kastanjelaan 58
9902PL appingedam

Esther meijer beoordeelde op 2019-01-14

Mijn zoontje was voor het eerst bij de kapper batoel ging heel liefdevol om met zijn angst ,want hij begreep niet wat de bedoeling was hij werd op mijn schoot zittend geknipt ze legde goed uit wat er ging gebeuren en na een paar minuten had hij er heen erg meer in dat ze met hem bezig was , ondertussen kreeg ik heel veel handig tips van haar voor zijn krullen ze was zo rustig en kalm . Ik ben heel tevreden en blij dat ik haar gevonden heb . Na afloop vertelde hij trots als een pauw aan iedereen die hij tegen kwam dat hij naar een heel lieve en mooie kapper was geweest en die zijn krullen had geknipt. Hij wou de volgende dag alweer heen om geknipt te worden . Dat zegt genoeg toch voor een kereltje van 3.

Zoya beoordeelde op 2019-01-14

Vriendelijk ontvangen.
Kapper kwam proffesioneel en gepassioneerd over. Mooie locatie. Ben erg blij met het resultaat!

Jessica de Roo beoordeelde op 2019-01-14

Erg vriendelijke, eerlijke dame met verstand van zaken. Geeft duidelijk uitleg bij alles wat ze doet en geeft ook handige tips. Mijn dochter heeft nu een prachtige bos krullen!

Ellen Keizer beoordeelde op 2019-01-14

Ik heb eindelijk weer mijn krul terug! Ik ben heel erg tevreden en Batoel zelf is een hele leuke meid! En weet waar ze het over heeft! Erg handige tips ook meegekregen! Ze is een vaste klant rijker!

Suzanne Rooijakkers beoordeelde op 2019-01-14

Batoel heeft echt verstand van krullen en is super klantvriendelijk en eerlijk. Ze weet van allerlei soorten krullen iets moois te maken, de foto's op social media van de krullenclub zijn absoluut geen leugen. Ik vind het super handig dat je online je afspraak zelf kunt inplannen. Mocht er plotseling toch iets tussenkomen is dat niet direct een ramp. Als je denkt dat de agenda al vol zit is er als vaste klant vaak toch nog een mogelijkheid. De webshop is ook erg handig, en mocht je bij de Krullenclub op bezoek komen en iets willen kopen wat niet op voorraad is dan kun je het bestellen met korting als tegemoetkoming op de verzendkosten. Ik ben tevreden, ik wou dat ik mijn haar elke dag door de Krullenclub kon laten doen ;D

Daniëlle beoordeelde op 2019-01-14

Heel erg tevreden. Ten eerste is de website heel duidelijk zodat je weet wat je koopt. Bij alle producten staan duidelijke gebruiksaanwijzingen. Het bestellen zelf gaat ook erg simpel. Zelf heb ik maar 2/3 werkdagen hoeven wachten tot ik de producten binnen had. De producten kwamen goed verpakt binnen met een duidelijke gebruiksaanwijzing. Erg tevreden met de producten, mijn krullen dansen weer! Zeer zeker de producten aan te raden.

Manon van der Meulen beoordeelde op 2019-01-14

Batoel nam de tijd om mijn haar te knippen en uitleg te geven over mijn krullentype, porositeit en elasticiteit. Resultaat van hrt knippen is een prachtige bos haar vol met krullen. Dank je wel. Met vriendelijke groet, Manon van der Meulen.

Nitsa Lialianga beoordeelde op 2019-01-13

Heel tevreden het product werkt ook goed. Ik heb de shampoo voor kids met krullen besteld met ook de spuitflacon voor kids, mijn dochter heeft mooie pijpenkrullen maar met de shampoo en spuit is de pluis weg en geeft het erg veel volume!

Charlotte Martens beoordeelde op 2019-01-08

Goed advies en snelle levering van de bestelde producten

Marianne in't Veld van der Wildt beoordeelde op 2019-01-03

Producten zijn goed, alleen soms heel snel uitverkochtnen dan is er vaak langere wachttijd voor het product weer voorradig is, waarna het dan weer heel snel uitverkocht is. Grotere voorraden inslaan zou wenselijk zijn, of in elk geval betere voorraadbeheer. Verder prima winkel.

Dianne Rensink beoordeelde op 2019-01-02

Snel bezorgd, betjes ingepakt, leuk persoonlijk kerstkaartje erbij en het product zelf is ook super! Mijn haar zat perfect!

Suzanne Pijman beoordeelde op 2018-12-25

De producten zijn snel geleverd en waren goed verpakt

Linda Haan beoordeelde op 2018-12-24

Snelle levering, goed verpakt en top producten.

Emilia te Loo Soto beoordeelde op 2018-12-23

Zeer correct en klantvriendelijk ! Je krijgt direct een bevestiging en wanneer je pakketje onderweg is !!
Het pakketje is goed ingepakt

Linda Drubbel beoordeelde op 2018-12-19

Snelle levering en als beloofd een boost voor mn krullen.

Carla zur Kleinsmiede beoordeelde op 2018-12-16

Bestie dames ,heel tevreden ,volgende dag na bestelling al in huis
Goddess producten ,blij mee

Eurydice Talens beoordeelde op 2018-12-10

Super fijne producten. Ik heb het masker en de olie besteld. Wat meer info over de bestelstatus en sneller verzenden zou fijn zijn (Ik ben verwend door de snelheid van bijvoorbeeld bol.com)

Bea van der Veen beoordeelde op 2018-12-08

Ik kreeg mijn bestelling na een dikke week pas. En op mijn mail werd niet gereageerd. Ook zat er geen gebruiksaanwijzing bij de artikelen.

Tina Samar beoordeelde op 2018-12-08

Top service ๐Ÿ‘Œ๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿฝ Niks op aan te merken!!

Coretti Roosje beoordeelde op 2018-12-08

Netjes verpakt