Daltonstraat 168
1223 RS Hilversum

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

R. Boon beoordeelde op 2017-08-01

Snelle levering.

Voethulp beoordeelde op 2017-07-27

Snel

A. Messerschmidt beoordeelde op 2017-07-26

Snelle levereing. Goede producten

M.J.H. Jenniskens beoordeelde op 2017-07-24

Voor de webwinkel zelf geef ik 5 sterren. Het bestelproces, communicatie, verpakking en artikelen zijn 100% in orde. De bezorging door DPD vond ik minder. Zonder even een briefje bij ons in de bus te stoppen was het artikel bij de buren afgeleverd. Dit is op zich geen probleem, maar ik wist dus niet dat het pakje er was. Andere vervoerders laten altijd even een berichtje achter. Voor de rest alles prima

Y. Lexmond beoordeelde op 2017-07-20

Prima!

E. Joepere beoordeelde op 2017-07-18

Bijna alle webshops leveren binnen 2 werkdagen dus dat is niet zo speciaal meer maar hun hebben iets aantrekkelijke prijzen voor producten...

T. Alberda beoordeelde op 2017-07-18

ondanks ietwat onduidelijke, onhandige pagina's website, meer dan prima behandeling door medewerkers.

W. Mighorst beoordeelde op 2017-07-12

Snelle levering, zelfs antwoord op de emails op zondag.

ralphb beoordeelde op 2017-07-10

Niets aan te merken op afhandeling van (niet de eerste) bestelling.

J. Janssen beoordeelde op 2017-07-03

Goede en zeer snelle levering

Ton van de Laar beoordeelde op 2017-06-23

Wij zijn heel tevreden, goede service en snelle levertijd!

Bart beoordeelde op 2017-06-13

Snelle afhandeling in geval van retourzending, betrouwbare webwinkel.

J. Geene beoordeelde op 2017-06-13

Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering.

P. den Brok - van Beek beoordeelde op 2017-05-27

Snelle levering.

Voethulp beoordeelde op 2017-03-14

Snelle , prettige service

R. Bolczek beoordeelde op 2017-02-09

Bij vraag naar de maat heel snel meteen antwoord en nog goed ook. Snelle levering.

Reactie van omnitex:
Mevrouw Bolczek bedankt voor uw reactie. Fijn om te horen.

K. Zegers beoordeelde op 2017-01-31

Super, gegaan snelle bezorging prima product.

Mijn man draagt al jaren met plezier deze vesten. Ik kon ze in het dorp bestellen dan tot 4xl. Blij dat ik u site vond en een vest heb bestelt en een maat groter.
Wat ik zeker nog een keer zal doen
vriendelijke groet T Zegers

Reactie van omnitex:
Mevrouw Zegers hartstikke bedankt. Wij hopen u in de toekomst wederom van dienst te kunnen zijn. Er zijn vele producten in deze grote maat.

Mvgr,
Fred van Waard

K. De Preker beoordeelde op 2017-01-23

Vlotte service en snelle levering.

Reactie van omnitex:
Kim bedankt voor je reactie.

tevreden klant beoordeelde op 2017-01-20

Laag geprijsde artiekelen , Plaatsing van bestelling ging goed, Betaling via Ideal ging goed, Bestelling geleverd binnen 2 dagen. Uitmuntend. Zal bij gelegenheid zeker weer hier bestellen.

Bedankt voor uw reactie.

P.M. van Roode beoordeelde op 2016-12-12

Heb nog niets ontvangen, lrokg niet eens antwoord wanneer ik een mail stuur met een simpele vraag.