Govert Flinckstraat 31
3817RW Amersfoort

Bol.com 3 10,0

henny vermeij beoordeelde op 2019-10-11

zeer snelle levering en super mooie laarzen

Debbie Stammis beoordeelde op 2019-10-11

Miranda Steenbergen beoordeelde op 2019-09-26

Nou dit vind ik nog eens een bedrijf dat het echt snapt! Op zondag mooie laarzen besteld en ik kon niet wachten tot ze binnen kwamen. Maandag waren ze al afgeleverd! Super!

Robin van Namen beoordeelde op 2019-09-24

Goed product, snelle verzending!

Do van Leuveren beoordeelde op 2019-09-22

de bestelling was extreem snel binnen.thnx

Ronald beoordeelde op 2019-09-16

duidelijke beschrijving en fotos, vlotte verzending. aanrader!

paul Verstegen beoordeelde op 2019-09-13

Ageeth Mulder beoordeelde op 2019-08-22

Was heel tevreden met de snelle levering.Alles was goed verpakt.De plaars van leveren ging even mis maar al met al een goede ervaring

Erland Smit beoordeelde op 2019-08-21

Prima snel en betrouwbaar

willie verhorik beoordeelde op 2019-08-12

Heel tevreden levering vragen enz.

Rc Donge beoordeelde op 2019-08-05

Jan Beenen beoordeelde op 2019-07-26

M.C. van Ettinger beoordeelde op 2019-07-20

Goed contact, vragen worden snel en goed beantwoord. Snelle levering en uitstekende service.

C Jong de beoordeelde op 2019-07-02

Vera Dijkstra beoordeelde op 2019-06-11

Hallo,deze laarzen had ik besteld voor een vriend van ons.Deze persoon draagt nooit andere.We bestelden altijd bij een ander bedrijf.En nu kwamen we jullie site tegen...vandaar.Maar ze zijn precies wat hij mooi vind..dus...voor herhaling vatbaar.En ze waren er vrij snel..groetjes Vera.

Harmannus Poort beoordeelde op 2019-06-09

Goede service en snelle levering. Aanrader.

Arno Kempkes beoordeelde op 2019-04-29

Goede en informatieve online webshop. Na bestelling duidelijke communicatie (e-mails) over de stand van zaken van de bestelling. Op zondag mijn laarzen besteld en deze dinsdag in huis; zoals aangegeven op de website. Laarzen keurig verpakt ontvangen. Kortom: een zeer positieve ervaring met mooileer.nl

Gijsbert Nijenhuis beoordeelde op 2019-04-25

Stefan Van den Heuvel beoordeelde op 2019-04-18

Geweldig contact met een kundig iemand die verstand heeft van zijn product!

Ronny De Beer beoordeelde op 2019-04-04

ik ben zeer tevreden van mijn aankoop en ook de verzend tijd was zeer snel, ik zal zeker via mijn vriendenkring jullie aanprijzen.
Groeten
Ron