijn beoordeelde op 2019-04-25

Perfecte service (bestelling nog kunnen wijzigen) en ook snel in bezorgd :-)!

Monique Stam beoordeelde op 2019-04-24

Op tijd geleverd, goed product.

dirk verbeeck beoordeelde op 2019-04-24

snel en de bestelling voldeed perfect

Heino Vergouwen beoordeelde op 2019-04-23

Wij zijn zeer tevreden. De bestelling is volgens de planning geleverd en we zijn heel tevreden met het planbord.
Het voldoet aan onze verwachtingen en we hebben er veel profijt van; zelfs al na zo'n korte tijd!

Jits beoordeelde op 2019-04-19

We gebruiken het planpakket (Meer medium) nu enkele weken naar volle tevredenheid! Eerder hebben we gebruik gemaakt van zelfgemaakte pictogrammen maar dat werkt toch minder goed. Erg mooi materiaal en de kinderen voelen zich een stuk 'volwassener' en zelfstandiger op deze wijze ;-)

L vd Sande beoordeelde op 2019-04-19

Snelle en zorgvuldige levering. Goedkoper dan elders.

Mirjam Mesu beoordeelde op 2019-04-18

Het was een snelle bezorging.

De picto's zijn erg duidelijk voor onze peuter. We konden het beloningsbord gelijk toepassen bij het tandenpoetsen. Hij verdient nu zonnetjes wanneer hij niet met zijn handen aan de tandenborstel zit tijdens het poetsen.

Ook is het planbord heel prettig. Het geeft overzicht en we merken dat hij het leuk vind om dan te vertellen wat hij ziet op de plaatjes en we merkten gelijk dat hij het begrijpt en hierdoor ook visueel meer duidelijkheid heeft over zijn daginvulling.

Reactie van kinderplanborden.nl:
Wat leuk om de eerste reactie op ons nieuwe beloningsbord te ontvangen :-) En natuurlijk erg fijn dat het duidelijk en overzichtelijk is voor uw zoontje!

Nina Nijkerken beoordeelde op 2019-04-18

Ik had het idee dat ik veel minder kreeg dat ik in de webshop besteld had. Het is nu helemaal niet compleet. Tandenpoetsen en aankleden zit er bijvoorbeeld niet tussen

Reactie van kinderplanborden.nl:
Wat vervelend dat de inhoud van de door u bestelde set tegenvalt. Wij hebben geprobeerd om bepaalde (basis)sets zo samen te stellen dat deze met een beperkter aantal pictogrammen bruikbaar is voor een bredere (leeftijds)groep (het is lastig om daarin een ideale mix te vinden die voor iedereen naar wens is). In het geval van de basisset Morgenster zit 'tanden poetsen' daar bijvoorbeeld niet in maar is deze verschoven naar de uitbreidingsset (die ook samen met de basisset alle pictogrammen voor een week bevat). De pictogramserie Morgenster is ook wat beperkter qua pictogrammen, zo zit het pictogram 'aankleden' niet in deze serie (wel in de serie Zonneroosje).

Jorety Oudshoorn beoordeelde op 2019-04-15

Ik ben tevreden met de service die is verleend! Ik heb gevraagd om mijn bestelling in te pakken in kadopapier en dit is heel netjes gedaan. Bedankt.

J. Oudshoorn

Patricia Gaj beoordeelde op 2019-04-11

Supersnelle levering! Leuk bord en leuke picto's

Liliana Meijer beoordeelde op 2019-04-09

Mijn pakket was door postnl retour gestuurd en ik had daardoor de info van klankbord ge-emailt, die hebben netjes terug geantwoord en meteen mijn pakket weer opgestuurd! Echt top service!

Vanessa Michiels beoordeelde op 2019-04-09

Super tevreden van en het was vlug geleverd