Pippelingstraat 11
3552VK Utrecht
030 369 0362

Emilia Eigenhuis-Meuleman beoordeelde op 2019-01-16

Snelle levering en ondanks klein foutje, toch snel en fijn opgelost!

Jolanda Agterbos beoordeelde op 2019-01-15

Snelle levering en leuke, duidelijke magneetjes. Mijn dochter vindt t leuk om mee te werken.

C Herijgers beoordeelde op 2019-01-15

Snelle levering, mooie kwaliteit en erg leuk product! Gisteren meteen aanvulling bijbesteld van de picto’s!

Nicoleth Weyers beoordeelde op 2019-01-12

Een ontzettend leuk bord waar je veel mee kan variëren.
Jammer dat het zo prijzig is.

Lilian Meijer beoordeelde op 2019-01-11

Goede service en snel verzonden.

Jennifer Alves beoordeelde op 2019-01-10

Heel tevreden over het bord zelf. Alleen de prijs is wel aan de hoge kant. Levering zoals afgesproken.

Karen Goossens beoordeelde op 2019-01-09

Snelle en correcte levering. Heel leuk product, goede kwaliteit en het belangrijkste; mijn kinderen zijn er dol op!

I.E. Swijnenburg beoordeelde op 2019-01-05

Ik ben blij mdt de magneetjes. We hangen ze op de verwarming, omdat we geen plaats hadden voor een groot bord. Het werkt uitstekend. We misten picto's van de kerk, boodschappen doen, tanden poetsen,

Sylvie beoordeelde op 2019-01-04

Ik heb de Zonneroosje Planbord besteld samen met beloning en dagindeling setjes. Het is een mooi, stevig, goed kwaliteit bord. Best tevreden over mijn aankopen en de afhandeling van bestelling. Voor die prijs krijgt het 4 ster.

J. beoordeelde op 2019-01-04

Goed verpakt
Alles in goede staat en compleet
Op tijd verzonden

Finn Woerdeman beoordeelde op 2019-01-02

snelle levering en keurig verpakt!

Myrna Hermans beoordeelde op 2019-01-01

Werkt heel fijn het planbord dochter vroeg vanmorgen meteen wat staat er op het planbord vandaag wat we gaan doen

Mieke Vaesen beoordeelde op 2018-12-29

Zeer mooi en goed materiaal. Fijn om mee te werken. Wel een beetje jammer dat het bord een beetje scheef trekt. Het was lichtjes gebogen toen we het ophingen.

Jessica Bogers beoordeelde op 2018-12-22

Hele snelle levering ook fijne pictogrammen voor mijn dochtertje. 👍🏻

Annelies Rook beoordeelde op 2018-12-20

Mooi en vrolijke lay out. Heel overzichtelijk hoe een week eruit gaat zien voor onze zoon.

Najoua Benali beoordeelde op 2018-12-20

Snelle levering en tevreden over de kwaliteit!

Henk Rosendal beoordeelde op 2018-12-18

Supersnelle levering, goed verpakt, prima

Esther Cremer beoordeelde op 2018-12-18

Ik heb 2 sjabloonbladen besteld en werd benadert door kinderplanborden of dat wel klopte?!? Toen ik vertelde dat ik extra papa's en mama's nodig had hebben ze mij deze extra opgestuurd! Super goede service!!! Heel blij met het planbord en nog belangrijker, mijn dochter ook! Bedankt

Jeroen Schweitz beoordeelde op 2018-12-17

Paket was snel verstuurd, was alleen niet wat wij zochten. Retour ging prima.

M Lubsen beoordeelde op 2018-12-15