stacaravan-shop.nl

stacaravan-shop.nl

stacaravan-shop.nl het adres voor stacaravan onderdelen en kunststof kozijnen.
9,1
Filter 179 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 166 met beschrijving

• Gregor
    Review voor stacaravan-shop.nl

Reageert bijna nooit op mails. Na 2,5 maanden nog steeds geen levering. Bestelling was al lang betaald maar geen levering. Alleen maar na contact met webwinkelkeur kwam mijn geld terug terug op mijn bankrekening. Ik ben benieuwd wat voor een leuke smoes de verkoper op mijn reactie gaat vertellen. Jammer dat je één ster moet geven.

Antwoord van stacaravan-shop.nl

Jammer.... Dat u denkt dat wij ''smoesjes'' aan u verkopen wij krijgen dagelijks enorme aanvragen van bestellingen binnen en dan schiet er wel eens wat tussen door daar is tegenwoordig totaal geen begrip meer voor.
    U besteld onderdelen voor een Engelse stacaravan en die moeten ook uit Engeland komen en na de Brexit is alles wel een beetje anders geworden... Maar ik snap dat u daar totaal geen begrip voor heeft maar ja wij zijn ook maar mensen doen ons best maar ook de beste maken fouten.
    Voortaan beter bij een Duitse firma bestellen die zullen vast beter en veel sneller zijn als ons.
    Ons excuus voor het ongemak bedankt voor de 1 ster want alle kleine beetjes helpen!
    P.S. Als u voortaan in Nederland besteld graag ook in het ''Nederlands'' net zo goed als u hier kunt contact opnemen en mailen graag.....

• Sandra
    Review voor stacaravan-shop.nl

Snelle levering; 1 week ipv 15 werkdagen. Prima ingepakt. Mooie en makkelijke website.

Antwoord van stacaravan-shop.nl

Graag gedaan ondanks dat het niet meevalt om het allemaal op tijd te leveren er zijn mega veel bestellingen maar we doen ons best iedereen tevreden te houden 👍

• Hoe beoordeel je stacaravan-shop.nl?

• Philine
    Review voor stacaravan-shop.nl

Ben uitgescholden vandaag via de app door dit bedrijf en zei zelf niets bijzonders behalve dat ik even wilde nadenken over de aankoop; ik werd min of meer onder druk gezet; nog nooit zoiets meegemaakt!

• Markus & Steffi
    Review voor stacaravan-shop.nl

Wir haben das Doppelverglasung Set mit Fenster und Türen bestellt.
    Die ganze Abwicklung vom Angebot, über das Ausmessen und der Lieferung hat uns begeistert.
    Gute Beratung, sehr freundlich und vor allen Unkompliziert. So macht es echt Spaß.
    Das System des Selbstbausatzes hat uns ebenfalls überzeugt.
    Mit der guten Montageanleitung und etwas handwerklichem Geschick ist die Montage genauso unkompliziert.
    Alle Daumen hoch, echt Klasse.

Danke danke !!

• H. T. Van den broek

Wat een super bedrijf.
    Snelle communicatie via mail app of bellen. heb een compleet set kozijnen met dubbele beglazing besteld binnen 4 weken geleverd. Ook de verwarming en verloop stekkers. Alles goed geregeld en netjes afgewerkt. Ik wens je verder veel succes en kom zeker terug als ik weer iets nodig heb. Maar belangrijker zal ik zeker reclame voor je maken.

Antwoord van stacaravan-shop.nl

Heel graag gedaan meneer van den broek! En bedankt voor de reclame die u voor ons maakt...

• Satzfratz
    Review voor stacaravan-shop.nl

Obwohl alle Maße sowie Fotos des defekten Schlosses übermittelt wurden, passte das gelieferte Schloss nicht, es ist zu klein und zu kurz. Auf meinem Tablet waren keine Maße zu erkennen. Darum habe ich zweimal nachgefragt, ob dieses angebotene Schloß auch passt. Ohne Antwort. Es wurde zwar Rücksendung angeboten, aber noch einmal 15,-€ Porto zu investieren kam nicht in Frage. Dann hätte ich 30,-€ bezahlt für Porto, auch wenn die 39,-€ für das Schloß erstattete würden, also für nix. Schade, da es in Deutschland keine Stacaravan gibt, brauchen wir hier verlässliche Partner für Zubehör. Stacaravan-shop in de Meeren ist es leider nicht. Ich fühle mich mit meinem Problem, einem defekten Schloss an der Tür, sehr allein gelassen.
    Schade.

Geachte heer, Om te beginnen wensen wij u een goed en gezond 2018 toe,
    Het verhaal zit echter iets anders in elkaar als u hier beschrijft.
    U komt bij ons met de vraag over een slot en stuurt daar een foto mee van een hardhouten deur waar ons slot evt. in zou moeten,ik heb u uitgelegd dat ons slot geschikt is voor Engelse aluminium stacaravans, dat u echter de gok genomen heeft om bij ons te bestellen en niet gewoon een slot in de bouwmarkt gehaald heeft blijft ons verbazen,echter blijft het altijd uw eigen keus om te bestellen echter vinden wij het erg jammer dat u dan zo reageert,ondanks dat wij gelukkig veel Duitse klanten hebben die wel tevreden zijn met ons. Nogmaals stuur het artikel retour en dan is het oplost geen enkel probleem. Succes met het vinden van een passend slot!

Met vriendelijk groet: w van leeuwen.

• Jan vos
    Review voor stacaravan-shop.nl

Het bestellen en advies is is super

Graag gedaan jan!

• Jacky

Topzaak en service!

Antwoord van stacaravan-shop.nl

Fijn om te horen doen we ons best voor dank!

• mw van der Linden
    Review voor stacaravan-shop.nl

ik heb laatst een douchebak besteld, supersnel geleverd en overzichtelijke website!
    ik kom zeker terug als ik weer wat nodig heb!

Antwoord van stacaravan-shop.nl

Heel graag gedaan en tot de volgende bestelling!

• Eddy

Uitstekend geholpen!
    Weten waar ze het over hebben.
    Snelle levering.
    TOP bedrijf

Antwoord van stacaravan-shop.nl

We hebben je graag geholpen en tot de volgende orders!