Hubertusstraat 29
5801RV Venray
0619723784

Google Plus/Places - 9,6

Chaima El Makhloufi beoordeelde op 2018-10-14

Snel bezorgd, artikelen goed verpakt. Track and trace erbij gekregen.

FM Jansen beoordeelde op 2018-10-14

B. beoordeelde op 2018-10-13

Snel geleverd en een goede prijs, ik heb een aantal kaarten cadeau gedaan aan mijn vriend voor zijn verjaardag. Ik had dit als opmerking neergezet. Toen hij het in ontvangst nam was het in vrolijk papier ingepakt super leuk gedaan!

Tim Linschoten beoordeelde op 2018-10-09

Marc Beijleveld beoordeelde op 2018-10-07

Alles verliep snel en eenvoudig, zeer tevreden!

Henk van de buurt beoordeelde op 2018-10-04

Gwn goed man

daniel neefjes beoordeelde op 2018-10-04

Ricky Jansen beoordeelde op 2018-10-01

Wouter Spriensma beoordeelde op 2018-09-27

Na het verkeerd invullen van mijn adres kwam er snel een oplossing en werd een nieuw pakket opgestuurd. Erg tevreden met de vlotte reactie op de mail!

Martijn Faes beoordeelde op 2018-09-22

Bobby Kolb beoordeelde op 2018-09-17

Aanbod op de website was helaas niet actueel, maar we kregen de volgende dag keurig een mail met een voorstel voor een alternatief. Uiteindelijk daardoor wel een dag later bezorgd.

Arjan Seijkens beoordeelde op 2018-09-12

Corinne Veenstra beoordeelde op 2018-09-10

Thijs Jagers beoordeelde op 2018-09-07

Martin Lejewaan beoordeelde op 2018-09-03

Ik kreeg 10 minuten vantevoren een sms dat het eraab kwam. Dat gaf mij geen tijd om op tijd thuis te zijn

B.R. van Paassen beoordeelde op 2018-08-30

Goede service en snelle levering.

jeysi falihi beoordeelde op 2018-08-27

Jedidjah Riekwel beoordeelde op 2018-08-20

Tamara Van Oosten beoordeelde op 2018-08-19

Loes Willems beoordeelde op 2018-08-17

Duidelijke site. Snelle bezorging en goed verpakt.