Huttenstraat 1a
6851 DP Huissen
06-53492087

8,1

Guus beoordeelde op 2017-01-26

Pokémon dingetje besteld voor verjaardag neefje. Er zit geen originele verpakking oid bij en het is ook echt rommel voor 18 euro.
Krijg geld terug, maar ben wel 2 keer 6 euro verzendkosten kwijt. Vergoeden ze niet, vind ik jammer.

Jack beoordeelde op 2017-01-07

Snelle levering en goede service.
Na de levering bleek het artikel defect, waarna een vervangend artikel na de melding zonder problemen werd opgestuurd.

Glenn beoordeelde op 2015-07-03

Fantastische service. Ik heb recentelijk een hoesje voor mijn mobiel gekocht, die al snel stuk ging.
Ik heb toen een mail naar telesupplies gestuurd die snel reageerden en meteen op goed vertrouwen een nieuwe stuurden. Top service dus zeer tevreden.

Renee beoordeelde op 2015-02-06

Nu een paar keer hier besteld. Bevalt mij prima. Goede prijzen en snelle levering.
Na een fout van mijn kant, verkeerde bestelling, mocht ik het terug sturen en ontving ik alsnog de juiste hoes. Enige puntje van aandacht was dat de postbus maar 1 keer per week wordt geleegd waardoor het in mijn beleving lang duurde voordat de ruil gedaan was.
Mail contact tussendoor verliep soepel, de werkwijze is mij duidelijk uitgelegd.

Coby beoordeelde op 2014-05-23

Slechte kwaliteit telefoonhoesje: snel kapot.
Geen aanrader!

Mirjam beoordeelde op 2013-12-27

Zelfs in de drukke kerstperiode werd mijn telefoonhoesje snel geleverd. Product is van prima kwaliteit, ik ben er blij mee!

anja maas beoordeelde op 2013-12-19

is geleverd

Van Eldik beoordeelde op 2013-10-02

Inmiddels emailcontact gehad. Probleem met de beschadigde screenprotector werd meteen aangepakt en opgelost. Kregen meteen een nieuwe geleverd. Grote klasse hoe dit werd opgepakt, echt top.

Van Eldik beoordeelde op 2013-09-29

Bestelling gedaan van telefoonhoesje met gratis screenprotector. Helaas kwam screenprotector beschadigd aan. Diverse mails verstuurd, echter geen enkele reactie. Jammer

Petra Kruger beoordeelde op 2013-09-22

Er ging iets mis met de bestelling en door een niet aangekomen mail leek het even helemaal mis te gaan, maar het probleem werd heel goed opgepakt door telesupplies en meteen verholpen. Prima!

Rolf beoordeelde op 2013-05-21

Een probleem met het bestelde hoesje werd meteen opgelost!

Snelle reactie, snelle service en gewoon op basis van goed vertrouwen!

TOP! 5 sterren zijn meer dan terecht...

Ellen beoordeelde op 2013-02-11

Supervriendelijk; snel goedkoop en dan nog ns ouderwetse service!! Had 2 styluspennen besteld en kreeg op dag 1 slechts 1 pen....even mailtje en..jahoor volgende dag; na excuus per mail kreeg ik alsnog pen nr 2!!AANRADER!!!!

E. Flemming beoordeelde op 2012-10-12

Super service, eerst een vraag gesteld, kreeg netjes antwoord
en toen het telefoonhoesje besteld, werd erg snel geleverd.

J.H.van Es beoordeelde op 2012-06-07

Mijn dochter was erg teleurgesteld toen ze haar telefoonhoesje thuisgestuurd kreeg, hij was iets beschadigt. na een telefoontje kreeg ze zonder moeilijk te doen een nieuwe toegestuurd.
Geweldige service, heel erg bedankt.

s.nederpel beoordeelde op 2012-05-30

Na een verkeerde bestelling van mijn kant, keurig
Opgelost door Tom Willemsen

bart schuit beoordeelde op 2012-05-29

prima service.

Zabeli beoordeelde op 2012-05-29

Een bedrijf met super service vandaag besteld morgen in huis beter
Is het ech niet te doen
en bij vragen krijg je snel n antwoord
Perfect danke wel

Mirjam beoordeelde op 2012-05-17

Ik heb bij telesupplies een hoesje besteld voor mijn Galaxy Y.
Het hoesje werd de volgende dag geleverd en voldoet aan mijn verwachtingen.

Rianne beoordeelde op 2012-05-17

Goede, fijne en snelle reacties terug gekregen.

2012