Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

omnitex

Daltonstraat 168
1223 RS Hilversum
Dit is geen bezoekadres
0622225288
KvK 57246459

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
omnitex

Gemiddelde beoordeling

9,3

106 beoordelingen

Beoordeling van klanten

96%

1%

3%

2019
omnitex

J. de Mug-Vlug beoordeelde op 2019-03-06

omnitex

J. Meuwissen beoordeelde op 2019-03-01

Heel tevreden voor de snelle en goede service!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
omnitex

A.W. van Beveren beoordeelde op 2019-02-27

omnitex

M. Braber beoordeelde op 2019-02-25

omnitex

T. Goyvaerts beoordeelde op 2019-02-19

omnitex

M. Hoogelander beoordeelde op 2019-02-19

omnitex

A. de Jong beoordeelde op 2019-02-05

omnitex

F. Koekoek beoordeelde op 2019-02-02

omnitex

S J beoordeelde op 2019-01-30

Snelle levering van goede kwaliteit shirts

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
omnitex

I. Faasen beoordeelde op 2019-01-29

omnitex

J. Sommers beoordeelde op 2019-01-17

omnitex

N. Koelewijn beoordeelde op 2019-01-13

Pas bij navraag na meer dan een week kreeg ik een update over verzending. Het zou net die dag verzonden zijn. Dag later komt de contactpersoon daarop terug met het bericht dat het product niet op voorraad is. Wanneer ik zeg dat ik deze manier van contact erg onprettig vind, krijg ik geen klantvriendelijke reacties terug. Uiteindelijk wil de medewerker gratis een ander vergelijkbaar product opsturen als goedmaker, wat fijn was dat ze hebben ingezien iets klantvriendelijks te moeten gaan doen. Ik wilde echter per se het product wat ik had besteld dus besloot elders te kopen, maar ik had geen keuze in hun aanbod te weigeren... erg vreemd, en nu heb ik dus een product wat ik niet wil...

Kortom: communicatie over verzendtijd kan zeker beter, en klantencontact komt niet erg vriendelijk over.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van omnitex:
Beste Natascha,

Ondanks dat erop de website stond dat in de week tussen Kerst en Nieuwjaar de verzending een vertraging zou oplopen omdat de groothandels en wij gesloten waren hebben wij er alles aangedaan om je toch te helpen. Dat de broek helaas uitverkocht is kunnen we helaas niets aan doen. Ik vind het wel jammer dat je echter niets vermeldt dat wij je een andere broek GRATIS gestuurd hebben en je geld direct hebben teruggestort. Om dan te zeggen dat de klantenservice slecht is vind ik onjuist.
omnitex

T. Camps beoordeelde op 2019-01-04

Fijne communicatie. Goede service.
Er was een verkeerd product afgestuurd, maar dit is na een melding van mijn kant perfect opgelost!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
omnitex

K. beoordeelde op 2018-12-31

Producten snel in huis ondanks de feestdagen. Goede oplossingen aangeboden gekregen toen een paar onderdelen niet op voorraad was. Snelle reactie en actie!

omnitex

M. Janssen beoordeelde op 2018-11-29

heel tevreden

omnitex

D. van der Zwet beoordeelde op 2018-11-20

Prima bestelprocedure, goede communicatie over levering en snel in huis!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
omnitex

R. Arents beoordeelde op 2018-11-12

Snelle levering, goede communicatie en prima aftersales service.
Zeer tevreden.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
omnitex

F. de Jonge beoordeelde op 2018-11-10

Zeer snelle levering!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
omnitex

J.C. Klinkenberg beoordeelde op 2018-11-06

Goedkoop en goede service!!! Ga daar zeker meer kopen.

omnitex

C. Kaandorp beoordeelde op 2018-10-16

De bestelde producten goed en snel ontvangen.
Top gewoonweg

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.