Het Engelse WERK 27

9,1

1948 beoordelingen

KiyOh 1938 9,1

Elise Catsburg beoordeelde op 2019-08-01

Heel tevreden. Duidelijke website. Spullen de volgende dag keurig in huis!!

Eva Manje beoordeelde op 2019-07-02

Snelle levering en precies zoals verwacht.

Jolanda Koster beoordeelde op 2019-06-03

Tot nu toe super!

Tahra Allali beoordeelde op 2019-06-01

Snelle levering en goede service

Anne Klijn beoordeelde op 2019-05-05

Ik ben erg tevreden over de accurate en snelle levering van de versieringen. Er is 1 ding jammer. Er zit 1 kapot suiker pandabeertje in en ik heb een mail gestuurd met de vraag of ik een nieuw beestje mag ophalen in de winkel of dat het opgestuurd kan worden. Tot op heden heb ik geen antwoord gekregen. 3 Beestjes is lastiger als decoratie sla 4. Mvg Anne

Theo Grimminck beoordeelde op 2019-05-03

goede mallen, op tijd geleverd

Stephanie Sanders Rutten beoordeelde op 2019-05-03

Snel geleverd dus dat is super fijn

Franka Bremmer beoordeelde op 2019-03-04

Tevreden over het ruime assortiment. Snelle levering en netjes verpakt.

Jacqueline beoordeelde op 2019-03-02

Leuk product en snel geleverd

Marjoleyn van Hussel beoordeelde op 2018-12-15

Snelle levering! Echt de volgende dag in huis. En goede kwaliteit voor een nette prijs. Zeker aan te raden!