Pippelingstraat 11
3552VK Utrecht
030 369 0362

Anne beoordeelde op 2017-09-25

Zeer goede service, mooi materiaal, erg tevreden!

Nathalie Venicx beoordeelde op 2017-09-24

Supersnelle levering!
Mooi planbord met een ruime keuze aan magneten.

Nathalie Fonville beoordeelde op 2017-09-21

We zijn nog maar net begonnen, maar mijn dochter is enthousiast. Het geeft houvast en duidelijkheid en is leuk om te zien ook.

Reactie van kinderplanborden.nl:
Dat is precies hoe we het hadden bedoeld!

Judith beoordeelde op 2017-09-20

Zeer tevreden met de uitstekende service. Eerste zending was het planbord beschadigd. Mocht het gratis retourneren en had binnen 2 dagen een nieuw planbord. Mailtjes worden zeer snel beantwoord op een keurige toon.

Winnie Doms beoordeelde op 2017-09-18

Alles is heel vlot verlopen. Enkel de samenstelling van de magneten is minder want dit wilt enkel aanleiden tot kopen.

Hui Xu beoordeelde op 2017-09-17

Heel bij!

Emily Boudewijn beoordeelde op 2017-09-17

Snelle levering maar de producten zijn wel duur

susana bakker beoordeelde op 2017-09-16

Het duurde 10 dagen om te krijgen maar we zijn er tevreden.

Reactie van kinderplanborden.nl:
Gelukkig is deze levertijd uitzonderlijk en hebben we normaliter alles op voorraad voor directe levering. In dit geval waren er productieproblemen met het extra grote bord maar hebben we nu vernieuwde afspraken gemaakt met de fabrikant waardoor we in principe niet zomaar meer zonder voorraad komen te zitten.

Marloes Rietman beoordeelde op 2017-09-13

Heel tevreden, vrijdags besteld en zaterdag al in huis.

Tom beoordeelde op 2017-09-12

Prima,

S. de Ruiter beoordeelde op 2017-09-11

Mooi materiaal, heldere afbeeldingen en kleuren. Ouder en kind zijn er blij mee.

Gordana Bozarov beoordeelde op 2017-09-11

Levering was prima.

Zippora beoordeelde op 2017-09-10

Zeer tevreden Een aanrader voor iedereen die een kinderplanbord zoekt

Denise beoordeelde op 2017-09-09

Snel in huis, met zorg verpakt. Het product is ontzettend goed bevallen!

Marieke van Mierlo beoordeelde op 2017-09-08

Snelle levering en goede kwaliteit

E.T. Gerbers beoordeelde op 2017-09-07

Zeer snelle levering. In het weekend besteld en dinsdag bij het postagentschap. Afleveren bij ene postagentschap vind ik perfect. Product ziet er mooi uit. Nu nog met onze kinderen bezig om het weekplanbord in te richten.

Linda Hoefakker beoordeelde op 2017-09-06

Planbord is fantastisch, levering prima. Alleen jammer dat er verzendkosten bijkomen als je een product koopt van een dergelijke prijs.

jeanine beoordeelde op 2017-09-05

We zijn tevreden met het mooie bord. Het werd ook snel en netjes geleverd. Alleen de prijs vind ik aan de hoge kant voor het beginpakket wat ik heb besteld.
Maar verder is het een prima en overzichtelijk planbord.

Martijn Jansen beoordeelde op 2017-09-05

Kwalitatief zeer goed producten zeer vriendelijk geholpen!

Barbera Buitenhuis beoordeelde op 2017-09-05

Super handig bord na 2 dagen al merkbaar dat er overzicht is en de structuur heeft een positief effect op onze zoon van 4.

Reactie van kinderplanborden.nl:
Leuk om te vernemen dat het planpakket doet wat het moet doen!