viawww.nl(Meng BV)

viawww.nl(Meng BV)

Op zoek naar goed
bouwmateriaal? Wij richten
ons op de professional en
bieden ook doe het zelvers
de artikelen waar de
professional mee werkt.
9,5
Filter 1677 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1669 met beschrijving

• T.H den Boer
    Geverifieerde klant van viawww.nl(Meng BV)

Super geregeld, huren van gereedschap was ook super.

• Gerrit

Super snel en voordelig

• Hoe beoordeel je viawww.nl(Meng BV)?

• andreas
    Geverifieerde klant van viawww.nl(Meng BV)

Kreeg niet wat ik bestelde (getuige de bestelbon) en dus geld kwijt en dat was het! Nooit meer bestellen bij deze firma!

• Adrie van Eersel
    Geverifieerde klant van viawww.nl(Meng BV)

Snel en het juiste product geleverd

• John

Zeer snellevering en afhandeling

• Dirk Muis

Snel en accuraat !

• Chanha
    Geverifieerde klant van viawww.nl(Meng BV)

bestel topzout wordt andere merk leveren die goedkoper dan topzout.

Antwoord van viawww.nl(Meng BV)

We begrijpen dat u teleurgesteld bent dat u niet het zout in de zakken van Topzout heeft ontvangen zoals u had verwacht. We willen u echter graag informeren dat we momenteel niet in staat zijn om de zakken van 'Topzout' te leveren. Dit hebben we ook in een e-mail aan u bevestigd.

Het zout dat we hebben geleverd is identiek aan Topzout(in zuiverheid en kwaliteti) en wordt geleverd per zak, waardoor de prijs duurder uitkomt dan de concurrent die per pallet levert(en dus hogere bezorgdkosten rekent).

Op dit moment levert de fabrikant Fegon de zakken niet in de zakken van topzout, dit is een probleem wat al een tijd lang ervaren. Mocht u dit niet geloven kunt u gewoon met de fabrikant bellen, het nummer is 078 890 7444.

We willen benadrukken dat we niet proberen om mensen op te lichten. Als u meer informatie wilt over het zout dat we hebben geleverd, kunt u contact opnemen met de fabrikant Fegon.

Als u het er niet mee eens bent dat we een ander merk zout hebben geleverd, zijn we bereid om het zout op te halen en het geld terug te storten. Overigens had u altijd mogen mailen, dan hadden we dit gelijk voor u geregeld.

• atb
    Geverifieerde klant van viawww.nl(Meng BV)

Niet het merk ontvangen welke besteld. Achteraf krijg je meerdere andere merken geleverd. Als ik dit vooraf had geweten had ik hier niet besteld.

• Frank Nieuwenhuijs

• Marc Aarts
    Geverifieerde klant van viawww.nl(Meng BV)

Goede afstemming en sneller als afgesproken !

• Wim Ernst

Radiatorpootjes

• Harry Diesvelt
    Geverifieerde klant van viawww.nl(Meng BV)

Snelle levering en prima verpakt.

• Marthe Aler
    Geverifieerde klant van viawww.nl(Meng BV)

Prachtige verpakte plantjes, verzorgd geleverd

• vincent
    Geverifieerde klant van viawww.nl(Meng BV)

Wij hebben hier een warmtepompboiler gekocht.
    Donderdagmiddag besteld, vrijdag om 7:30 uur geleverd.

Qua prijs was het 1 van de goedkoopste.

De naam van de website vond ik wat dubieus, daarom hadden we eerst even trustpilot gecheckt.
    Maar alles is, zoals je mag verwachten naar wens verlopen.

• Bea Lothmann
    Geverifieerde klant van viawww.nl(Meng BV)

Snelle bezorging, alleen vind ik de portokosten veel te veel, jammer

• C Van der Hoeven
    Geverifieerde klant van viawww.nl(Meng BV)

Ben heel goed geholpen en achteraf een fout van mezelf maar heb het artikel netjes kunnen retourneren/omruilen en alles netjes gecrediteerd

• Tristan Simons
    Geverifieerde klant van viawww.nl(Meng BV)

Een goede prijs en een zeer snelle levering.

• Lennart

Nette service, snel geleverd

• Aydin Ibatsalı
    Geverifieerde klant van viawww.nl(Meng BV)

Persbek besteld .verkeerd geleverd.terug gestuurst.ik wacht mijn betaling terug al 4 weken

Antwoord van viawww.nl(Meng BV)

Beste heer Ibatsalu,

Het spijt ons zeer te horen dat uw ervaring met Viawww niet naar tevredenheid is verlopen.

In ons recente telefonische gesprek hebben wij aangegeven dat wij de persbek niet hebben ontvangen. Volgens onze algemene voorwaarden is het crediteren afhankelijk van de ontvangst van het product. We begrijpen dat dit enige ongemak met zich meebrengt.

Om u zo snel en effectief mogelijk te helpen, vragen wij u vriendelijk om de track en trace-code op te sturen, zodat we de locatie van het product kunnen achterhalen. Op deze manier kunnen we samen werken aan een snelle oplossing.

Uw medewerking wordt zeer op prijs gesteld. Aarzel niet om contact met ons op te nemen, zodat we dit probleem kunnen oplossen en ervoor kunnen zorgen dat u tevreden bent met onze service.

• O i

Uitstekend