't Fietshokje

't Fietshokje

Een fiets online kopen is niet moeilijk, de juiste verkoper vinden wel. Deskundig advies, een snelle afhandeling, betrouwbare service én een scherpste prijs, is wat wij al bijna tien jaar combineren in ons totaalconcept! Dus: voor vakkundig advies, een scherpe prijs en een klasse service ga je naar Fietshokje.nl!
6,5
402 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 69 reviews verzameld via WebwinkelKeur

Aantal sterren

  • Gast
    Geverifieerde klant van 't Fietshokje

    Na 5 werkdagen, heb ik de bestelling nog niet mogen ontvangen. Er is ook geen status update. Ik heb het algemeen nummer gebeld en werd doorverwezen naar een winkel. Zij konden mij ook niet helpen. Morgen ga ik weer bellen.

  • Tim koeman
    Review voor 't Fietshokje

    Mooie Stella fiets gekocht voor een aantrekkelijke prijs.

  • Hoe beoordeel je 't Fietshokje?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Gast
    Geverifieerde klant van 't Fietshokje

    Door iets te laten horen.. slechtste webervaring

  • Gast
    Geverifieerde klant van 't Fietshokje

    Afspraken nakomen ik wacht al vanaf 29 mei op m’n fiets. Ik kan m’n kindje niet naar school brengen of naar het werk.

  • Gast
    Geverifieerde klant van 't Fietshokje

    Supper service

  • Sabrina
    Review voor 't Fietshokje

    Door te sluiten

  • Gast
    Geverifieerde klant van 't Fietshokje

    Slechte service! Fiets online besteld en betaald. Nu een week verder er niemand kan je helpen. Als je belt en vraagt hoe lang duurt het, ja dat weten wij niet. Is online bestelling en dat weten wij niet. U moet geduld hebben of een mail sturen. Als ik vertel ik heb al twee mails gestuurd, ja mw. U moet geduld hebben. Dus zo zie je maar goedkoop is niet altijd de beste koop.

  • Gast
    Geverifieerde klant van 't Fietshokje

    Ik heb een fiets besteld die vervolgens laat geleverd is. Slechte communicatie. Fiets aangekomen en de stella vicenza valt na 500 meter uit om het vervolgens heel de dag niet meer aan te krijgen ook na het opladen doet hij hetzelfde. Bel je met de klantenservice en niemand kan helpen. Op mailtjes wordt er niet of laat gereageerd. Ben benieuwd wat ze nog zullen doen om het goed te maken. Ik wil mijn geld terug en die kappote fiets mogen ze zelf houden.

  • Leo
    Review voor 't Fietshokje

    als je een binnenbank laat verwisselen bij het Fietshokje moet je controleren of ze wel hetzelfde type binnenband met hetzelfde ventiel in in zetten. Ik wilde mijn band oppompen maar dat lukt niet vanwege het verkeerde ventiel. Ik ging langs om dit te melden en in half Nederlands kreeg ik feitelijk het antwoord dikke vette pech! of anders gezegd, ja hoor dat kunnen we herstellen tegen de volle prijs. Ofwel volledig amateuristisch of opzettelijk om twee keer te cashen. Kortom goedkoop is duurkoop. Les geleerd en voor mijn nooit weer het fietshokje. Stel je voor dat je er een fiets koopt en je krijgt ditzelfde antwoord.

  • Gast
    Geverifieerde klant van 't Fietshokje

  • Laad meer