De Ynfeart 7-204
8447GM Heerenveen

9,1

patrick swanckaert beoordeelde op 2019-08-12

heel vlotte levering zoals beloofdt

Wilfred de Man beoordeelde op 2019-08-05

Keurige levering en op tijd, volgens afspraak.

ids paulusma beoordeelde op 2019-08-05

Zeer snelle levering en goede kwaliteit.

L.J van der Burg beoordeelde op 2019-08-04

Tevreden en zeer snelle levering.

rene roland beoordeelde op 2019-07-30

Goeie beslissing en snel thuis bezorgd ๐Ÿ˜Š

Eelco Keyner beoordeelde op 2019-07-27

Duidelijk, goedkoop en snel!

Daan beoordeelde op 2019-07-22

Product als beloofd. Heel goede prijs kwaliteit verhouding.

Danny Den ottelander beoordeelde op 2019-07-21

Prima verlopen dakkoffer bestelt binnen 3 a 4 dagen binnen

Henk Boot beoordeelde op 2019-07-20

Prima en snel geleverd!

Konkelaar Konkelaar beoordeelde op 2019-07-14

Goede snelle levering

J Visser beoordeelde op 2019-07-11

De bestelde autohoes paste perfect voor onze nieuwe auto. Goede kwaliteit en waar voor je geld.

Daniel Hermsen beoordeelde op 2019-07-10

Onlangs steunen, dak dragers en een ski/dak koffer besteld. Prima service, en goed advies gekregen.
Top

Henk Hollander beoordeelde op 2019-07-09

Snelle levering en prima product.

J.S. te H beoordeelde op 2019-07-07

Goede prijs/kwaliteit. Goed verpakt, geheel compleet met bevestigingsmaterialen en snel geleverd.

Glenn Mentges beoordeelde op 2019-07-05

De bestelling werd keurig op tijd geleverd helaas blijven de wieldoppen niet goed zitten en kwam ik er achter dat ik alle 4 de wieldoppen ben verloren dus als je dit setje wil kopen of hebt gekocht zet deze dan extra vast met tyraps.

Beste Glenn,

Deze doppen worden in grote aantallen verkocht, maar deze klacht herkennen we niet. Oorzaken van verlies kunnen zijn: geen goede montage, door stoepranden, diefstal of ongeschikte velgen. Dus het extra vast zetten met tyraps is niet beslist nodig, maar kan uiteraard ook geen kwaad.

Petric Versloot beoordeelde op 2019-07-03

Product is prima zeer tevreden ๐Ÿ‘

Richard Blokker beoordeelde op 2019-07-02

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Pieter Quist beoordeelde op 2019-07-02

De bestelde accu bleek in tegenstelling tot de info tijdens bestellen niet op voorraad te zijn.
Hierdoor duurde het 2 dagen langer, wel werd er tussentijds goed gecommuniceerd.

Beste Pieter,

De levering door de fabrikant zou maandag plaats vinden, waardoor de accu weer 'op voorraad' stond. Helaas kregen we te maken met 2 dagen vertraging.
We hopen dat je tevreden bent met het produkt.

Kees Postma beoordeelde op 2019-06-24

Goede producten tegen een normale (zelfs goedkope!) prijs!

Harrie Wegter beoordeelde op 2019-06-23

Berzorg dag klopt niet

Beste Harrie,

We hebben het nagekeken, en inderdaad heeft de vervoerder met vertraging geleverd. Uit navraag blijkt dat DHL de laatste tijd landelijke achterstanden had opgelopen, die nu grotendeels weer zijn ingehaald.
Het is wel op de aangegeven dag ons magazijn uitgegaan, maar na de overdracht zijn we vervolgens overgeleverd aan de vervoerder. We vinden vertraging zeer vervelend voor onze klanten, maar hopen op je begrip.