Hubertusstraat 29
5801RV Venray
0619723784

Google Plus/Places - 9,6

Sander Schenk beoordeelde op 2019-02-16

Goed, iets te lange levertijd, maar kwam denk ik door Valentijnsdag.

E Greco beoordeelde op 2019-02-11

jdfbel beoordeelde op 2019-02-10

snelle levering, zeer veilig verpakt

Duncan Spiegelaar beoordeelde op 2019-02-09

Bauke Hoogeboom beoordeelde op 2019-01-26

Brian Heijstek beoordeelde op 2019-01-22

tina hoppe beoordeelde op 2019-01-22

Harold Oostra beoordeelde op 2019-01-15

Bestelling was goed ingepakt en ik moest tekenen om het pakketje te kunnen ophalen bij het postkantoor. Was verder netjes en precies wat ik had besteld.

Bestelling was wel een dag vertraagd.

Sandra de haas beoordeelde op 2019-01-12

heel tevreden, netjes ingepakt

daisy claes beoordeelde op 2019-01-11

Snelle levering en vriendelijke verkoper. Hier ga ik vaker iets bestellen ;)

Roel Costermans beoordeelde op 2019-01-09

Top. Wel wat vertraging met bezorging maar dat was duidelijk gecommuniceerd op de website.

N.M beoordeelde op 2019-01-05

Ik had voor mijn verzameling 2 maal "Shining Legends Elite TB" aangekocht. De dozen van deze "Shining Legends Elite TB " waren uitstekend verpakt en vooralsnog had ik niet de indruk dat er iets mis was.

Een collega van mij attendeerde mij op het feit dat deze Elite trainer boxen nogal vaak leeg zijn gehaald van waardevolle kaarten.

Tegen beter weten in de shrinkwrap van de verpakking afgehaald en de doos open gemaakt. In de eerste instantie leken alle zaken in orde echter viel mij al snel op dat de boosterpacks opnieuw waren dicht gelijmd (op een zeer professionele wijze). Deze box is dus vrij waardeloos.

Geen GX kaart aanwezig helaas, wel enkele andere shiny's echter had ik wel een gx kaart verwacht.

Goede oplossing geboden. Ik de ongeopende resterende doos van de bestelling terug sturen en het betaalde bedrag word terug gestort. Snelle afhandeling en uitstekende service.

Goed bedrijf, en weten zeker waar ze het over hebben.

Reactie van pokemonkaarten.nl:
Dit is bij ons nog nooit eerder voorgekomen. De GX card is geen garantie en blijft een random kans. U kon bevestigen dat er een holo of shiny per booster pack aanwezig was. Bij een steekproef komen wij ook niet tot dezelfde conclusie. Sorry dat dit bij u is gebeurd, echter kunnen uw verhaal niet bevestigen.

Na inlichting bij de leverancier, geven zij aan dat het onmogelijk is. Alle producten komen rechtstreeks van Pokemon USA, geen middel man.

Des-al-niet-te-min excuus voor de slechte beleving en de teleurstelling in de verwachtingen. Fijn dat we tot een oplossing konden komen.

Pepijn van den Broek beoordeelde op 2019-01-01

Zeer tevreden, bestelling was netjes ontvangen wat later dan verwacht maar dat was vanwege kerst.

kel van heusden beoordeelde op 2018-12-31

Vinnie Van Berlo beoordeelde op 2018-12-14

anja van de Worp beoordeelde op 2018-12-06

Goede en duidelijke site. Vlotte levering, goed verpakt. En het ontbrekende item een dag later alsnog ontvangen. Super service!

Fintan van Berkel beoordeelde op 2018-11-30

één product van mijn bestelling was helaas niet op voorraad. Hier is prima over gecommuniceerd en al met al goed opgelost (ondanks mijn eerste teleurstelling) :-)