De Ynfeart 7-204
8447GM Heerenveen

9,1

Emiel Hermens beoordeelde op 2019-02-19

henk semler beoordeelde op 2019-02-19

mooi op tijd geleverd en een heel goed product voor dat geld.

Armand beoordeelde op 2019-02-19

snelle levering

Leo, Sneek beoordeelde op 2019-02-17

Zeer tevreden, in het weekend sneeuwkettingen besteld van ongebruikelijke maat, die gewoon op voorraad waren. Woon in de buurt, dus gekozen voor afhalen. Dan moet even gebeld worden voor een afspraak. Dat op maandagmorgen gedaan en kon diezelfde dag nog langskomen. Produkt lag klaar dus ook snel weer weg.
Prettig geregeld voor een hele mooie prijs.
Aanrader.

Mart Koopman beoordeelde op 2019-02-17

Top

jeffry frederik beoordeelde op 2019-02-17

Prima . Levering in 1 dag

Hilde Theulen beoordeelde op 2019-02-17

Prima service. Had iets verkeerd gedaan, gebeld en gelijk opgelost.

Paul Kluitenberg beoordeelde op 2019-02-17

Prima!!

Ines Adams beoordeelde op 2019-02-16

Zeer tevreden! Snelle levering.

Remco Swart beoordeelde op 2019-02-16

Heel goed geholpen

Geert van Mil beoordeelde op 2019-02-16

Op laatste momement nog iets veranderen wegens van mijn kant een vergissing was geen punt. Top bedrijf.

Herman Gerritsen beoordeelde op 2019-02-15

Carpoint sneeuwkettingen gekocht. Heel Nederland had mijn maat niet meer. Voordeligopweg gelukkig wel. Ook waren ze razendsnelopweg met de levering. TOP gedaan ga zo door.

Bas van Oosten beoordeelde op 2019-02-14

Erg snelle levering en vriendelijke klantenservice.

stefan labordus beoordeelde op 2019-02-14

Na het ontvangen van mijn sneeuwkettingen bleek de tas waarin deze zaten gescheurd.
De volgende dag had ik al een nieuwe tas ontvangen, echt top geregeld, super.
Nog bedankt Han.

jaap falize beoordeelde op 2019-02-14

Wij hebben sneeuwkettingen besteld, laat in het midden of wij of de leverancier de verkeerde maat heeft gestuurd. In elk geval moet ik verzendkosten betalen om ze te ontvangen en verzendkosten om het pakje te retourneren. De kettingen waren 19.-- euro : verzendkosten 13,-- euro. Triest dat je je bestellingen als het niet goed is niet zonder kosten kan retourneren.
Jaap Falize

Reactie van voordeligopweg.nl:
Beste Jaap,

Dank voor je beoordeling.

Maar je opmerking is niet terecht. We hebben exact dat artikel gestuurd, die jij zelf besteld hebt. Dus er kan geen enkele twijfel zijn over het verkeerd sturen. Het komt een enkele keer wel vaker voor dat een klant het goedkoopste set besteld, zonder te kijken naar de bandenmaat. Maar kettingen dienen door de klant geselecteerd te worden op de bandenmaat van hun auto, het is geen universeel artikel.
En inderdaad geldt bij ons gratis verzending vanaf € 75,-, en is retourneren niet kosteloos.

Voordeligopweg.nl

Roelof Thijs de Jong beoordeelde op 2019-02-13

prima

Sergej Schlebos beoordeelde op 2019-02-12

Snelle levering, scherpe prijs.

A Vree beoordeelde op 2019-02-10

Tevreden over snelle en correcte levering.

Rene H. beoordeelde op 2019-02-10

Prima, vlot geleverd. Alles volgens verwachting.

Ellen Weberink beoordeelde op 2019-02-10

Sneeuwkettingen besteld, bestellen en afleveren prima maar product zit los in tasje en helemaal door elkaar, duurt uren om kettingen te ontrafelen

Reactie van voordeligopweg.nl:
Beste Ellen,

De 2 sneeuwkettingen zitten los in een handige nylon draagtas, maar het verbaast ons dat je daar uren mee bezig bent. Want als je beide kettingen bij het plastic deel pakt en een beetje schudt, dan heb je ze zo los uit elkaar.

Voordeligopweg.nl