Johan Huizingalaan 77
1065HW Amsterdam

7,0

Gast beoordeelde op 2019-06-04

Een goeie fiets gekregen, goeie prijs-kwaliteit.

Gast beoordeelde op 2019-06-03

Worden afspraken gemaakt en niet nagekomen

Gast beoordeelde op 2019-05-31

Vanwege vorige aankoop partner zo hwel erg twvreden er nog 1 voor m ezekf gekocht,echt een aanrader!!

R.de vries beoordeelde op 2019-05-31

2 fietsen besteld, en het verliep vlotjes. Wel de fietsen gepoetst.
Maar waren wel rijklaar.
Bezorging ging ook goed, van to voren gebeld hoe laat ze verwachten te komen.

Al met al. Geen problemen.

Jolanda beoordeelde op 2019-05-30

Vond het best eng, fiets bestellen die je niet hebt gezien. Maar kreeg een keurige nette fiets. Vrijdag besteld, dinsdag in huis. Ook goed geholpen met bestellen via facebook.

Gast beoordeelde op 2019-05-28

Prima product, snelle levering en voor een lage prijs.

Sven beoordeelde op 2019-05-26

Fijn geholpen! Volgens mij de grootste fietsenwinkel van Haarlem, ook handig dat kleine afstellingen direct gedaan konden worden. Een aanrader!

Rob beoordeelde op 2019-05-26

Ik ben opgelicht. 2e hands vouwfiets met 7 versnellingen derailleur gekocht. Betaald en opgehaald in winkel in Haarlem. Toen ik de straat uit reed kwam het zijblad van het voor-tandwiel tussen ketting, tandwiel en trapper en brak in stukken. Achteraf blijkt dat het voor-tandwiel krom is, zodra de derailleur versteld wordt gaat het mis. Terug in de winkel eerst zo lang mogelijk aan het lijntje gehouden en daarna afgepoeierd. Men was duidelijk niet verbaasd over wat er gebeurd was en vanaf het eerste moment ook niet van plan het probleem op te lossen. De geroutineerde manier waarop alles verliep doet vermoeden dat dit vaker gebeurt.

Assia beoordeelde op 2019-05-24

Nette fiets voor een scherpe prijs, goede levering.

Gast beoordeelde op 2019-05-13

Weinig informatie over de verzending en als je iets vraagt krijg je een heel kort antwoord waar je weinig aan hebt

GT v Hoeflaken beoordeelde op 2019-05-08

Accu besteld nog steeds niks geleverd,was op voorraad versturen is schijnbaar een probleem. Word normaal bij elke webwinkel volgende dag verstuurd.

Gast beoordeelde op 2019-05-06

Spullen worden netjes geleverd. Maar qua communicatie is het niet voldoende.

Jacob beoordeelde op 2019-04-30

Fiets besteld deze was niet op de afgesproken tijd leverbaar maar door fietshokje is er een alternatief aangeboden die ik nu heb ontvangen en moet eerlijk zeggen dat het boven verwachting is , goede service en netjes opgelost, volgende fiets zou ik zo weer hier kopen.

Gast beoordeelde op 2019-04-30

Ontzettend slecht! Ik heb een week geleden een kinder zitje voor achterop de scooter besteld, is nog steeds niet verzonden. Toen ik belde om te vragen of er al iets bekend was werd ik afgewimpeld met de boodschap dat ik terug gebeld zou worden, maar dat is knap dat dat kan zonder dat mij werd gevraagd naar mijn naam/bestelnummer/telefoonnummer. Ook heb ik na een paar dagen een mail gestuurd en ook daar werd niet op gereageerd.

Sabrina beoordeelde op 2019-04-14

Heel tevreden zondag besteld woensdag in huis

Kelly Troost-Verlaan beoordeelde op 2019-04-10

Voor mijn vader en zoon een e-bike gekocht. Wij zijn super goed geholpen, en daarom ook heel erg tevreden. De fiets van mijn vader werd zelfs op dezelfde dag thuis afgeleverd. Bij mijn zoon deed de accu van de fiets het niet helemaal lekker. Ook dit is super snel opgelost. Mochten terugkomen en hebben direct een nieuwe accu en oplader gekregen. Echt een aanrader. Er is ook heel veel keus.

Arend beoordeelde op 2019-04-09

Netjes geholpen, aanrader!

Gast beoordeelde op 2019-04-09

Ze gaan voor snelle levering. Ik heb nog niets ontvangen. Dus over de kwaliteit kan ik nog niets zeggen

Gast beoordeelde op 2019-04-07

Jammer genoeg moet ik mijn resensie aanpassen heb tot op heden geen orderbevestiging gekregen en krijg geen reactie op Mn e-mails . Erg jammer. Ik hoop snel iets te horen. Levertijd op de site klopt dus niet want we zijn inmiddels al twee weken verder.

Sylvana Kock beoordeelde op 2019-04-06

Na wat problemen en wat moeilijk contact toch samen een oplossing gevonden nu kijken of het wel lukt