Meerpolder 1/A
2266JB Leidschendam

Morty beoordeelde op 2018-04-21

De juiste installatiematerialen voor de laagste prijs en snel verzonden.

Niels Tap beoordeelde op 2018-04-18

Overzichtelijke site, medewerker aan telefoon was erg vriendelijk, behulpzaam en dacht fijn mee. Snelle levering. Helemaal top

A.J.A. Koortens beoordeelde op 2018-04-14

Bestelling is na 1 week nog niet ontvangen.
Na mijn melding is dit echter voortvarend en netjes opgelost.

Reactie van viawww.nl(Meng BV):
Bedankt voor uw terechte review. Wij doen alle orders handmatig om zo veel mogelijk naleveringen te kunnen voorkomen. In deze hadden wij het leveradres niet geheel correct ingegeven en is het pakje door de vervoerder retour gezonden naar de groothandel. Dan duurt het even voordat wij een reactie krijgen dat het pakje niet is afgeleverd. Normaliter kunnen we vrijwel alle artikelen op de werkdag volgend op de werkdag van bestelling ( ma-vr tot 1700 uur ) laten afleveren en anders informeren wij na bestelling per mail waneer de artikelen naar verwachting worden geleverd. Omdat vrijwel alle artikelen voorraadartikelen zijn komt dat niet zo vaak voor.

Rose-Anne Scherpenzeel beoordeelde op 2018-04-12

Op het eind van de dag bestelling geplaatst en na telefonisch contact supersnel de betaling geregeld en de volgende dag in huis! Superfijn.

Joep Zwaan beoordeelde op 2018-04-10

Beste prijs, keurig stipte levering via DPD. Binnen de exacte tijdsperiode van slechts 1 uur volgens de tracker.

Rob Suppers beoordeelde op 2018-04-08

Prima!

Lucien Driessen beoordeelde op 2018-04-08

Snelle levering , duidelijke communicatie en updates hierover.

André Idink beoordeelde op 2018-04-03

Materiaal is vlot geleverd.

Bas Vervuren beoordeelde op 2018-03-31

Snel geleverd door technische unie. Helemaal goed!

S Dijkstra beoordeelde op 2018-03-27

communicatie meteen na de bestelling. aantal items niet direct leverbaar. in overleg een ander item besteld.

Brian starremans beoordeelde op 2018-03-26

Bestelling was snel en correct geleverd.

Gerwin Port beoordeelde op 2018-03-25

Snelle levertijden, goede prijzen!

R beoordeelde op 2018-03-21

Erg goede en behulpzame klantenservice. Deskundig advies en een gevarieerd aanbod van specialistische gereedschappen. Daar kunnen de meeste webshops en winkels nog wat van leren! Zeer tevreden over deze webshop.

bert Tijmensen beoordeelde op 2018-03-19

goed...........bedankt

Rafaela Coster beoordeelde op 2018-03-10

Zeer tevreden! Goede prijs, nette communicatie, materiaal snel in huis.

Peter Beeks beoordeelde op 2018-03-10

besteld, snelle levering.

peter van vuuren beoordeelde op 2018-03-06

Leveren op tijd doen veel webshops maar voor mijn bestelling zijn ze zelfs nog naar een bouwmarkt gereden om het op tijd bij mij te krijgen. Door mijn fout had ik het verkeerde besteld en dat mocht ik zelfs nog aanpassen. Kreeg gelijk goed contact met hun. Het is geen groot bedrijf als Ikea maar top service daar.

Reactie van viawww.nl(Meng BV):
Bedankt voor uw mooie review. Onze insteek is inderdaad altijd te proberen het beste voor de klant te organiseren. Omdat we maar een klein bedrijf zijn zijn de lijnen zeer kort en denken we niet in procedures maar streven er naar om dagelijks alles afgehandeld te hebben. Dat levert tevreden klanten op en die zijn de basis voor ons bestaan!

Jos Vriend beoordeelde op 2018-03-05

gebleken is na een storing van een apparaat welke ik bij hen heb gekocht, dat ze goede hulp leveren bij gebreken en garantie zaken!

Reactie van viawww.nl(Meng BV):
Wij verkopen uitsluitend kwaliteitsartikelen en hebben heel weinig last van haperende artikelen. In de gevallen dat er sprake is van een garantieclaim is dat vrijwel altijd een electrisch artikel. In die gevallen wordt meestal gewoon een nieuw artikel geleverd door de groothandel of fabrikant. De eer is in deze feitelijk voor de groothandel. Maar we zijn uiteraard blij met deze mooie referentie!

Marc Janssen beoordeelde op 2018-02-28

Snelle levering, maar vooral ook telefonisch goed bereikbaar! Ook vakkennis bleek later. Een klein probleem in mijn bestelling ( mijn fout) werd zeer correct opgelost! Top service!!

theo kompaan beoordeelde op 2018-02-28

De spullen zoals verwacht en de levering lekker vlot, zelfs tot in de garage!