Pippelingstraat 11
030 369 0362

Lies Van Dongeren beoordeelde op 2018-09-19

Prima en handig

Els Coene beoordeelde op 2018-09-16

Kwalitatief zeer goed, vlotte en nette levering. Het gekozen planbord is toch wel wat klein om de hele dag er op te krijgen, en bij het pakket zijn er niet voldoende magneetjes van sommige dingen om de volledige week te kunnen inplannen. Maar kwalitatief gezien zeer goed!

Reactie van kinderplanborden.nl:
Fijn om te vernemen dat de kwaliteit in orde is! Het aantal magneetjes is afhankelijk van de pakketkeuze (en ook de formaat van het bord). Zo bevatten de mediumpakketten, met de pictogrammen Zonneroosje, voldoende pictogrammen voor het invullen van de gehele week.

Hadewijch Van Lint beoordeelde op 2018-09-15

Mooi materiaal. Voldoet aan verwachtingen

Irene Hof beoordeelde op 2018-09-12

Heel mooi planbord! Mijn dochter is er erg blij mee, heel duidelijk en overzichtelijk.

Denise Lievense beoordeelde op 2018-09-11

Snelle levering mooi materiaal.
Minpunt afbeeldingen zijn klein. Voor thuis gebruik Prima. Voor klassikaal gebruik niet bruikbaar.

Lien De Batselier beoordeelde op 2018-09-10

Heel tevreden, al ligt de prijs wel hoog...

kris wijkstra beoordeelde op 2018-09-10

Wat een mooi planbord, snelle levering en goede uitleg erbij

Laetitia Leeuwerck beoordeelde op 2018-09-09

Leuke picto’s
Bord groot genoeg

bianca santing beoordeelde op 2018-09-06

Ik heb zelf een zoontje van 8 jaar met autisme, en ik moet zeggen vanaf dat wij het pakket binnen hebben, en gebruiken is hij een stuk rustiger, zeker omdat er structuur is voor hem is

Mark Woudstra beoordeelde op 2018-09-06

Snelle levering en goede service

Elien De Graaf beoordeelde op 2018-09-06

Product was snel geleverd en ziet er mooi uit. De kinderen begrijpen de meeste pictogrammen ook goed en vinden het prettig om te weten hoe hun dag verloopt. Geeft meer rust. Tip: Er zit veel overlap in sommige pictogrammensets, let daar op bij bestellen.

Rachel Baptiste beoordeelde op 2018-09-05

Wij zijn er erg blij mee. Mijn zoontje van 4 heeft via het planbord de bevestiging die hij steeds aan mij vroeg. Dit biedt hem en mij veel meer rust en vooral duidelijkheid

Vekeman Ingrid beoordeelde op 2018-09-05

Heel te vreeden maandag bestelt en normaal gezien komt mijn besteling van daag toe dus heel te vreeden

Kristof Beirnaert beoordeelde op 2018-09-05

Heel snel geleverd, heel mooie producten en direct een glimlach op het gezicht van ons zoontje :)

Michelle Cremers beoordeelde op 2018-09-04

Prima magneten voor op het planbord van de kinderen.

Bart Korver beoordeelde op 2018-09-03

2 sets planborden besteld. Werd de volgende dag al op mijn werk geleverd. Er miste alleen 1 setje bevestigingshaakjes. Kan natuurlijk altijd gebeuren. 1 mailtje maar hoeven te sturen en de volgende dag lagen de haakjes in de brievenbus! Dus topservice!

hht welling beoordeelde op 2018-09-03

Overzichtelijk en makkelijke website, en in een dag werd het bezorgd.

Ward Vankeerberghen beoordeelde op 2018-08-31

super snel en correct geleverd

Sabine van Grunsven beoordeelde op 2018-08-30

Nikki Seegers beoordeelde op 2018-08-29

Ontzettend leuk idee, vind het wel wat prijzig.