Binnenweg 2
6921 GZ Duiven

Leo Smits beoordeelde op 2018-06-21

Dik tevreden

Rini beoordeelde op 2018-06-21

Mooie overzichtelijke website met gemakkelijke bestelmogelijkheden. Snel geleverd met goede instructies. Prima product. Echter de verzend en afreken service is wat slordig, zo moet extra betaald worden voor veilige betaalmogelijkheden als creditcard en instructies voor de verkoper worden niet opgevolgd. Als ik opgeef dat bij niet thuis niet op nummer x afgeleverd kan worden dan staat op het adres label bij niet thuis gelieve op nummer x af te leveren, precies het tegenovergestelde. Dat is een puntje voor verbetering van de overigens verder prima service.

An Verbelen beoordeelde op 2018-06-21

perfecte hulp gekregen. Vlotte levering . Alles voldoende aanwezig . Alleen de tekening mocht duidelijker .

Sandra Whien beoordeelde op 2018-06-20

Zeer tevreden. Besteld en de volgende dag konden we het al ophalen. Pakket werd zelfs netjes in de auto gezet. Goede beschrijving hoe in mekaar te zetten. Hangt perfect

Ria Scherpenisse beoordeelde op 2018-06-20

Tevreden met de zending mooi optijd

Hans Slotman beoordeelde op 2018-06-20

Prima produkt. Het is heel mooi gemaakt. Door het gewicht blijft het ook mooi strak hangen. Voldoet helemaal aan onze verwachting. De levering was snel. Volgende dag in huis, alhoewel er 2 á 3 dagen voor stond. Top dus.

Yvonne Brugman beoordeelde op 2018-06-20

Snelle levering en tevreden

Wilma Meijer beoordeelde op 2018-06-19

Snelle levering. Wel een heel gepuzzel om het in elkaar te zetten maar is supermooi geworden

A poels beoordeelde op 2018-06-19

nvt

Helga Lelie beoordeelde op 2018-06-19

Supersnelle en correcte levering. Product voldoet aan alle verwachtingen.

Henk van den Noort beoordeelde op 2018-06-19

Duidelijke beschrijving en handig te bestellen.

Dhr. Bakker beoordeelde op 2018-06-19

Snelle op maat service, fijn contact!

R Lagendijk beoordeelde op 2018-06-19

telefonisch goed te woord gestaan en bestelling dag later in huis.

Hans Pul beoordeelde op 2018-06-19

Prima adres, snel en goed geleverd. Zijn er heel blij mee.

Jeanne van den Broek beoordeelde op 2018-06-18

Het product komt overeen met de beschrijving

CHM van den Berg beoordeelde op 2018-06-18

Leuk werk het samenstellen van het gordijn.Prettige middag gehad samen met mijn vrouw,ging als vanzelf geen enkel probleem gehad.Ruim voldoende materialen inhet pakket.Aaanrader voor iedereen
B.v.d.Berg.

Ria Schouten beoordeelde op 2018-06-18

Ik ben heel tevreden,omdat de mederwerkers niet zeker waren of ze het goede huis nr hadden,werd ik gebeld.
Ik vind dat getuigen van hart voor de klant.
Het werd keurig op tijd afgeleverd.We zijn heel blij met deze klant vriendelijkheid.
Ria

EW Van Hattem beoordeelde op 2018-06-18

Fijn gordijn in een mooie kleur. Na 15 jaar was de oude kapot

SP beoordeelde op 2018-06-18

snelle levering, mooi gordijn van goede kwaliteit

Maike Wichgers beoordeelde op 2018-06-17

snelle levering van het gordijn, in enkele uren in elkaar gezet. resultaat: zeer tevreden.
kleine kanttekening: de tekening van ons maatwerkgordijn klopte niet. Met eigen inzicht en voldoende aanwezig materiaal mooi passend gemaakt