Nieuwmarkt 15
8701KK BOLSWARD
KvK 62093886

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

E. Jongedijk beoordeelde op 2019-08-21

Onderscheidend, klantvriendelijk, deskundig en snelle verzending. Beoordeling gebaseerd op meerdere bestellingen. Al is het ook leuk om de fysieke winkel te bezoeken.

Reactie van www.hetspirituelewarenhuis.nl:
Dank jullie wel. En tot een volgende keer in de winkel of online.
Groetjes
Martin

Jan beoordeelde op 2019-08-14

Leuke winkel! Veel keus en snel geleverd.

Juriaan Janse beoordeelde op 2019-08-14

Een boek besteld en dat ging mis bij de post; het werd retour gestuurd naar de afzender. Martin belde me en heeft direct alles in orde gebracht waardoor alles verder prima verlopen is; erg fijn!
Juriaan

Anna beoordeelde op 2019-08-13

Keurig op tijd en attent bezorgd, hartelijk dank!

Marisa Peeters beoordeelde op 2019-08-13

Leendert la Lau beoordeelde op 2019-08-12

Nicole Anthonio beoordeelde op 2019-08-11

Prachtige pendel, stevige ketting, Snelle aflevering

Maryke Oor-Bernay beoordeelde op 2019-08-10

Ik ontving een onverwacht kado wat werkelijk nodig en fantastisch is. Het speciale is dat ik niet wist dat dit kado ook bij het spirituele warenhuis beschikbaar was. Dank jullie wel!

Reactie van www.hetspirituelewarenhuis.nl:
Graag gedaan en fijn dat het cadeau op het goede moment kwam.

Martin

Gerda Van Wetering beoordeelde op 2019-08-10

Anoniem beoordeelde op 2019-08-03

Anoniem beoordeelde op 2019-08-02

Anoniem beoordeelde op 2019-08-02

Isabelle beoordeelde op 2019-08-02

Qualité top! Pour petit prix, service livraison impeccable, je suis très satisfaite des mes
achats! En plus cadeau dans le colis, que du bonheur je recommande vivement+++++
Merci
Isabelle

Roy beoordeelde op 2019-08-01

Goed product, snelle en correcte levering,

Catharina beoordeelde op 2019-08-01

Bestelling geplaatst, kreeg na paar dagen bericht dat het ingepakt was en dat het onderweg was, kon het volgen via STATUS
De bestelling werd in 2 gedeelten geleverd, maar ook dat ging vrij vlot
Ik ben tevreden over hoe het is gegaan