Anton van Duinkerkenstr 8

Bol.com 11 9,5

Veronique Saelens beoordeelde op 2019-06-16

Na 3 dagen was mijn bestelling aanwezig

Maarten de Jong beoordeelde op 2019-06-01

Betrouwbare levertijd en het product komt goed overeen met de foto's/de beschrijving.

Geets Luc beoordeelde op 2019-05-24

Alex Khalilov beoordeelde op 2019-05-15

Lesley Van Veen beoordeelde op 2019-05-12

patrick degryse beoordeelde op 2019-04-25

jan kwantes beoordeelde op 2019-04-18

Snel geleverd en het werkt

Piet Oostveen beoordeelde op 2019-04-15