Daltonstraat 168
1223 RS Hilversum

J. van Baarlen beoordeelde op 2019-07-15

Tto nu toe goede service. Het bestelde moet nog wel worden geleverd, maar van wat niet op voorraad was is het geld al weer terug, na ook goed overleg per mail bijna aansluitend aan de bestelling in het weekeinde. Zeer correct

S. Rooselaer beoordeelde op 2019-07-09

Anneke beoordeelde op 2019-07-08

Bestelde wordt altijd geleverd, ook als het nog gemaakt moet worden. In dat geval wordt keurig overlegd, alsnog leveren of annuleren. Prima webwinkel!

R. Broersen beoordeelde op 2019-07-02

T. van Egmond beoordeelde op 2019-06-28

G. Wijnja beoordeelde op 2019-06-21

W. Veerman beoordeelde op 2019-06-20

L.T.J Tielenburg beoordeelde op 2019-06-19

Makkelijk bestellen ...snelle levering .... top!

A. Aarsen beoordeelde op 2019-06-18

M. Hilhorst beoordeelde op 2019-06-11

J. Pil beoordeelde op 2019-06-05

R. van Barlingen beoordeelde op 2019-05-07

Super snelle levering

R. Flinterman beoordeelde op 2019-05-04

Prima service en grote assortiment, dus zeker een aanrader.

J. de Mug-Vlug beoordeelde op 2019-03-06

J. Meuwissen beoordeelde op 2019-03-01

Heel tevreden voor de snelle en goede service!

A.W. van Beveren beoordeelde op 2019-02-27

M. Braber beoordeelde op 2019-02-25