Akkerstraat 126
5025MN Tilburg
+31613911974

9,9

Cees van Dijk beoordeelde op 2019-07-18

Opnieuw bestelling gedaan en wat ik zocht is op voorraad. bezorging altijd op tijd en goede kwaliteit spullen

Pieter beoordeelde op 2019-07-09

Mijn bestelling was weer snel en vakkundig ingepakt,bij mij thuis.
Fijne webwinkel met betaalbare artikelen.

Pieter

Fedde Boonstra beoordeelde op 2019-05-15

Tevreden, wanneer het produkt voorradig is wordt dit snel verzonden.
Verbeterpuntje:bij niet voorradig een mailtje sturen over wanneer wel weer.

Beste Fedde,

Bedankt dat je onze webshop beoordeeld hebt en fijn dat je ons een tip mee hebt gegeven! Hier luisteren we graag naar en hebben er ook meteen werk van gemaakt. Vanaf nu staat bij elk bestelproduct ook de tekst dat het levertijd tussen de 1 à 2 weken bedraagt en dat men voor meer informatie ons altijd kan bellen of mailen.

Super bedankt voor deze tip!

Zoals je ziet zijn wij erg blij met feedback van onze klanten en proberen we altijd te kijken of bepaalde verzoeken haalbaar zijn.

Wij zien je graag nog een keertje terug in onze webshop!

Karin Breijer beoordeelde op 2019-05-14

Zeer fijne website.

Uitermate goede service, absoluut niet duur. Tot nu toe heb ik alles kunnen vinden wat ik nodig had voor mijn Diamantduifjes.
Heb je even een vraagje dan kan dat meteen op de Chat.

Johan bedankt, voor het persoonlijk bericht op mijn laatste factuur, dat heb ik zeer gewaardeerd.

Beste Karin,

Erg bedankt dat je onze webshop beoordeeld hebt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service. Tenslotte is dit onze taak om onze klanten zo goed mogelijk te helpen daar waar het kan.

We zien je graag nog eens terug komen.

Johan

b.buitenhuis beoordeelde op 2019-05-05

ik ben zeer tevreden je word goed geholpen en een snelle verzending top.

Reactie van webshop-devolierevogel:
Fijn om te horen om tevreden klanten te hebben. We zijn ook erg blij als klanten bij ons terug blijven komen en daarom behandelen wij onze klanten dan ook graag als een persoon en niet als een nummer. Ook de snelheid van levering proberen wij zo goed mogelijk te doen, al lukt dit niet altijd!

Graag weer tot een volgende keer.

Pieter beoordeelde op 2019-05-02

Zoals de vorige 2 bestellingen was het ook dit keer weer snel en goed afgehandeld,en thuis bezorgd.
En alweer een persoonlijk briefje en bedankje van de eigenaar Johan.
Het is goed en betaalbaar om hier je vogelspullen te kopen,echt een aanrader!

Beste Pieter,

Erg bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij proberen er alles aan te doen om onze klanten tevreden te houden en een persoonlijke bedankje vinden wij niet meer dan normaal.
Hierdoor voelen klanten zich geen nummer maar een persoon zoals dat ook hoort!

Wij hopen u nog vaker terug te mogen zien!

Johan

hofstede beoordeelde op 2019-04-30

bedankt voor de snelle levering en de personleke bood schap

Dirk beoordeelde op 2019-04-08

Snelle en correcte levering

Blok Louis beoordeelde op 2019-04-01

Ben tevreden van de bestellingen die ik doe bij julie webshop

Elly beoordeelde op 2019-03-27

Ik was op zoek naar vogelzaad voor mijn Agapornissen. Kreeg gratis een proefzakje toegestuurd en had het al heel snel binnen. Bedrijf met echte Service voor de klant. Echte aanrader!

L.Kort beoordeelde op 2019-03-26

Zondag een 4 tal artikels besteld en dinsdag werd alles al afgeleverd op mijn adres, top deze snelle levering.

D.Ortela beoordeelde op 2019-03-19

Snelle verzending en ik ben zeer tevreden

T de Groot beoordeelde op 2019-02-21

Snelle levering en bij mijn eerste bestelling een zeer persoonlijke benadering door een hand geschreven bedankje voor mijn bestelling. Zo kan het ook gewoon super.

