Meerpolder 1/A

marcel hazeu beoordeelde op 2019-06-24

prima geregeld
Netjes geleverd.

LT Christensen beoordeelde op 2019-06-23

Drie rookmelders gekocht met ruim voldende houdbaarheidadatum. Netjes geleverd binnen de afgesproken tijd en ik werd goed op de hoogte gehouden. Zeer tevreden. Kan dit bedrijf zeker aanbevelen.

rudi gillis beoordeelde op 2019-06-23

correct

Kurt beoordeelde op 2019-06-19

Het is een zeer betrouwbare leverancier met een ruime keuze aan artikelen voor een zeer scherpe prijs.
Kreeg keurig netjes een reactie op een technische vraag welke ik had gesteld.
De site mag in de toekomst nog wel iets overzichtelijker ingedeeld worden qua producten maar dat zijn details.
Op de dag van levering krijg je netjes een email met een tijdsblok waarin de transporteur bij je langs komt.
Kortom in het vervolg blijf ik m'n bestellingen weer bij hun plaatsen.

Hetty Fransen beoordeelde op 2019-06-18

Snelle levering, klantvriendelijk en borg ook snel weer terug gestort.

jo Dommisse beoordeelde op 2019-06-16

uitstekend en snel geleverd, ook in de nalevering

Marco van Kuik beoordeelde op 2019-06-15

Uitstekende service. Anders, meer persoonlijk vanwege het gebruik van een andere vervoerder

Alex de Wit beoordeelde op 2019-06-14

snelle levering en goeie indicatie van de status

Sjaak Spiertz beoordeelde op 2019-06-12

Ik had geen moeilijke bestelling, maar het is in ieder geval snel en correct geleverd. Mogelijkheid om perstang te huren is super.

Cornelis Hogchem beoordeelde op 2019-06-08

Uitstekende service, snel en stipt volgens afspraak geleverd, binnen het aangegeven uur van bezorging!!

Matthijs Muijen beoordeelde op 2019-06-05

Super!!! Voor het weekend in de avond besteld,
Mijn onderdelen geleverd voor openingstijden van de winkels maandagochtend.

David Hoogendoorn beoordeelde op 2019-06-04

Snel en gekregen wat afgesproken.

Marcel Volkers beoordeelde op 2019-05-31

...

emeline weymaere beoordeelde op 2019-05-27

geen probleem ervaren. spoedige levering.

Gert Feberwee beoordeelde op 2019-05-26

Bestelling en levering : moeiteloos
Communicatie mbt bestelling/levering : uitstekend

Piet Leever beoordeelde op 2019-05-21

Het product ziet er anders uit dan op de foto. Ook staat er niet vermeld dat de verf in poedervorm is en
vermengd moet worden met de stift. Er is weliswaar een Nederlandse gebruiksaanwijzing ingesloten, maar deze
komt niet overeen met het geleverde product. De levering op zich was snel, maar het product zat los in een wel heel erg grote doos. Er zou dus gemakkelijk bespaard kunnen worden op de verzendkosten.

C Schuiling beoordeelde op 2019-05-10

tevreden, goede prijs, redelijk snel , sneller was niet mogelijk ivm weekend, geleverd

marcel vlaar beoordeelde op 2019-05-04

prima service, nette levering

Roland van Alken beoordeelde op 2019-05-03

Heel tevreden. Alles volgens afspraak. Is helaas zeldzaam tegenwoordig... ga hier zeker opnieuw bestellen.

Reactie van viawww.nl(Meng BV):
Bedankt voor uw mooie review. We hebben het gehele proces goed op orde maar ook wij maken fouten, samen met de partners die in het gehele proces zijn betrokken. Waar u op van op aan kunt is dat we problemen naar behoren oplossen, samen met onze partners.

Alles in ons proces is er op gericht om klanten tevreden te stellen en te behouden.

Chelsea Bargmann beoordeelde op 2019-05-03

Goede communicatie omtrent een nalevering. Pakket kon niet in zijn totaliteit bezorgd worden i.v.m. niet alle producten op voorraad. We hebben daarom wel eerst het ene gekregen en later het andere. Top service!

Reactie van viawww.nl(Meng BV):
Bedankt voor uw mooie review. Als wij een order niet direct in één keer kunnen ( laten ) leveren dan kiezen we voor een nalevering op de niet direct beschikbare artikelen. Zo kan men in elk geval het project vaak al starten. Dat doet lang niet iedere webwinkel is onze ervaring!