Daltonstraat 168

scherpe prijs. snelle levering

Petra beoordeelde op 2018-05-22

Uitstekende persoonlijke service.

Petra beoordeelde op 2018-05-18

Mijn bestelling was verstuurd door omnitex, echter niet door bezorgdienst afgeleverd en het pakketje was kwijt. Omnitex heeft alles is het werk gesteld om middels een express zending mijn pakketje alsnog bij mij thuis bezorgd te krijgen. De communicatie en de serviceverlening van omnitex was uitstekend. Hartelijk bedankt voor deze serviceverlening.

K. Hauben beoordeelde op 2018-05-10

Uitstekende service.
Persoonlijke service geen geautomatiseerde reacties.
Snelle levering en eerlijke prijzen.

M. de Sutter beoordeelde op 2018-04-25

Goede service echte aanrader

P. Muller beoordeelde op 2018-04-24

Snelle levering en super service.

R. Flinterman beoordeelde op 2018-04-09

Zeer tevreden. Je word persoonlijk benaderd en erg netjes behandeld. En alles wordt netjes en eerlijk afgehandeld! Plus een ruime keuze. Dus een echte aanrader!

F. Bron beoordeelde op 2018-04-05

Zeer tevreden met zowel de bestelde jassen als met het bestel- en leverproces! Eén van de twee jassen was bij nader inzien een maatje te groot, en het daaropvolgende retourneren en ontvangen van de juiste maat verliep vlot en zonder problemen.

Cor Hartholt beoordeelde op 2018-04-03

Top communicatie en prachtige shirts !!

Reactie van omnitex:
Cor het was fijn om de 160 bedrukte t-shirts voor jullie school te mogen verzorgen. Bedankt voor jullie vertrouwen in ons.

S. Goossens beoordeelde op 2018-03-21

Shirts zijn fijn, maar er staat alleen XL in en geen label van logostar. Dus merk kan van alles zijn.

Reactie van omnitex:
Beste Sjack het zijn echte Logostar T-shirts. Het was de wens van vele bedrijven en particulieren om geen merklabel in de nek te hebben zodat men eventueel een eigen label kan inbrengen. Het staat ook duidelijk in de webshop vermeldt dat er alleen een maatlabel in de nek zit.
Goed te horen dat ze fijn zitten. Heel veel plezier met de t-shirts.

M. Hernandez beoordeelde op 2018-03-16

Goede levering , snel en binnen verwachte tijd!!
Vind alleen de verzendingskosten voor zo''n groot bedrijf wat te hoog

J.J. Poldervaart beoordeelde op 2018-03-11

Volgende dag al bezorgt en alles keurig netjes verpakt

J Kuiper beoordeelde op 2018-03-01

Korte wachttijd.
Perfecte levering en juiste pasmaat

R. Maggen beoordeelde op 2018-02-19

heel tevereden

E. Schonenberg beoordeelde op 2018-02-08

Eerste bestelling duurde langer dan verwacht. Tweede bestelling was echter binnen een dag verzonden. Veel keus aan producten en fijne prijzen. Nette klantenservice. Als verbetering zou er nog een goede zoekfunctie op de site bij mogen en als verzendoptie DHL of POSTNL afhaalpunt zou ook heel fijn zijn.

H. van den Nieuwenhuizen beoordeelde op 2018-02-07

uitstekende website met een zeer goede afhandeling en een zeer snelle levering

H. Vooijs beoordeelde op 2018-02-03

Snelle afhandeling, super service!!

Alex De Rechter beoordeelde op 2017-12-28

Snelle levering , goed E-MAIL contact en oplossing gericht denken

E. van Pelt beoordeelde op 2017-12-25

Makelijk te bestellen en levertijd zeer snel

R. Maggen beoordeelde op 2017-12-09

super snelle service ! super kwaliteit