Malerstraat 8

ReviewSpot 9 9,9
Beslist.nl 28 8,9
Bol.com 1608 9,0

Thijs van de Graaf beoordeelde op 2019-05-10

Ik ben zeer tevreden over deze web shop, na een bestelling via Bol.com een motorhoes thuis gekregen.
Deze hoes bleek te klein te zijn voor mijn motor, kon hem direct ruilen, nadat Bol.com contact had gehad met de webshop.
Na retour sturen van de te kleine hoes, een grotere maat besteld, deze ligt nu over de motor.
Ik blij, de motor blij, Hoesjesweb.nl raad ik eenieder aan.

YVG Zuidelijke Mijnstreek beoordeelde op 2019-05-04

Ik ben erg tevreden.

Toevallig om een andere reden informeerde ik bij het bedrijf en had als extra informatie mijn winkelwagentje inhoud meegestuurd. De medewerker attendeerde mij direct op dat een combivoordeel van hoesjes die was aanbevolen helemaal niet zou passen.
Niet alleen over de snelheid van de reactie op miijn email, in mijn ervaring luttele minuten. Als ook de eerste bedrijf/instantie die een email die ik verstuur volledig leest en niet alleen globaal de inhoud scant. Waardoor dus door de extra oplettentheid mij een teleustelling is bespaart terwijl ze zelf een verkoop mislopen.
Ik had al met tussen posen via bol.com goede ervaringen. Ze leveren snel. Hoesje (s) in mijn ervaring over 3 verschillende bestelling(bij de allereerste bestelling,de postnl wat fictief verwarrend traag, doordat postnl 2soorten postrondes loopt,ik had hen al gecontacteerd en toen was mijn hoesje al gearriveerd, hun intentie toen was onmiddelijk zonder postonderzoek al een vervangde bestelling te versturen) in verschillende de jaren, altijd de volgende dag in huis. Precies zoals ik wens met brievenbus post. In dit geval ben ik tevens zeer tevreden met hun stylus gadget, toevallig eerder ipad bestelling niet had gekregen maar nu als nog wel krijg. "voor " goede prijskwaliteit verhouding perfect hoesje,siliconen, verbazing wekend goed passen iphoneSE and Iphone 8 zodat je mag aannemen bij een lichte valpartij de telefoon niet erg beschadigd. Dat voor die prijs kwaliteit verhouding, uitmuntend, Premium merk hoesjes langskomen die halen vaak de 2 jaar niet eens. Voor de telefoons, de ipad hoes, als hoes perfect, lichte inkeping and ipadpro12.9 is de functie,kijkstandaard erg gevoelig om de balans te vinden dat ie niet als nog plat omvalt. Daar kan weer hoesjesweb niks aan doen, is mijn mening.
Samenvatten. Prijs-kwaliteit zeer ,tevreden, als op voorraad krijg je vaak een klein presentje bij je order en ,over verschillende jaren is de klantservice razend snel en zeer deskundig,proactief, attent en beleefd. Zeer snelle levering, past, perfect met brievenbus post,iets wat ik altijd erg waardeer. Nee ik heb geen aandelen bij deze Fa, ik stond verbaasd service die je niet meer vaak meemaakt tegenwoordig.

Groinwood beoordeelde op 2018-08-15

Bestel je via Bol.com een tablethouder voor in de auto van €19,95. Sturen ze je zonder overleg of bericht een ander type tablethouder die op bol.com (weliswaar van een andere leverancier) €4,- goedkoper is.
Volgende keer voordat je zomaar een ander product op gaat sturen contact opnemen met de klant zou netjes zijn.

Marie Jose beoordeelde op 2018-05-31

Fijn product, medewerkers van hoesjesweb denken mee.
In eerste instantie verkeerd hoesje besteld voor iPad 3.
Meteen mail van hoesjesweb reactie en hulp om uiteindelijk het goede hoesje te bestellen.

Grooteman beoordeelde op 2017-05-23

Zaterdag avond besteld, Dinsdag in huis! Voordeel was dat ik eerst bij de kraam in Hoorn was geweest, de man wist goed te vertellen waar ik op moest letten!
De hoes past perfect! Zeer tevreden!

Gino Krul beoordeelde op 2017-02-22

Hoesje bestelt voor i Phone 6s plus, maar niet opgelet. ik had voor een gewone iphone 6 besteld. Gebeld en werd goed te woord gestaan, teruggestuurd en toen die bij hun binnen was werd gelijk het hoesje voor de 6 plus gestuurd.
Top service, bedankt.

Neeltje Waagmeester beoordeelde op 2015-10-19

Dolblij met mijn handige boekhoesje. Altijd mijn pasjes bij me, vakje voor geld (tasje kan thuisblijven, heerlijk!) en mijn mobiel (die ik nog wel eens uit mijn handen liet vallen..) is goed beschermd. Ik had de zwarte, nu mijn collectie uitgebreid met opvallend mooi roze. Goeie producten!

Beste Neeltje,

Wat leuk om te horen dat je dolblij bent met je handige boekhoesje ( zoals jij het zelf noemt ). Wij wensen je er dan ook heel veel plezier mee!

