Binnenweg 2
6921 GZ Duiven

Jeanet de Goede beoordeelde op 2018-08-20

Bestelling snel binnen. Bleek dat we wat verkeerd hadden besteld, konden we retour doen. Die had hij de volgende dag binnen en zoals afgesproken hebben ze anderen toen gelijk op de bus gedaan zodat we die ook weer de volgende dag binnen hadden. Ook het verschil is vlot terug betaald.๐Ÿ‘

edwin van den broek beoordeelde op 2018-08-19

gewoon goed snelle levering goede prijs

Jan Altenburg beoordeelde op 2018-08-19

De volgende dag had ik hem al

Catharina Govers-Smits beoordeelde op 2018-08-19

Snelle levering, prima service. Simpele montage, maar wel tijdrovend.

Ria Stevens beoordeelde op 2018-08-19

Ben heel tevreden met de bezorgen van mijn vliegen gordijn ,๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Prisela Salomons-Wijaya beoordeelde op 2018-08-18

Makkelijk bestelling plaatsen en snelle levering. Alle onderdelen zijn netjes ingepakt.

Bert Hoekstra beoordeelde op 2018-08-18

Prima kwaliteit. Komen de afspraken na. Prijs kwaliteit verhouding prima. Aanrader

Jeane Slag beoordeelde op 2018-08-18

Ik kwam ophangoogjes tekort omdat ik meer wilde dan de 2 vliegengordijnen die ik besteld had. Berichtje gestuurd en gevraagd om 50 extra ophangoogjes. Deze worden per omgaande gratis geleverd. Dit is service met een hoofdletter.

Douwe Dootjes beoordeelde op 2018-08-18

Gewoon goed !!

Mario Boom beoordeelde op 2018-08-15

Duidelijke website. Donderdagavond besteld en toch al zaterdag de bestelling ontvangen. Sneller dan verwacht. Nu ben ik lekker therapeutisch bezig om de strookjes aan elkaar te vlechten. :)

gordana trifkovic beoordeelde op 2018-08-15

Snel geleverd en comlet

Axel Dickhut beoordeelde op 2018-08-15

Schnelle Lieferung - alles Bestens!

A.J. Janissen beoordeelde op 2018-08-15

Bij doe-het-zelf pakket hadden wij in gedachten dat we Alex zelf aan elkaar moesten verbinden.
Echter was alles al gemonteerd, en ophangen een fluitje van een cent.
Binnen een dag geleverd.

Annelies beoordeelde op 2018-08-14

Snelle levering! En zeer goed geholpen door de klantenservice toen ik per ongeluk een verkeerde ophangsysteem had besteld. De volgende dag had ik het juiste ophangsysteem al in huis.

John Stel beoordeelde op 2018-08-13

Snelle levering en uitstekend product.

t Gorsseling beoordeelde op 2018-08-13

Zijn erg blij met dit artikel. Helpt goed en onze hond kan er makkelijk door. Staat ook nog leuk!

Eite Boonstra beoordeelde op 2018-08-13

Snelle levering. Kwaliteit zijn we heel tevreden over.

Bas Konings beoordeelde op 2018-08-12

levering volgens afspraak. Nadat het gordijn in elkaar is gezet blijkt deze zwaarder te zijn als verwacht. Hopelijk went dit snel

Jeroen Huismans beoordeelde op 2018-08-12

Snelle en complete levering.
Top!

Jeanet Matser-Bulters beoordeelde op 2018-08-12

Snelle levering en goede afhandeling.
Zeer tevreden.