Binnenweg 2
6921 GZ Duiven

Martin Sanders beoordeelde op 2019-02-16

Heel goed netjes verpakt gisteren besteld vandaag in huis

Monique Meijer beoordeelde op 2019-02-16

Snelle levering en uitstekende beschrijving hoe je het gordijn in elkaar moet zetten.

JJC van Hardeveld beoordeelde op 2019-02-16

Willem van Duijvenbode beoordeelde op 2019-02-13

Snel besteld, snel geleverd.

barend heebink beoordeelde op 2019-02-12

netjes op tijd geleverd, product voldoet aan de verwachting

Rick de Prijcker beoordeelde op 2019-02-10

Snelle levering, goed verpakt.

anita steeghs beoordeelde op 2019-02-09

mooie kwaliteit gordijn en mooie rail systeem.
snelle levering

jannie scudder ten cate beoordeelde op 2019-02-06

snellegoedd verzorgde levering

A Roelen beoordeelde op 2019-02-04

Netjes op tijd en voldoet aan de verwachting

Bart Brandenburg beoordeelde op 2019-02-02

Zéér deskundig advies en vlotte service. Werd bij de bestelling spontaan gewezen op kleine maatverschillen met de strip van het nieuwe gordijn en een vliegengordijn dat ik 25 jaar geleden besteld had! Waarmee ook maar weer is aangetoond hoe onverwoestbaar goed de metalen kettinggordijnen (model Krispa) van deze leverancier zijn. 25 jaar geleden al een uitblinker en nu nog steeds!

Piet Damsteeg beoordeelde op 2019-02-02

Snelle levering, makkelijk in elkaar te zetten (Kleinkinderen hebben geholpen) en kleuren exact zoals afgebeeld.
Hoeveelheid geleverd materiaal voldoende, en compleet. Dus totaal niets om te klagen.

Gordijn wordt gebruikt voor de caravan, echter het blijkt een beetje aan de zware kant (Tussen de 4 en 5 Kg).

Anja de Pooter beoordeelde op 2019-02-02

zeer tevreden.

Loekie Schaart beoordeelde op 2019-01-29

Ik ben zeer tevreden over vliegengordijn shop.Zowel de Website en de
bestelling zijn prima uitgevoerd.Binnen de gestelde tijd waren de pakketten binnen.

Karin Mahieu beoordeelde op 2019-01-22

Bestelling snel binnen. Ze checkten of ik toch wist dat ik het bouwpakket had besteld. In elkaar zetten bijna klaar, prima te doen. Nog even afwachten of ik voldoende materiaal heb maar dat komt vast goed :)

Herman Bakker beoordeelde op 2019-01-20

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van deze ondernemer is een voorbeeld voor een ieder.

Jerry Bleijenberg beoordeelde op 2019-01-08

gewoon goed!

Gerrit Kreuger beoordeelde op 2018-12-25

Het viel mij tegen dat we de slierten zelf helemaal in elkaar moesten zetten. Dit wordt van te voren wel aangegeven, maar niet dat dit uren duurt. Ik wist wel dat het een ‘doe het zelf’-pakket was, maar dacht dat de slierten wel al op lengte waren. Dit had ik niet goed gelezen.

Martha Korach beoordeelde op 2018-12-22

Je krijgt heel vlug wat je wilt .Ben voor derde keer heel tevreden.Ze doen er ook gratis proefkleurtjes bij!!\

Henk Scheltens beoordeelde op 2018-12-05

snelle levering en goed verzorgd

Carolien beoordeelde op 2018-12-02

Top produkt. We hebben al jaren de orka hangen en nu we een nieuwe keuken hebben wilde we ook wel weer eens iets anders. De levering is nog net zo goed als toen en ook de beschrijving is heel duidelijk. Het is weer een hele klus om het in elkaar te zetten, maar het eindresultaat is er dan ook wel, precies zoals wij hem willen (op maat) Ik ben er weer blij mee!