memoriae

memoriae

Bedankjes..zomaar een weggevertje, bedankje thanks, .. zo maar wat woorden? Bedankjes zijn niet zomaar een weggevertje,
bedankt niet zo maar een klein woord. Het is een woord waar vaak een hele wereld achter schuil gaat.
Soms alleen met woorden, soms met daden en soms met iets extra's. Wanneer en hoe we iemand danken heeft alles te maken
met het moment. Er zijn verschillende momenten waarop u een ander wil bedanken.
U wilt laten zien dat u de relatie met de ander belangrijk vindt, op prijs stelt.
U wilt iets onder de aandacht brengen, u hebt iets te vieren, u wilt u bedrijf of product presenteren.
Bedanken kan op verschillende manieren.

Rouw Bedankjes worden vaak gegeven als dank voor de aanwezigheid bij een afscheidsbijeenkomst. Vaak wordt daar ook de Troost zakdoekjes uitgedeeld, of een bedankje met een kaarsje. Kaarslicht kan zoveel betekenissen hebben.

U geeft bloemzaadjes, bloembolletjes, eetbare bloemen of keukenkruiden. Maar ook Troostzakdoekjes, een kaarsje, snoepjes of wat u maar wilt. Het is de aandacht wat het bedankje uniek en waardevol maakt. Memoriae weet dit en maakt, samen met u en voor u een opvallend bedankje.

De zekerheden van https://memoriae.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017