Pippelingstraat 11
3552VK Utrecht
030 369 0362

Samantha Sebrechts beoordeelde op 2019-07-14

Prijs vrij hoog voor wat je krijgt.

Kenny Haar beoordeelde op 2019-07-13

Mooi planbord & pictogrammen.
Sommige pictogrammen zijn lastig uit het velletje te verwijderen . Volgende x iets verder doorsnijden.

Thom Van Griensven beoordeelde op 2019-07-11

Gewoon goed

Suzan Schouten beoordeelde op 2019-07-10

Ik heb het planbord Weide gekocht, omdat dat aansluit bij de gehanteerde methode op school (schatkist).
Het werd snel geleverd.

Het bord is heel mooi afgewerkt.
De magneten zijn stevig en van goede kwaliteit. Omdat het onze voorkeur heeft om het planbord voor de hele week al te vullen heb ik twee startsets gekocht. Hiermee kun je voor de dagelijkse dingen goed mee uit de voeten.

Voor het slapen gaan kijken we samen naar het bord wat we de volgende dag gaan doen. De vele vragen over “wie brengt me weg, moet ik naar de overblijf, BSO, zijn verleden tijd.

Ik vond het wel prijzig, maar de kwaliteit is echt goed en mijn kind heeft er baat bij.

Tevreden klant!

André Knevel beoordeelde op 2019-07-03

Verwacht eigenlijk een korting bon voor pictogrammen en wel een stift bijleveren, maar geen schoonmaakdoek. Vind ik niet helemaal compleet.

Bram Alleman beoordeelde op 2019-07-02

Mijn zoon heeft er direct profijt van!

Diana Oosterhof beoordeelde op 2019-07-02

Direct de volgende dag, netjes verpakt in huis

Marleen Terpstra beoordeelde op 2019-07-01

Zeer tevreden! Besteld en de volgende dag geleverd. Het bord en de magneetjes zijn van uitstekende kwaliteit en mijn zoontje is dol blij mee. Erg leuk om elke avond samen de magneetjes voor de volgende dag op het bord te doen. Ik kan merken dat het hem rust geeft om te weten wat de planning is.

nadine van der beek beoordeelde op 2019-06-27

Mooi bord. Fijne magneetjes..mis alleen sommige handelingen..

JS beoordeelde op 2019-06-26

Snelle levering; goed product

Bebi Merinda beoordeelde op 2019-06-26

Goede product, op tijd levering

Marcel Sanders beoordeelde op 2019-06-24

Tevreden met de magneten en het bord, helaas wel vrij duur maar is de moeite waard om het aan te schaffen gelukkig gaat het lang mee.
Levering was ook snel en netjes verpakt.

Jose Hoogervorst beoordeelde op 2019-06-23

Isabelle De Blanck beoordeelde op 2019-06-20

Onze dochter is er helemaal weg mee. zondag maken we samen de weekplanning . Nu weet ze perfect wat er te doen is op die dag. Geen discussie meer welke dag we zijn, wanneer er logo is enz .....

Rayka De Jong beoordeelde op 2019-06-14

Mooi groot, overzichtelijk en kleurrijk. Super bord voor kinderen!

Yvonne van der Boom beoordeelde op 2019-06-12

Mooie duidelijke plaatjes en erg leuk om samen met mijn zoontje een planning te maken. Ben heel erg tevreden met het bord.

Suzette Teurlings beoordeelde op 2019-06-10

Mooi planbord en vlotte levering.

Jessie De Greef-Elbertsen beoordeelde op 2019-06-10

Goede ervaring. Eerste keer besteld. Prima produkt!

yves van de Merlen beoordeelde op 2019-06-09

Correcte afhandeling. Duidelijke site en goed verpakt om beschadiging te voorkomen. Top

Paulien vBL beoordeelde op 2019-06-05

We ontvingen onze bestelling binnen een paar dagen, het bord was echter beschadigd (verbogen) tijdens de verzending. Hier een mailtje over gestuurd en we kregen heel netjes binnen een dag een mail terug met twee oplossingen waar we uit konden kiezen, heel fijn. Dank voor de goede service!