De Ynfeart 7-204

9,1

T. Punt beoordeelde op 2019-04-15

Prima service, snelle levering

Paul Gouwerok beoordeelde op 2019-04-14

Nadat we een nieuwe auto met een nieuwe trekhaak hadden aangeschaft begon de zoektocht naar een beugel voor de fietsdrager. Gevonden bij dit bedrijf en een de beugel samengesteld, met een adaptor voor een vierkante kogel, deze werd via een externe leverancier geleverd, dit is ook gemeld en dat de levering langer duurde dan voorzien. Daags daarna pakketje ontvangeni en het geheel was keurig verpakt en compleet.
Prima service.

Coen Kreugel beoordeelde op 2019-04-14

Snelle en correcte levering

J. D. Nuenen beoordeelde op 2019-04-14

Op zondag besteld, dinsdagochtend ontvangen. Geheel vlg afbeelding en omschrijving. Duidelijke communicatie, prima bezorging, strakke prijs.

Eric beoordeelde op 2019-04-13

Snelle levering en goede prijs/kwaliteit.

Pim Guijs beoordeelde op 2019-04-13

Snelle en goede service

Wiel van Dijk beoordeelde op 2019-04-08

lekker snel

jacques schoonebeek beoordeelde op 2019-04-03

uistekend opde dag dat ik het parket wilde hebben kreeg ik het ook top

Hugo Vossen beoordeelde op 2019-04-03

Super goed!!!

Henk Faber beoordeelde op 2019-04-02

Moeilijk bestelling plaatsen en als je wil ruilen moet je er naartoe rijden je zal maar in Limburg wonen !

Jim Hurkens beoordeelde op 2019-03-29

Ik ben heel tevreden met de bestelde wieldoppen voor de camper. Ik heb even na13.00u besteld en de volgende dag zijn ze afgeleverd. Prima service.

Eric Wijers beoordeelde op 2019-03-26

Bestelde zaken keurig op tijd binnen.

Ruben Hilbolling beoordeelde op 2019-03-25

Erg tevreden. Oprijplaat besteld voor de motor. Snel geleverd en fijne communicatie.

Paul Friskes beoordeelde op 2019-03-25

Op voorhand perfect geadviseerd over het product. Snelle en correcte aflevering. Complimenten en bedankt.

V. Ludden beoordeelde op 2019-03-23

Snel geleverd, goede prijs!

Richard Schutte beoordeelde op 2019-03-17

Goede prijs en keurig verpakt.
Petje af hoor mannen.
Ik kom zeker terug en zal vrienden en kennissen ook adviseren om bij jullie te kopen.

Philip Schoenmaekers beoordeelde op 2019-03-16

Correct en snel.

Sandra Krikken beoordeelde op 2019-03-16

Duidelijke info en snelle levering.