Pieter O beoordeelde op 2019-01-15

Beste Johan,ik als beginnende vogelhouder wil ik je bedanken voor de snelle en en correcte levering van mijn eerste spullen,en ook voor het handgeschreven bedankje,alles ziet er perfect uit,graag tot een volgende keer.
Groetjes Pieter

Reactie van webshop-devolierevogel:
Graag gedaan Pieter. Dit is mijn werk en doe ik met plezier. Als ik mensen kan helpen dan doe ik dit graag. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent en wij er een tevreden klant bij hebben. dank u hiervoor.

Andy Verleye beoordeelde op 2018-12-24

Alles zoals steeds perfect in orde. Vrijdag besteld maandag geleverd .Verzorgt ingepakt en perfect afgeleverd een aanrader

Beste Andy,

Nog steeds een tevreden klant bij ons. Dit zien wij graag. Een bevestiging voor ons, dat we onze punten nog steeds goed nastreven. Hiervoor blijven we ook in het nieuwe jaar ons best doen.

Fijn dat u onze klantenbeoordeling heeft willen invullen.

Graag tot ziens weer in onze webshop.

Fijne kerstdagen en een gezond 2019

Marion beoordeelde op 2018-12-15

Mooie webshop waar leuk ingespeeld wordt op de feestdagen. Nu met kerst erg veel leuke en goede aanbiedingen. Ook worden er leuke kerstideetjes aanbevolen en als je wil, pakken ze het ook erg mooi in. Dit heb ik ook laten doen. Erg mooi.

Een goed gesorteerde webshop met goede prijzen. Veilige betaalmethodes en snel geleverd.

Ik ga hier zeker vaker kopen na mijn eerste koopervaring. Super tevreden.

Succes met de webshop, ga zo door.

Beste Marion,

Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent en uiteraard pakken wij de cadeautjes zorgvuldig in. Een nieuwe service van ons wat we graag toe wilde voegen aan ons lijstje.

Bedankt dat u onze klantenbeoordeling heeft willen invullen.

Graag tot ziens in onze webshop.

Tonnissen beoordeelde op 2018-11-25

Uitstekende service. Meedenkend en correct persoon. Kan ik alleen maar aanbevelen.

Reactie van webshop-devolierevogel:
Bedankt voor uw beoordeling de heer Tonnissen.

We proberen ons uiterste best te blijven doen om een zo goed mogelijke service te bieden en we denken graag met u mee daar waar het kan! Eerlijkheid staat bij ons voorop, weten u geen antwoord op uw vraag te geven dan zullen we dit ook eerlijk vertellen.

Bedankt voor uw aanbeveling, hier zijn wij erg blij. Het geeft ons een voldoening van ons werk.

Graag tot ziens weer in onze webshop en staan dan weer zoals altijd voor u klaar.

De Nul Kristoff beoordeelde op 2018-11-23

De 2de bestelling ook perfect ontvangen. Johan nogmaals hartelijk bedankt voor de tips!

Groeten,

Kristoff

De Nul Kristoff beoordeelde op 2018-11-16

Heel tevreden over de begeleiding door Johan. Steeds een passend antwoord op de gestelde vraag.
Naar bestelling plaatsen, heel gemakkelijke en gebruiksvriendelijke website. Tevens mooi en gevarieerd assortiment dat wordt aangeboden. Top!! Het was de eerste bestelling en het zal zeker niet de laatste zijn.

Beste heer De Nul Kristoff,

Fijn om te horen dat u zeer tevreden bent. We proberen er ook alles aan te doen om onze klanten online zo goed mogelijk te helpen daar waar nodig is. Bedankt voor het invullen van deze beoordeling.

Graag tot de volgende bestelling.

J.Molenschot

petrus van der ven beoordeelde op 2018-10-24

al vaker een bestelling geplaatst, alles tot volle tevredenheid geleverd per post.
heel gemakkelijk van uit je stoel een bestelling plaatsen en geen gesleep met zware zakken voer. Regelmatig leuke aanbiedingen en kortingen. Ga zo door.

mvrgroet
pierre

Beste Pierre,

Als eerste bedankt voor het invullen van onze klantenbeoordeling en wat fijn om te lezen dat u zo tevreden over ons bent. We blijven ons best doen om onze klanten tevreden te houden.

Graag tot de volgende aankoop.