Loberingemaat 7 letter o
7942 JD Meppel

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Axel beoordeelde op 2019-06-21

Prettige ervaring. Richard is duidelijk betrokken bij het product én bij de klant.

Reactie van www.narextools.nl:
Hartelijk dank Axel. Veel plezier met je nieuwe gereedschap!

Barbara beoordeelde op 2019-06-06

Fijne webwinkel die gespecialiseerd is in Narex gereedschap. Persoonlijk contact met de eigenaar die goed weet waar hij het over heeft en graag advies geeft!

Reactie van www.narextools.nl:
Hartelijk dank voor de mooie woorden Barbara!