kastanjelaan 58
9902PL appingedam

Claudia Delgado beoordeelde op 2019-03-18

Pakket was iets langer onderweg, maar werd goed geholpen via de mail.

Lucia Boer beoordeelde op 2019-03-16

Correcte levering

Ellen Huizinga beoordeelde op 2019-03-16

Het duurde erg lang voor de bestelling binnen was

Annemarie van der Voorn beoordeelde op 2019-03-16

Erg tevreden met artikel

Saskia Smit beoordeelde op 2019-03-14

Communicatie verliep geweldig, maar duurde laat voordat artikel verstuurd werd. Hier kreeg ik nadat ik zelf gebeld had, een melding van (dat artikel verstuurd werd, maar er werd geen trackven trace nr gegeven. Dus ik op gegeven moment weer bellen. Lag het product al op me te wachten. Ook post.nl had geen briefje achter gelaten. De communicatie ging wel steeds heel vlot en vriendelijk!

Heika Langerhuizen beoordeelde op 2019-03-11

Heel tevreden met de levering....

E.J.M Voeten beoordeelde op 2019-02-26

Hele fijne producten

Ellen Kok beoordeelde op 2019-02-20

Super tevreden , besteld en 2 dagen later in huis .
En een vraag word heel snel beantwoord , toppie!!!

Samira Bousba beoordeelde op 2019-02-19

Producten zoals beloofd en zorgvuldig en op tijd geleverd.

Gabriela Acevedo beoordeelde op 2019-02-18

All the products are great and the delivery was fast.

Kirsten van der Linde beoordeelde op 2019-02-18

Goede service

MP beoordeelde op 2019-02-12

Binnen de beloofde tijd.

Anouk van Sister beoordeelde op 2019-02-12

Wel iets langer moeten wachten (6 dagen), maar verder top geleverd! Ik had de valentijnsbox waar ik ook nog een paar gratis dingetjes bij kreeg. Het masker is echt uniek! Nooit eerder zo’n goed product voor mijn krullen gehad. Na 1x al geweldig resultaat, dat ik dacht “waar was je al mijn leven?!”. Na het uitwassen en een beetje serum had ik niets eens meer een styling product nodig, wat bijzonder is want normaal zou mijn haar zonder mousse of crème “poef” zeggen. Ik kan gerust zeggen dat ik niet meer zonder wil en absoluut vaker hier ga bestellen.

Nadia Hoefnagel beoordeelde op 2019-02-07

Heel tevreden. Goede levering en 1 product is snel nagezonden.

Uma Kraus beoordeelde op 2019-02-07

Prima service! Fijn contact.

Ingrid Ruijten beoordeelde op 2019-02-07

Goede service! Kreeg van de eigenaars een berichtje dat er met verzenden iets mis was gegaan en kreeg daarom een kortingscode.

SL beoordeelde op 2019-02-06

Aantal dagen levertijd. Er ontbrak iets in mijn pakje maar dat is direct nagezonden. blij met mijn producten.

Maria Broers-verdiër beoordeelde op 2019-02-02

Vragen word gelijk beantwoorden
Super aardig heel erg tevreden

Carmen beoordeelde op 2019-01-26

Verzending duurde wat langer dan gebruikelijk. Ter compensatie een kortingscode en extra product gekregen. Super 👍

Helga Vermeulen beoordeelde op 2019-01-23

Ik had een melding gemaakt dat er twee pompjes stuk waren van mijn bestelling van Only Curls. Helaas kreeg ik in eerste instantie geen reactie op mijn mail. Na een herinnering van mij kreeg ik uiteindelijk wel een reactie. Helaas kon de krullenclub niets voor mij doen en gaven ze me de tip om een dop van een andere fles erop te doen. Later zag ik op Instagram dat iemand anders ook een melding had gedaan dat de pompjes niet werken. Er werd toen aangegeven dat het probleem bekend was en dat de pompjes vervangen zijn. Dit bericht stond eerder op Instagram dan dat mijn bestelling was gedaan. Dus blijkbaar krijg ik een fles met een pompje die niet goed werkt terwijl het probleem bekend is.