Hubertusstraat 29

Lennart Hogenbirk beoordeelde op 2019-08-05

Carys Bisseker beoordeelde op 2019-08-04

Cydney Van Saus beoordeelde op 2019-08-03

Abel Nissen beoordeelde op 2019-07-31

Prima bezorgtijd. Mijn bestelling was zeer goed ingepakt, altijd fijn.

Arnold beoordeelde op 2019-07-31

Snelle levering, goed verpakt, kon door de brievenbus

Frederick Schnellenberg beoordeelde op 2019-07-30

kevin beoordeelde op 2019-07-27

Snelle levering, ook een snel antwoord op mijn vraag.
Alles gekregen wat ik besteld heb, petje af!

Christa Hoogendoorn beoordeelde op 2019-07-26

Michel Lieshout beoordeelde op 2019-07-23

Kleine vertraging in de levering maar dat is geen probleem. Gekregen wat ik besteld heb

Keanu Schweitzer beoordeelde op 2019-07-22

Netjes!! Professioneel

Pepijn Van Eeckhoudt beoordeelde op 2019-07-19

Tjarda De groot beoordeelde op 2019-07-18

Andries Wiersma beoordeelde op 2019-07-16

De bestelling was in eerste instantie fout gegaan. We hadden 1 pakket in plaats van 2 pakketten ontvangen. Na contact via de website is het tweede pakket direct nagezonden, waarbij we gelijk een track en trace code hebben gekregen en excuses ontvangen. Prima service.

Geert Visser beoordeelde op 2019-07-15

Ik had het zondag besteld en zou maandag komen, was helaas vertraagd maar hier kreeg ik netjes bericht over met daarin de reden en hoelang het kon duren.

Tijmen Aaftink beoordeelde op 2019-07-15

Magdalena Nowak beoordeelde op 2019-07-15