Daltonstraat 168
1223 RS Hilversum

J. de Mug-Vlug beoordeelde op 2019-03-06

J. Meuwissen beoordeelde op 2019-03-01

Heel tevreden voor de snelle en goede service!

A.W. van Beveren beoordeelde op 2019-02-27

M. Braber beoordeelde op 2019-02-25

T. Goyvaerts beoordeelde op 2019-02-19

M. Hoogelander beoordeelde op 2019-02-19

A. de Jong beoordeelde op 2019-02-05

F. Koekoek beoordeelde op 2019-02-02

S J beoordeelde op 2019-01-30

Snelle levering van goede kwaliteit shirts

I. Faasen beoordeelde op 2019-01-29

J. Sommers beoordeelde op 2019-01-17

N. Koelewijn beoordeelde op 2019-01-13

Pas bij navraag na meer dan een week kreeg ik een update over verzending. Het zou net die dag verzonden zijn. Dag later komt de contactpersoon daarop terug met het bericht dat het product niet op voorraad is. Wanneer ik zeg dat ik deze manier van contact erg onprettig vind, krijg ik geen klantvriendelijke reacties terug. Uiteindelijk wil de medewerker gratis een ander vergelijkbaar product opsturen als goedmaker, wat fijn was dat ze hebben ingezien iets klantvriendelijks te moeten gaan doen. Ik wilde echter per se het product wat ik had besteld dus besloot elders te kopen, maar ik had geen keuze in hun aanbod te weigeren... erg vreemd, en nu heb ik dus een product wat ik niet wil...

Kortom: communicatie over verzendtijd kan zeker beter, en klantencontact komt niet erg vriendelijk over.

Reactie van omnitex:
Beste Natascha,

Ondanks dat erop de website stond dat in de week tussen Kerst en Nieuwjaar de verzending een vertraging zou oplopen omdat de groothandels en wij gesloten waren hebben wij er alles aangedaan om je toch te helpen. Dat de broek helaas uitverkocht is kunnen we helaas niets aan doen. Ik vind het wel jammer dat je echter niets vermeldt dat wij je een andere broek GRATIS gestuurd hebben en je geld direct hebben teruggestort. Om dan te zeggen dat de klantenservice slecht is vind ik onjuist.

T. Camps beoordeelde op 2019-01-04

Fijne communicatie. Goede service.
Er was een verkeerd product afgestuurd, maar dit is na een melding van mijn kant perfect opgelost!

K. beoordeelde op 2018-12-31

Producten snel in huis ondanks de feestdagen. Goede oplossingen aangeboden gekregen toen een paar onderdelen niet op voorraad was. Snelle reactie en actie!

M. Janssen beoordeelde op 2018-11-29

heel tevreden

D. van der Zwet beoordeelde op 2018-11-20

Prima bestelprocedure, goede communicatie over levering en snel in huis!

R. Arents beoordeelde op 2018-11-12

Snelle levering, goede communicatie en prima aftersales service.
Zeer tevreden.

F. de Jonge beoordeelde op 2018-11-10

Zeer snelle levering!

J.C. Klinkenberg beoordeelde op 2018-11-06

Goedkoop en goede service!!! Ga daar zeker meer kopen.

C. Kaandorp beoordeelde op 2018-10-16

De bestelde producten goed en snel ontvangen.
Top gewoonweg