Grachtweg 53B
2161 HM Lisse

Robbert Haak beoordeelde op 2019-05-26

Deur met kozijn besteld met levertijd 4-5 weken. Op tijd besteld want pas 1 juli nodig ivm verhuizing. Tot mijn verbazing na 1.5 week al geleverd. Gebeld door koeriersbedrijf om afspraak te maken voor levering.

Merkus beoordeelde op 2019-05-17

Aanrader voor als je deuren en kozijnen nodig hebt. Denken mee, zijn zeer flexibel en hebben zeer korte lijntjes naar transporteur. Klantenservice bellen terug zonder dat je een terugbelverzoek hebt gedaan! Waar kom je dat nog tegen.

Ed Rijper beoordeelde op 2019-05-15

Vakbekwaam! Goed afhandeling van order en hulp bij keuze.

Paul Pashley beoordeelde op 2019-05-15

Zeer tevreden. De deur kon direct de volgende dag bezorgd worden. Werd goed meegedacht voor een oplossing. Snelle en correcte levering.

Jeroen beoordeelde op 2019-05-15

Arjan Naaijen beoordeelde op 2019-05-13

Tony Dijksterhuis beoordeelde op 2019-05-12

Jan Aarts beoordeelde op 2019-05-12

Maarten Tromp beoordeelde op 2019-05-11

Scherpe prijzen, prettig contact. Komen afspraken na. Aanrader!

Karin beoordeelde op 2019-05-09

Goed advies en snel geleverd. Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling!

A.J. Hogeslag beoordeelde op 2019-05-08

André beoordeelde op 2019-05-08

Prima service, heel geduldig en veel kennis. Daardoor de juiste deuren gekregen. Ook het leveren op een later tijdstip dat mij beter uitkwam was geen enkel probleem. Ook fijn dat er een showroom is (al is deze niet mega groot, kan je wel face to face doorspreken wat de wensen zijn)
Aan te raden (heb ik al gedaan bij een aantal mensen ;) )

Peter Kersbergen beoordeelde op 2019-05-04

Goed advies, vriendelijk en bellen even als iets niet klopt om zeker te stellen dat de bestelling goed is. Bezorging was ook uitstekend. Alles in perfecte staat bezorgd. Aanrader!

Valerie Hordijk beoordeelde op 2019-05-02

Heel tevreden! Mijn deuren winkel is goed bereikbaar en ik kreeg duidelijk advies en informatie over de levering.
Ook de levering van de deur liep duidelijk en toch in overleg.

R van Exter beoordeelde op 2019-04-30

Ron Zeen beoordeelde op 2019-04-30

Bij de eerste bestelling ging er al direct wat mis. Niet alles werd geleverd. Is wel correct opgepakt, maar alvorens we verder konden waren we een week verder. Hoe dan ook de servicebereidheid is goed, ik ben vriendelijk geholpen en met raad en daad bijgestaan zodat de deuren en kozijnen, met wat vertraging, op de juiste manier gefreesd en geplaatst kunnen gaan worden.

Annet Arts beoordeelde op 2019-04-24

Deur zou om 7.30 bezorgd worden. Met de jas aan om naar ons nieuwe huis te gaan om de deur in ontvangst te nemen, werd er gebeld door de chauffeur: bleek hij met onze deur a d andere kant vh land te staan: verkeerde woonplaats achter onze postcode.hadden m zo graag gehad die dag. Speciaal geregeld zelfs. Bedrijf gebeld: die konden niks. Contactpersoon febeld: erf vriendelijk, ma aar hij kin ook niks Het werd maandag. Keurig op tijd afgeleverd.
Niet zo heel erg allemaal. Even teleurstelling.
Jammer wel, dat er niks tegenover stond...

Michael Vessies beoordeelde op 2019-04-19

Onlangs 4 garnituren besteld voor onze binnendeuren en deze zijn keurig geleverd. Bestelproces verliep zoals verwacht, geen bijzonderheden. Klein verbeterpuntje is de levertijd van 12 dagen. Besteld zaterdag 6 april, geleverd 18 april. Maar dat is dan ook het enige. Kan deze winkel daarom aanbevelen.

S Ottens beoordeelde op 2019-04-14

Deur met kozijnen besteld. Beschijving voor installatie slecht. Zelfs voor timmerman die hielp.
Daarnaast kun je klanten veel werk besparen door een aantal zaken voor te boren en schoeven bij te leveren. Materiaal en snelheid bezorgen verder prima.

Reactie van www.mijndeurenwinkel.nl:
Beste heer Ottens,
Als besproken zullen wij de montagehandleiding gaan bekijken en indien nodig aanpassen. De kozijnen zijn reeds voorzien van voorgeboorde schroefgaten die niet allemaal gebruikt hoeven te worden voor het vastzetten van het kozijn. De meegeleverde schroeven zijn voldoende voor een goede montage. Ik ben blij dat het kozijn en de deur geplaatst zijn. Mocht u nog vragen hebben of wij u ergens mee kunnen helpen horen wij het graag.
Vriendelijke groet, Ruud

Jeroen Huitink beoordeelde op 2019-04-13