Akkerstraat 126
5025MN Tilburg
+31613911974

Hilde M. beoordeelde op 2018-06-20

Eerste keer besteld en alles prima verlopen: scherp geprijsd, snel en correct geleverd.
Dit was zeker niet mijn laatste bezoek/bestelling aan deze webwinkel.

Beste Hilde,

Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden over ons bent. We streven er dan ook naar om onze klanten zo goed mogelijk te kunnen helpen en zo snel als het kan de bestelling te verzenden. Mocht u toch nog wat missen in ons assortiment, mag u ons altijd mailen met een vraag of verzoek.

Graag tot ziens in onze webshop.

met vriendelijke groet,

Jacobs beoordeelde op 2018-06-13

pas begonnen met kanarie's kweken, eerste order geplaatst en ik ben zeer tevreden, netjes te woord gestaan en de volgende dag al in huis, toppie! volgende bestelling weer bij deze firma.

Beste heer Jacobs,

Wanneer we kunnen helpen, staan we graag voor de klant klaar. We weten niet alles maar we komen er altijd wel aan uit, door goed naar de klant te luisteren en met ze mee te denken.

Bedankt dat u voor ons heeft gekozen en we zien u graag terug in onze webshop.

Arnold Gistelinck beoordeelde op 2018-06-09

vandaag mijn bestelling ontvangen (supersnel). Nu afwachten of alles helpt zoals aangegeven, staat van bestelling was alleszins uitstekend. Ik heb dus goede hoop. Dank u wel ! Arnold Gistelinck.

Beste Arnold,

Wij streven er naar om de orders zsm aan de klant uit te leveren. Daarom maken wij gebruik van de bezorgdienst PostNL. Hier zijn wij meer dan tevreden over. Wij hopen dat u ook tevreden bent over de bestelde producten en dat alles goed aanslaat.

Nogmaals bedankt voor uw bestelling en we zien u graag nog eens terug in onze webshop.

M.Verbeek beoordeelde op 2018-06-06

Besteld en 2 dagen later in huis. Prima service. Goede prijzen. Zal ik vaker zaken mee doen. :)

Beste m.Verbeek,

Fijn om te horen dat u tevreden bent over ons assortiment, prijzen en service. We zien u ook graag terug voor uw volgende aankoop. Ook bedankt voor het invullen van deze beoordeling.

Tot ziens in onze webshop

Lou beoordeelde op 2018-05-01

Heel goede ervaring levering was voorzien op 2 mei maar heb ze vandaag 1 mei mogen ontvangen .En ook de prijzen zijn heel goed. Een tevreden klant .

Goede dag Lou,

Fijn om te horen dat de zending al zo snel geleverd is. We proberen er naar te streven om de bestellingen z.s.m. bij onze klanten te krijgen. Ook blijven we dagelijks bezig met onze artikelen en onze prijzen om zo ons assortiment up to date te houden en onze prijzen worden ook met een grote regelmaat opnieuw bekeken en vergeleken met onze concurrenten. Zo proberen we het leuk te houden voor onze klanten.

Graag tot ziens in onze webshop.

ROBERT Van Druten beoordeelde op 2018-03-30

Johan is altijd netjes en zeer behulpzaam reageerd snel .
Geen moeite teveel.
Bestel met regelmaat bij hem en de prijzen zijn goed .
Mvg Robert van Druten

A.P. Homans beoordeelde op 2018-02-16

Snel verzonden en afgeleverd ... goede service!

Reactie van webshop-devolierevogel:
Fijn om te lezen dat u als nieuwe klant erg tevreden bent. Wij doen er dan ook alles aan om dit zo te houden. Graag tot ziens in onze webshop.

Freek van Eldik beoordeelde op 2017-12-20

Deze week mijn 1e bestelling geplaatst. Prima geprijsde artikelen, waardoor ik de porto kosten kon terugverdienen. Levering ging volledig naar wens met info in diverse mails.

Zal zeker weer bestellen. Complimenten en ga zo door.

Beste Freek van Eldik,

Erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons. Wij doen er daarom ook alles aan om dit zo te houden. Klantvriendelijkheid, service en snelle levering staan bij ons dan ook hoog in het vaandel.

Ook wij zien u weer graag terug in onze webshop.

willy boer beoordeelde op 2017-11-30

ben zeer tevreden dit is de tweede keer dat ik bestel zeer vlug heb ik het binnen
de vogels zijn ook tevreden

Johan ijpelaar beoordeelde op 2017-11-15

Top webshop en de service is ook super en afspraken worden goed nagekomen echt een aanrader
Mvg Johan

H.Hennekens beoordeelde op 2017-11-14

Zeer goede service klant vriendelijk. Afspraken worden nagekomen!
Echt een aanrader om je spullen te bestellen.