Smits beoordeelde op 2015-08-26

De bestelling die ik bij Hoesjesweb geplaatst heb is ondanks de verzendbevestiging nooit bij mij aangekomen, we zijn ondertussen 9 dagen verder.
Ik heb de bestelling geplaatst omdat er op de site beloofd wordt dat deze binnen 48 uur bezorgd wordt en ik het product voor specifieke dag op zeer korte termijn nodig had.
Ik heb nooit iets ontvangen, mijn geld is wel afgeschreven! Ook heb ik een email gestuurd, hier heb ik geen reactie op ontvangen.

Beste Mevrouw Smits,

Allereerst hebben wij getracht dit met u achter de schermen op te lossen, maar wij zien ons nu genoodzaakt om het publiekelijk toe te lichten. Het kan namelijk zo zijn dat mensen die dit lezen wellicht een ander ( negatief ) beeld over Hoesjesweb zouden kunnen vormen, en u begrijpt dat wij dat natuurlijk willen voorkomen.

U heeft inderdaad op 19 augustus een broekriemhoesje bij ons besteld. Wij hebben meerdere keren getracht contact met u te zoeken nadat u heeft aangegeven uw hoesje niet voor het weekend ( u had het hoesje daarin nodig) had ontvangen. U heeft op een donderdag besteld en deze zou normaal gesproken op een vrijdag of zaterdag bij u aan moeten komen. Zoals wij u al eerder gemeld hebben en wat ook op de website staat te lezen is dat wij per post verzenden. Om 14:29 op dezelfde dag is het afgegeven op het postkantoor. Helaas kunnen wij daarna niet zien wat er gebeurt is bij het betreffende postkantoor.

Wij hebben met u contact gezocht of u de gelden geretourneerd zou willen hebben of een nieuw hoesje. Helaas hebben wij van u geen antwoord meer mogen ontvangen. We hebben op een tweetal manieren contact met u gezocht namelijk via Webwinkelkeur ( de reactie welke was geplaatst als antwoord daarop) en via de email.

Gelukkig is het niet vaker voorgekomen en gaan wij er dan ook vanuit dat het hier een incident betreft. Desalniettemin betreuren wij zoals dit is verlopen voor u en ons.

Paul R. beoordeelde op 2015-07-06

Laatst had ik een speciaal product nodig dat niet op de website word aangeboden. Ik heb Hoesjesweb een e-mail gestuurd met de vraag of hun dit voor mij konden regelen, het antwoord was "Natuurlijk kunnen wij dit regelen voor u" Nog geen paar dagen later kon ik mij speciale bestelling ophalen op de markt in Hoorn. TOP geregeld. Goede service en uitleg.
Iedereen verkoop of kan hoesjes verkopen, maar de service die hier word gegeven maakt voor mij het verschil!

Beste Paul,

Wat ontzettend leuk dat je de tijd en moeite hebt genomen om voor Hoesjesweb een recensie te schrijven en dit terwijl je niet eens via de website hebt besteld. Fijn te horen dat waar wij voor staan ook als zodanig wordt ervaren door de klanten. Hartstikke bedankt! en hopelijk weer tot ziens

Mystery shopper beoordeelde op 2015-03-02

Onlangs hebben we Hoesjesweb verrast met een mysteryshopping actie. Tijdens deze actie deden wij ons voor als geïnteresseerde voor een klaphoesje voor een mobiele telefoon. Het product leek echter niet meer op voorraad te zijn. We hadden de vraag gesteld wanneer deze weer op voorraad zouden zijn. Ter aanvulling vroegen wij ons af of dit klaphoesje wel goede bescherming biedt en de telefoon er niet zomaar uit zou kunnen vallen. We kregen zeer spoedig een reactie terug met daarin keurige uitleg dat het klaphoesje geschikt is voor de mobiele telefoon en dat deze voldoende bescherming biedt . Daarbij kregen we ook netjes de vermelding dat het betreffende klaphoesje per direct op voorraad was en deze de volgende dag nog bezorgd kon worden. Vanwege de spoedige en duidelijke reactie beoordelen wij deze webshop graag met de maximale vijf sterren.

Inge beoordeelde op 2015-02-17

Snelle levering en goede producten.
Daarnaast zeer klantvriendelijk.

Beste Inge,

Dank je wel dat je de moeite hebt genomen om even een beoordeling neer te zetten.
Hopelijk tot snel ziens ;-)

A. Flederus beoordeelde op 2015-02-02

prima afgehandeld

Hanny Bakker beoordeelde op 2015-01-30

De prijs is goed, kwaliteit vind ik iets minder.

Tim beoordeelde op 2015-01-29

Beter zal wel niet kunnen.

Jeanine beoordeelde op 2015-01-28

Snelle service! Goede producten! Kreeg ook nog eens een kerstkaart van jullie. Zeer tevreden! Niks te klagen.

linda beoordeelde op 2015-01-28

Snelle verzending.

Jan Smit beoordeelde op 2015-01-27

snelle en vlotte leveringen.

Wilco blokland beoordeelde op 2015-01-27

Top snelle levering en mooie hoesjes

as beoordeelde op 2015-01-27

Goede informatie, snelle reactie op vragen, snelle levering

Huub Halewijn beoordeelde op 2015-01-27

Goede sortering en keuze met supersnelle levering. Na vergissing van mijzelf prima afgehandeld zonder extra kosten. Super. Een aanrader, zeker omdat de prijs/kwaliteitverhouding ook uitstekend is, kwalitatief goede spullen tegen een aantrekkelijke prijs!!!

2015