smartshop420.com

smartshop420.com

Welkom op de website van Smartshop420.com

Smartshop420 is een onderdeel van Urban Garden Culture B.V. Onze smartshop heeft een online webshop en een shop-in-shop in de winkel van Urban Garden Culture in Utrecht. Ons team bestaat uit 4 personen. Twee hiervan bedienen de winkel, een doet de administratie en online bestellingen verwerken en de laatste is continu bezig met online marketing, promotie en verbeteringen aan onze websites en social media. Samen zijn we ook verantwoordelijk om alle online bestellingen in te pakken en te versturen.

De twee winkel medewerkers zijn gespecialiseerd op het gebied van Vaporizers en toebehoren, CBD-producten en hebben ruime kennis van de Smartproducten. Gezien de toenemende vraag naar Vaporizers en CBD-producten heeft Smartshop420 in de fysieke winkel een aantal testmodellen beschikbaar. Onze personeelsleden kunnen jou dan ook alle modellen demonstreren en je kunt zelfs diverse modellen in de winkel testen.

De zekerheden van https://smartshop420.com

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017