Reactie van webshop-devolierevogel:
Bedankt voor je beoordeling, Erg fijn om te lezen dat je zeer tevreden over ons bent. Wij proberen altijd ons uiterste best te doen, om alles zo goed mogelijk te laten verlopen.

Van den Broek beoordeelde op 2017-11-13

Zeer tevreden over de service, snelle levering en goede spullen. Daarbij een vriendelijke medewerker die informatie verstrekt en meedenkt! Een echte aanrader voor de tropische vogel liefhebber!

Beste Mevrouw van den Broek,

Leuk om te lezen dat u zo tevreden over ons bent. Wij zullen er ook alles aan blijven doen om de klant zo goed mogelijk te woord te staan en te helpen daar waar kan.

johan ijpelaar beoordeelde op 2017-10-22

ja ik ken niet m eer zeggen dan top ook de hulp echt een aanrader voor iedereen die vogels houdt om hier te bestellen

Beste Johan,

Soms zijn er niet veel woorden nodig, om uw tevredenheid uit te spreken. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent.

John rulo beoordeelde op 2017-10-17

Super blij met de zeer snelle levering. Zaterdag avond bestelling geplaatst dinsdag al geleverd - zeer professioneel verpakt zo zie je het maar zelden. De producten hebben een zeer goede duurzame kwaliteit.
Raad iedereen deze webshop aan

Jan van Beckhooven beoordeelde op 2017-10-07

Top webshopje

Nu voor de 3 de keer besteld en zeer tevreden over de live-chat service. Je wordt professioneel en goed geholpen. Volg ze op Facebook met hun groep en moet zeggen dat ze het erg goed doen. Voor mij erg vernieuwend en interessant. Bijna dagelijks staan er leuke weetjes over de vogels op en worden er producten uitgelicht.

Ook de webshop ziet erg gelikt uit. Erg duidelijk en overzichtelijk, gewoon super. Zelfs de prijzen zijn erg interessant. De levering gaat trouwens ook erg snel en nog voornamer, het zit allemaal keurig verpakt.

Je leest het wel, ik kan hier tot nu toe niets slechts over kwijt. Zou zeggen, ga zo door.

Groeten Jan van Beckhooven

Beste Jan van Beckhooven,

Erg fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent. Dit is ook waar wij het allemaal om doen. De klanten goed te woord staan en ze te helpen daar waar nodig is. We blijven zeker ons best doen en uiteraard gaan we op deze voet verder, met hier en daar nog wat verbeteringen.

Andy Verleye beoordeelde op 2017-09-23

Alles perfect in orde. juist de levering gat ik me enkele vragen over. Waarom eerst DHL tot de grens en dan met de post de rest volgens mij gaat het veel sneller met DHL rechtstreeks!

Beste Andy,

Fijn om te horen dat alles goed is aangekomen en dat je tevreden bent. Dat is ook waar wij voor staan.

Wat betreft de verzending is ons geheel niet bekend. Iets voor ons om uit te gaan vragen.

Bedankt voor je reactie.

Michael Populier beoordeelde op 2017-07-20

Super webshop, prima spullen en prijzen, alles keur netjes verpakt, snelle goede service en klant vriendelijkheid, echt een aanrader!

H. Hennekens beoordeelde op 2017-07-07

Een aanrader om je vogelspullen te kopen. Zeer snelle levering alles goed verzonden.
Gewoon top!!!!

Reactie van webshop-devolierevogel:
Dank u. Wij doen ons uiterste best om alles zo goed mogelijk te laten verlopen.

J bijvank beoordeelde op 2017-06-24

Dit is inmiddels de3keer dat ik bestel bij devolierevogel en ik ben er zeer tevreden over je word goed geholpen de bestellingen heb je zo thuis en het is perfect
MVG j bijvank

Reactie van webshop-devolierevogel:
Fijn om te horen. We proberen steeds ons best te doen om alles zo goed mogelijk te laten verlopen.

Dedier Marnik beoordeelde op 2017-06-18

Ik ben van Belgie en heb 2 weken geleden voor de 1ste maal een bestelling geplaatst bij jullie. Woensdag is mijn bestelling bij jullie de deur uitgegaan en donderdag was die afgeleverd bij de buren. Een heel snelle en correcte service. Waarvoor dank. Ik ben heel tevreden.

Reactie van webshop-devolierevogel:
Nou, dat is fijn om te lezen. Ook naar België bezorgen wij in een vlot tempo. Wij proberen ook naar België alles zo goed mogelijk te laten verlopen.