Binnenweg 2
6921 GZ Duiven

Ad beoordeelde op 2018-04-19

2 X iets besteld bij de shop, en 2 X alles vlot en correct afgeleverd.
Vliegengordijnshop krijgt van mij een 10 met een griffel!!!!!

Jürgen van Zijp beoordeelde op 2018-04-18

mooi aluminium vliegengordijn ontvangen , mooie kwaliteit ook en past mooi in interieur.

Elly Lommen beoordeelde op 2018-04-18

prima service!

Familie Elshof beoordeelde op 2018-04-18

In het weekend besteld en op zondag een mail ontvangen met aanvullende vragen over onze bestelling. Bleek dat we per ongeluk iets hadden mee besteld dat niet nodig was. Het teveel bestelde werd geannuleerd en het teveel betaalde werd netjes teruggestort en stond de volgende dag alweer op onze rekening. Goede service dus!

M.A. van Giessen beoordeelde op 2018-04-17

Dit is mijn tweede gordijn,dat andere heeft 10 jaar gehangen en er komt echt geen vlieg binnen,en deze kwaliteid is zo te zien hetzelfde.Verzending was ook perfect,met een nauwkeurige gebruiksaanwijzing.

Ria Lupgens beoordeelde op 2018-04-17

Makkelijk besteld, snel geleverd en ziet er goed uit..
ben zeer tevreden

Pieter De Vroom beoordeelde op 2018-04-17

Snelle en keurige levering. Meer dan genoeg spullen gekregen 👍

Henny Schutrup beoordeelde op 2018-04-17

Snelle en goede levering

Elly Groote beoordeelde op 2018-04-17

We kregen er zelfs 2,maar die te veel was is de volgende dag weer terug gehaald.

K.A. Haasnoot beoordeelde op 2018-04-17

Perfecte levering en een royale hand .Ik zal het bij iedereen aanraden !

Annemieke De Gunst beoordeelde op 2018-04-17

Niet de kwaliteit die ik had verwacht

Reactie van vliegengordijnen.shop:
Beste mevrouw De Gunst,

Als een product niet is wat u ervan heeft verwacht mag u het natuurlijk naar ons retour sturen, wij hanteren de "14 dagen niet goed geld terug garantie".

U kunt kiezen voor een andere kleur of type vliegengordijn, of de bestelling helemaal annuleren en het volledige aankoopbedrag terug ontvangen.

Als u hiertoe besluit kunt u contact met de klantenservice opnemen, het telefoonnummer is 0316-266 990 of een mailtje sturen naar info@lisoflex.com

Team Lisoflex vliegengordijnen.

Roland Luijten beoordeelde op 2018-04-16

Heel netjes en leuk om zelf in elkaar te zetten . Gaat wel een hoop uurtjes in zitten🤣

A.M. Ebbers beoordeelde op 2018-04-15

Heel goed verpakt en snelle verzending. Met dank.

joke van Blitterswijk beoordeelde op 2018-04-15

Dit wordt mijn tweede gordijn. Met de vorige hebben we 8 jaar gedaan. Deze was nog steeds heel en bruikbaar, maar we wilden wel eens een andere afbeelding.

Susan Mulder beoordeelde op 2018-04-15

Snel levering. Wel even werk om inmekaar te zetten. Wel vervelend dat halve moet zelf knippen.

M. Dankers beoordeelde op 2018-04-15

Een zeer ruime keus tegen een hele gunstige prijs met een snelle levering.

A Baselmans beoordeelde op 2018-04-14

Snelle bezorging, en goede kwaliteit.

Coen Grispen beoordeelde op 2018-04-14

Zeer goed

Yvonne Van Mourik beoordeelde op 2018-04-14

Ik ben zeer tevreden. Snelle levering en veel extra gekregen.

Simone Heymen beoordeelde op 2018-04-14

Snelle levering en meer dan voldoende buisjes en haken mogen ontvangen.