Akkerstraat 126
5025MN Tilburg
+31613911974

9,9

T de Groot beoordeelde op 2019-02-21

Snelle levering en bij mijn eerste bestelling een zeer persoonlijke benadering door een hand geschreven bedankje voor mijn bestelling. Zo kan het ook gewoon super.

Pieter O beoordeelde op 2019-01-15

Beste Johan,ik als beginnende vogelhouder wil ik je bedanken voor de snelle en en correcte levering van mijn eerste spullen,en ook voor het handgeschreven bedankje,alles ziet er perfect uit,graag tot een volgende keer.
Groetjes Pieter

Reactie van webshop-devolierevogel:
Graag gedaan Pieter. Dit is mijn werk en doe ik met plezier. Als ik mensen kan helpen dan doe ik dit graag. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent en wij er een tevreden klant bij hebben. dank u hiervoor.

Andy Verleye beoordeelde op 2018-12-24

Alles zoals steeds perfect in orde. Vrijdag besteld maandag geleverd .Verzorgt ingepakt en perfect afgeleverd een aanrader

Beste Andy,

Nog steeds een tevreden klant bij ons. Dit zien wij graag. Een bevestiging voor ons, dat we onze punten nog steeds goed nastreven. Hiervoor blijven we ook in het nieuwe jaar ons best doen.

Fijn dat u onze klantenbeoordeling heeft willen invullen.

Graag tot ziens weer in onze webshop.

Fijne kerstdagen en een gezond 2019

Groetjes Johan

Marion beoordeelde op 2018-12-15

Mooie webshop waar leuk ingespeeld wordt op de feestdagen. Nu met kerst erg veel leuke en goede aanbiedingen. Ook worden er leuke kerstideetjes aanbevolen en als je wil, pakken ze het ook erg mooi in. Dit heb ik ook laten doen. Erg mooi.

Een goed gesorteerde webshop met goede prijzen. Veilige betaalmethodes en snel geleverd.

Ik ga hier zeker vaker kopen na mijn eerste koopervaring. Super tevreden.

Succes met de webshop, ga zo door.

Beste Marion,

Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent en uiteraard pakken wij de cadeautjes zorgvuldig in. Een nieuwe service van ons wat we graag toe wilde voegen aan ons lijstje.

Bedankt dat u onze klantenbeoordeling heeft willen invullen.

Groetjes Johan

Tonnissen beoordeelde op 2018-11-25

Uitstekende service. Meedenkend en correct persoon. Kan ik alleen maar aanbevelen.

Reactie van webshop-devolierevogel:
Bedankt voor uw beoordeling de heer Tonnissen.

We proberen ons uiterste best te blijven doen om een zo goed mogelijke service te bieden en we denken graag met u mee daar waar het kan! Eerlijkheid staat bij ons voorop, weten u geen antwoord op uw vraag te geven dan zullen we dit ook eerlijk vertellen.

Bedankt voor uw aanbeveling, hier zijn wij erg blij. Het geeft ons een voldoening van ons werk.

Graag tot ziens weer in onze webshop en staan dan weer zoals altijd voor u klaar.

De Nul Kristoff beoordeelde op 2018-11-23

De 2de bestelling ook perfect ontvangen. Johan nogmaals hartelijk bedankt voor de tips!

Groeten,

Kristoff

De Nul Kristoff beoordeelde op 2018-11-16

Heel tevreden over de begeleiding door Johan. Steeds een passend antwoord op de gestelde vraag.
Naar bestelling plaatsen, heel gemakkelijke en gebruiksvriendelijke website. Tevens mooi en gevarieerd assortiment dat wordt aangeboden. Top!! Het was de eerste bestelling en het zal zeker niet de laatste zijn.

Beste heer De Nul Kristoff,

Fijn om te horen dat u zeer tevreden bent. We proberen er ook alles aan te doen om onze klanten online zo goed mogelijk te helpen daar waar nodig is. Bedankt voor het invullen van deze beoordeling.

Graag tot de volgende bestelling.

J.Molenschot

petrus van der ven beoordeelde op 2018-10-24

al vaker een bestelling geplaatst, alles tot volle tevredenheid geleverd per post.
heel gemakkelijk van uit je stoel een bestelling plaatsen en geen gesleep met zware zakken voer. Regelmatig leuke aanbiedingen en kortingen. Ga zo door.

mvrgroet
pierre

Beste Pierre,

Als eerste bedankt voor het invullen van onze klantenbeoordeling en wat fijn om te lezen dat u zo tevreden over ons bent. We blijven ons best doen om onze klanten tevreden te houden.

Graag tot de volgende aankoop.

Dany Denduyver beoordeelde op 2018-10-21

Heel goede service. Snelle levering en altijd bereid tot het geven van bijkomende informatie. Een aanrader voor iedere vogelliefhebber.

Beste Dany,

Fijn dat je zo tevreden bent. Hiervoor doen we ook ons uiterste best om goede informatie aan onze klanten te geven. Soms levert het ons wat op en soms alleen de klant. Het voornaamste is dat de klant een goed gevoel erbij heeft.

J.Molenschot

Lia beoordeelde op 2018-10-17

Weer voor de 6de keer een bestelling geplaatst. Super tevreden weer hoe alles verloopt. Een aanrader voor iedereen die dit leest en nieuw is!

