't Fietshokje

't Fietshokje

Een fiets online kopen is niet moeilijk, de juiste verkoper vinden wel. Deskundig advies, een snelle afhandeling, betrouwbare service én een scherpste prijs, is wat wij al bijna tien jaar combineren in ons totaalconcept! Dus: voor vakkundig advies, een scherpe prijs en een klasse service ga je naar Fietshokje.nl!
6,5

Geverifieerde klant van 't Fietshokje

Na 5 werkdagen, heb ik de bestelling nog niet mogen ontvangen. Er is ook geen status update. Ik heb het algemeen nummer gebeld en werd doorverwezen naar een winkel. Zij konden mij ook niet helpen. Morgen ga ik weer bellen.

• Tim koeman
    Review voor 't Fietshokje

Mooie Stella fiets gekocht voor een aantrekkelijke prijs.

• Hoe beoordeel je 't Fietshokje?

Geverifieerde klant van 't Fietshokje

Door iets te laten horen.. slechtste webervaring

Geverifieerde klant van 't Fietshokje

Afspraken nakomen ik wacht al vanaf 29 mei op m’n fiets. Ik kan m’n kindje niet naar school brengen of naar het werk.

Supper service

• Sabrina

Door te sluiten

Geverifieerde klant van 't Fietshokje

Slechte service! Fiets online besteld en betaald. Nu een week verder er niemand kan je helpen. Als je belt en vraagt hoe lang duurt het, ja dat weten wij niet. Is online bestelling en dat weten wij niet. U moet geduld hebben of een mail sturen. Als ik vertel ik heb al twee mails gestuurd, ja mw. U moet geduld hebben. Dus zo zie je maar goedkoop is niet altijd de beste koop.

Geverifieerde klant van 't Fietshokje

Ik heb een fiets besteld die vervolgens laat geleverd is. Slechte communicatie. Fiets aangekomen en de stella vicenza valt na 500 meter uit om het vervolgens heel de dag niet meer aan te krijgen ook na het opladen doet hij hetzelfde. Bel je met de klantenservice en niemand kan helpen. Op mailtjes wordt er niet of laat gereageerd. Ben benieuwd wat ze nog zullen doen om het goed te maken. Ik wil mijn geld terug en die kappote fiets mogen ze zelf houden.

• Leo
    Review voor 't Fietshokje

als je een binnenbank laat verwisselen bij het Fietshokje moet je controleren of ze wel hetzelfde type binnenband met hetzelfde ventiel in in zetten. Ik wilde mijn band oppompen maar dat lukt niet vanwege het verkeerde ventiel. Ik ging langs om dit te melden en in half Nederlands kreeg ik feitelijk het antwoord dikke vette pech! of anders gezegd, ja hoor dat kunnen we herstellen tegen de volle prijs. Ofwel volledig amateuristisch of opzettelijk om twee keer te cashen. Kortom goedkoop is duurkoop. Les geleerd en voor mijn nooit weer het fietshokje. Stel je voor dat je er een fiets koopt en je krijgt ditzelfde antwoord.