Meerpolder 1/A
2266JB Leidschendam

bertie Bammens beoordeelde op 2018-11-19

Snelle correcte service zoals verwacht wordt bij een online bestelling

Erwin Janssen beoordeelde op 2018-11-18

perfect , er was iets zoek geraakt , dit werd keurig na geleverd , zeer goed contact

M Luitjes beoordeelde op 2018-11-17

Snelle levering. Product is precies zoals in beschreven

Meindert de Haan beoordeelde op 2018-11-16

Snel geleverd

B Cornelisse beoordeelde op 2018-11-12

Goed meedenken in oplossingen en supet snelle correcte en complete levering. Hulde

Eduard van Schendel beoordeelde op 2018-11-11

Goede service, snelle levering en Viawww denkt met je mee.

JCA Muijen beoordeelde op 2018-11-11

Bouwversnellen viawww bellen

contante verkoop dhr. Prins beoordeelde op 2018-11-06

Uitstekende service, telefonisch super bereikbaar. Speciale deal voor ons gemaakt en zelf nog naar Frankrijk verstuurd. Top!

Roeland Cornet beoordeelde op 2018-11-06

Uitstekend advies gekregen, de volgende dag werden de producten al geleverd.

August Van Schaik beoordeelde op 2018-11-05

Alles correct volgens afspraak!

Jeroen Slits beoordeelde op 2018-10-29

Ik kreeg iedere dag een pakje. Was vervelend en erg inefficiënt

Reactie van viawww.nl(Meng BV):
Bedankt voor uw terechte review. De bestelling bestond voor een deel uit een artikel welke wij zelf uit eigen voorraad sturen omdat dit artikel op lengte geknipt wordt of al op lengte is geknipt. Wij stuurden die gelijk met postnl omdat u het dan voor het weekend zou ontvangen. Een ander artikel was geen voorraadartikel en zou dus na een tijdje worden nageleverd. De overige artikelen kwamen bij dezelfde groothandel vandaan als waar het na te leveren artikel was besteld. De direct beschikbare artikelen hebben we niet eerst naar ons laten komen om te voorkomen dat u het dan pas na het weekend zou ontvangen en om te voorkomen dat we nog eens de kosten van de nazending in rekening gebracht zouden krijgen. Als wij bij deze groothandel bestellen kost ons dat verzendkosten maar als er een nalevering in de order zit kost ons dat slechts één maal verzendkosten. We hebben ook een groothandel die met fysiek verschillende magazijnen werkt waardoor onze klanten dus meerdere pakjes krijgt. Dit is inderdaad vervelend en weinig efficient. Wij kiezen er bewust voor om de pakjes zo snel mogelijk geleverd te krijgen en willen voorkomen dat klanten lang moeten wachten. We communiceren altijd hoe we het gaan verzenden maar wellicht valt hier nog winst te behalen door met de klant te overleggen hoe deze het zou willen ontvangen. Vandaar dat we blij zijn met reviews omdat we hier de berdijfsvoering op aan kunnen passen. Dat houdt ons scherp!

Bea Van Popering. Camping haasje d42 beoordeelde op 2018-10-26

Snelle levering en goed op de hoogte gehouden van de bezorging.

P. Koevermans beoordeelde op 2018-10-25

Prima bedrijf. Alleen de bezorging die via de Technische Unie liep, liet in eerste instantie te wensen over. Kontakt opgenomen met VIAWWW.nl (Meng BV).
Die gelijk actie ondernomen hebben om de boel op te lossen. In no time alles geregeld. Niets dan lof hierover.

Paul Kokke beoordeelde op 2018-10-23

Prima op tijd. Goed verpakt. Tijdig contact i. v. m zending on twee gedeelten

Dave Habets beoordeelde op 2018-10-23

Spam

Reactie van viawww.nl(Meng BV):
Uw opmerking is voor ons onduidelijk wat u daar precies mee bedoelt.

Kaspar beoordeelde op 2018-10-21

geen commentaar

Jeroen Vervuren beoordeelde op 2018-10-20

Zeer tevreden. Snel bezorgt

Egbert van der Wal beoordeelde op 2018-10-18

Snel geleverd, vlotte communicatie. Ik had per ongeluk de verkeerde kleur mantelbuis besteld, dit was geen probleem en kon zo omgeruild worden. Helemaal top.

Ron van Leeuwen beoordeelde op 2018-10-05

prima zaak
gebeld snel geregeld en alles netjes geleverd binnen 1 dag

Andre Both beoordeelde op 2018-10-05

ik heb nog niets binnen
dus ze zijn erg traag
ik hoop wel dat ik het nog binnen krijg
(week later ivm niet in voorraad )

Reactie van viawww.nl(Meng BV):
Bedankt voor uw review. Deze is terecht. De artikelen bleken toch niet vooradig te zijn geweest en worden dus later dan verwacht verzonden. WIj hebben u ( naar aanleiding van uw review ) zojuist per mail daar over geinformeerd. Wij ontvangen niet van alle groothandels verzendberichten en volgen dan ook niet alle zendingen tot aan de daadwerkelijke aflevering. Maar wij lossen bij problemen het altijd naar behoren op. Daar kunt u op vertrouwen.
Hoe dan ook bedankt voor uw review dat houdt ons scherp en daarmee proberen wij onze kwaliteit doorlopend te waarborgen en te verbeteren.