Daltonstraat 168
1223 RS Hilversum

R. Maggen beoordeelde op 2017-12-09

super snelle service ! super kwaliteit

J.M.A. van den Berg beoordeelde op 2017-11-29

Snelle levering. Goede producten. Wel hoge verzendkosten.

Reactie van omnitex:
Beste heer van den Berg,

Bedankt voor uw reactie. Helaas is het zo. Wij betalen € 9,95 excl BTW aan onze leverancier. Wij kunnen dan net doen alsof het goedkoper is en maar de helft door te belasten maar dan worden de artikelen duurder en dat is niet de goede verhouding. Zo blijven we laag met onze prijzen.

C. Meagher beoordeelde op 2017-11-15

Zeer snelle levering en goede prijzen, uitermate tevreden over de service.

H. Overkleeft beoordeelde op 2017-11-15

supersnelle service

Reactie van omnitex:
Beste Henk bedankt voor je reactie. Dit steunt ons om steeds aandacht te hebben voor de service.

S. Braams beoordeelde op 2017-11-05

Perfect

S. Braams beoordeelde op 2017-10-30

Perfect

Koper beoordeelde op 2017-10-26

Alles Oke en snel!

C. van den Beucken beoordeelde op 2017-10-12

Aantal losse shirtjes besteld om te beoordelen tbv teamkleding (model/maat/stof). Levering zeer correct en snel.

C. Brands beoordeelde op 2017-09-19

goede snelle levering

H. Hendrikse beoordeelde op 2017-09-06

Bestelde artikelen werden snel bezorgd.

DJ van der Wal beoordeelde op 2017-08-25

Snelle levering en na een foutje van mij werd er snel gebeld met goede oplossing, goede sevice!

R. Boon beoordeelde op 2017-08-01

Snelle levering.

Voethulp beoordeelde op 2017-07-27

Snel

A. Messerschmidt beoordeelde op 2017-07-26

Snelle levereing. Goede producten

M.J.H. Jenniskens beoordeelde op 2017-07-24

Voor de webwinkel zelf geef ik 5 sterren. Het bestelproces, communicatie, verpakking en artikelen zijn 100% in orde. De bezorging door DPD vond ik minder. Zonder even een briefje bij ons in de bus te stoppen was het artikel bij de buren afgeleverd. Dit is op zich geen probleem, maar ik wist dus niet dat het pakje er was. Andere vervoerders laten altijd even een berichtje achter. Voor de rest alles prima

Y. Lexmond beoordeelde op 2017-07-20

Prima!

E. Joepere beoordeelde op 2017-07-18

Bijna alle webshops leveren binnen 2 werkdagen dus dat is niet zo speciaal meer maar hun hebben iets aantrekkelijke prijzen voor producten...

T. Alberda beoordeelde op 2017-07-18

ondanks ietwat onduidelijke, onhandige pagina's website, meer dan prima behandeling door medewerkers.

W. Mighorst beoordeelde op 2017-07-12

Snelle levering, zelfs antwoord op de emails op zondag.

ralphb beoordeelde op 2017-07-10

Niets aan te merken op afhandeling van (niet de eerste) bestelling.