Meerpolder 1/A
2266JB Leidschendam

Roel ter Haar beoordeelde op 2019-02-11

Zeer goede service!

Robert de Jong beoordeelde op 2019-02-11

Heel tevreden. Op zaterdag de bestelling geplaatst en op dinsdag alles in huis.

Hans van Kraaij beoordeelde op 2019-02-10

vlotte levering

Marcel van der Toorn beoordeelde op 2019-02-10

Perfect geholpen en alles op tijd, super!

Fred Purmer beoordeelde op 2019-02-09

Zeer tevreden, wordt goed op de hoogte gehouden van de status en de volgende dag geleverd.

Koen de Laat beoordeelde op 2019-02-05

Heel tevreden over de verleende service. Goede informatie mbt levertijd. 1 artikel was lange tijd niet leverbaar bij de leverancier. Viawww heeft dit uiteindelijk goed opgelost door het via een andere route te leveren, zodat wij niet in de kou hoefde te zitten.

paul beoordeelde op 2019-02-02

Uitstekend verpakt en snel verzonden. Jammer dat er twee onderdelen te weinig waren geleverd. Dit werd echter direct herstelt en alsnog snel geleverd.

EMG Riemersma beoordeelde op 2019-01-27

super goede en snelle service!

Martin Menger beoordeelde op 2019-01-26

perfecte levering en zeer snel.

Harry Oord beoordeelde op 2019-01-25

Snelle levering, keurig verpakt, en dat tegen een scherpe prijs!
Ik zocht Uponor buis in een kortere lengte dan een volledige rol, ideaal dat je een halve rol kunt bestellen

ML beoordeelde op 2019-01-25

Goed telefonisch geholpen, makkelijk te bestellen via website, snelle levering.ML

Romko de Kan beoordeelde op 2019-01-18

Prima geholpen
Nog echt persoonlijke service en meedenken hier

Hunsche beoordeelde op 2019-01-18

Duidelijke site zonder franje. Snelle reactie op bestelling. Goed meegedacht over bestelling door Rob. Realistische bestellingstermijn. Op tijd geleverd. Prima geholpen.

Eric beoordeelde op 2019-01-18

Prima assortiment en snelle afhandeling, niet vergeleken op prijs want het ging om een kleine aankoop. prima tevreden.

ruud de leede beoordeelde op 2019-01-16

prima advies en snel geleverd

Jan Verspeek beoordeelde op 2019-01-15

goede prijs , snelle levering

Peter beoordeelde op 2019-01-13

Snel en compleet geleverd.

Matts Bos beoordeelde op 2019-01-08

Ontzettend goed geholpen door viawww! Ik had een noodsituatie waarin ik heel snel een aantal specifieke producten nodig had en een perstang, door middel van telefonisch contact en snel schakelen is alles goed gekomen.

viawww heeft zijn nek verder voor mij uitgestoken dan ik ooit had mogen verwachten van een webshop, daar kunnen andere winkels een voorbeeld aan nemen.

Hele aardige en reeële mensen, fijn contact, zeer aan te raden en boven verwachting goed.
Bedankt voor de service en tot de volgende keer!

Bernard Lindeman beoordeelde op 2019-01-07

Prima geholpen snelle reactie op mail en als er iets niet helemaal goed gaat lost men dit direct op!

Tevreden klant.

RS Bonouvrie beoordeelde op 2019-01-07

Snelle levering en goed contact. Alternatief product gekregen. Het alternatief was beter maar achteraf gezien toch liever geen alternatief gekregen.

Reactie van viawww.nl(Meng BV):
Bedankt voor uw review. Wij zenden een alternatief altijd na dit te hebben overlegd. Dat is in deze ook gedaan. U mag het artikel op onze kosten terugzenden, geen enkel probleem. Als u even contact met ons opneemt dan kunnen wij u een verzendetiket doen toekomen om kosteloos het artikel te reourneren. Het door u bestelde is niet direct leverbaar