Meerpolder 1/A
2266JB Leidschendam

Carsten Ormel beoordeelde op 2019-04-23

Snelle levering en snel en duidelijk contact

KH uit Baarn beoordeelde op 2019-04-21

Super ondersteuning, super snel

m van der wal beoordeelde op 2019-04-19

Snel geregeld en het goede materiaal

Derk Jager beoordeelde op 2019-04-19

Lekker snel bezorgd!

Rob Arts beoordeelde op 2019-04-15

Goed product voor een beste prijs.

A. Wierenga beoordeelde op 2019-04-09

Snelle levertijd, degelijke verpakkingsmateriaal, een aanrader om daar iets te kopen (zakelijke inkoop).

R Vranken beoordeelde op 2019-04-07

Gewoon goed

Daan vd Linde beoordeelde op 2019-04-02

2 koffers voor Uponor besteld maar geen levering, wel annulering.

Reactie van viawww.nl(Meng BV):
Bedankt voor uw review. Wij begrijpen dat wij uw verwachting niet waar hebben kunnen maken. Daarvoor ons excuus.

De bestelde artikelen bleken een onjuiste prijsstelling te hebben. De verkoopwaarde op de website is ongeveer 1 % van de werkelijke waarde. Het artikel is niet meer leverbaar waardoor bij het aanpassen een fout is gemaakt.

Met ruim 50.000 artikelen op de site komt dat wel eens voor. Als een onjuist geprijsd artikel is verkocht dan kijken we welk verlies we moeten nemen. Als dat acceptabel is dan nemen we dat verlies, en leveren de artikelen alsnog. In deze wordt het artikel voor een factor 100 elders verkocht en dan is het niet reeel als we dat artikel leveren.

Bij het constateren van deze fout betalen we direct het geld terug en communiceren direct waarom we dat hebben gedaan. In dit geval is dat ook zo gegaan. Vervolgens passen we het artikel aan en checken we op productgroepnivo of deze fout elders ook is gemaakt.

We kunnen het helaas niet 100 % voorkomen, het blijft mensenwerk.

Wij danken u in elk geval dat u de moeite heeft willen nemen een review in te vullen, want dat houdt ons scherp en geeft een reeel beeld van hoe viawww.nl werkt. Daar hebben toekomstige klanten wat aan.

esther 't klaassen beoordeelde op 2019-03-31

Ik was een beetje laat met bestellen. Maar na 1 telefoontje kwam het toch een dag later. Top service

johan blom beoordeelde op 2019-03-29

duidelijke info, snel geleverd en erg vriendelijk aan de telefoon.

Hans Sluis beoordeelde op 2019-03-24

Snel en correct geleverd voor goede prijs

TFM beoordeelde op 2019-03-24

De levering was de volgende dag dus dat was prima, alleen de verpakking was belachelijk. Ik had alleen een lakstift besteld en deze kwam in een kartonnen doos, had makkelijk in een bubbeltjesenvelop gekund.

Reactie van viawww.nl(Meng BV):
U heeft hiermee een terecht punt. Dit kleine artikel zou prima in een enveloppe passen. De betreffende groothandel die dit artikel naar onze klanten stuurt doet alles in doosjes en stuurt nimmer per post. Per pakje is een vaste prijs met de pakketdienst afgesproken waardoor alle artikelen, hoe klein ook, in een doosje aangeboden worden.

otto van balen beoordeelde op 2019-03-23

Snelle eb goede levering en prijs verhouding

Wilbert Hikspoors beoordeelde op 2019-03-17

Netjes op tijd geleverd conform afspraak.

Erik Jansen beoordeelde op 2019-03-15

Al meerdere jaren tevreden klant bij viawww.nl. Heb ook geen enkele reden ergens anders te kijken.
Wanneer je even niet precies weet welke producten je moet hebben bel je even en krijgt goed advies.
Super goed adres voor je installatie-spullen

Henk van Heyningen beoordeelde op 2019-03-12

Ondanks wat missende onderdelen (wat ik niet kan bewijzen) zijn deze een paar dagen later gewoon netjes nageleverd.
Een super service ...... ik heb vertrouwen in deze firma en helemaal niet duur.

Roland uit Groningen beoordeelde op 2019-03-12

Al jaren ben ik een zeer tevreden klant. Meerdere keren heb ik een bestelling gedaan en altijd zijn de spullen keurig zoals afgesproken geleverd of kon ik deze in de buurt ophalen. Wat ik prettig vind is dat er door viawww.nl meegedacht wordt over praktische oplossingen.
Laatst heb ik voor een defecte CO-melder aanspraak moeten maken op garantie en ook deze werd prima opgelost.

Jaap Schoonhoven beoordeelde op 2019-03-09

Wist niet wat te verwachten,maar super geregeld.
Uiterst tevreden.
Snelle levering,en goed op de hoogte gehouden.

Frank Hosper beoordeelde op 2019-03-09

Prompte levering voor een goede prijs.

Ad beoordeelde op 2019-03-08

Snel en duidelijke communicatie