Dorpsstraat 14
7683BJ Den Ham

Carien Meinders beoordeelde op 2019-06-16

Product is zoals op de foto en in 2 werkdagen in huis

J.A Blankestijn beoordeelde op 2019-06-16

Prima bedrijf, je word goed op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling. Product was niet op voorraad wat bij de bestelling al werd aangegeven,maar toch eerder in huis dan verwacht. Zeer tevreden

Ron Slaats beoordeelde op 2019-06-16

Ratna Rieder beoordeelde op 2019-06-15

Linda van Wijk beoordeelde op 2019-06-15

Snel geleverd

A. van Tol beoordeelde op 2019-06-15

Diny Brakenhoff beoordeelde op 2019-06-15

Nicole Cox beoordeelde op 2019-06-15

Mooie kwaliteit handdoeken, snelle verzending

mevr.J Bosgoed beoordeelde op 2019-06-15

Marc Timmermans beoordeelde op 2019-06-15

Snel geleverd, gewoon goed

Paul Coenen beoordeelde op 2019-06-14

M. van der Jagt beoordeelde op 2019-06-14

Prima product, keurige levering.

Jos Van dijk beoordeelde op 2019-06-14

Wilma Oosterveld-Harbers beoordeelde op 2019-06-14

Bestellen ging gemakkelijk via de website. Het was pakket werd snel geleverd, en goed ontvangen.

Harry Vermee beoordeelde op 2019-06-14

Heel tevreden pinksterweekend besteld, ‘s-woensdags in huis

Joke Welp beoordeelde op 2019-06-14

Werd keurig en snel geleverd. Het product beviel me niet en kon het makkelijk retour zenden. Kosten waren voor mijn eigen rekening, maar dat is logies.

Jan Te Hoven beoordeelde op 2019-06-14

duidelijke voorwaarden en snelle gelevering

Robert Jan Noordhof beoordeelde op 2019-06-11

Prachtige BK-pan met thermometer om te frituren maar ook voor het 'gewone' werk, een uitstekende oplossing. Pan is netjes verpakt en op tijd geleverd. Prima zaak ;-)

Loes Deijmann beoordeelde op 2019-06-11

vlotte verwerking en als een van de weinige die het bestelde ook had.

B. Markus beoordeelde op 2019-06-11