Jelle beoordeelde op 2018-09-01

Is een super site!! De bestelling is altijd snel in huis.
Heb al verschillende bestellingen hier gedaan en zulle er nog velen volgen.

Gr jelle

Hilde M. beoordeelde op 2018-06-20

Eerste keer besteld en alles prima verlopen: scherp geprijsd, snel en correct geleverd.
Dit was zeker niet mijn laatste bezoek/bestelling aan deze webwinkel.

Beste Hilde,

Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden over ons bent. We streven er dan ook naar om onze klanten zo goed mogelijk te kunnen helpen en zo snel als het kan de bestelling te verzenden. Mocht u toch nog wat missen in ons assortiment, mag u ons altijd mailen met een vraag of verzoek.

met vriendelijke groet,

Louis van der loeg beoordeelde op 2018-06-15

Goedendag,
Via het internet op de site van Johan terechtgekomen. Omdat ik de afgelopen jaren erg veel last van nest sterfte had, heb ik Johan eens gevraagd om te komen kijken. Ik kweek niet op kleur, maar gewoon voor de hobby, zei ik hem. Volierebroed en altijd 1 koppel apart in kweekkooi. Johan is geweest, en gaf mij een aantal zeer bruikbare tips. Via hem het een en ander besteld, (natuurlijk bij zijn web-site) en dit jaar geen enkele dode kanarie. Wat ben ik blij met zijn advies.

Hoi Louis,

Leuk om te horen dat je tevreden bent. Ik probeer altijd zo goed mogelijk te helpen daar waar kan en als ik het niet weet zal ik dit ook eerlijk zeggen.

groeten Johan.

Jacobs beoordeelde op 2018-06-13

pas begonnen met kanarie's kweken, eerste order geplaatst en ik ben zeer tevreden, netjes te woord gestaan en de volgende dag al in huis, toppie! volgende bestelling weer bij deze firma.

Beste heer Jacobs,

Wanneer we kunnen helpen, staan we graag voor de klant klaar. We weten niet alles maar we komen er altijd wel aan uit, door goed naar de klant te luisteren en met ze mee te denken.

Bedankt dat u voor ons heeft gekozen en we zien u graag terug in onze webshop.

Arnold Gistelinck beoordeelde op 2018-06-09

vandaag mijn bestelling ontvangen (supersnel). Nu afwachten of alles helpt zoals aangegeven, staat van bestelling was alleszins uitstekend. Ik heb dus goede hoop. Dank u wel ! Arnold Gistelinck.

Beste Arnold,

Wij streven er naar om de orders zsm aan de klant uit te leveren. Daarom maken wij gebruik van de bezorgdienst PostNL. Hier zijn wij meer dan tevreden over. Wij hopen dat u ook tevreden bent over de bestelde producten en dat alles goed aanslaat.

Nogmaals bedankt voor uw bestelling en we zien u graag nog eens terug in onze webshop.

M.Verbeek beoordeelde op 2018-06-06

Besteld en 2 dagen later in huis. Prima service. Goede prijzen. Zal ik vaker zaken mee doen. :)

Beste m.Verbeek,

Fijn om te horen dat u tevreden bent over ons assortiment, prijzen en service. We zien u ook graag terug voor uw volgende aankoop. Ook bedankt voor het invullen van deze beoordeling.

Tot ziens in onze webshop

Lou beoordeelde op 2018-05-01

Heel goede ervaring levering was voorzien op 2 mei maar heb ze vandaag 1 mei mogen ontvangen .En ook de prijzen zijn heel goed. Een tevreden klant .

Goede dag Lou,

Fijn om te horen dat de zending al zo snel geleverd is. We proberen er naar te streven om de bestellingen z.s.m. bij onze klanten te krijgen. Ook blijven we dagelijks bezig met onze artikelen en onze prijzen om zo ons assortiment up to date te houden en onze prijzen worden ook met een grote regelmaat opnieuw bekeken en vergeleken met onze concurrenten. Zo proberen we het leuk te houden voor onze klanten.

ROBERT Van Druten beoordeelde op 2018-03-30

Johan is altijd netjes en zeer behulpzaam reageerd snel .
Geen moeite teveel.
Bestel met regelmaat bij hem en de prijzen zijn goed .
Mvg Robert van Druten

A.P. Homans beoordeelde op 2018-02-16

Snel verzonden en afgeleverd ... goede service!

Reactie van webshop-devolierevogel:
Fijn om te lezen dat u als nieuwe klant erg tevreden bent. Wij doen er dan ook alles aan om dit zo te houden. Graag tot ziens in onze webshop.

Freek van Eldik beoordeelde op 2017-12-20

Deze week mijn 1e bestelling geplaatst. Prima geprijsde artikelen, waardoor ik de porto kosten kon terugverdienen. Levering ging volledig naar wens met info in diverse mails.

Zal zeker weer bestellen. Complimenten en ga zo door.

Beste Freek van Eldik,

Erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over ons. Wij doen er daarom ook alles aan om dit zo te houden. Klantvriendelijkheid, service en snelle levering staan bij ons dan ook hoog in het vaandel.

Ook wij zien u weer graag terug in onze webshop.