St.-Laurensdreef 45
3565AJ Utrecht

Google Plus/Places - 10,0

alex de smedt beoordeelde op 2018-11-28

Je krijg rap wat je besteld heb

Jallysa Van Duin beoordeelde op 2018-11-18

Snel in huis. Exact wat besteld was

Imke Aerts beoordeelde op 2018-11-13

Snelle levering, en discreet verpakt.

Marco Blijleven beoordeelde op 2018-09-10

Snelle levering 👍🏽

Myrte T beoordeelde op 2018-06-25

Snelle levering. Iets was niet meer leverbaar netjes opgelost zonder vertraging

Marlies Prieckaerts beoordeelde op 2018-06-18

Snelle en correcte afhandeling ondanks leveringsproblemen.

Ferry Van der Touw beoordeelde op 2018-05-21

Goed en snel

Maarten beoordeelde op 2018-03-25

Erg tevreden. Zeker een aanrader!

peter van den berg beoordeelde op 2018-03-21

13 maart besteld nog niks ontvangen probleem lag bij post nl. Ze hebben het meer als goed opgelost. Mijn dank hier voor

Reactie van smartshop420.com:
Beste Peter, Wat vervelend dat je je pakketje nog niet hebt ontvangen. Deze is op 16-3 verzonden via Postnl. De track & trace code zal ik je toe sturen via de email. Met vriendelijke groet, Smartshop420.

Marlies Prieckaerts beoordeelde op 2018-03-20

Snelle en correcte levering

L Sterring beoordeelde op 2018-02-19

Goede service, snelle levering

martijn verbeek beoordeelde op 2018-01-24

Snelle levering uitstekende kwaliteit.

Rob Wijnen beoordeelde op 2018-01-17

super

Bart van der Meer beoordeelde op 2017-12-02

Bestelling kwam iets later, donderdag besteld en dinsdags in huis, maar, goed verpakt zonder al te veel poespas en alles zat er in

Cornelis Poortvliet beoordeelde op 2017-11-30

Uitstekende website met bij overleg heel vriendelijke en vakkundig personeel. Ze luisteren goed naar de wensen en zetten dit adequaat om in de juiste producten.

K. V. beoordeelde op 2017-11-26

Zeer snelle levering en gebruik gemaakt van een goede aanbieding. Ik kom zeker nog eens terug.

Gab Small beoordeelde op 2017-11-17

Super service!

Reactie van smartshop420.com:
Hey Gab, graag gedaan! Tot de volgende keer....

Rens beoordeelde op 2017-11-03

Zojuist een bezoek gebracht aan de winkel. Vol op aan het verbouwen :-) Dat belooft wat mooi's. Gewenst product was op voorraad. Een enorm pluspunt aan de locatie was de eenvoudige bereikbaarheid en parkeermogelijkheden. Tot de volgende. Bedankt!

J.J. van Dijk beoordeelde op 2017-11-03

Top. Zakje Happy Caps besteld... Volgende dag in huis!