Heidonk 19
5298VM Liempde

Maria Nooijen beoordeelde op 2018-07-11

Perfecte dienstverlening, snel en efficient, volgens afspraak

Anja Kamstra beoordeelde op 2018-07-06

Super goede service.
Uitgebreide emails ontvangen over alle mogelijkheden en men heeft met veel geduld steeds mijn wijzigingen dooorgevoerd.
Ben erg tevreden. Zakje bloemzaadjes is kleiner en simpeler dan ik had verwacht. Maar het gaat om het "gebaar" dus prima.

Marianne Bennekom beoordeelde op 2018-06-11

Prachtig ontwerp en snelle levering. Heel tevreden.

Sophine Lootens beoordeelde op 2018-05-28

Nele Igodt beoordeelde op 2018-04-28

Eveline Bruneel beoordeelde op 2018-04-16

Lenny Roels beoordeelde op 2018-03-29

Snelle en duidelijke uitleg.
Service en levering top!

Johanna Snaphaan-den Breejen beoordeelde op 2018-03-29

Nicole Authieer beoordeelde op 2018-03-29

Wij zijn zeer tevreden. We hebben een paar keer telefonisch contact gehad en werden met geduld en vriendelijkeid te woord gestaan We waren erg blij dat de kaarten met de koerier werden bezorgd zodag we wisten dat het zeker op tijd zou zijn.

Myrte-Louise Land beoordeelde op 2018-03-29

Héél goed geholpen , een absolute aanrader !!!

W Ganzeboom beoordeelde op 2018-03-29

Persoonlijk contact en snelle levering van de bestelde producten. ik kan het iedereen aanraden.

Annemieke Augusteijn beoordeelde op 2018-03-29

Ik ben enorm blij met de bedrukte labels bij de zaadjes. Ze zien er heel goed uit, mooie kleuren en goede kwaliteit! En een heel snelle en goede service, echt een aanrader.

Erica Woud beoordeelde op 2018-03-29

Goed geholpen en precies gekregen wat ik wilde. Erg tevreden.

Willemijn Bakx beoordeelde op 2018-03-28

Mooi ontwerp, snelle en correcte afhandeling.

Rietha Lap beoordeelde op 2018-03-28

Ik werd zeer goed en vlot geholpen.
Hiervoor hartelijk dank.

Inge Blokhuizen beoordeelde op 2017-10-18

Efficiënte en prettige communicatie. Prompte levering.

Reactie van memoriae:
Dank u wel mevrouw Blokhuizen, ik vind het fijn dat u zo tevreden bent. Motiveert ons om de service en kwaliteit ook hoog te houden.