Eijckstraat 4
6004XA Weert

Katja Robes beoordeelde op 2019-05-07

Schnelle Lieferung. Tolle Ware.

To Drayer beoordeelde op 2019-04-09

In het weekend besteld. 2 chasmier sjaals met magneet broche. maandagochtend reactie met dag verzending. Dinsdag met postnl. Bezorgd.

j koeman beoordeelde op 2019-03-12

Bestelling juist afgeleverd. Kleur, kwaliteit, alles naar wens.

Zita Mittelmann beoordeelde op 2019-02-07

schnelle Abwicklung. Gerne wieder :)

Theo Diderich beoordeelde op 2019-01-24

al jaren tevreden

Henriette van de Wetering beoordeelde op 2018-12-22

Prima informatie vooraf, snelle levering en service.

annemiek kriekaard beoordeelde op 2018-12-04

Prima product en snelle levering

Stalman beoordeelde op 2018-09-28

Was ales erg mooi danke zeg.

T van Veluw beoordeelde op 2018-09-24

Snelle verzending

M.wouters beoordeelde op 2018-09-02

Ik heb het Patchino-vest in Sint-oeden rode gekocht.
Zou graag de demo bekjken
Maar waar staat die.??
m.wouters 21@ upcmail .nl

Ria Copier beoordeelde op 2018-08-04

Het prachtige Patchino-vest gekocht bij de LibelleZomerweek! Heerlijk en mooi, neem hem zeker mee op mijn vliegreis naar Australië! Leuke duidelijke demo! Compliment, en waarschijnlijk ga ik binnenkort nog een vest aanschaffen.