Heidonk 19
5298VM Liempde

Jolinda Koehoorn beoordeelde op 2019-08-20

Annelies Asma beoordeelde op 2019-08-05

Mijn bestelling werd correct en snel uitgevoerd met duidelijk concept en met nog een zeer nuttige tip. Hartelijk dank hiervoor.
Annelies Asma

Rick van Dalen beoordeelde op 2019-07-24

De bestelling was op tijd binnen, netjes verpakt en het eindresultaat zag er prachtig uit.

Claartje Uitterhoeve beoordeelde op 2019-06-06

Heel tevreden!
Leuk product en super service!

Jaco van Dijken beoordeelde op 2019-05-21

Jan van den Hout beoordeelde op 2019-05-06

Correcte levering binnen afgesproken tijd

Viviane Eeckhout beoordeelde op 2019-04-20

Vlotte en begripvolle dienstverlening en hele goede service.Een aanrader voor ieder en ruim aanbod en keuze.

Marleen Linsen-Claessen beoordeelde op 2019-04-18

C.M.C. Smulders beoordeelde op 2019-04-12

In één woord: Perfect!

Margriet Krook beoordeelde op 2019-02-26

Annemieke Augusteijn beoordeelde op 2019-01-23

Supermooi product, helemaal naar mijn smaak en met mijn eigen ontwerp! Daarbij ook heel goede en persoonlijke service.

Stefanie de Bie beoordeelde op 2019-01-04

Elke van Genugten beoordeelde op 2018-12-17

Reactie op mijn aanvraag was snel (en in het weekend). Proefdrukken ging snel heen en weer en levering was binnen de afgesproken tijd. Uitstekende verzorging, prachtig eindproduct!

Diana Bolier beoordeelde op 2018-12-17

De bestelde theezakjes zijn keurig bedrukt en een snelle service en goede contacten.
Echt een aanrader!

Lenny Roels beoordeelde op 2018-12-03

Regelmatig werk ik samen met Memoriae. Post.nl had geen levering van rouwbedankjes gedaan i.v.m topdrukte Black Friday.
Ergste scenario voor een uitvaartverzorger...
Het contact met Memoriae verliep snel, vlekkeloos en de order werd nogmaals met spoed op maat gemaakt en de volgende dag door de firma zelf geleverd!! Dat noem ik een vertrouwde zakelijke relatie. Daarbij werd alles kosteloos opgelost, zonder dat zij hier blaam aan hadden. Nogmaals bedankt mevrouw Bakx!

Aafke Schrap beoordeelde op 2018-12-02

Ellen Kos-Kruimer beoordeelde op 2018-11-05

Wij hebben Memoriae ontmoet op de beurs en waren enthousiast over wat ze aanboden.
Wij hebben een bestelling geplaatst, communicatie is prima verlopen. Bestelde artikelen zien er volgens wens uit.

Dorien Klijn beoordeelde op 2018-11-05

Wendy Gerritse beoordeelde op 2018-10-04

Zeer tevreden. Ook snel een reactie terug.

Anita de jager beoordeelde op 2018-10-03

Snelle reactie terug. Keurig antwoord op mijn vragen en op korte termijn de proefdruk geleverd. De officiele levering van ons drukwerk moeten we deze week nog binnen krijgen.