middenwaard 59a
1703SC Heerhugowaard

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Inge Frederickx beoordeelde op 2019-09-13

Uitstekende service! Besteld vanuit Belgiė en pakketje werd de dag nadien geleverd. Super! Zeer tevreden!

Margreet Swart beoordeelde op 2019-09-12

Precies op tijd, ingepakt en de juiste vouchers.

Stephaan Collé beoordeelde op 2019-08-29

snelle opvolging, flexibele houding, oplossingsgericht, volgende dag in huis.
Toppertje.

Gina Kloosterboer beoordeelde op 2019-08-05

Zeer tevreden dinsdagmiddag om 17.00 besteld woensdag ochtend in huis keurig in cadeauverpakking.Het bestelproces verliep gemakkelijk. Ook kan je gebruik maken van diverse verzendmethodes wat ik als heel prettig heb ervaren .Kortom dit is een site waar ik zeker nog een keer terug kom

Monique beoordeelde op 2019-08-05

Erg tevreden, had vrijdag besteld. Het ging om een groot bedrag. Ontving mijn cadeaukaarten zaterdagochtend. Alles was leuk ingepakt. Dus dit bedrijf verdiend van mij een dikke pluim!

Kelly beoordeelde op 2019-05-23

Goede snelle service, dinsdag besteld woensdag in huis. Heel tevreden

Marco Kuiper beoordeelde op 2019-05-22

Fantastisch

M.wokke beoordeelde op 2019-05-22

Super tevreden!

Bas beoordeelde op 2019-05-22

Professioneel en ruim assortiment.

Mees beoordeelde op 2019-05-22

Snelle levering en goede service

Remco beoordeelde op 2019-05-22

Snel geregeld en snel verstuurd!!

C.G. Mul beoordeelde op 2019-05-22

Snelle correcte verzending.

Chris beoordeelde op 2019-05-22

Uitstekende service!!!
Dinsdag besteld en de volgende dag al in huis
Toppie

Mieke beoordeelde op 2019-05-21

Alle mijn cadeaukaarten waren gratis en erg leuk verpakt. Service was snel.