't Fietshokje
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 19-09-2021 stopgezet
-
Fer
I bought a 2dn hand E-Bike from this shop a month an a half ago with 3 months warranty, that's why you would pay a little extra.
1 month after buying it the battery died so I went to the shop and let them know. With very bad ways they told me "why let you drain the battery?" which was not true, I took care of it and never let it discharge deeply.
They told me they would fix it and call me back that same day, then the next day, then few days later... After 2 weeks I went to the shop and my bike was still there with 0 progress, nothing repaired, they did not even remember me and what was wrong with my bike. When I complaint they suddently came out from the warehouse with another battery for me.
At home I realized the battery they gave me has much less capacity and poorer performance than the original !! Mine was 13Ah and the one they gave me was 10Ah. They are professional scammers and liars and very dishonest people. I won't waste my time going there anymore but I will post this notice so at least I can prevent future buyers!! Stay away from them, if you need a bike just go to any other 2nd hand shop, but not to this one. -
Linda v duivenboden
Online een elektrische fiets gekocht
Keurig geleverd. Niets mis mee op het eerste oog.
Alleen de versnelling trapt door. Dat zie je niet als hij net geleverd is. Omdat het een kado voor mijn zoon zijn verjaardag was hebben we het ongeveer 3 weken na het leveren in gebruik genomen. Dus een mail gestuurd. Geen reactie.
Kan zomer periode, vakantie, druk....
Dus dacht ik bel wel even.
Kreeg een monteur van de lokatie raaks in Haarlem aan de telefoon. Wat een onbeschofte man was dit! Hij had geen zin om mij te woord te staan en herhaalde meerdere malen ik ga u nu ophangen. Ik had nog wat vragen... niet gek toch als je garantie krijgt bij een fiets waar je geen gebruik van kan maken. Toen ik deze meneer naar zijn naam vroeg kreeg ik deze niet. Hij wilde het me niet vertellen. Snap het wel hij wist precies dat hij fout was.... hij heeft me gewoon opgehangen. Nu weer een mail gestuurd ben benieuwd. WAARSVHUWING koop hier dus geen fiets online als je niet in de buurt van een van de winkels woont want als je fiets al defect aankomt mag je zelf de kosten ect betalen om hem weer bij hun te krijgen.
Ben nog nooit zo onbeschoft behandeld
-
Marije
Slechtste klantenservice die ik ooit heb ontvangen. Zou heeel ver weg blijven van deze winkel!!
-
Leo
Helemaal geen klantgericht....
-
Richard
Ik koop voor 650 een stella fiets en de accu moest opgeladen worden zij de verkoper! Kwam er de volgende dag achter dat de accu zo slecht is dat 15 km niet eens haalbaar is zeer slechte service dus bedankt fietshokje houtplein heb een fiets staan waar ik niks mee kan en garantie tot de deur zoals je aan de telefoon zei want garantie voor accu en elektriche wiel was niet reeel want zo is er geen handel voor je.
-
Remco
Hij eigen voorwaarde nakomen zoals garantie
-
Gast
Na 5 werkdagen, heb ik de bestelling nog niet mogen ontvangen. Er is ook geen status update. Ik heb het algemeen nummer gebeld en werd doorverwezen naar een winkel. Zij konden mij ook niet helpen. Morgen ga ik weer bellen.
-
Tim koeman
Mooie Stella fiets gekocht voor een aantrekkelijke prijs.
-
Gast
Door iets te laten horen.. slechtste webervaring
-
Gast
Afspraken nakomen ik wacht al vanaf 29 mei op m’n fiets. Ik kan m’n kindje niet naar school brengen of naar het werk.
-
Gast
Supper service
-
Sabrina
Door te sluiten
-
Gast
Slechte service!
Fiets online besteld en betaald. Nu een week verder er niemand kan je helpen. Als je belt en vraagt hoe lang duurt het, ja dat weten wij niet. Is online bestelling en dat weten wij niet. U moet geduld hebben of een mail sturen. Als ik vertel ik heb al twee mails gestuurd, ja mw. U moet geduld hebben. Dus zo zie je maar goedkoop is niet altijd de beste koop.
-
Gast
Ik heb een fiets besteld die vervolgens laat geleverd is. Slechte communicatie. Fiets aangekomen en de stella vicenza valt na 500 meter uit om het vervolgens heel de dag niet meer aan te krijgen ook na het opladen doet hij hetzelfde. Bel je met de klantenservice en niemand kan helpen. Op mailtjes wordt er niet of laat gereageerd.
Ben benieuwd wat ze nog zullen doen om het goed te maken. Ik wil mijn geld terug en die kappote fiets mogen ze zelf houden. -
Leo
als je een binnenbank laat verwisselen bij het Fietshokje moet je controleren of ze wel hetzelfde type binnenband met hetzelfde ventiel in in zetten. Ik wilde mijn band oppompen maar dat lukt niet vanwege het verkeerde ventiel. Ik ging langs om dit te melden en in half Nederlands kreeg ik feitelijk het antwoord dikke vette pech! of anders gezegd, ja hoor dat kunnen we herstellen tegen de volle prijs. Ofwel volledig amateuristisch of opzettelijk om twee keer te cashen. Kortom goedkoop is duurkoop. Les geleerd en voor mijn nooit weer het fietshokje. Stel je voor dat je er een fiets koopt en je krijgt ditzelfde antwoord.
-
Gast
-
Gast
Fiets na een week geleverd, ziet er netjes uit.
-
Gast
Ik had een fiets ontvangen, maar daar was iets niet goed aan.
Contact opgenomen met Fietshokje, de fiets is omgeruild (een jongere fiets gekregen zonder bijbetaling, deze nam het fietshokje voor hun rekening)
Het heeft even geduurd om per mail contact te krijgen, maar uiteindelijk is alles naar tevredenheid opgelost. -
Julien
Honest description of the condition of the bike in the ad
-
Gast
Ik heb nog steeds niks gehoort