Eijckstraat 4
6004XA Weert

Ma Bu beoordeelde op 2019-07-02

Snelle levering, er werd mij een tip gegeven ivm het plaatsen van meerdere bestellingen, saris zijn gemaakt met oog voor compositie en kleur en omkeerbaar (dus extra draagmogelijkheden, eigenlijk twee kledingstukken ineen) en de stof is heerlijk zacht, helaas op één sari paar vlekken, anderen zagen er prima uit, één sari zag er qua kleur anders uit dan op de foto (kleuren in de tekst noemen zou handig zijn, omdat niet alle kleuren goed te fotograferen zijn).

Reactie van water-pearls:
Dank je voor je commentaar. Het is inderdaad moeilijk om alle kleuren goed te fotograferen. Tekst met benoemde kleuren is een goed idee, alleen heeft een Sari Kimono meerdere prints in diverse kleuren.

Ria beoordeelde op 2019-06-28

Geweldig mooi vest, gekocht op de markt. Magneetbroche later donderdags besteld en vrijdag bezorgd! Top service!

Katja Robes beoordeelde op 2019-05-07

Schnelle Lieferung. Tolle Ware.

To Drayer beoordeelde op 2019-04-09

In het weekend besteld. 2 chasmier sjaals met magneet broche. maandagochtend reactie met dag verzending. Dinsdag met postnl. Bezorgd.

j koeman beoordeelde op 2019-03-12

Bestelling juist afgeleverd. Kleur, kwaliteit, alles naar wens.

Zita Mittelmann beoordeelde op 2019-02-07

schnelle Abwicklung. Gerne wieder :)

Theo Diderich beoordeelde op 2019-01-24

al jaren tevreden

Henriette van de Wetering beoordeelde op 2018-12-22

Prima informatie vooraf, snelle levering en service.

annemiek kriekaard beoordeelde op 2018-12-04

Prima product en snelle levering

Stalman beoordeelde op 2018-09-28

Was ales erg mooi danke zeg.

T van Veluw beoordeelde op 2018-09-24

Snelle verzending

M.wouters beoordeelde op 2018-09-02

Ik heb het Patchino-vest in Sint-oeden rode gekocht.
Zou graag de demo bekjken
Maar waar staat die.??
m.wouters 21@ upcmail .nl

Ria Copier beoordeelde op 2018-08-04

Het prachtige Patchino-vest gekocht bij de LibelleZomerweek! Heerlijk en mooi, neem hem zeker mee op mijn vliegreis naar Australië! Leuke duidelijke demo! Compliment, en waarschijnlijk ga ik binnenkort nog een vest aanschaffen.