keerkring 38
3454KX de meern

Google Plus/Places - 10,0

Markus & Steffi beoordeelde op 2018-03-06

Wir haben das Doppelverglasung Set mit Fenster und Türen bestellt.
Die ganze Abwicklung vom Angebot, über das Ausmessen und der Lieferung hat uns begeistert.
Gute Beratung, sehr freundlich und vor allen Unkompliziert. So macht es echt Spaß.
Das System des Selbstbausatzes hat uns ebenfalls überzeugt.
Mit der guten Montageanleitung und etwas handwerklichem Geschick ist die Montage genauso unkompliziert.
Alle Daumen hoch, echt Klasse.

H. T. Van den broek beoordeelde op 2018-02-17

Wat een super bedrijf.
Snelle communicatie via mail app of bellen. heb een compleet set kozijnen met dubbele beglazing besteld binnen 4 weken geleverd. Ook de verwarming en verloop stekkers. Alles goed geregeld en netjes afgewerkt. Ik wens je verder veel succes en kom zeker terug als ik weer iets nodig heb. Maar belangrijker zal ik zeker reclame voor je maken.

Satzfratz beoordeelde op 2018-01-01

Obwohl alle Maße sowie Fotos des defekten Schlosses übermittelt wurden, passte das gelieferte Schloss nicht, es ist zu klein und zu kurz. Auf meinem Tablet waren keine Maße zu erkennen. Darum habe ich zweimal nachgefragt, ob dieses angebotene Schloß auch passt. Ohne Antwort. Es wurde zwar Rücksendung angeboten, aber noch einmal 15,-€ Porto zu investieren kam nicht in Frage. Dann hätte ich 30,-€ bezahlt für Porto, auch wenn die 39,-€ für das Schloß erstattete würden, also für nix. Schade, da es in Deutschland keine Stacaravan gibt, brauchen wir hier verlässliche Partner für Zubehör. Stacaravan-shop in de Meeren ist es leider nicht. Ich fühle mich mit meinem Problem, einem defekten Schloss an der Tür, sehr allein gelassen.
Schade.

Geachte heer, Om te beginnen wensen wij u een goed en gezond 2018 toe,
Het verhaal zit echter iets anders in elkaar als u hier beschrijft.
U komt bij ons met de vraag over een slot en stuurt daar een foto mee van een hardhouten deur waar ons slot evt. in zou moeten,ik heb u uitgelegd dat ons slot geschikt is voor Engelse aluminium stacaravans, dat u echter de gok genomen heeft om bij ons te bestellen en niet gewoon een slot in de bouwmarkt gehaald heeft blijft ons verbazen,echter blijft het altijd uw eigen keus om te bestellen echter vinden wij het erg jammer dat u dan zo reageert,ondanks dat wij gelukkig veel Duitse klanten hebben die wel tevreden zijn met ons. Nogmaals stuur het artikel retour en dan is het oplost geen enkel probleem. Succes met het vinden van een passend slot!

Met vriendelijk groet: w van leeuwen.

Anoniem beoordeelde op 2017-12-25

Jan vos beoordeelde op 2017-12-24

Het bestellen en advies is is super

Graag gedaan jan!

Jacky beoordeelde op 2017-12-20

Topzaak en service!

Reactie van stacaravan-shop.nl:
Fijn om te horen doen we ons best voor dank!

mw van der Linden beoordeelde op 2017-12-20

ik heb laatst een douchebak besteld, supersnel geleverd en overzichtelijke website!
ik kom zeker terug als ik weer wat nodig heb!

Reactie van stacaravan-shop.nl:
Heel graag gedaan en tot de volgende bestelling!

Eddy beoordeelde op 2017-12-20

Uitstekend geholpen!
Weten waar ze het over hebben.
Snelle levering.
TOP bedrijf

Reactie van stacaravan-shop.nl:
We hebben je graag geholpen en tot de volgende orders!

J. Van der meer beoordeelde op 2017-12-19

Super shop. Vriendelijke eigenaar.. onderdelen waren snel binnen.

Hartelijk dank! Met vriendelijk groet: W van leeuwen

Martijn beoordeelde op 2017-12-19

Had wat vragen, keurig te woord gestaan, uitstekend geholpen.

Reactie van stacaravan-shop.nl:
Vragen staat vrij kan via email, Whats app en gewoon bellen.
graag gedaan!

Boy beoordeelde op 2017-12-18

Pas wat online besteld. Keurig netjes optijd geleverd. En juiste prijs kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader.

Reactie van stacaravan-shop.nl:
Boy bedankt voor de reactie daar doen we het voor!!

L v putten beoordeelde op 2017-12-18

Super service zeker een aanrader

Reactie van stacaravan-shop.nl:
L v putten ook bij jullie leveren we altijd graag bedankt!

Anoniem beoordeelde op 2017-12-17

Ron beoordeelde op 2017-12-17

Bestelling voor 2 artikelen is/wordt in deelleveringen uitgevoerd. Wacht nog steeds op de witte kopspijkers.

vergers beoordeelde op 2017-11-25

binnen 3 weken in huis. Goede service bij aflevering

Reactie van stacaravan-shop.nl:
Fam: Vergers hartelijk dank voor uw reactie en wij wensen u veel plezier met jullie kunststof kozijnen en deur van www.stacaravankozijnen toe.

Anoniem beoordeelde op 2017-11-14

Gerard Janson beoordeelde op 2017-11-10

correcte afhandeling van de bestelling

Reactie van stacaravan-shop.nl:
Graag gedaan meneer Janson.

h.fraza beoordeelde op 2017-11-09

produckt netjes geleverd

At your service!

Anoniem beoordeelde op 2017-11-06

Peter beoordeelde op 2017-11-06

Zeer tevreden, lekker snel ook

Reactie van stacaravan-shop.nl:
Bedankt voor uw beoordeling,wij hebben ons werk goed gedaan!