viawww.nl(Meng BV)

viawww.nl(Meng BV)

Op zoek naar goed
bouwmateriaal? Wij richten
ons op de professional en
bieden ook doe het zelvers
de artikelen waar de
professional mee werkt.
1.193 klantbeoordelingen
Filter 1192 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1184 met beschrijving

Taal

• Lucas
    Geverifieerde klant van viawww.nl(Meng BV)

Zeer snelle levering, uitstekende communicatie. Scherpe prijs: 200m2 geisoleerde noppenplaat gekocht voor 7,5 euro/m2.

• Erik Swinkels
    Geverifieerde klant van viawww.nl(Meng BV)

snelle levering , duidelijke communicatie. Er was iets niet op voorraad, maar dat kwam via een andere route. Uiteindelijk nog eerder bezorgd. Dat was echter het verkeerde onderdeel en ook dat is snel en keurig opgelost. Een ietwat vreemde webwinkel naam, heeft wel iets grappigs trouwens. Ik zal hier weer terugkomen iig.

• Hoe beoordeel je viawww.nl(Meng BV)?

• Joep Adriaensen

sneller leveren

Antwoord van viawww.nl(Meng BV)

Bedankt voor uw review. Het bleek dat de bestelde artikelen niet direct leverbaar waren. We hebben vervolgens een mail verzonden met een aantal opties hoe dat op te lossen. Na enige tijd bleek dat deze mail niet aangekomen was en hebben we alsnog de artikelen verzonden.

• Santiago Exposito
    Geverifieerde klant van viawww.nl(Meng BV)

Zeer vriendelijk en snelle levering.

• Anthony van de Veen

Goeie service

• Martijn Wiltjer
    Geverifieerde klant van viawww.nl(Meng BV)

Snelheid versturen pakket. Dit werd pas na 2 dagen verstuurd.

Antwoord van viawww.nl(Meng BV)

Hartelijk dank voor uw review. Het klopt inderdaad dat de verzending van uw bestelling vertraging heeft opgelopen. Soms moeten wij een bestelling bij meerdere leveranciers bestellen. Die artikelen laten we dan bij ons bezorgen.Vervolgens zenden wij dat pakket met postnl. Dit was ook zo in uw geval. De betreffende leverancier zette een pakketdienst in. Deze pakketdienst gaf aan dat wij op vakantie zijn. ( ! ) Toen duidelijk werd dat wij het pakket niet tijdig gingen ontvangen hebben wij het artikel nogmaals besteld en laten afleveren bij een van de filialen van de betreffende groothandel.  Dat hebben we daar afgehaald en de artikelen vervolgens naar u verzonden.

Het had dus sneller kunnen gaan en daarom is uw beoordeling geheel correct en kunnen wij ons daar prima in vinden. Ook bij ons gaat wel eens iets mis, maar we lossen het altijd naar behoren op.

• fam Orhan
    Geverifieerde klant van viawww.nl(Meng BV)

Meedenkend en flexibel met ophalen prijs technisch ok in orde

• Reinder Radersma

Goedkoop en goede service

• Karel van Veen
    Geverifieerde klant van viawww.nl(Meng BV)

Duidelijk en snel volgens afspraak. Goede prijs kwaliteit verhouding.

• Atty Scheltema

Snelle en correcte levering