kastanjelaan 58
9902PL appingedam

Ingrid de Vries beoordeelde op 2018-11-12

blij met de bestelling en dan zit er ook nog een leuke kortingsbon in voor een volgende aankoop, helemaal leuk en prima!

Lisa Tamara Geeraets beoordeelde op 2018-11-12

Erg tevreden! Alleen een beetje eng dat je niet kan kijken waar je pakketje zich bevind in geval van dat jet iets langer kan duren

S Moors beoordeelde op 2018-11-06

Goede service en snellen levering!

Priscilla Panka beoordeelde op 2018-10-15

Ik heb op 4-10-18 besteld bij krullenclub.nl maar heb mijn producten tot nu toe niet ontvangen. Weet niet wat er mis is gegaan.
Hoop dat u mij kan helpen. priscilla-panka@hotmail.com

Anoniem beoordeelde op 2018-10-10

Erg tevreden. Wordt goed op de hoogte gehouden. Snel en netjes geleverd.

Francine Snoeren beoordeelde op 2018-10-09

Heb het product in goede orde ontvangen. Helaas doet het masker niet zoveel voor mijn krullen maar zoiets weet je ook niet van te voren.

Monique Eenkhoorn beoordeelde op 2018-10-09

Snel en keurig afgehandeld!

Ayse Tamer beoordeelde op 2018-09-17

Super snel thuis gekregen, en goede producten..

H Nieboer beoordeelde op 2018-09-12

Snelle levering, fijne produkten!

Mirjam van der Kooij beoordeelde op 2018-09-12

een dag later dan gepland. verder alles in orde

Jolijn Van der Ark beoordeelde op 2018-09-08

Heel tevreden, het helpt heel goed en is inderdaad beter dan een gewone handdoek.

Marith Knops beoordeelde op 2018-09-04

Snel in huis

Isaura Ter maat beoordeelde op 2018-09-03

Volgende dag al in huis

Tamara Regterschot beoordeelde op 2018-08-25

Mijn product duurde een paar dagen voor dat ik het binnen had . Maar ik had wel een potje extra gekregen omdat het wat langer duurder . Heel blij mee en een super fijn product . Ik heb daarna meerdere producten besteld .
Groetjes Tamara

anneke velzen beoordeelde op 2018-08-21

Snelle levering en vakkundig advies

Suzanne Plaizier beoordeelde op 2018-08-21

Er ging wat mis met het versturen, maar vragen werden snel beantwoord en keurig opgelost. Heel tevreden.

Kris Wijkstra beoordeelde op 2018-08-18

product supergoed
door ziekte duurde het wat langer voor ik mijn bestelling binnen had. Op zich niet erg, maar ik kon niet goed wachten om mijn haarmasker uit te proberen omdat ik weet hoe veel beter mijn krullenbol zit sinds ik naar de krullenclub ga en deze producten gebruik. fijn dat Batoel dan gewoon even mailt om uit te leggen dat het wat lange duurt :) zo zit je niet in onzekerheid te wachten.
uiteindelijk dus superblij met wat ik heb ontvangen, waar voor mijn geld en goede service..dikke tien

Sandra Verstegen beoordeelde op 2018-08-14

Duurde toch wel een wk voordat mijn bestelling binnen was!