Hubertusstraat 29
0619723784

Google Plus/Places - 9,6

Vinnie Van Berlo beoordeelde op 2018-12-14

anja van de Worp beoordeelde op 2018-12-06

Goede en duidelijke site. Vlotte levering, goed verpakt. En het ontbrekende item een dag later alsnog ontvangen. Super service!

Fintan van Berkel beoordeelde op 2018-11-30

één product van mijn bestelling was helaas niet op voorraad. Hier is prima over gecommuniceerd en al met al goed opgelost (ondanks mijn eerste teleurstelling) :-)

svw beoordeelde op 2018-11-28

Bij het product staat vermeld: koop dit product en ontvang 7 pokemon coins, ik ben er vanuit gegaan dat je 7 coins ontvangt maar in werkelijkheid zat er maar een stuk bij. Ik heb geinformeerd bij klantenservice maar dit blijkt dat je het digitaal spaart maar dat lees ik er niet bij, komt toch misleidend over. Dit zou men aanpassen in de tekst wat tot op heden niet gebeurd is.

Melissa Bholasingh beoordeelde op 2018-11-28

theo smits beoordeelde op 2018-11-27

verzendkosten zijn erg hoog. voor 43,90 besteld en 5, 89 verzendkosten betaald. achteraf had ik beter wat pokemonkaarten gekocht om aan te vullen tot eur 50 zodat ik geen verzendkosten had betaald. jammer.

Ingrid Smit Jonkman beoordeelde op 2018-11-25

Puck Kuiper beoordeelde op 2018-11-23

K Van Pruissen beoordeelde op 2018-11-23

Axel Boden beoordeelde op 2018-11-21

Sonja Andriessen beoordeelde op 2018-11-18

Snel,correct en super netjes !!

Ayu beoordeelde op 2018-11-17

Heel tervredev.Product is volgende dag al in huis.

Patrick de Bruin beoordeelde op 2018-11-16

Cevin Arts beoordeelde op 2018-11-12

Jasper van der Meulen beoordeelde op 2018-11-05

Mijn bestelling was niet meer op voorraad, dus werd aan mij de vraag gesteld of ik wilde wachten op de set of een andere set wilde ontvangen voor hetzelfde geld. Product alsnog vrij snel binnen gekregen.

Magdalena Kadziolka-Guenov beoordeelde op 2018-11-05

Linda Baselier beoordeelde op 2018-11-02

Hele snelle levering! En goed verpakt! Zeer tevreden.

Remco van 't Land beoordeelde op 2018-10-30

Aline Machiels-Hoitink beoordeelde op 2018-10-30