Govert Flinckstraat 31
3817RW Amersfoort

Peter van Dartel beoordeelde op 2018-12-17

Bijzonder snelle levering en een uitstekend persoonlijk contact.
Dat zie je niet veel meer in het oerwoud van geautomatiseerde webwinkels.
En de producten zijn eveneens van het allerhoogste niveau!

Mark beoordeelde op 2018-12-14

Snelle levering, echt mooi spul altijd!

Josse beoordeelde op 2018-12-12

robert beoordeelde op 2018-12-12

herman beoordeelde op 2018-12-11

al 20 jaar het beste

John Kreffer beoordeelde op 2018-12-11

V.S. beoordeelde op 2018-12-11

Mijn meest recente aankoop was wederom een paar mooie Sendra cuervo's, ter aanvulling van mijn andere 9 paar Sendra's!
Bestelling ging ook dít keer soepeltjes en binnen 2 dagen waren ze binnen.
Beetje jammer was dat de laarzen aan de zool al wat slijtage plekjes hadden,echter zat er netjes een handgeschreven briefje bij met de uitleg dat dit door het passen in de winkel zou komen..
De pasmaat was zoals ALTIJD bij Sendra's, Perfect! en kon ik aan de stijfheid vd laars vaststellen dat ze écht niet waren belopen.
En tevens ook nog een héle scherpe prijs!!
Kortom.. Helemaal tevreden en 't zal zéker niet mijn laatste aankoop bij mooileer.nl zijn.
Aanrader!

Vince

Jos beoordeelde op 2018-12-11

Anoniem beoordeelde op 2018-12-10

Alles prima in orde.

Anoniem beoordeelde op 2018-12-10

Alles prima. Snel geleverd. Mooi en verrassend assortiment.

W. Hoogstraten/Proclean beoordeelde op 2018-12-10

Mickey Browder beoordeelde op 2018-12-09

Online per e-mail wordt je goed geholpen met het juiste advies, maakt het makkelijker met je bestelling online.

Bregje beoordeelde op 2018-12-09

Perfecte service en prachtige schoenen! Kei blij mee! Rock on!

sjaak beoordeelde op 2018-12-09

lucas beoordeelde op 2018-12-09

Remco beoordeelde op 2018-12-09

Zeer aanbevolen, prachtige producten, goede service.

Jaromir Joosten beoordeelde op 2018-12-09

Mijn ervaring met www.mooileer.nl is heel goed, de levering verliep perfect, ik had mijn bestelling in een grote maat besteld en toen ik mijn bestelling terug stuurde werd er gelijk werk van gemaakt! Ik heb contact gehad via E-mail en ik heb dat contact als zeer prettig ervaren!

Bart beoordeelde op 2018-12-08

Anoniem beoordeelde op 2018-12-08