telesupplies.nl

telesupplies.nl

webshop voor telefoonaccessoires en gadgets
8,8
10.381 klantbeoordelingen

• Guus
    Review voor telesupplies.nl

Pokémon dingetje besteld voor verjaardag neefje. Er zit geen originele verpakking oid bij en het is ook echt rommel voor 18 euro.
    Krijg geld terug, maar ben wel 2 keer 6 euro verzendkosten kwijt. Vergoeden ze niet, vind ik jammer.

• Jack
    Review voor telesupplies.nl

Snelle levering en goede service.
    Na de levering bleek het artikel defect, waarna een vervangend artikel na de melding zonder problemen werd opgestuurd.

• Hoe beoordeel je telesupplies.nl?

• Glenn
    Review voor telesupplies.nl

Fantastische service. Ik heb recentelijk een hoesje voor mijn mobiel gekocht, die al snel stuk ging.
    Ik heb toen een mail naar telesupplies gestuurd die snel reageerden en meteen op goed vertrouwen een nieuwe stuurden. Top service dus zeer tevreden.

• Renee
    Review voor telesupplies.nl

Nu een paar keer hier besteld. Bevalt mij prima. Goede prijzen en snelle levering.
    Na een fout van mijn kant, verkeerde bestelling, mocht ik het terug sturen en ontving ik alsnog de juiste hoes. Enige puntje van aandacht was dat de postbus maar 1 keer per week wordt geleegd waardoor het in mijn beleving lang duurde voordat de ruil gedaan was.
    Mail contact tussendoor verliep soepel, de werkwijze is mij duidelijk uitgelegd.

• Coby
    Review voor telesupplies.nl

Slechte kwaliteit telefoonhoesje: snel kapot.
    Geen aanrader!

• anja maas

is geleverd

• Van Eldik
    Review voor telesupplies.nl

Bestelling gedaan van telefoonhoesje met gratis screenprotector. Helaas kwam screenprotector beschadigd aan. Diverse mails verstuurd, echter geen enkele reactie. Jammer

• Petra Kruger
    Review voor telesupplies.nl

Er ging iets mis met de bestelling en door een niet aangekomen mail leek het even helemaal mis te gaan, maar het probleem werd heel goed opgepakt door telesupplies en meteen verholpen. Prima!

• Rolf
    Review voor telesupplies.nl

Een probleem met het bestelde hoesje werd meteen opgelost!

Snelle reactie, snelle service en gewoon op basis van goed vertrouwen!

TOP! 5 sterren zijn meer dan terecht...

• Ellen
    Review voor telesupplies.nl

Supervriendelijk; snel goedkoop en dan nog ns ouderwetse service!! Had 2 styluspennen besteld en kreeg op dag 1 slechts 1 pen....even mailtje en..jahoor volgende dag; na excuus per mail kreeg ik alsnog pen nr 2!!AANRADER!!!!