Pippelingstraat 11
3552VK Utrecht
030 369 0362

Christel Meijers beoordeelde op 2019-03-20

Ben zeer tevreden over het planbord en alle magneetjes, zeer behulpzaam voor mijn dochter.
Zo weet ze perfect welke dagen ze bij mij is en welke dagen ze naar de papa gaat met bijhorende activiteiten

Stijn Volders beoordeelde op 2019-03-19

De verpakking was licht gebogen en bijgevolg zat er een deukje in het bord...

Britt Willemsen Willemsen beoordeelde op 2019-03-19

Prima snelle bezorging. Prijs kwaliteit minder, veel geld voor een paar magneten.

Mandy Van Hofwegen beoordeelde op 2019-03-18

De hou vast waar we naar op zoek waren voor onze dochter.
Duidelijke picto's en mooi bord.

Manon Everaers beoordeelde op 2019-03-17

Goede service!

Daniëlle hoekman beoordeelde op 2019-03-09

Het bord is super! Alleen wel heel weinig magneetjes, en ze zijn goed prijzig.

Patricia Lelyveld beoordeelde op 2019-02-28

mooi bord

Shade Cybulkiewicz beoordeelde op 2019-02-25

Snelle levering en fantastische producten!

Bert Drenth beoordeelde op 2019-02-24

Snel geleverd

J.A Van Wijngaarden beoordeelde op 2019-02-22

Wauw wat een verademing voor mijn kinderen. Ze weten nu precies waar ze aan toe zijn. Veel pictogrammen die echt duidelijk zijn. En magneet plakt super. Echt heel blij mee .

Sandy D'Hauwe beoordeelde op 2019-02-21

We zijn tevreden enkel spijtig dat je geen magneten zelf kunt samenstellen voorbeeld meer handen wassen , wc en tanden poetsen , enz

Eveline Hickendorff beoordeelde op 2019-02-20

Goede kwaliteit, duidelijk. Ik vind alleen de prijs wel erg hoog....

Elise Robbrecht beoordeelde op 2019-02-19

Heel correct item en bijzonder efficiënte levering.

Natasja Lippens beoordeelde op 2019-02-19

goede levering en goede kwaliteit.

Ilse Mittendorff beoordeelde op 2019-02-18

Zeer tevreden, snel in huis

Anne van Gils- van der Zee beoordeelde op 2019-02-13

Snel na het bestellen had ik het in huis.
Kwalitatief hoogwaardig materiaal!
Supersnelle levering en goede berichtgeving aangaande de levering.
Het enige dat ik mis is een soort blad met (mogelijke) betekenissen van de pictogrammen.

Kristy Dreessen beoordeelde op 2019-02-13

Hallo

Ik ben Kristy, heb gisteren een planbord besteld en wil jullie laten weten hoe zeer tevreden wij er over zijn de kwaliteit is top. in het begin dacht ik ook, zo duur maar het is gewoon super. wij zijn trots met ons bord de blauwe ster. bedankt

Anouk Leenen-Koene beoordeelde op 2019-02-13

Duidelijke site, prettig contact bij vragen (en snel antwoord) en prachtig product!

Heleen Beishuizen - van Wilgenburg beoordeelde op 2019-02-11

Mooi bord met duidelijke magneten. Snel geleverd

Rivka Koudenburg beoordeelde op 2019-02-09

Keurig bord. Makkelijk in gebruik en geeft mijn dochtertje structuur