Dorpsstraat 14
7683BJ Den Ham

Maybel Van der Heeft beoordeelde op 2019-04-26

Zeer goede communicatie m.b.t. mijn bestelling.

Siebe Hut beoordeelde op 2019-04-26

Fam. Gremmen beoordeelde op 2019-04-23

alles prima geregeld

E. Dunnink beoordeelde op 2019-04-23

Anoniem beoordeelde op 2019-04-23

Anoniem beoordeelde op 2019-04-22

Ron Schepers beoordeelde op 2019-04-22

goede en snelle service mooi en goed product

Anneke Damen beoordeelde op 2019-04-22

Goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. En tevreden over de spullen.

Tonny G, Maastricht beoordeelde op 2019-04-22

Zeer tevreden. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling. Het item, dat ik besteld had ontving ik in goede orde op de afgesproken tijd - en in goede staat. Ik had gekozen voor achteraf betalen. Ook dat is prima gegaan. Ik kan deze firma aanbevelen.

Marcel Oud beoordeelde op 2019-04-22

Jaco Buerink beoordeelde op 2019-04-20

Hans Metz beoordeelde op 2019-04-20

Prima afhandeling. Levertijd langer dan b.v. Bol.com

Sonja Contant beoordeelde op 2019-04-20

Waterbakjes voor de CV besteld, waren keurig ingepakt en binnen enkele dagen bezorgd

ch Verhaegen beoordeelde op 2019-04-20

Hetty Meinardi beoordeelde op 2019-04-20