Grachtweg 53B
2161 HM Lisse

Elco beoordeelde op 2019-07-12

Zeer tevreden, afspraken over levering keurig nagekomen. Bij installeren van het stalen kozijn van mijn kant enige verwarring over de breedte. Na facetimen met een van de heren van mijndeurenwinkel werd een en ander duidelijk, waarna ik het kozijn en deur heb geinstalleerd. Jammer dat er geen handleiding wordt geleverd bij het pakket. Voor iemand die dit niet dagelijks doet, is het dan wel een beetje een uitdaging, maar uit wat youtube fimpjes haal je de details. Prettige winkel om zaken mee te doen.

Silvia beoordeelde op 2019-07-12

Top service !! Goed geholpen en netjes geleverd 👍🏻

Mark Rutten beoordeelde op 2019-07-09

Raphael Gout beoordeelde op 2019-07-03

Op de site stond gemeld dat de levertijd 1-5 dagen was. Dit is 14 dagen geworden. Wat geen probleem is. Alleen ben ik hier niet over geïnformeerd. Verzendkosten zijn hoog, wat niet echt meer van deze tijd is. Toch de keuze gemaakt om hiermee akkoord te gaan. Verzending was aangemeld bij DPD op een donderdag en vervolgens op een vrijdag aangeboden bij een parcelshop. Vervolgens geen zaterdag levering van gemaakt waardoor ik nog langer moest wachten. Door niet goed lezen en iets wat onduidelijke info op de site heb ik het verkeerde product besteld. Een deel wou ik houden wat makkelijk met brievenbuspost verzonden kon worden. Hierover contact gehad, waarop snel werd gereageerd, hierin werd helemaal niet ingegaan op mijn verzoek om de verzendkosten die gemaakt zijn te delen. Toen besloten, omdat ik het deze shop niet gun, de hele bestelling terug te sturen. Het geld was ook snel terug geboekt.

Reactie van www.mijndeurenwinkel.nl:
Beste Raphael,

Bedankt voor jouw beoordeling. Vervelend te lezen dat je niet geheel tevreden bent over de afhandeling van jouw order. Inderdaad is de levertijd helaas iets langer geworden dan op de site vermeld staat. Dit omdat het bestelde product niet voorradig was. Wij hebben u 3 dagen na het plaatsen van de order een nieuwe orderbevestiging gestuurd met de verwachte levertijd. Het pakketje is 6 dagen na aanmelding en overhandiging aan DPD bij u geleverd. Dit is langer dan gebruikelijk, mede doordat er geen zaterdag levering van is gemaakt maar ook omdat er bij de eerste afleverpoging niemand thuis was. Uw order is ca. 2 weken nadat deze geplaatst is geleverd, nogmaals excuses hiervoor.

Nadat de order bij u is geleverd heeft u ons gemeld slechts een deel van het product nodig te hebben en de rest te willen retourneren. Wanneer u het onderdeel had gehouden en de rest van het product had geretourneerd hadden wij met een incompleet (en dus onverkoopbaar) product gezeten. In uw voorstel waarin u schreef slechts een onderdeel te willen houden melde u ook de verzendkosten te hoog te vinden. U stelde voor dat wij u daarom de helft van de verzendkosten zouden terugstorten. Bij het plaatsen van de order bent akkoord gegaan met de verzendkosten. Na ontvangst van de order melden dat deze te hoog zijn verbaasde ons dan ook. Als reactie op uw voorstel hebben wij u voorgesteld de order in zijn geheel te retourneren en het gehele aankoopbedrag (incl. verzendkosten) aan u terug te storten. U heeft hier gebruik van gemaakt waarmee deze order inmiddels is afgehandeld.

Mocht u nog steeds op zoek zijn naar het betreffende onderdeel kunnen wij de leverancier verzoeken deze aan u toe te sturen. Ik hoor graag of wij u hier mee kunnen helpen.

Ruud

Niek Warringa beoordeelde op 2019-07-02

Duidelijk website. Goed geleverd.

Frank beoordeelde op 2019-06-30

Steven Brok beoordeelde op 2019-06-25

Peggy Alkemade beoordeelde op 2019-06-22

Heel tevreden! Netjes gebeld dat het product afgehaald kon worden. Mooi product voor een goede prijs.

Bas Van Velthoven beoordeelde op 2019-06-21

Corstiaan beoordeelde op 2019-06-20

Roger Bremen beoordeelde op 2019-06-19

Yuta Seiwald beoordeelde op 2019-06-19

Henk Hoebé beoordeelde op 2019-06-14

goede service en afspraak mbt leveringen goed gecommuniceerd

Hans beoordeelde op 2019-06-14

Wij waren al lang op zoek naar specifiek deurbeslag. Na veel speurwerk op internet en steeds weer geen of een negatief antwoord kwam ik bij Mijndeurenwinkel.nl terecht. Tot mijn verrassing werd ik bijna direct na het versturen van mijn mail gebeld door hun klantenservice met de vraag of ze mijn mail goed begrepen hadden. Toen ik die bevestigde werd direct gezegd dat zij erachter aan zouden gaan en diezelfde avond had ik hun offerte al in huis. En ook hun bestelproces verliep perfect.

Michael van de Hoef beoordeelde op 2019-06-14

Ook telefonisch prima bereikbaar voor vragen en/of advies.
Zeer goede prijzen en
Levering volgens afspraak

Edward Schuit beoordeelde op 2019-06-14

Tom Cuppen beoordeelde op 2019-06-11

Sjaak Batenburg de Jong beoordeelde op 2019-06-05

Michael van de Hoef beoordeelde op 2019-05-31

Precies zoals afgesproken,
Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Patrick Bisselink beoordeelde op 2019-05-31

Deurklinken compleet geleverd, levertijd was wat langer als verwacht.