nize-products
wij zijn een webshop
8,3

• Douwina Haarsma
    Geverifieerde klant van nize-products

Moest lang wachten op mijn bestelling want ze hadden het bij post nl punt in Sevenum bezorgt

Antwoord van nize-products

Geachte

Dank voor u beoordeling Spijtig dat u niet geheel tevreden bent
    uw order is vrijdag 29 maar binnen gekomen en maandag 1 april is deze direct verzonden Gezien wij het weekend niet geopend zijn hebben wij het redelijk snel verwerkt door ons helaas is er bij de post iets mis gegaan door een verkeerde knop van een van de medewerkers is het ipv van op uitgaand op ingaand geboekt daarom kreeg u een bericht dat de zending in Sevenum lag wat niet het geval was want de zendingen zijn normaal vertrokken helaas is het wel spijtig dat door een fout van de post u zending pas naar 5 dagen bij u was ipv de door ons doorsnee genomen 3 werkdagen hier voor bieden wij ons excuus aan helaas hebben wij geen invloed op de post .nl

vriendelijke groet Team nize- products

• Jordi

Snel geleverd goede kwaliteit

• Hoe beoordeel je nize-products?

• Ans

snelle levering

• Dee Jacobs
    Geverifieerde klant van nize-products

Na afspraak ophalen een besteld item was niet beschikbaar kreeg een ander duurder item in de plaats prima 👍

• Roy Schrijver

Goede service!

• casper
    Review voor nize-products

perfecte service ,zeer snelle levering en goede prijs

groeten van Casper uit brugge (belgie)

• Eric Hagens

Prima service!

• Karel Van Amsterdam
    Geverifieerde klant van nize-products

Goede kwaliteit zeker een aanrader ik ga dit zeker weer aanschaffen
    De verzending was ook zeker snel

• John Verhoeven
    Geverifieerde klant van nize-products

Bestelde artikel netjes en op tijd ontvangen

• Fmc Stil
    Geverifieerde klant van nize-products

Wat ik wilde is gekomen. Dank daar voor. En fijne feestdagen toegewenst.

• Willy Cresp
    Geverifieerde klant van nize-products

Je n'ai pas encore reçu mon achat,donc pour l'instant 3 étoiles, après ,ont verra . commande reçue, produits conformes à la description, bonne fendeuse efficace.
    Vérin rapide super 👍
    Dommage que le service de livraison et pas vraiment au point !
    Cela dit la personne de contact du site fait de son mieux !

• slegerens

goed en snel geleverd

• Paul
    Review voor nize-products

Slechte communicatie, of geen, je krijgt je spullen niet of je moet bellen, ook naleveringwn gaan niet goed, ik koop hier nooit meer

Antwoord van nize-products

Geachte Paul

spijtig om ter vernemen dat u dit zo hebt ervaren
    Wij streven er naar onze klanten naar tevredenheid te voorzien van de bestelde producten
    Ik heb dit dan ook naar gekeken Ik zag dat bij u order de antiek let wielen zijn naar gezonden omdat u normalen wielen had ontvangen
    de originele lucht wielen hadden wij zo als besproken gezegd dat u deze mag houden voor het ongemak als gebaar van onze goed bedoelingen ik zie wel dat dat er van uit onze leverancier een verzinkboortje in de back order staat verveleden ons excuus hier voor wij zullen deze naar leveren aan u zo dra wij deze binnen hebben ontvangen

• Er. Geres
    Geverifieerde klant van nize-products

Mooi product. Ziet er goed uit

• Voltomat VERWARMING olieradiator
    Review voor nize-products

De levering verliep goed. Edoch na een aantal maanden al defect. Teruggestuurd onder garantie in juni. Maar komt maar niet terug. Na maanden van email communicatie wordt mij medegedeeld dat de fabrikant het apparaat reeds bij mij afgeleverd zou hebben. Dit is helaas niet het geval. (er is ook geen ontvangst bevestiging) Er "wordt onderzoek gedaan", echter ik maak me geen illusies. Goedkoop blijkt duurkoop.

• Zora Miscevic
    Geverifieerde klant van nize-products

Mijn bestelling komt er aan

• Zwirs

Snel geleverd. Goede service

• Rekha Bhaggoe

😁😁😁😁😁

• Erikjan
    Geverifieerde klant van nize-products

Snel geleverd. goede prijs. bezorging kon beter

• Bram Kastelijns
    Geverifieerde klant van nize-products

Prima product, voldoet aan de verwachting.