Hackfoirtstraat 21

-1%

Ivo Frenken beoordeelde op 2018-07-03

Heel tevreden, goede service

bertus veldhuizen beoordeelde op 2018-06-07

netjes op tijd per post verzonden ,goed in huis

Marinus Kloet beoordeelde op 2018-06-02

Snelle levering. Directe reactie bij vragen. Goede verpakking voor transport.

René van den Berkmortel beoordeelde op 2018-04-04

Mijn kloofmachine was gewoon op voorraad tegen de scherpste prijs. Zeer flexibel in het afhalen van de machine.

Edward Valentijn beoordeelde op 2018-02-08

Correcte afhandeling. Mail op tijd gestuurd van een na levering en telefonisch correct te woord gestaan.

Roald Willemsen beoordeelde op 2018-02-08

Ik bestel een perslucht pistool en een slang, blijkt deze niet op elkaar te passen, dit was niet bekend via de site en een retour bon zit er ook niet in de doos er bij. De kwaliteit van het pistool is ook zeer matig en wijkt af tov de afbeelding oo de site. Dus kan ik het pistol nog niet gebruiken

tonnie smetsers beoordeelde op 2018-02-05

Snelle levering en geleverd wat besteld was

O Witteveen beoordeelde op 2018-01-11

Lange levertijden,
En bij niet meer leverbare producten duurt het lang voor je je geld terug krijgt

Reactie van nize-products:
Het kan helaas wel eens voorkomen dat er een product tijdelijk uitverkocht is. Onze excuses hiervoor.
De terugbetaling van de creditnota was vertraagd ivm de feestdagen, dit zullen wij meenemen als aandachtspuntje.

Gerard Hager beoordeelde op 2018-01-08

Snel geleverd, goed zaken doen.

MIchal beoordeelde op 2018-01-02

Alle prima

Joop Venner beoordeelde op 2017-12-05

goede babbel en die hebben er zin in

leo van der stelt beoordeelde op 2017-12-03

goed snel en niet duur

Theo Rutten beoordeelde op 2017-11-28

Zeer goede service
Snel en Goed geholpen
En ook nog Eerder geleverd dan verwacht

Wim van den Berg beoordeelde op 2017-11-26

Snel en op tijd geleverd

Driesen verhuur beoordeelde op 2017-08-28

Zeer tevreden we had een vraag over een machiche zijn echt goed beraden welke machine het meest geschikt was voor ons
Snel bestelde
Snel geleverd
Compleet gebruiksklaar

Harmdehoogte@gmail.com beoordeelde op 2017-08-15

Ik heb een compressor gekocht 200 euro was aan de lichte kant advies nize koop een zwaar de bij ons ik heb hier nog een staan oké kost 335.80 voor uit betalen ok akkoord. de zwaar de gekregen de lichte terug bestuurt volgens af spraak nu mijn 200 euro graag terug verwachten en bellen krijg ik te horen doos stuk beschadigt nee voor koppig geen geld terug stuur hem eerst na de fabriek om na te laten kijken neemt haast geen telefoon op reageert boos of geen reactie dit is Nico Zeegers van nize products hack foitstraat 21 sevenum
Kvk nr 64 299 69 4 0000

Reactie van nize-products:
Meneer heeft inderdaad een compressor en een breekhamer aangeschaft, meneer vond het tijdens het bestellen niet nodig om informatie op te vragen, welke machine geschikt is voor zijn doeleinden. Echter was de compressor te licht voor de werkzaamheden, die meneer in gedachten had. Meneer heeft desondanks de machine in gebruik genomen, met het gevolg dat de machine onherstelbaar beschadigd is. Nadat hij hierover eerst contact gezocht heeft met onze importeur, komt hij met het verhaal naar ons. Bij onze importeur heeft hij verklaart dat hij de machine, te zwaar gebruikt heeft.
Hierop hebben wij hem geadviseerd om een zwaardere machine aan te schaffen, en hebben hem nog een retour label gestuurd. Wij hebben hem aangeboden mits de machine in nette orde is dat wij de machine zouden crediteren. Echter bleek toen de machine aankwam dat er geen doos meer bij zit, ook bleek dat de sticker van de machine af was en het wieltje gebroken is. (motorisch was de compressor ook niet correct)
Omdat hij niet in goede staat was, hebben wij voor de beste man gekeken als het onder garantie valt. Onze importeur zegt hierop dat meneer hem zelf verkeerd gebruikt heeft, en door zijn gesprek en verklaring aan de importeur valt de schade niet onder de garantievoorwaarden. (schade door verkeerd gebruik van machine)
Als meneer onder het kopje contact gekeken zou hebben, dan zou hij zien dat wij op maandag vanaf 15:00 uur te bereiken zijn!
Naar 15:00 bleek dat wij veel gemiste oproepen hadden en hebben wij contact met meneer gezocht