Dorpsstraat 14
7683BJ Den Ham

Rolf beoordeelde op 2019-08-23

Conform belofte op de site geleverd, zeer goed en stevig verpakt en prima informatievoorziening wat betreft status van de bestelling / zending.

Tini Woltjer beoordeelde op 2019-08-23

Goed, naar verwachting

THEO VERSTRAETE beoordeelde op 2019-08-23

PRODUCTEN VOLDOEN VOLLEDIG AAN DE OMSCHRIJVIJNG EN WERDEN NOG OP TIJD GELEVERD OOK !

J.A.H. Uri beoordeelde op 2019-08-23

prima info over het bestelde en correcte aflevering!

Anoniem beoordeelde op 2019-08-22

Annie van Reijn beoordeelde op 2019-08-22

Susan Kwakman beoordeelde op 2019-08-22

Snelle levering en goede kwaliteit.

Annelore Beem-Daniel beoordeelde op 2019-08-21

Anoniem beoordeelde op 2019-08-20

Pascale Stienen beoordeelde op 2019-08-20

Y. Visser beoordeelde op 2019-08-20

Anoniem beoordeelde op 2019-08-20

Gerard Kalkers beoordeelde op 2019-08-19

W. Brandsma beoordeelde op 2019-08-19

PJ van der Veen beoordeelde op 2019-08-19

Prima apparaat en bestelling volgens planning

Peter Raben beoordeelde op 2019-08-19

Snelle en correcte afhandeling, ook wanneer je iets retour doet.

Anna Hofman beoordeelde op 2019-08-18

top geweldig!!!!

Wim Willemen beoordeelde op 2019-08-18

LCI E beoordeelde op 2019-08-18

Voor mij onbekende site.
Set voorraadpotten ( koffie thee suiker) besteld. Ging makkelijk en eenvoudig via de website . Snelle levering. Een minpunt ; retourneren kost geld .
Ik zocht ook nog naar kaasmesjes, helaas verkopen ze deze niet . Maar voor de rest verassende internetwinkel!

Roxanne Brolsma beoordeelde op 2019-08-18