Meerpolder 1/A
2266JB Leidschendam

Jasper Van der Ham beoordeelde op 2018-07-16

Levering via technische unie is waardeloos. Service van ww is uitstekend.

Niels de Geus beoordeelde op 2018-07-15

Henk Workel beoordeelde op 2018-07-14

Uitstekend: op een vraag waar ik het product kon afhalen direct antwoord. Om misverstanden te voorkomen werd eerst nog gevraagd naar het artikelnummer. Daarna werd bestelling werd direct verwerkt en was inderdaad volgende werkdag af te halen bij een groothandel.

Ad van der Velden beoordeelde op 2018-07-12

Ivo Bertram beoordeelde op 2018-07-10

CV materiaal besteld. Scherpe prijs, snelle levering en vragen worden snel beantwoord.

Rudy Sprakel beoordeelde op 2018-07-03

Top geregeld

S Tieleman beoordeelde op 2018-06-28

Hans Stempher beoordeelde op 2018-06-23

emko de graaf beoordeelde op 2018-06-23

Snel en goed alles klopt

Quint Sanders beoordeelde op 2018-06-22

Echt top service. Ik had een evohome set besteld en snel geleverd aan gesloten geen probleem. Daarna nieuwe ketel met warmtepomp laten installeren toen begon het. Maar top geholpen door via www. En sturen meteen op wat je nodig hebt en doen niet moeilijk, ze denken zelfs mee. Uit eindelijk opgelost door een aan/uit module te plaatsen zonder extra kosten echt top super sevice. Van mij krijgen ze een 10

Claudia TBK beoordeelde op 2018-06-21

Super snelle en goede service. Ik stel om 16:30uur per mail een vraag en kreeg direct een reactie. Voor 18:00uur de bestelling geplaatst en de volgende dag wordt het geleverd!

MW Audier beoordeelde op 2018-06-21

hebben niet geluisterd dat de buis opgehaald zou worden, maar laten hem toch aan huisadres presenteren; toevalligerwijs kwam mijn vrouw net thuis en kon de bezorger opgelucht van zijn vracht af

Reactie van viawww.nl(Meng BV):
Bedankt voor uw terechte review. Wij hebben de afleverinstruktie inderdaad over het hoofd gezien en uw bestelling per abuis naar uw adres laten verzenden.
Wij kiezen er voor alle orders persoonlijk af te handelen en niet automatisch te verwerken. Omdat we de meeste artikelen bij meerdere groothandels kunnen bestellen kunnen we door een persoonlijke afhandeling naleveringen zo veel mogelijk voorkomen. Nadeel is dat we wel eens een foutje maken zoals hier is misgegaan. Daarvoor ons excuus.

Lonee Dammers beoordeelde op 2018-06-19

Prima levering.

Wolter Blom beoordeelde op 2018-06-18

Bestelling werd in eerste instantie niet geleverd, maar nadat ik dit had gemeld is het goed opgepakt. Het ging daarna wel weer mis bij de leverancier, maar dat kan ik viawww niet aanrekenen. Ze beloofden dat ze het op gingen lossen en dat hebben ze ook gedaan.

Mark Veening beoordeelde op 2018-06-17

Betrouwbare en Snelle levering

Anoniem beoordeelde op 2018-06-16

Uitstekend. Snel bezorgd, 1 klein foutje maar perfect en snel opgelost.

Frank Harmsen beoordeelde op 2018-06-14

Prima service en snelle afhandeling

Wouter beoordeelde op 2018-06-13

Zeer tevreden. Denkt goed mee, reageert snel en biedt uitstekende service.

habetech beoordeelde op 2018-06-08

super service, goed contact

Jasper de Hoog beoordeelde op 2018-06-04

Op het laatste moment nog onderdelen nodig die voor de particulier lastig te krijgen zijn. Ze hebben kennis van wat ze verkopen en kunnen erg snel schakelen mocht je de producten dezelfde dag nog willen ophalen. Ook voor bijpassend gereedschap huren zal ik zeker viawww aanraden.