Pippelingstraat 11
3552VK Utrecht
030 369 0362

Eva van der schaaf beoordeelde op 2018-11-09

Prima service. Na een fout in de betaling snel reactie en alsnog snelle verzending.

Linda van den Bogaard beoordeelde op 2018-11-09

Snelle service

Cindy Van der Borght beoordeelde op 2018-11-08

Bestelling ging heel vlot. 1 dag later reeds geleverd.

Familie van Kruistum beoordeelde op 2018-11-07

Goed materiaal en snelle levering

Patricia Martens beoordeelde op 2018-11-07

Zeer tevreden

Monique Westerhout beoordeelde op 2018-11-06

Alles prima en snel verzorgd

Monique Ooms beoordeelde op 2018-11-04

Super tevreden maandag besteld en dinsdag in huis dus niks te klagen

Gerjanne Fieret beoordeelde op 2018-10-30

De producten zijn van goede kwaliteit en zoals op de afbeelding wordt weergegeven

Daphne Meijer beoordeelde op 2018-10-26

Snel verstuurd. Plaatsjes zijn prima

Daya N beoordeelde op 2018-10-18

Mijn dochter reageerde heel enthousiast en benoemde meteen al de pictogrammen.

Reactie van kinderplanborden.nl:
Leuk om te vernemen dat de pictogrammen zo herkenbaar zijn voor kinderen!

Michael beoordeelde op 2018-10-17

Snelle levering. Mooi planbord, leuke pictogrammen. Aantrekkelijk voor de kinderen.

Miranda Boele beoordeelde op 2018-10-16

Snelle levering en een fijn planbord voor mijn dochtertje.

Fam Berg beoordeelde op 2018-10-10

Bestel ik de picto’s van de dagen van de week, zit de picto ‘vandaag’ er niet bij. Al eerder bestelde ik een groot pakket voor mijn oudste zoon en daarin zat hij wel. Ik had niet opnieuw een groot pakket nodig, alleen de dagen. Ik baal een beetje want deze picto is superhandig!

Reactie van kinderplanborden.nl:
De picto 'vandaag' zit in het setje 'dagindeling' maar is toevallig deze week ook opgenomen in het setje 'dagen van de week'. Maar stuur ons even een mailtje dan regelen we een magneetje 'vandaag'.

Stephanie Van Beek beoordeelde op 2018-10-09

Plan bord is erg mooi maar kwa pictogrammen mis ik heeel veel dagelijkse dingen en is jammer dat je die er los bij moet kopen

Anne-Rose Machielsen beoordeelde op 2018-10-08

Mijn kind vindt het heel leuk en kan heel goed zien wat ze iedere dag moet doen.

Juliette Liber beoordeelde op 2018-10-07

Heel handig en ziet er goed uit.

Frank van den Wijngaard beoordeelde op 2018-10-04

Had m iets groter verwacht voor wat je ervoor betaald. Verder tevreden!

Marcel Leenheer beoordeelde op 2018-10-03

Goede producten en een dag later in huis.

Iris Schepers beoordeelde op 2018-10-03

Zeer snelle levering, alles perfect in orde, een aanrader

Annemarie van Daalen beoordeelde op 2018-10-01

super ! donderdag heb ik het bord besteld en vrijdagochtend had ik hem al binnen. Samen met mijn zoon hebben we het bord vol geplakt en hij heeft direct al meer overzicht (en dus is hij wat rustiger) . wij zijn er heel blij mee !