Nieuwmarkt 15
8701KK BOLSWARD
KvK 62093886

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Conny Bakker Pijpers beoordeelde op 2019-06-26

Alles goed ingepakt voor sommige items erg belangrijk!
Bezorging binnen 24 uur, fantastisch!
In een woord GEWELDIG!

Hannah beoordeelde op 2019-06-26

Had het snel in huis. De orgoniet piramide die ik had besteld, viel tegen, maar dat is het probleem met internet bestellingen: je moet afgaan op foto's en die worden nou eenmaal af en toe verfraaid...

Silvia beoordeelde op 2019-06-26

netjes en snel verzorgd

Marina beoordeelde op 2019-06-26

Mooie producten, snel geleverd.

A.Bouma-Kranendonk beoordeelde op 2019-06-26

Ik had mijn bestelling de andere dag al in huis!

J falter beoordeelde op 2019-06-26

Kreeg heldere mails. Ivm vertraging persoonlijke noot. 1 artikel was niet op voorraad en zou later besteld worden,maar alles kwam tegelijk... In the flow, al eerder zelfde artikel besteld, wellicht beoordeeld, maar deze serie is net besteld en. U beoordeeld. Succes

Marloes beoordeelde op 2019-06-26

Netjes verpakt en heel attent!

Anoniem beoordeelde op 2019-06-25

Anoniem beoordeelde op 2019-06-24

Ine beoordeelde op 2019-06-24

Ben heel tevreden. Snelle afhandeling en ontvangst van mijn bestelling. Goed verpakt. Top.

Marnix beoordeelde op 2019-06-23

Snel geleverd. Alles helder.

Anoniem beoordeelde op 2019-06-23

Bonita beoordeelde op 2019-06-23

Heel toegankelijk ,eerlijk en duidelijk advies.....snelle levering!
Top