Pippelingstraat 11
3552VK Utrecht
030 369 0362

Kris Schuurman beoordeelde op 2018-07-17

De prijs tov de kwaliteit vind ik wat teleurstellend. Zowel het magneetbord zelf (met kartonnenachterkant) als de magneten (zowel opdruk als afwerking) voor meer dan €40 is niet in verhouding

Willem Van Landschoot beoordeelde op 2018-07-16

Geen uitstekend aangezien de magneetjes rond verzorging een groene kader hebben terwijl ik geel had gevraagd.Ik heb dit zelf pas opgemerkt bij het gebruiken van het bord, toen waren uiteraard al alle magneetjes uitgedrukt.
Verder heel tevreden van de snelle service en de kwaliteit is voorlopig ook zeker in orde.

Wendy Wendy Dijkhuizen beoordeelde op 2018-07-16

Goede kwaliteit van de magneetjes. Kunnen tegen een stootje en zullen niet los laten want is er ingedruk. Zekker een aanrader

Wendy Bul beoordeelde op 2018-07-16

Snelle service

Linda Kruijen beoordeelde op 2018-07-15

Product is super handig en goed van kwaliteit!

Chantal Flaton beoordeelde op 2018-07-15

Heel tevreden, besteld, zeer snel geleverd. Kind vriendelijk maar ook duidelijke pictogrammen voor de kinderen. We zijn er erg blij mee!

Mary-Lou beoordeelde op 2018-07-13

Snel geleverd en werd tussentijds goed oo de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

Heidie Vonk-Roelofs beoordeelde op 2018-07-12

Snelle verzending. Keurig verpakt. Niks op aan te merken!

CHM Thijssens beoordeelde op 2018-07-11

Prima! Snelle levering en tip top in orde!!

Natascha Derynck beoordeelde op 2018-07-04

Vlug geleverd, mooi overzichtelijk pakket

Lysanne Albertsma beoordeelde op 2018-07-04

Snel binnen onze zoon heeft er veel baad bij

Leonie Mulder beoordeelde op 2018-07-02

Wij zijn heel tevreden er was een snelle levering! En het is echt een superfunctioneel bord waar wij nog jaren plezier aan gaan beleven!

Anoniem beoordeelde op 2018-07-01

Snelle levering en snelle + correcte respons op een vraag per e-mail.

Annet De Rooij beoordeelde op 2018-07-01

Tevreden over het product, goede kwaliteit. Snelle en goede levering van het product.

Marina Bouman beoordeelde op 2018-06-30

Ik heb gekozen voor een bezorging op woensdag (specifiek omdat ik thuis was), de hele dag gewacht en blijkt dat de bezorging naar de donderdag is verplaatst. Erg vervelend, want ik was niet thuis en had woensdag met een reden gekozen. Daarbij vind ik het starters pakket aan magneetjes wat weinig van bepaalde soorten. voor 70 euro, vind ik het in het geheel wat matig.

Asha Braaksma beoordeelde op 2018-06-30

Goed product-snelle levering

Tip:zou leuk zijn als er een handig bewaarmapje is voor de magneetjes, aangezien eenmaal los ze niet meet in het vel passen en het overzicht kwijt raakt in het zakje

Myriam Janssens beoordeelde op 2018-06-28

Planbord en magneetjes zijn helemaal zoals je ze ziet op de site. Levering erg verzorgd.
Bord zal tijdens de komende vakantie hopelijk voor veel rust en duidelijkheid zorgen.

Bo Milder beoordeelde op 2018-06-28

Het bord ziet er heel mooi uit, mijn zoontje heeft er al veel plezier van en is rustiger door de structuur. Ik mis wel een aantal picto's

Eelke Den Brok Romme beoordeelde op 2018-06-25

Snelle levering en mooi materiaal erg duidelijk om structuur aan de dag te geven.

Kim van Oirschot beoordeelde op 2018-06-24

Tevreden. De kaartjes voor het planbord komen overeen met de plaatjes op de site.